Esikoishaaveilijoiden syksy :)
Kommentit (542)
nannnak: Me olemme myös miettineet nimiä jo! Ensimmäistä kertaa yritämme vasta. Oikeastaan nimet on jo päätetty molemmille! ;)
Tervetuloa vaan kaikille uusille!
Omaan napaan ei mitään ihmeitä. Pillerit loppui ja oli tyhjennysvuoto. Tulee ihan pientä verituhrua, ihmettelee varmaan pillereiden pois jäämistä. Vauvakuume senkun pahenee.
kp 8/? yk 1
Plussia meille kaikille!
meillä ei vielä oikeestaan nimiä olla mietitty... :) jonkin verran kyllä,mutta päätöksiä ei olla tehty,sen näkee sit kun näkee kumpi syntyy.. :O mies sanoo ettei halua tietää ennen synnytystä lapsen sukupuolta.. :) haluaa jännittää loppuun asti.
tervetuloa vaan uudet kuumeilijat!! :)
ON: kovia nivuskipuja oon täällä kärsinyt jo pari päivää,vasenta munasarjaakin viiltelee.. tiedä sitten mistä johtuu :// pari päivää vielä odottamista. oletettuun kuukautisten alkamispäivään vielä muutama pvä.. :) jännitystä ilmassa.
kp24/28 ja yk 1
*muoks* kaybay: sullahan on jännät ajat käsillä,tiedä vaikka sieltä parin pvän päästä plussa piirtyisi testiin ! :)
Mun vierailu tuolla odottajien puolella jäi valitettavasti lyhyeksi.
Meillä on mennyt viikonloppu ikävissä tunnelmissa. To tuli hieman tiputteluvuotoa, perjantaina vuoto yltyi ja pe-la-yönä tuli helvetilliset alavatsakivut. Siinä meni haaveet meidän kesähelmestä. Tänään Clearblue kertoi selvästi totuuden: ei raskaana. Se siitä ilosta ja onnesta. Pahalta tuntuu, vaikka vasta 1,5 viikkoa ehdin tietää olevani raskaana.
kamalaa. pahoitteluni Thelma ! hirveää että tuollaista sattuu.. toivon sulle kaikkea hyvää,ja pikaista "haavojen parantumista". toivotaan että ensi kerralla pieni jaksaa mukana
Moikka kaikille!
Tervetuloa uusille, teitä onkin nyt tullut viime päivinä monta :) Kivaa, että palstalla riittää väkeä, vaikka ihanan moni onkin saanut siirtyä o-puolelle!
Onnea plussanneille Lumileopardille ja Aikulle! Tulkaahan kertomaan kuulumisia ja fiiliksiä tänne meille kuumeisille! Paljon tarrasukkia matkaan, toivotaan että kaikki menee hyvin.
Suurensuuret pahoittelut Thelmalle. Voin vain kuvitella miten pettynyt ja surullinen olo sulla/ teillä on. Nyt hetki ja päivä kerrallaan eteenpäin ja sitten hiljalleen kohti uutta yritystä, kyllä se pieni löytää vielä tiensä teidänkin luoksenne. Mutta todella kurja juttu siltikin :(
Mites Danon kierto? Entä MonnY ja parisuhde? Kuulisin tosi mieluusti teidän kuulumisia, toivottavasti voitte hyvin :)
ON: Tänne ei kuulu kummempia. Valmistaudutaan ovikseen niin psyykkisesti kuin fyysisestikin ja toivotaan parasta. Mielialat on vaihdellut viime päivinä kovasti, mutta eiköhän se tästä taas :) Voi kunpa onnistaisi tässä kierrossa, pienokainen olisi niin todella toivottu!!
Kivaa alkavaa viikkoa siskoille,
Janet yk 3 kp 14/ 29-38
Kiitos onnitteluista! Tein äsken varmistustestin, edelleen plussaa näyttää ja vahvat viivat tulivat heti! En tosin ole varma olenko 4+3 vai 5+1 tai jotain siltä väliltä, kun tuo kierto on ollut sekaisin huhtikuisen keskenmenon jälkeen.. Mutta tuo selvinneen sitten ajallaan.. Tiputtelua ei onneksi ole enää ollut, viimeksi viikko sitten sunnuntaina.
Thelmalle pahoittelut keskenmenosta! Jouduitko käymään sairaalassa tai menemään jälkitarkistukseen? En tiedä lohduttaako tämä yhtään, mutta itseäni lohdutin huhtikuussa sillä ajatuksella, että ainakin raskautuminen on minulle/meille mahdollista. Jos meitä jo nyt melkein onnisti, onnistaa meitä varmasti toisenkin kerran..
Mä taidan pikku hiljaa siirtyä tuonne odottajien puolelle, toivottavasti ainakin seuraavaksi vuodeksi. ;)
Tsemppihalaukset kaikille ja rauhaisaa mieltä yritykseen!
