Paras viinapullon piilopaikka kotona?
Keväällä sain mielestäni loistavan idean. Laiton vodkaa jääkapissa olevaan kalanmaksaöljypulloon, siihen ei taatusti koska vaimo eikä lapset. Nyt meinasin saada paskahalvauksen kun huomasin että vaimo lirauttaa siitä siivun koiran ruokaan. Koira onneksi jätti ruokansa syömättä...
Ehdotuksia uudelle piilopullolle?
Kommentit (123)
Meillä piilottelee siksi että saisi juoda kaiken yksin. Ja jos minulla on joskus niin joudun piilottamaan ettei juo niitäkin.
Pari olutta juo avoimesti, sitten on "loppu" mutta lamppaa autolla jatkuvasti, aina sieltä löytyy "yksi avonainen".
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:44"]
En ymmärrä miksi viinapulloa pitäisi piilotella. Jos juominen oikeasti on hallinnassa, niin ei vaimolla pitäisi olla siitä nalkuttamista. Jos taas juo liikaa (=alkoholisti) niin vaimolla on syytäkin nalkuttaa, ja sitä olisi syytä kuunnella, eikä vaan piilotella niitä pulloja ja jatkaa juomista....
[/quote]
Meillä ihmisillä tuntuu olevan eri käsitys alkoholin käyttämisestä muutenkin. Jokunen tykkää juoda pari saunakaljaa, niin ei se kaikille rouville sovi. Joku läträä väkevillä viikonloppunsa ja rouva ei sano mitään.
Nalkuttamalla saadaan varmimmin mies hakeutumaan pullon varteen uudestaan ja uudestaan. Nalkutus ei ole kannustusta, vaan henkistä väkivaltaa.
Eräskin tuttu alkoi olemaan harvoin kotona. Jos hän otti sen olusensa, niin akka mäkätti, jos hän ei ottanut, niin akka mäkätti niistä edellisistä juoduista oluista. Kaikkea pientä nikkaroitavaa ja autettavaa riitti naapurustossa. Jos ei muuta, niin sitten seisoi vaikka ulkovarastossa yksin. Ettei vaan tarvinnut mennä kotiin vaimoa kuuntelemaan.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:44"]
En ymmärrä miksi viinapulloa pitäisi piilotella. Jos juominen oikeasti on hallinnassa, niin ei vaimolla pitäisi olla siitä nalkuttamista. Jos taas juo liikaa (=alkoholisti) niin vaimolla on syytäkin nalkuttaa, ja sitä olisi syytä kuunnella, eikä vaan piilotella niitä pulloja ja jatkaa juomista....
[/quote]
Meillä ihmisillä tuntuu olevan eri käsitys alkoholin käyttämisestä muutenkin. Jokunen tykkää juoda pari saunakaljaa, niin ei se kaikille rouville sovi. Joku läträä väkevillä viikonloppunsa ja rouva ei sano mitään.
Nalkuttamalla saadaan varmimmin mies hakeutumaan pullon varteen uudestaan ja uudestaan. Nalkutus ei ole kannustusta, vaan henkistä väkivaltaa.
Eräskin tuttu alkoi olemaan harvoin kotona. Jos hän otti sen olusensa, niin akka mäkätti, jos hän ei ottanut, niin akka mäkätti niistä edellisistä juoduista oluista. Kaikkea pientä nikkaroitavaa ja autettavaa riitti naapurustossa. Jos ei muuta, niin sitten seisoi vaikka ulkovarastossa yksin. Ettei vaan tarvinnut mennä kotiin vaimoa kuuntelemaan.
[/quote]
:D kyllä varastossa seisominen aina suomi-nalkuttajan voittaa ;-)
Onhan siinä harrastus kun yksi piilottaa ja toinen etsii. No hupinsa kullakin.
13/20 on lapsensa kanssa asuva nainen, jolla ei ole alkoholi-ongelmaa. Tai no tavallaan on... sitä saa aivan liian harvoin, ja siitä tulee todella kipeäksi pienestä määrästä jo.
Musta vaan oli kiva käyttää mielikuvitusta. että jos itse piilottaisin, niiin minne. Olen alkoholistien ja juoppojen ympäröimä, mutta kukaan näistä ei piilottele pullojansa, vaan juo ihan avoimesti. Käyttävät alkoholia myös janojuomana.
