Esikoishaaveilijoiden syksy :)
Kommentit (542)
ronja : voi harmi, oisin niin toivonu että oisit sen plussan saanu, ihan ku kaikille muillekki toivon. mutta ; oon kuullu että jos näkee raskautumisunia niin silloin sitä yleensä saattaa ollakki ;) eli ehkä pieni toivo elääki vielä, ei saa heittää kaikkea toivoa kaivoon :) tsempataan toisiamme niin jaksetaan paremmin :)
ON: kaikki oireet hävinny... ARGH! ette voi uskoa tätä v*tutusta... ;( eli nyt oon melko varma ettei masuasukki siellä ookkaan... mutta kyllä sen täytyi olla, jospa se on tullukki vaan ulos... :( ärsyttää, kiukututtaa ja v*tuttaa... on kuitenkin muutama päivä testaamiseen vielä aikaa ja kävin cittarista hakee jonku halpis testin, se oli kait testipuikolla... sunnuntaina jos tekis sen sitte. (jos ei oo jo täti sit tullu...) mut ei oo onneks vielä tädistäkään mitään merkkejä ollu... =) jotain positiivista..
mut illan jatkoja ja niitä plussatuulia edelleen!
sO sad
mOnnyli yk 7
Pahoittelut ronjalle ja MonnYlle. Toivo saattaa vielä kuitenkin elää, joten pidetään siitä kiinni! Plussaa kun kaikille toivon.
ON: kiinnittyminen olis nyt tänään / huomenna / lauantaina, jos olis...sitä tuhrua ja muita oireita odotellessa. On tämä pää vain ihmeellinen, kun sitä toisaalta toivoo niitä oireita, toisaalta ajattelee, että ne olis kuitenkin kuviteltuja, vaikka tulisivatkin. Miksi niiden oireiden pitää olla samat niin menkoissa kuin raskaudessakin, ja eritoten miksi pitää ylipäänsä olla mahdollista, että niitä keksii itselleen? Mutta olen varma, että tipahdan korkealta ja kovaa tuossa reilun viikon päästä, kun täti tulee kylään. Joten parempi alkaa odotella sitä jo nyt ja valmistautua siihen, että _kun_ se tulee. Ei satu niin pahasti pikku sydämeen.
Tänään siis kp24 eli dpo5. Juuri nyt nippaa alavatsaa, joten tietty taas toiveet heräs, mutta luultavasti se on vaan jotain muuta. Ei nyt jaksas vatvoa, kun pitäs tehdä töitäkin, mutta minkäs tälle päälleen voi. Oisko kellään jotain lobotomia piikkiä, jolla sais lobotomian esim. viikoksi? ;-) Ostetaan, jos jostain löytyy.
Plussatuulia vaan kovasti kaikille ja reippain mielin eteenpäin!
Voihan v**ttujen v**tu!!! Kyllapas nyt v**uttaa!!! Anteeksi kielenkayttoni, mutta arvaatte varmaan mista johtuu... Tatihan se tuli kylailemaan punaisine helmoineen!!! Voi etta................ :'( Siis vaikka jo tuossa aiemmin totesin, etta kaikki menkkaoireet on, niin kylla se silti ottaa paahan!! :'(
Elikkas yk 7 pyorahti kayntiin... Voi masennus. Ja muuten lyhyempi kiertokin, vain 26 paivaa. Vaikka osasin sita odottaakin, kun oviskivut oli aikasessa vaiheessa.
Tuosta kierron laskemisesta muuten, niin lasketteko siis kiertoon viela menkkojen ensimmaisen paivan vai onko kierron viimenen paiva se menkkoja edeltava paiva??? :O
No tallaista omanapaista vuodatusta tuli talla kertaa.. Sori! Mutta kun NIIIIIN ottaa paahan...
:(
Tinttis
ollut semmoiset raskaus oireet että... tai sit vaa kuvittelen.. alavatsaa on nipistellyt viime viikol, nyt saa rampata veskis... eilen aamulla huono olo... niin ja kuulemma oon yliherkällä tuulel.. raskaana tai sit tulos kipeeksi, toivottavasti ensimmäinen..
nyt tää tyttö lähtee kohti stokkista, joten pari päivää pois täältä miettimästä asioita ;)
voi että, ihanaa ku on joitain muitaki joilla vituttaa... no ei siis ihana, mutta taas saatavilla sitä vertaistukea... =) pitää jotain positiivista näistä asioista löytää... tosi iso pahoittelu tinttuliinalle tädistä, voin vain kuvitella vitutuksen määrän (mulla vielä muutama päivä ennen ku pitäis alkaa...) apuva!
mut nyt muut kuviot mieleen ja juhlii ilman alkoholia risteilylle =)
plussatuulia kaikille ja muistakaa että miun kuullen ainaki saa purkaa niin paljon raivoa ku haluaa!!!=)
plussia,
monny
Heippa kaikille!