Aikku
Aikku: En ole käynyt sairaalassa tai jälkitarkastuksessa. Soittelen huomenna neuvolaan ja kyselen, pitäisikö. Mulla kun oli neuvola-aika varattuna ja ens viikon pe piti mennä ultraan varmistamaan viikot, kun mun kohdalla oli vähän epäselvää missä kohdassa mennään (tod.näk. 5-7). En kuitenkaan usko, että on tarpeen, kun kivut menivät ohi ja vuotokin loppui tänään. Fyysisesti olo on ihan ok.
Toisaalta yritän lohduttautua sillä, että raskautuminen on ainakin mahdollista, mutta toisaalta hirvittää, että jos tää on mun osa elämää. Muutaman tutun ja puolitutun tiedän, joilla on tullut keskenmenoa keskenmenon perään.
Ihanan paljon tullutkin plussia sitten viimekäyntini. :) Tarrasukkia kaikille.
Thelmalle kovasti jaksuja.
Tervetuloa uusille.
Tänne ei mitään uutta. Huomenna alotan Terolutit kolmanteen kiertoon.
-ray
Pakko oli tulla heti aamusta hieman kurkkimaan ja paljon onkin tapahtunut täällä.
Tervetuloa uudet! Teitä onkin tullut tosiaan monta :D
Thelma: Oon todella pahoillani, että teidän kohdalla kävi noin. On varmaan surullinen olo. Aika varmaan auttaa ja tosiaan toivotaan, että kun haluatte, uusi raskaus alkaa pian.
Onnea plussanneille Aikku ja Lumileopardi. :)
Ja mitähän sille MonnYlle tosiaan kuuluu?
ON: Ovulaatiota odotellessa :) Saa nähdä tuleeko olenkaan. Jotenki mulla on kuitenkin aika toiveikas olo tän kierron suhteen, mut eihän sitä ikinä tiedä.
Hauskaa viikkoa.
Mun pitää raahata itseni opintojen pariin...
Kirsikka ja kp 13
hätäpäissäni tänään testattu tyylipuhdas nega.. testi on 25miu/ml ja sanotaan että vois näkyä kolme päivää ennen oletettuja menkkojen alkamispäivää..toivo hiipuu,noh,ei kai tässä voi muutakun odottaaodottaaodottaa. :/
ovulaation tunsin tarkasti kp14,joten ajallaan odottelen menkkoja saapuvaksi sitten..
kp25/28.
tulis jo niitä plussauutisia lisää tännekin palstalle !! :)
+++++++
Onnittelut plussanneille, tervetulot uusille ja suurensuuri pahoittelu Thelmalle keskenmenosta!
Mulla on täällä alkamassa rauhallinen ja toivottavasti mukava viikko ilman miestä. :)
Mies lähti työmatkalle tänään ja tulee takaisin vasta perjantaina. Toisaalta ihan kivakin että saa välillä touhuilla yksikseen ja tehdä ihan mitä huvittaa!
Ovulaatiota odottelen suunnilleen huomenna ja toivon että viikonloppuna lastatut siemenet pysyvät hengissä sinne asti. :P
Eipä tässä kummempia, viettäkäähän mukava viikko ja tehdään tässä kuussa vielä monta plussaa tähän kasaan!
-Helja yk 3, kp 12/25-26
Olen tahallani jättänyt alkukierrosta kirjoittelematta, jotta saisin vähän rauhoituttua :D Alkaa mennä vähän yli, kun tuntuu ettei voi mitään muuta ajatella.. Olen kyllä taustaillut ja lukenut muiden kirjoituksia. Mutta siis onnea kovasti kaikille plussanneille! Ja pahoittelut niille, joilla on ollut vähän huonompi onni :(
Elikäs täällä nyt DPO 8, ja koska luteaalivaihe tuppaa olemaan sen 13, niin pe - la odottelen menkkoja alkaviksi. Tai siis mielummin että ei alkaisi, tietty. Ei mitään kummempia oireita ole tähän kiertoon ollut, pieniä repäisykipuja eilisestä (olispa niillä jotain tekemistä kiinnittymisen kanssa!)
Meillä alkaa myös tuo siippa olemaan hiukan innostuneempi aiheesta, ja suunnitteleekin jo paljon enemmän kaikkea kuin aiemmin. Se tuntuu kivalta, mutta vähän toisaalta harmittaa. Siis kun jos nyt ei syystä tai toisesta onnistuttaisi KOSKAAN, niin ikävää tuottaa rakkaimmalleen niin suuri pettymys. Juu, kaukaa haettua etteikö koskaan millään tavoin onnistuttaisi :D Mutta kuitenkii.