Tän täytyy olla joku vitsi?? Miksi piilottelette viinapulloja? Jos on ongelma ei taloon tuoda yhtään viinaa.
Meillä on viinikaapissa n 30 pulloa ja viinakaapissa n 40 pulloa ihan vapaasti otettavissa. Ei vaan vähene, juuri puhuttiin että nyt ei enää reissuiltakaan voi tuoda mitään erikoisuuksia kun ei mahdu mihinkään:(
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:28"]Tän täytyy olla joku vitsi?? Miksi piilottelette viinapulloja? Jos on ongelma ei taloon tuoda yhtään viinaa.
Meillä on viinikaapissa n 30 pulloa ja viinakaapissa n 40 pulloa ihan vapaasti otettavissa. Ei vaan vähene, juuri puhuttiin että nyt ei enää reissuiltakaan voi tuoda mitään erikoisuuksia kun ei mahdu mihinkään:(
[/quote]
Teillä ei asu tosi miestä vaan joku alistettu reppana
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:11"]
Alkoholistin vaimona voin kertoa, että kyllä ne kaikki jemmat paljastuu ennemmin tai myöhemmin. Minulla onkin tapana aina maustaa miehen kätköistä löytyneet pullot milloin milläkin. Viimeksi lorottelin pullot täyteen etikkaa. Siinähän ryyppää, mutta tietääpähän, että minä kyllä tiedän.
[/quote]
Ei sinulla ole oikeutta kajota toisen omaisuuteen. Vaikka onko heh heh hauskaa jos miehesi maustaa paskalla suklaajemmasi?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:43"]Keväällä sain mielestäni loistavan idean. Laiton vodkaa jääkapissa olevaan kalanmaksaöljypulloon, siihen ei taatusti koska vaimo eikä lapset. Nyt meinasin saada paskahalvauksen kun huomasin että vaimo lirauttaa siitä siivun koiran ruokaan. Koira onneksi jätti ruokansa syömättä...
Ehdotuksia uudelle piilopullolle?
[/quote]
Jätä se lehmä, olet viinasi ansainnut. Toivottavasti löydät ihanan naisen joka hyväksyy juomisesi. Voimia ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:05"]
Löysin viinapullon kylpyhuoneen korkean komeron päältä muuttaessani nykyiseen asuntooni. Edellisillä asukkailla piilo oli ollut ilmeisen toimiva.
[/quote]
Avasin edelisessä asunnossa vaatehuoneen kattossa olleen ruuveilla kiinnitetyn luukun, kun etsin että saisiko sitä kautta vedettyä kaijuttimen kaapelit huoneen toiselle puolelle. Välikatolla oli iso kasa kaljapullon korkkia ja pari tyhjää karjala-pulloa. Oli tainnut jollekkin raksamiehelle vähän olut maistua työpäivän ratoksi.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:03"]
Repesin, kiitos :D Mä laittaisin jonnekin vessaan. Sais rauhassa juoda, kun oven saa lukkoon. Ja jos ihmettelee, että miksi vessassa kestää niin kauan, niin voi sanoa, että maha on kovana.
[/quote]
Vessa on menetetty sen jälkeen kun jää kiinni piilopullosta, sen puoliso syynää ensimmäisenä läpi, koska se on niin ilmeinen paikka.
No mä ajattelinkin,että kuullostaa maalaismeiningiltä.Työtön,alkoholisti ukko,jonka vaimo menettänyt hermonsa hellan ääressä.Asekaappi paljasti.Ihanaa.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:05"]
Löysin viinapullon kylpyhuoneen korkean komeron päältä muuttaessani nykyiseen asuntooni. Edellisillä asukkailla piilo oli ollut ilmeisen toimiva.
[/quote]
Avasin edelisessä asunnossa vaatehuoneen kattossa olleen ruuveilla kiinnitetyn luukun, kun etsin että saisiko sitä kautta vedettyä kaijuttimen kaapelit huoneen toiselle puolelle. Välikatolla oli iso kasa kaljapullon korkkia ja pari tyhjää karjala-pulloa. Oli tainnut jollekkin raksamiehelle vähän olut maistua työpäivän ratoksi.
