Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoishaaveilijoiden syksy :)

Kommentit (542)

Vierailija
141/542 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkit kehiin MonnY! Ja huikeasti onnea! :)

142/542 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIE :

ensinnäki kiitoksia tuhannesti!!! =)

Mies on yhtä innoissaan ku minäki ja alkanu jo sanoo mua mammaksi =) ja aamullaki sano jotenki et "tärkeintä ootte te (niinku mä ja salamatkustaja)" ja hiero mun masua =) onhan se kiva tietenki ku toinenki on onnessaan ettei yksin tarvi iloita.. muutenki menee vähä paremmin jo sen kans, on se oikeasti ottanu itteään niskasta kii ja alkanu käyttäytyy vähä paremmin mua kohtaan.. voi toivottavasti sullaki lykästää! kyllä olen näin kuullut että aika monellekki on tullu flunssaoireita (ihan nuhaa ja aivastelua) ku on tulleet raskaaksi =) piän peukkui sulle =)

ON: hiton epäuskoinen olo. ja jotenki semmonen ihmeellinen, että ei oikein tiedä mitä pitäis ajatella. ku ei uskaltais kovasti iloita vielä jos kaikki ei olekaan hyvin. teen vielä tässä joko tänä iltana tai huomen aamulla yhen testin. sit se saa riittää =) kait sitä pitäis neuvolaan tai jonnekki soitella, en tiiä. en edes tiedä mihin pinoon tuolla o-puolellaki menen, joten pysyn täällä siihen asti että löydän jonku sopivan olosen pinon ja tulee tää olo vähä varmemmaksi... =)

AINIIN...

******VINKIT******

(nää saattaa olla ihan tuttuja suurimmalle osalle, mutta sanon nyt kuitenki. enkä todellakaan tiedä oliko näillä vaikutusta mutta oletan niin)

- OVIKSEN TIKUTTELU ja seksin harrastaminen sopivasti päivä ennen ovista, oviksen aikana ja oviksen jälkeen.

- KUN HAVAITSIN OVIKSEN oik. puolella tapahtuvan, käännyin seksin jälkeen sille kyljelle =)

- PESULLA en käynyt ollenkaan seksin jälkeen, vasta seuraavana aamuna...(siis jos illalla/yöllä harrastettiin)

- FOOLIHAPON SYÖMINEN, aloitin sen samaan aikaan ku havaitsin vahvan viivan ovistestissä (mutta sitähän suositellaan syötäväksi jo aikasemminki)

- SÖIN ehkä vähän terveellisemmin, mut esim viime viikon loppuna tukholmassa söin ihan hirveästi roskaruokaa, karkkia, sipsejä yms. mutta hedelmöityshän oli jo tapahtunu, kuten myös kiinnittyminen... =)

plussatuulia kaikille, ootte ihanaisia naisia kaikki!

monnY + salamatkustaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/542 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin aluksi oikein paljon onnea MonnY:lle pikku salamatkustajasta ja ihanaa luettavaa oli toi sun kertomus mitä miehes oli tehnyt.. :)

Toiseksi, muakin kiinnostaa että mikä juju siinä greippimehussa oikein piilee. Oon sen joskus jostain lukenut mutta en muista miten se toimi. Tänään tuli just ostettua pitkästä aikaa nimittäin sitä ja jos sillä jotain lumoa vauvantuloon on niin tokihan sitä mielellään juo. Pidän kyllä muutenkin greipistä joten ei sen juominen vastenmielistä ole :)

Täällä oli keskustelua vitamiineista.. itse ostin Multivita- vitamiinitabletteja joissa ei ole a-vitamiinia.. ne eivät ole niitä raskaana oleville joten niihin ei ole lisätty kalsiumia, mutta sisältävät foolihappoa.. ne olisivat olleet kalliimpia ne raskaanaolevan vitamiinit.. ja kalsiumin saamiseksi aloitin maidon juonnin monen vuonnin jälkeen.. en ole vain pitänyt maidon mausta mutta nyt teen sen tavallaan "haavevauvan" takia niin kyllä se on ihan hyvältä maistunut..