Oon jo pitempään seuraillut teidän kirjoittelua, ja nyt uskaltaudun mukaan itsekin.
Eli minä vm 84 ja mies vm 82 yritetään esikoista. Pillerit jätettiin pois viime vuoden lopulla. Pari yrityskertaa jäänyt väliin, ja ongelmana on ollut pitkät kierrot, tosin välissä normaalejakin. Oiskohan nyt sitten yk 7. Tässä kierrossa aloitan terolutit, josko niillä sitten saataisiin kiertoa lyhyemmäksi ja tulosta syntymään (kirjaimellisesti)! :)
Gynekologi totesi ultran tehtyään että päällisin puolin kaiken pitäisi olla kunnossa, ja ovulaatiokin oli tapahtunut.
Itse tällä hetkellä vielä kierron alkuvaiheessa. Tsemppiä kaikille!
Pienimyy kp 12/30-49
Tarve oksentaa on ollut todella suuri viimepäivinä ja tuntuu, että pahenee vaan..Suuta kuivaa ja kovin kauas veskistä ei uskalla lähteä..Mahaa on nippaillut tuolta sivuilta ja tänään lisäksi aika lailla myös tuosta kohdun kohdilta. Ja sokerina pohjalla törkyturvonnut olo, ei paljon huvita pitää verkkareita tiukempia housuja=)
Pienenä pessimistinä kuitenkin ajattelen, että kaikki nämä oireet on mielikuvitukseni tuotetta ja johtuu siitä, että elimistö on sekasorron vallassa pillereiden lopettamisesta. Mutta eihän sitä koskaan tiedä...;)
Jos vain suinkin hermot pitää, niin testaan vasta ensi viikolla, jos tarve vielä sitten vaatii.
Moi! Lueskelin näitä viestejä, ja ajattelin sitten liittyä mukaan vaikka yritystä on vasta ihan aluillaan. Nuvaringin jätin pois pari viikkoo sitten, ja tasan viikko sitten tuli tyhjennysvuoto. Ja nyt seuraavat menkat olisi ensimmäiset luomumenkat viiteen vuoteen. Toivottavasti tärppäsi mahdollisimman pian! Minä vm 86 ja mies vm 85, ja esikoista yritetään. Yritystä haittaa hieman se, että mies joutuu olemaan nyt koko syksyn komennuksella eri kaupungissa, joten päästään peittoa heiluttemaan vaan v.loppuisin. Niin ja Länsi-Suomesta asustellaan...
Menkat alkoivat eilen illalla :(. En tosin ollut hirveän vihoissani, koska arvasinkin tuntemuksistani näin käyvän. Eli ei ollut yllätys. Harmittaa tietty! Ja nyt jo alkaa miettimään raskautuuko ikinä. Tuntuu, että olisi yrittänyt jo ikuisuuden, vaikka yk2 menossa :-). No yrityksen alun odottelua oli niin kauan, joten tuntuu, että yritelty olis vaikka kuinka ja kauan. Ei auta muu kuin uuteen yritykseen.
Alan testailemaan ovista tässä kierrossa. Ovista en ole ikinä tuntenut, niin olisi kiva tietää ovuloinko vai en... Ehkäpä ovulaatio plussa piristäisi. Plussa kuin plussa! :)
Lumileopardi yk3
Tuli taas vaan mieleen, että mitähän sille outiille kuuluu. Eikös nyt sillä pitänyt jo jotain tietoa olla... Toivottavasti kaikki hyvin. Ihan hirveästi en viitsi tuolla o-puolella käydä kurkkimassa, kun tulee vaan kateelliseksi ;-)
ON: ei raportoitavaa. Kp25 eli dpo6, ei oireita ei mitään. :-/
Kirjoitin eilen tänne pitkän pötkön tekstiä ja kun painoin nappia "lähetä viesti" kone ilmoitti, että sivua ei voida näyttää ja kadottikin sitten koko tekstin. Näin kävi jo toisen kerran, että kyllä potuttaa. Juuri kun kerrankin saa aikaan vähän enempi tekstiä.
Lumileopardi: minullakin yk2 menossa ja ikuisuudelta tuntuu silti, kun niin kauan asiasta haaveillut.
Tinttuliina: olen pahoillani puolestasi. Ymmärrän keljutuksen määrän!
MonnY: Kiitos! Sinä aina ihanasti kaikkia olet tukemassa! :)
Outiita olen taas itsekin pohtinut. Mitä kuuluu?? Kunpa kaikki olisi hyvin!!
