tyhmä kysymys: raskaana vessassa käymisestä
Onko ihan normaalia kun mulla ei ole sellaista koko aikaista vessassa juoksemista koko ajan? käyn ihan yhtä usein vessassa kuin sellaiset jotka ei ole raskaana. kahdessa edellisessä raskaudessa oli juuri tuo koko aikainen vessassa ravaaminen oireena. nyt rv 31. voiko tarkoittaa että lapsivettä on liian vähän?? juon kuitenkin riittävästi.
Kommentit (5)
Kaksi tervettä lasta olen synnyttänyt. Toinen ehkä oli niin kova potkimaan että varmuuden vuoksi kävin joskus vessassa kun pelkäsin että jäbä potkaisee niin kovaa että mulla tulee pissat housuun enkä halunnut löytää itseäni isosta lammikosta.
(Itse asiassa rv:lla 5-6 taisi molemmista olla minulla vessassaramppauskausi, mutta se meni ohi.)
minullakaan vielä noilla viikoilla ollut.. nyt viikkoja 39, vauva painaa, tulee supistuksia niin kyllä sitä hätää alkaa pikkuhiljaa löytyä...
Yötkin nukuin ihan putkeen. Olen pitkä ja maha oli tosi ulkona, siksi varmaan ei ollut ongelmia rakon eikä hengittämisenkään kanssa. RUokaakin sai syödä ihan normaalisti, jotkuthan valittavat, että loppuvaiheeessa mahaan ei yksinkertaisesti mahdu kovin paljoa ;)
tuntuu vaan niin oudolta kun tosiaan kaksi ekaa raskautta oli sellaista vessarumbaa. en valita, mielummin näin. :) tietysti vaan alkoi mielikuvitus laukkaamaan että kaikki ei ole hyvin kun kaikki ei ole samalla tavalla kuin ennen.
ap
Itselläni on niin ulkoneva maha että jotenkin masuasukki ei ilmeisesti makaa rakon päällä.
Siispä en itsekään ravaa pissimässä koko ajan.
Kaveristani (rv29) taas ei oikein meinaa edes huomata että on raskaana ja hän ravaa veskissä koko ajan. Vissiinkin vauva painaa rakkoa?
t: rv30