Tällä hetkellä odottelen menkkojen alkua.. viimeisen pillerin otin perjantaina ja luulen että ne alkavat tänään tai huomenna, joten siitä sitten pyörähtäisi yk 1 käyntiin..

mun kohdalle esittelypinoon voisi laittaa että yritys aloitettu 9/09 vaikka ehkäsy jäikin pois 8/09 kun tavallaan tuntuu että se alkaa syyskuussa kun silloin vauva alkunsa voi aikaisintaan saada..

kovasti jo odottelen että uusi vauvalehti ilmeistyisi.. tuolla laatikossa on niitä jo kahdelta-kolmelta vuodelta.. tulee aina kaupasta ostettua.. :)

meillä on ollut joka päivä puhetta miehen kanssa vauvanyrityksestä.. tuntuu että mä joka päivä kysyn että onko se ihan tosissaan tän asian suhteen eikä tee tätä vaan mun vuoksi kun mä haluan mutta nyt viimeiset 1,5kk se on sanonut että on tosissaan eikä oo katunut meidän päätöstä.. tuntuu vaan niin uskomattomalta että se vihdoin haluaa tätä kun pari vuotta on jo asiasta ajoittain keskusteltu ja silloin ei ollut vielä asiasta innoissaan. Uskon kyllä et nyt hän on, olen varma siitä, ja se tuntuu ihanalta.. meidän yhteinen salainen projekti :))

tää tarinointi tuli nyt aika paljon koskemaan itseäni enkä kovin kommentoinut, mutta sainpahan purkaa tuntemuksia.. kun ei tätä asiaa voi vielä koko maailmalle kailottaa..

paljon plussatuulia kaikille yritykseen!

kovasti menkkoja odottaen ( jatkossa näin ei tule tapahtumaan uskoisin, että siis niitä odottaisin)

tur-koo-si

Vierailija
144/542 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MonnYlle hirmuisasti onnea salamatkustajasta! =) Toivotaan, että pysyy matkassa mukana!

Täällä ei tätiä, ei plussaa, eikä enää suurempia tuntemuksiakaan. Välillä nippailee ja vihloo mahasta ja välillä hetken kestävä menkkamainen kipu. Tädin olisi pitänyt tulla viikonloppuna, mutta ei tullut ei...Josko loppuviikosta testailisi, jos ei kummempia tapahdu ennen sitä. Jotenkin nyt vaan on sellainen olo, että tuskin on tärpännyt, joten uutta yk:ta odotellessa=)

Plussapuhureita meille kaikille!!=)

dano kp 32

Vierailija
145/542 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä liityn nyt ihan uutena tänne

eli

Britney87, etelä-suomi

minä vm. 87 ja mies vm. 86

yritys alotetaan syyskuun alussa.

Meillä alkaa pitkän harkinnan ja miehen suostuttelun jälkeen kauan odotettu vauva yritys! :)

Tai ei me siis meinata mitään ovulaatiotestejä yms. vaan jätän vaan pillerit pois ja sitten tulee jos on tullakseen.

on kiva lukea kaikkia teidän juttuja kun mä ite oon oikeesti ihan pihalla kaikesta. :D

Vierailija
146/542 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kp1 ja yk6 pyörähti äsken käyntiin! Ajattelin vain ilmoitella, koska en tiiä onko nyt vähään aikaan voimia kirjoitella tänne. Taidan vaan yrittää unohtaa koko touhun. Vaikka kyllä tässäkin kierrossa lasken tarkkaan ja tikutan oviksen, erityisesti sen vuoksi, kun juuri silloin kun sen pitäs olla, olen reissussa. Mutta ehkä nyt kuumeilen ihan privaatisti, ettei hajoa oma pää enää tämän enempää.

Palaillaan ja plussatuulia kaikille muille!

Vierailija
147/542 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA tipzuli MonnY ja kaikki muut plussanneet!! Miten teitä noin paljon onkin :) Voi miten ihanaa!

Itse täällä odotellessa... siis ovista. Se pitäis kai olla ihan näinä päivinä joskus mutta tiedä siitä sitten kun viime menkat oli pillereiden jälkeinen tyhjennys eikä siis luomumenkkoja vielä oo ollut. Jotain nipsaisuja alavatsan seudulla on välillä mut mistäs sen tietää mitä ne on, kuvitelmia? :D En kyllä rupea ovista testaamaan, tää on tarpeeks jännää tää elämä muutenkin :D Ei vaan jaksais odottaa tonne (reilusti) syyskuun puolelle että sais tietää tuleeko täti vai toukovauva. Parempi varmaan vaan ottaa elämä rennosti eikä liikaa stressata asiasta.

Plussatuulia kaikille!

helmi, yk 1 kp 14/?

Vierailija
148/542 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurensuuret onnittelut MonnYlle :) Ihanaa! ja pahoittelut kaikille, ketkä ovat saaneet tädin taas luokseen kyläilemään, inhottava täti :(

Tytteli ja Dano: milloin aiotte testata??

ON: Nyt menossa kp 28 ja kovasti pähkäilen, että milloin uskallan testata.. Vatsatuntemukset on palanneet taas, mutta sitä en osaa sanoa liittyvätkö kipuilu ja turvotus pian alkaviin menkkoihin vaiko johonkin ihan muuhun..? Eilen särki päätä niin kamalasti, että oli pakko ottaa panadol ja painua päikkäreille. Tänäaamuna etoi oikein urakalla. Siltikin, vähän samalla tavalla kuin mitä Danokin kertoi, tuntuu, että en ole kuitenkaan raskaana. Jännää.. Tänään ajattelin joka tapauksessa käydä apteekissa ostamassa parit testit, jos täti ei pian tule kylään niin sitten ehkä jo uskaltaudun minäkin aloittamaan testausurakan ;)

Paljonpaljon plussatuulia kaikille!

