Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

monta tatuointia on liikaa naisella ?

Vierailija
04.08.2009 |

itsellä tähti rinnassa, ruusu selässä ja tytön nimi ranteessa. tuntuu että jotkut katsovat vähän pitkään, varsinkin kun rattaiden kanssa kuljen...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Kat von D:llä on aika lailla tarpeeksi.

Itselleni on tulossa vasta toinen.

Vierailija
22/27 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne, joilla ei ole mauttomia tatuointeja.

mä odotan kun nää tatuoidut vanhenee ja rypistyy. Mahtaa näyttää kivoilta tatskat 80-kymppisillä mummoilla. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tehköön kuitenkin keholleen mitä huvittaa.

Nykyään jokaisella perheenäidillä alkaa olla tatuointi/tatuointeja ja ne ovat kärsineet mielestäni täydellisen inflaation. Rillipäinen konttorirotta ja alaselässä hurjat lieskakuviot...:D

Minun mielestäni tatuoinnit ovat rumia. Etenkin kun ne alkavat vanhenemaan ja sinertymään iholla. Minun on vaikea uskoa, että esim. monenkaan miehen mielestä tatuointi mitenkään kaunistaisi naista..

No jokunen nainen saattaapi joskus vielä katua tatuointejaan tulevaisuudessa. Harmi vain, että niiden poisto jälkiä jättämättä on mahdottomuus.

Vierailija
24/27 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne, joilla ei ole mauttomia tatuointeja.

mä odotan kun nää tatuoidut vanhenee ja rypistyy. Mahtaa näyttää kivoilta tatskat 80-kymppisillä mummoilla. :-)

räväkkä kuuskymppinen jolla on pitkä valkoinen liehuletti, punaiset kynnet ja esittelen ruttuisia tatuointejani hihattomassa paidassa ja tiukissa farkuissa ! "nauraa"

Vierailija
25/27 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) ei kai kukaan pönttö ota tatuointia sen takia että sen on muotia ja

b) ei nyt tehdä tästäkin sellaista asiaa, jossa miehen viehättyneisyys olisi jotenkin merkittävä asia. Pliis. Eikö nainen voi mitään tehdä kropalleen, ilman että sille pitäisi saada miessukukunnan suosio?

Jokainen tehköön kuitenkin keholleen mitä huvittaa.

Nykyään jokaisella perheenäidillä alkaa olla tatuointi/tatuointeja ja ne ovat kärsineet mielestäni täydellisen inflaation. Rillipäinen konttorirotta ja alaselässä hurjat lieskakuviot...:D

Minun mielestäni tatuoinnit ovat rumia. Etenkin kun ne alkavat vanhenemaan ja sinertymään iholla. Minun on vaikea uskoa, että esim. monenkaan miehen mielestä tatuointi mitenkään kaunistaisi naista..

No jokunen nainen saattaapi joskus vielä katua tatuointejaan tulevaisuudessa. Harmi vain, että niiden poisto jälkiä jättämättä on mahdottomuus.

Vierailija
26/27 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pieni siro kuva nilkassa tai alaselässä voisi haitata sitten mummona ?!

Vierailija
27/27 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten nolla voisi olla liikaa.

Ihan sama montako tatuointia on 60v tai 70v kropassa mutta nuorella ihmisellä ovat kauhistus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä