Millä saan aknen paranemaan?
Onko jollakin hyviä kokemuksia jostakin tuotteesta, jolla on saanut akneihon paranemaan ihan selvästi? Roaccutanit ja antibiootit tiedän, mutta oisko joitakin muita konsteja? Mikä on tepsinyt teillä? Mulla on ollut akneiho teinistä tähän päivään asti, ja olen lähemmäs nelikymppinen. Olen kyllä käyttänyt Roaa ja antibiootteja, mutta en nyt haluaisi ottaa niin kovia kuureja, vaan kokeilla jotakin muuta.
Kommentit (2)
Kiitos vastauksestasi! Paraniko sinulla iho noilla konsteilla? Onko piimaajauheella mitään haittavaikutuksia? Mitä a-vitamiinivoidetta käytit? Miten pian aloit huomata paranemista? Kiitos neuvoistasi. Aion kokeilla. Otan mielelläni vastaan myös muiden konsteja, jotka ovat toimineet! :) ap
monen Roaccutan- ja antibiootti- ja valohoitokuurin jälkeen, että olisi syytä oppia elämään itsekkäämmin. Arvaas, loukkaannuinko. Joo-o, vika siis muka oli korvien välissä.
Mutta pikku hiljaa aloin jopa uskoa häntä, sillä olin siihen asti elänyt vain kaikkien muiden läheisten halujen ja toiveiden mukaisesti. Ja pahimmat iho-oireet sattuivat ilmenemään juuri sopivasti rajuihin stressitilanteisiin.
Eli rentoutuminen ja puhdas piimaajauhe samoin kuin a-vitamiinivoide (joka ei iske niin rajusti sisäelimiin kuin Roaacutan) saivat minun ihoni kuriin.
Ai niin - jätä maito-, vehnä- sun sellaiet tuotteet ja sitrushedelmät pois. Ja popsi maitohappobakteereja