Paras viinapullon piilopaikka kotona?
Keväällä sain mielestäni loistavan idean. Laiton vodkaa jääkapissa olevaan kalanmaksaöljypulloon, siihen ei taatusti koska vaimo eikä lapset. Nyt meinasin saada paskahalvauksen kun huomasin että vaimo lirauttaa siitä siivun koiran ruokaan. Koira onneksi jätti ruokansa syömättä...
Ehdotuksia uudelle piilopullolle?
Kommentit (123)
Olen itsekin juoppo, mutten ole tajunnut piilopullon ideaa?
Kyllähän sen haistaa jo kaukaa, jos toinen alkaa salaa napsimaan tiukkaa ja esittää ettei muka ota mitään?
Vai onko se juttu siinä että julkisesti juodaan ikäänkuin sovelias määrä, vaikka 6pac olutta, mutta sitten piilopullosta vedetään siihen päälle? Mut eihän tämäkään toimi, kyllä sen nyt erottaa oletko juonut 6pacin vai 6pacin ja pullon viinaa?
..onneksi mun vaimo tietää että olen juoppo, niin ei tarvi salassa juoda.
M42
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa kellarikomero (faktisesti hyvällä menestyksellä koeteltu jemma) tai sitten oma rectum. Vankilaterminä siis abouttiarallaa hivakka.
Rectumiin tuskin lienee asiaa monellakaan lähimmäisellä ilman melko hyvää syytä.
Pari kertaa on pitänyt esittää et sain eturauhasorgasmin ensityönnöllä, kun on ollut minipullo rektumissa ja vaimolla intohimo straponihommiin..
T. Aviomies
Aika paljon hyviäkin ideoita, mutta huomaa että amatöörit ilman vankkaa kokemuspohjaa liikkeellä.
Se jemmahan on yleensä semmoinen käyttöjemma: siitä pitää nopeasti ja huomaamatta voida ottaa niitä ns. piiskaryyppyjä. Eli ollaan hakemassa nopeampaa känniä, kuin näkyvissä oleva joku viinilasillinen tai keskiolut antaa.
Toki esim kesämökille kannattaa pitkin vuotta kuljetella tuotteita ja jemmata pitkin tiloja. Kaikki saunan lämmitykseen liittyvä on hyviä jemmoja, samoin laiturit, venemajat, ranta-aitat ja miehillä kaikki verstaat ja työkaluvarastot. Näin on sitten ne kesälomaviikot ensi kesänä kunnossa, eikä yllätysvierastkaan haittaa jos on tapana tarjota.