Paras viinapullon piilopaikka kotona?
Keväällä sain mielestäni loistavan idean. Laiton vodkaa jääkapissa olevaan kalanmaksaöljypulloon, siihen ei taatusti koska vaimo eikä lapset. Nyt meinasin saada paskahalvauksen kun huomasin että vaimo lirauttaa siitä siivun koiran ruokaan. Koira onneksi jätti ruokansa syömättä...
Ehdotuksia uudelle piilopullolle?
Kommentit (123)
Löysin viinapullon kylpyhuoneen korkean komeron päältä muuttaessani nykyiseen asuntooni. Edellisillä asukkailla piilo oli ollut ilmeisen toimiva.
Wc-pöntön vesisäiliö. Pysyy samalla mukavan viileänä :)
Kaverilla on jemma grillissä. Vaimo ei koskaan grillaa, niin sieltä on hyvä hörppiä.
Yksi naapurin mies pitää jemmaansa roskiskatoksessa. Pieni rivariyhtiö ja vahva luotto naapureihin. Asutaan lähimpänä roskiskatosta ja ilta, kun hämärtää niin tämä mies aloittaa maitopurkkien yksitellen kannon. Aikoinaan sitä ihmettelin, mutta sitten paljastui mitä se ukko siellä puuhastelee.
Nykyään tuo on tutustunut useampaan naapuriin, niin tuo kaljalaatikoita "säilytykseen" useamman pihavarastoon. Tälläkin hetkellä taitaa olla viisi lootaa jemmassa. Sais bileet äkkiä käyntiin.
Ainiin, yksi herra piti autossa piilopulloaan. Sillä olikin pihan siistein auto, kun puunasi sitä harvase päivä! :D Nyt ne on tainnut erota, kun miestä ei ole näkynyt... vai ostiko sitten piilopirtin, kun kerran uhkasi.
Mua vaan huvittaa nää juomien perässä hiippailevat. Melkoisia pirttuhirmuja ne naiset kyllä ovat, mutta en mä tajua, että aikuista miestä noin valvotaan. Selkeesti se nalkutus ja vahtiminen ei onnistu, joten mikseivät relais itsekin.
Mä aina ihmetellyt näitä salaa tinttaajia, eikö niiden rouvat haista tai huomaa käytöksessä, että mies juo?
En piilota, keittiön kaapissa kun siellä ruokaakin laitetaan. On paha laittaa väärään pulloon, maalla asuessa naapuri kietaisi koskispullosta ryypyn tai niin hän oletti, se olikin itse tehtyä yskänlääkettä jota mies valmisti, "jos ei yskä lähde sitten henki"oli se hirveän pahaa.
Alkoholistin vaimona voin kertoa, että kyllä ne kaikki jemmat paljastuu ennemmin tai myöhemmin. Minulla onkin tapana aina maustaa miehen kätköistä löytyneet pullot milloin milläkin. Viimeksi lorottelin pullot täyteen etikkaa. Siinähän ryyppää, mutta tietääpähän, että minä kyllä tiedän.
Miksi pitää piilottaa?
Eikö voi ottaa huikkaa ihan relax?
Tyhjään play maitokaakao purkkiin:
-6dl maitoa
-2dl vodkaa
-2dl kaakaolikööriä
Marli vital mehu:
-Juo krapulassa aamupalaksi pari lasia raikasta mehua ja saa päivän vitamiinit.
-Osta alkosta vodka ja sour apple likööri
-Lorauta niitä pari dl mehuun ja nauti mehu illan mittaan ja esitä puolisolle olevasi edelleen krapulassa.
Onko tällainen ilmiö oikeasti olemassa?!? Luulin, että tämä on lähinnä Uuno Turhapuro - ja Pekka ja pätkä -elokuvien vitsi. Taidan elää jossain urbaanissa sivistyneitten ihmisten kuplassa. Kaikki tuntemani pariskunnat käyttävät alkoholia kyllä ihan avoimesti, mutta alkoholinkäyttö tarkoittaa laatuoluita, viinejä ja viskejä, joita otetaan silloin tällöin eikä mitään roskiskatokseen piilotettua Suomi-viinapulloa, josta naukkaillaan pitkin iltaa. Jos juopottelu on niin tärkeää, eikö kannattaisi sen "nalkuttavan akan" sijaan ottaa alun alkaenkin kumppaniksi joku pubiruusu? Ei tarvitse piilopulloja, kun voi kivasti yhdessä ryypiskellä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:12"]
Miksi pitää piilottaa? Eikö voi ottaa huikkaa ihan relax?