[/quote]
Juu nämä virolaiset juovat yleensä päivittäin.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:31"]
No mä ajattelinkin,että kuullostaa maalaismeiningiltä.Työtön,alkoholisti ukko,jonka vaimo menettänyt hermonsa hellan ääressä.Asekaappi paljasti.Ihanaa.
[/quote]
Kyllä monet kaupunkilaisetkin omistaa aseita. Maallahan pulloa voi pitää vaikka pihalla, kaupungissa ei voi kun vaimon lisäksi myös naapurit voi nähdä kun käy huikalla. Joillekkin vaimoihmiselle viinan juominen on niin suuri ongelma että parempi naukkailla salassa.
Itse pidän pulloa piilossa mieheltä. Laitan pullon ratsastussaappaan sisään. Samalla pysyy varsi suorana myös.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:31"]
[/quote]
Kyllä monet kaupunkilaisetkin omistaa aseita. Maallahan pulloa voi pitää vaikka pihalla, kaupungissa ei voi kun vaimon lisäksi myös naapurit voi nähdä kun käy huikalla. Joillekkin vaimoihmiselle viinan juominen on niin suuri ongelma että parempi naukkailla salassa.
[/quote]
No sitten se lautapino paljasti.Ehkä et voi juoda vaimon nähden,koska olet alkoholisti?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:32"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:05"] Löysin viinapullon kylpyhuoneen korkean komeron päältä muuttaessani nykyiseen asuntooni. Edellisillä asukkailla piilo oli ollut ilmeisen toimiva. [/quote] Avasin edelisessä asunnossa vaatehuoneen kattossa olleen ruuveilla kiinnitetyn luukun, kun etsin että saisiko sitä kautta vedettyä kaijuttimen kaapelit huoneen toiselle puolelle. Välikatolla oli iso kasa kaljapullon korkkia ja pari tyhjää karjala-pulloa. Oli tainnut jollekkin raksamiehelle vähän olut maistua työpäivän ratoksi. [/quote] Juu nämä virolaiset juovat yleensä päivittäin.
[/quote]
Lähistöllä oli rivitalotyömaa ja laatoittaja oli siinä monta viikkoa töissä. Hän aloitteli töitään samaan aikaan kun lähdin itse töihin, näin useana aamuna että peräkontissa oli aamulla kaksi 12 pullon mäyräkoiraa. Töistä tullessa käytin koiraa ulkona ja kävelin taas saman työmaan ohi ja laatoittaja oli lopettelemassa päiväänsä ja ne mäyräkoirat oli revitty tyhjiksi siihen menessä. Eli ukko ilmeisesti tissutteli sen 24 pulloa olutta työpäivänsä aikana ja liikkuin autolla. Tai saattoi kai se olut mennä jonku kiiinnityslastinkin ohenteeksi....
On erikoista, että aina tällaisten käytännön asioita käsittelevien arkikeskustelujen kommenttiosiot alkavatkin täyttyä erilaisista "miksi pitää sitätätä.../meillä juodaan vain sivistyneesti kalliita laatujuomia/minulla on hyvä puoliso..." -tyylisistä kommenteista, jotka eivät kuulu asiaan. Eikö keskustelun aihe ollutkaan se, mihin on kätevä piilottaa viinapullo?
Vierailija kirjoitti:
Halkopinot. Kumisaappaappaat. Koirankopin sokkeli. Auton vararenkaan sisus. Kellarin laudoituksen alla. Patjan alla, litteä pullo. Kanin kopissa. Saunan puulaatikko. Kysy vaan autan mielelläni.
Terveisin alkoholistin ex
Kai niitä paikkoja pitää olla tarpeeksi, että pääsee sujuvasti naukkailemaan? Meillä miehellä olisi autotalli paras. Sinne en minä juurikaan mene.
Mutta hauska mielikuva noista teidän paikoista...
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:11"]
Alkoholistin vaimona voin kertoa, että kyllä ne kaikki jemmat paljastuu ennemmin tai myöhemmin. Minulla onkin tapana aina maustaa miehen kätköistä löytyneet pullot milloin milläkin. Viimeksi lorottelin pullot täyteen etikkaa. Siinähän ryyppää, mutta tietääpähän, että minä kyllä tiedän.
[/quote]
Ulostuslääke on veikeä yllätys :)