Itselläni täällä: ei ole täti tullut!! Toivottavasti pysyykin poissa! No, aamulla tein halpistestin... Tuloksena oli HAAMUviiva... *iiiks* Eli ei todellakaan mikään oikea tai ollenkaan selvä. Hyvä että edes näki (jos näki). Mutta miehenikin kyllä siinä jotain oli näkevinään, että ei kyllä ollut vain omaa mielikuvituksen tuotosta... Nyt jännittää niiiiiiin paljon!! Olisi vielä isompi pettymys nyt, jos ne menkat putkahtaisi. Parin päivän päästä käytän toisen Clear Blue -testini. Sitten nähdään, että mistä kana pissii.. Niin sanoakseni. :D Nyt on siis toiveajattelu maksimissaan! :)
Oikein hyvää viikonloppua kaikille! :) Seuraavan kerran kun palaan tänne, niin olen tehnyt taas testin... HUIJUI!
Onnea plussailuun kanssasisaret!
Ronja
yk2
29/18-??
tervetuloa uusille, lisäilen teidät vähän myöhemmin tonne esittelyyn ku nyt oon töissä niin ei ehdi ku nopiasti kävästä ;)
lumileopardi: voi, pahoittelut ei-toivotusta tädistä. tyhmä ku tuli ! :< ja voi, arvaa miltä tää 7kk yritys tuntuu, muistan itekki ku oli toinen ja kolmas yritys menossa niin silloin itketti ja ärsytti kyllä eniten, nykyään siihen on jo tottunu... =)
dano: toivotaan kovasti että oireet olisivat juuri siitä että siellä joku pikkunen mönkiäinen rakentelis pesäkoloo =) tSempit =)
ronja: voi että, toivon niin kovasti että haamu vahvistuis ja vahvistuis päivä päivältä ja pieni masuasukki alkais ilmoitella olostaan =) muista tulla heti raportoimaan ku oot tehny seuraavan testin ;)
ON: tein tänä aamuna testin, tai tossa pari tuntia sitten. yks viiva. tosin testiajan ylittyessä tuli se plussa näkyviin, mut eihän se mitää kerro ku se meni se aikaraja yli. eli tuskin olen, mutta toivoa on aina vähän jäljellä. =) kuitenki tuntuu et täti tulossa, sen verran masu ja boobsit kipiät välillä...=/
ja tässä teille pientä piristyksen yritystä päiviinne... "on meillä hurja täti, tuo täti punainen, kun täti tulee kohdalle, on inho sen mukainen...kas näin vuotaa äässi, ja äässi vuotaa näin, kas näin vuotaa äässi ja äässi vuotaa näin..." vaik eihän se ihan äässi (ass) oo mikä vuotaa mutta kuitenni! oonpa mää taas olevinaan niin haaska.. =D
kaikille eniten plussatuulia ja tädit painukoot hiiteen tällä reissulla!!!! =)
monnY kp 27/27-30 yk 7
Ensinnakin onnittelut Ronjalle! Hieno homma!
Ja kiitos Monnylle hienosta biisista... Nyt tuo renkutus jaa paahan soimaan! ;D
Minakin taalla taas miettinyt Outiita, mutta han varmaan laittaa meille viestia jossain vaiheessa..
Sitten omaa napaa, joka touhuaa jotain aivan ihmeellista nyt... Eli torstainahan kirosin menkkoja.. No, ei ne sit kuitenkaan alkanu. :O Siis vahan on ollut tuhrua ja eilen oli ihan semmosta vaaleanpunaista verta jonkin verran ja pistin sitten tamponin sisuksiin (sori, tarkkaa selostusta...), kun aattelin, etta nyt alkaa. No, KUUDEN tunnin paasta otin pois ja muutama tippa oli! Pistin uuden, johon ei tullut sitakaan vahaa. Ihmeellista. Ja nyt vaan sitten pienta tuhrua, jos sitakaan.
Vahan munasarjojen kohdilta nippailee, mutta ei varsinaisesti menkkakipuja.
Mies jo ehdotti, etta tee jo testi, mutta en varmana tee, koska kylla ne sielta alkaa! Oli kuitenkin niin vaaleanpunaista tuo veri eilen, eika mitaan ruskeaa tuhrua.
Etta ehkapa siis tanaan tai viimestaan huomenna..... :/ Arsyttavaa tammonen, joutuu turhaan jannittamaan! :/
Niin ja siis oliskohan mulla nyt kp 28 tai 29 menossa. Yleensa kierto ollu 31-32 paivaa, mutta tassa kuussa tunsin oviksen aikasemmin kuin normaalisti, niin sopis hyvin kuvioihin, et alkais menkatkin aikasemmin... Mutta siis tiistaina pitais alkaa, jos olis tuo 31-32 paivaa (en muista nyt ihan tarkkaan kumpi....)..