[/quote]
Jos on nalkuttava puoliso vieressä, niin menee hyvä viina hukkaan. Ennemmin sitten vaikka vessassa omassa rauhassa nautiskelisi :) T: 13
Parasta on kun pitää itsellään varastossa tai autotallissa oman kaapin jossa jallut ja jallut yms. Ja vähän rahaa jemmassa jos pitää mittarilla karauttaa radalle joskus ja on tili tyhjä. Kyllä jokaisella miehellä ja naisellakin pitää olla oma lukollinen kaappi henk koht tavaroille.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:45"]
Asekaappi minulla on ainoa avain pidän siellä myös pillupuhelinta.
[/quote]
Pidät käsisuihkua asekaapissa?? Miksi ihmeessä?
En ymmärrä miksi viinapulloa pitäisi piilotella. Jos juominen oikeasti on hallinnassa, niin ei vaimolla pitäisi olla siitä nalkuttamista. Jos taas juo liikaa (=alkoholisti) niin vaimolla on syytäkin nalkuttaa, ja sitä olisi syytä kuunnella, eikä vaan piilotella niitä pulloja ja jatkaa juomista....
Eipä ole kovin etevä emäntä, joka ei tunnista kalanmaksaöljyä vodkasta.
Miksi sun muuten pitää piilotella pulloa? Kaataako emänäntä siivuja omaankin suuhun?
miehen ex piilotti lastenhu8neessa pehmolelukoriin, partsilla kukkaruukkuihin, mattokääröihin, verhon taa, laitto tyhjään kaljatölkkiin viinaa ja joi samaa olutta kolme päivää....
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:43"]Keväällä sain mielestäni loistavan idean. Laiton vodkaa jääkapissa olevaan kalanmaksaöljypulloon, siihen ei taatusti koska vaimo eikä lapset. Nyt meinasin saada paskahalvauksen kun huomasin että vaimo lirauttaa siitä siivun koiran ruokaan. Koira onneksi jätti ruokansa syömättä...
Ehdotuksia uudelle piilopullolle?
[/quote]
Teinin kumisaappaat. Maailma on sekaisin jos niihin koskee
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:44"]
En ymmärrä miksi viinapulloa pitäisi piilotella. Jos juominen oikeasti on hallinnassa, niin ei vaimolla pitäisi olla siitä nalkuttamista. Jos taas juo liikaa (=alkoholisti) niin vaimolla on syytäkin nalkuttaa, ja sitä olisi syytä kuunnella, eikä vaan piilotella niitä pulloja ja jatkaa juomista....
[/quote]
Näin ajattelee Pyhä Vulva Lasipalatsissaan. Jos nainen nalkuttaa, on hänellä siihen aina hyvä syy ja täysi oikeus? Nalkutuksen syy on AINA miehessä?
Sama toisinpäin? Mies vetää naista turpiin, nainen oli niin vittumainen että hänen syynsä?
Piilopullo on merkki alkoholismista.
Tuo vähän riippuu taloudesta mihin voisi piiloja tehdä. Meillä ei eksän kanssa moista ongelmaa olllut, sillä oli reteesti koko kylmäkellari varattu viinoille ja sitä täydennettiin. Onkin muuten ainoa mies, jonka tiedän säästäneen sillä, että haki omat juomat Tallinnasta.
Mutta kaverit on kertoneet: sängyn alla (siis sänkyyn teipattuna), vanhan videolaitteen uumenissa (tähän varmaan kelpaa mikä tahansa ikuisuus-puuha-projekti), pihavarasto on ehkä aika ilmiselvä mutta myös rauhallinen paikka. Auto, vararenkaan tilalle.
Kiitos tästä ketjusta. Muistankin taas, miksi minun kynnyksen yli ei viinaa tuoda.
Siis... pillupuhelinhan on bideesuihku?