Vierailija
149/542 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimyy: Minäkin oon odotellut niitä terolutien sivuvaikutuksia, kun niitä pakkausselosteessa ihan riittämiin lueteltiin. Mulla tänään seitsemäs terolut-päivä (otan sen tosin vasta ilalla), mut onneks ei oo ainakaan vielä tullu mitään oiretta niiden käytöstä. Toivottavasti ei tulekaan jos niitä joutuu vähintään sen 3kk käyttämään.

AIE: Kovasti jaksamista sinne. Tulehan sitten takas kirjoittelemaan, kun tuntuu siltä että jaksaa.

-ray

Vierailija
150/542 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille!

Tassa kun oikein tutustuu tahan vauvantekooon on tullut mieleen ettei sita ehkaisya olisi juuri tarvinnutkaan. Yhdessa vaiheessa kaytin varmat paivat metodia noin vuoden. Toimi hyvin. Kylla mietityttaa etta oonkos niin epahedelmallinen ettei edes vahinkoa sattunu.

ON> ovislimaa tulee ja eilenkin naytti ovistesti haaleaa viivaa. Kylla nyt tuntuu etta meni tan kuun tsannsit ihan ohi miehen reissun takia. Tuossa edellisessa vietissa kyselinkin jo etta missa vaiheessa ne limat tulee, ennen vain jalkeen munasolun irtoamisen?

POmena kp22/32

Vierailija
151/542 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janet: ajattelin testata perjantaina jos ei tätiä sitä ennen näy... ukko on kyl ihan varma plussasta kun oon niiiiin herkkä.. mut omasta mielestä oon kyl aina kerran kuussa herkkis..

minkäs merkkisiä testejä ootta käyttänyt? oottako huomannu eroa apteekkien ja kauppojen testeissä?

Vierailija
152/542 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytteli:Clear blueta, kaupan raskaustesteja seka internetin halppistesteja. Mitaan eroa en ole huomannut, koska kaikki testit ovat nayttaneet negaa :) Toivottavasti paaset testailemaan!

Vierailija
153/542 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janet: Samaa päivää olen ajatellut kuin tytteli, eli perjantaina testailen, jos punaiset päivät ei ala ennen sitä. Perjantaina tulisi täyteen kp 35. Luulen, että tuolloin plussa jo näkyisi edes haamuna, jos on näkyäkseen tässä kierrossa. Plussatuulia testaukseen=)

Tänään taas oksetti oikein urakalla aamusta aina iltapäivään asti. Lisäksi olen kiinnittänyt huomiota, että makeannälkä on kadonnut tipotiehen. Olen aina ollut perso makealle(varsinkin suklaalle), niin nyt ei ole minkäänlaista mielitekoa. Se toki on ainoastaan hyvä asia=)

Voi että olen onnellinen kaikkien niiden puolesta, jotka ovat saaneet kaksi viivaa piirtymään testiin..Niin kovasti toivon sen tapahtuvan meille muillekin mahdollisimman pian:)

Perjantaita odotellen,

dano

Vierailija
154/542 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti olla taas pitkään kirjoittamatta, kun sinä aikana oli tullut todella paljon plussia! Onnea vaan kaikille, aivan ihanaa! Erityisen ihanaa on lukea plussista, jotka ovat tulleet jo hiukan pidempään yrittäneille (MonnY ja have), koska se antaa toivoa itsellenikin...

ON: Jaa...tänne ei kuulu mitään ihmeellistä. Eilen haettiin meille hauvavauva, joten sitä hoivaillessa. Tämä kuukausi on mennyt ihan mieletöntä vauhtia, ja toissapäivänä havahduin siihen, että pitää muistaa varautua tädin tuloon ottamalla siteitä laukkuun aina ulos lähtiessä. Ei ole tippaakaan sellainen olo, että olisin raskautunut. Oikeastaan olen siitä ihan varma. Välihuomautuksena muuten, että välillä täytyy oikein miettiä, että moneskohan yrityskierto meillä onkaan menossa. Ehkä se on ihan hyvä merkki, eipähän ainakaan mieti koko ajan asiaa.

Plussatuulia ja hyvää mieltä kaikille!

- deeli86, yk7, kp 26/24-39

PS. Täällä on ollut puhetta vitamiineista ja muista. Minä olen popsinut foolihappoa ja e-vitamiini-kalaöljyvalmistetta (jossa ei ole a-vitamiinia). Tämän kuukauden olen ollut syömättä niitä, pitäisi kai alottaa ensi kuussa.