Tinttis
Tinsku83, mies -82
pohjoisempi Suomi
molemmille ensimmäistä toivotaan
PCO todettu
viimeisen pillerin otin 21.8,
eli voidaan sanoa yrityksen alkavan 09/09
Ostin Multitabs raskaus monivitamiineja ja Foliren foolihappovalmisteen ja ajattelin aloittaa käytön kunhan kiertopäivä 1 koittaa. Muutoin yritän olla ajattelematta asiaa liikaa, oviksen testaukseen en lähde ainakaan toistaiseksi.
Mites muut, mitä vitamiineja/ravintolisiä käytätte tässä vaiheessa?
Turkoosi, hieno homma kun samanmerkkinen pilleri ja samana päivänä lopetus... Onnea sinulle yritykseen!
Samoin onnea kaikille!
Elikkäs tosiaan joskus(en muista koska)päätin pitää taukoa täältä ja sehän kannatti nimittäin plussa tuli torstaina:))Onni on suunnaton, mutta olen yrtittänyt olla liikaa stressaamatta kun viimeksikin km tuli.Toki nyt ollaan jo pidemmällä kun viimeksi.
Oireita ei oikein ollut tai siis en edes seurannut onko kun jälki käteen mietti niin ehkä jotain olikin:)Testinkin tein vähän niinkun"huvikseni"kun ei tätiä näkynyt..
Nyt vain toivon parasta että kaikki menee hyvin:)
Ja niille joilla ei ole tärpännyt vielä niin itselläni toimi että yritin olla liikaa ajattelematta asiaa ja foolihappoa sisältäviä vitamiinipillereitä oon syöny että en tiedä oliko sillä vaikutusta..
Onnea paljon muillekkin plussanneille!!
Ja erityisesti tsemppiä kaikille yrittäjille kyllä se sieltä vielä tulee:)
onnellinen have rv4+6
Eli vielä tuli mieleen lohdutukseksi sanoa kun monet sanoo että on jo menkkakipuja että varmaan pian tulee. Niin itselläni myös juuri samanlaisia kipuja kun menkkakivut mutta tosiaan olen raskaana.Jos ei nyt sitten kesken mene mutta kyllä jos ens viikolla ei ole vuotoa niin huokaisen jo vähän:)
Onneksi olkoon have! Ihan mahtava juttu!! :) Minäkin tein nyt uudestaan testin tuossa muutama hetki sitten ja: positiivinen! Ihan oikeasti positiivinen! :D Olen niin sanaton ja sekaisin onnesta, että ihan käsittämätöntä... Nyt samoin kuin have, toivon, että pieni kaveri pysyy matkassa mukana. Tekisi vaan mieli huutaa koko maailmalle asiasta, mutta täytyy malttaa ja odottaa turvallisempia aikoja.
Plussa-onnea kaikille! Niin ne tuulet alkoivat puhaltaa. :D
Ronja ja: miten ne raskausviikot laskettiinkaan...?
Onnea kaikille plussanneille kovasti! Minä täällä yritän saada edes ovisplussan... kp 14 ja vieläkään ei ole edes haamua... Alkaa jo toivo oviksenkin kanssa hiipumaan :D
Noooooooh... eiköhän tää tästä kun tähän kiertoon se plussa oli päätetty tulevaksi :D
Mites teillä muilla ovistikkuja pissineillä... onko teillä paljonkin haamuja näkynyt vai tuleeko plussa ihan puskista? Mulla on sellasia haamuhaamuja tullu, mutta ei mitään viivaksi sanottavaa ole näkyny
Hienoa Have! Tosi paljon onnea plussasta! :)
Mulla sitten tosiaan alko ne menkat sunnuntain varhaisina tunteina... Eli kolmen aikaan aamuyosta.. On sekin aika tadin tulla vierailemaan! :O
No, yk 7 kayntiin... :/ Masentavaa....
Ja tanaan taas yksi ihminen kyseli, etta millonkas teille tulee pikkunen... :/
Tinttis
Heippatihei!
Täältä tulee nyt sellainen pikavuodatus... Eli: tein aamulla raskaustestin, kun en malttanut odottaa. Clear Bluella tietenkin, kun se voi näyttää positiivisen tuloksen jopa ennen kuukautisten alkamista. Selvempää negatiivista ei olisi voinut tulla. Nyt olen ihan maani myynyt... :´( Tosin voihan olla, ettei se vielä näyttäisi kuitenkaan... En edes tiedä kuinka pitkä kiertoni on. Mutta näin jo unta viime yönä siitä, kuinka se plussa siihen muodostui. Hmph. Oikein harmituskiukuttaa. Jos se täti tulee, niin eikun alusta... Noh, eipä sille mitään voi. Mutta nyt aion elää vielä toivossa, että plussa vaan ei ihan vielä näkynyt!
Plop, plop, plop... Plussaa kaikille! :)
Ronja yk 2