Vierailija
155/542 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau Monni!! Plussa viimein! Onnea paljon! Jospa se mullakin nyt sitten tassa seitsemannessa yk:ssa tarahtaisi! Eikos sullakin ollu yk7 kun tarppas..?

Orkidea, kiva kun kavit ketomassa kuulumisia! Jaksamista pahoinvoinnin kanssa. :)

AIE, ymmarran taysin milta susta tuntuu... Sama yk meilla. Tassa kuussa olis jo korkein aika onnistua... Aattelin ite, etta varmaan parin kuukauden sisaan lahden tuonne pidempaan tuhdanneiden pinoon, kun menee mulla niin masentavaksi naa mun jutut, enka haluais masentaa muita vahemman aikaa yrittaneita... :/

Omasta navasta ei ihmeita... Kp4 ja tadin vierailu paattymaisillaan... Kp11 aattelin ruveta tikuttamaan. Katotaan auttaisko se asiaan yhtaan. Monnylla ainakin naytti auttavan! :)

Muokkausta sen verran, etta AIE, kavasin tuolla toukokuisissa ja olit sinne laittanut etta yk6 lahti kayntiin, mutta taalla sulla lukee, et yritysta 3/09 alkaen, niin silla aattelin, et sullakin olis yk7...

Tinttis

Vierailija
156/542 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinttis: samoin olen ajatellut, että siirryn kohta sinne pidempään tuhdanneiden joukkoon. Ja mulla on yk6 vasta sen vuoksi, että kun maaliskuun loppupuolella yritys aloitettiin ja välissä on olleet parit pidemmät kierrot. Normikierroilla kait tulis se yk7, mutta ei meillä ;-)

Vierailija
157/542 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jonkin aikaa seurannut tätä palstaa ja nyt kun omakin yritys on päässyt hyvin vauhtiin (ensimmäinen yrityskierto menossa :D) niin päätin tulla mukaan tänne odotuksen odotus -rinkiin. Eli minä -82 ja mies -80 Oulusta. Vauva on ollut haaveissa jo pidemmän aikaa mutta tuntuu että aina on ollut jotain mitä pitää hoitaa ensin alta pois. Nyt päätimme lopettaa sen siirtelyn ja tehdä sen mikä kuitenkin tuntuu tällä hetkellä tärkeimmältä! :)

Vierailija
158/542 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen testin sittenkin vasta viikonlopun jälkeen... siis jos tätiä ei näy, viimeistään sit pitäis tulla testiin oikee tulos.. eli jännitystä siiretään =)

Vierailija
159/542 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yk1 pyörähti käyntiin tiistaina eli kp3 menossa. Jännä nyt ensinnäkin nähdä miten tulee ensimmäiset luomumenkat, vai tuleeko ollenkaan. Taipumusta pitkiin kiertoihin on aiemmin ollut rankasti.

TURKOOSI, joko sulla menkat tuli?

Folirenin käytön aloitin, mutten vielä raskausmonivitamiinia. Sen verran paljon viime viikkoina olen marjastanut ja syönyt luonnonmarjoja ettei puutetta luulisi olevan. Olen muutenkin kaikkiruokainen.

Ja eilen muistin että herttinen sentään, minullahan on toimiva Persona monitori kaapissa! Eli jos ovista haluan seurata niin sillähän se käy erittäin hyvin. Tikut pitää vaan netistä ulkomailta asti tilata. Tähän kiertoon ei enää ennätä, koska Personassa ensimmäinen testi tehdään kp6. Seuraavaan kiertoon sitten täytyy tilata hyvissä ajoin. (Muistatteko vielä Persona-ehkäisymenetelmän? Poistui markkinoilta Suomessa jo vuosia sitten, mutta netistä saa esim briteistä)

Mieliala on jännittynyt ja odottava, välillä malttamaton...

Onnea plussanneille!

Vierailija
160/542 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi venäjä! Kp 17 meneillään ja ovistikkuihin sain viivat vasta kp 16 (enkä enää 17 ollenkaan) tänään sitten nännit niin kipeenä että ei paitaa meinaa iljetä päällä pitää... Pistetään siis oviksen piikkiin eiköstä joo ;D

Tulee pirun pitkä pariviikkonen jos tää idiotimus maksimus alkaa nostamaan päätään jo nyt. Päätetty testauspäivä on 8.9 ihan vaan synttäreiden kunniaksi... satoi tai paistoi... onhan se sitten 13-14 päivää oviksesta periaatteessa...

Pakko saada se pirun plussa testiin nyt tähän kiertoon... ihan pakko... jos ei tuu nii sit ei enää olekaan väliä koska tärppää kunhan ei mee seuraavan verotuskauden puolelle... (tarkkaan laskettua)