Ainiin, minä en ole listalla? Vai enkö vain huomaa... Eli siis me -88 (minä) ja -87, naimisissa, pk-seutu. Esikkoa yritetään, nyt yk3 :)
Tulinpas käymään täälläkin puolella kuulumisilla, kun lupasin raportoida sen ultran kuulumisia. Se oli tänään. Ei hyvä :(. Sisätutkimuksessa löytyi ruskuaispussi ja "jotain ruskuaispussin yläosassa", jota ei vielä kuitenkaan voi mitata. Bongasin oviksen kp19, eli sen reilut 7 raskausviikkoa ois tämän perusteella. Joko olen siis täysin väärin bongannut testillä oviksen tai sitten kyseessä on tuulimuna. Joka tapauksessa joudun nyt kärvistelemään 29.10. seuraavaan ultraan, jossa katsotaan vielä uudestaan. Tämä sen takia, että mun kierrot on heitelleet niin pahasti. Mutta tiedänhän minä sen vastauksen, ei tämä kahden viikon odottelu sitä miksikään muuta. :(
Tällä hetkellä olo on vähän "mitään sanomaton". Ei osaa yhtään tuntea mitään, ei surua, ei mitään. Itku ei ole tullut, päälimmäisenä on vaan sellainen odottava tunne, että tulis nyt se "tuomio". Sais ees sen surun/pettymyksen/vihan/ketutuksen tunteen päälle, ettei tarttis odottaa tuntevansa jotain. Ei millään kestäs oottaa tätä paria viikkoa... Että en nyt sitten tiedä, olenko rv7+1 vai mitä hittoa. Ja tulenko kohta takas tänne vai mitä... *kiroilua*
Kiitos ihanaiset onnitteluista! :) Ja paljon onnea jo plussanneille & pian testaaville! Puuskuttelen teille kovasti plussatuulia.
Mulla on edelleen aika epätodellinen olo. Nyt tosiaan joko 4+3 (laskuri) tai 4+5 (omat laskut) menossa. Toivotaan, että kyytiläinen pysyisi matkassa!! Oireita on jonkun verran, mutta ei hirveästi. Tuntuu, että oireet aina voimistuvat, kun luen netistä minkälaisia oireita ihmisillä on ollut. ;)
Mietin tässä uskaltaisko soittaa neuvolaan jo huomenna. Tuntuu niin kovin aikaiselta.
Yhden Clearbluen tilasin vielä varmuudeksi (sellaisen joka näyttää viikot). Odottelen sitä saapuvaksi huomenna tai ylihuomenna. Taidan olla vähän hullu tän testailun suhteen, hih :).
Kaikille kovasti plussapuhureita myös ovikseen!
Täällä sitä on ollut ylämäkiä ja alamäkiä... Siis palstalla. Onnittelut plussanneille ja vieno pyyntö josko jokainen teistä nappais yhden täältä mukaansa odotuspuolelle ni saatais vielä lisää iloisia uutisia. Pahoittelut kesken menneistä ja tsempit niille jotka siirtävät taas haaveitaan kuukaudella.
Täällä olen hyvin alakuloisena kun tuntuu kaikki menevän päin kekkulaa. Ihan siis pieniä vastoinkäymisiä mutta sitäkin enemmän. Miehen kanssa kaikki on kondiksessa, mutta jostain syystä ei nyt yhään "vauvata" ja hommasin ovistikutkin kiertoon lähinnä itseä tsemppaamaan.
Aiemmin kun ovistikut on ollu kaapissa, on tehny mieli ottaa ne jo heti 10. päivä käyttöön mutta nyt ei kiinnostanu... kp 12 aloitin ja olen juuri ja juuri muistanut pissiä niihin päivittäin. Äsken mies lähti työreissulle ja tuossa eteisessä kyseli että koskas ne tsemppipäivät oikeen tässä kuussa alkaa, ja en oikeen tienny mitä olis pitäny vastata kun lauantaista asti niitä on jo eletty.
Miehen ilme oli sitten sen mukainen kun hän on pahasti vauvakuumeinen ollut jo siitä lähin kun päätettiin aloittaa yrittäminen. Ahdistaa ajatus tulevista piinaviikoista ja pettymyksestä... Inhottaa se suuri innostumisen nousu joka huipentuu siihen suureen antikliimaksiin kp 28 ja kaksi viivaa paskapaperissa.
Olen ollut ns. työtön tai paremminkin palkaton tämän vuoden alusta lähtien. Painan kolmea tai melkeinpä voin sanoa neljää työtä samaan aikaan enkä mistään saa rahaa kasaan niin että voisin ottaa osaa perheen menoihin (firma imee kaiken rahan jotta saadaan se pidettyä pystyssä) Pakko saada paksuuntuminen aikaan niin että menee viime vuoden verotietojen mukaan, ja se ei yhtään helpota olotilaani. Pariin viikkoon ei ole ollut ainuttakaan vapaapäivää yms. Taas meni unelmien työpaikka viimeviikolla ohi nokan. Jostain nyt joku ISO PIRISTYSRUISKE tämän ämmän kankunkylkeen niin saan tän parkuiltojen jatkumon lopetettua.
Eilen veti pumppukin sellasia rytmihäiriöitä että stressi on tainut minut nujertaa...
Josko vaikka ovisplussan heittäis tässä lähipäivinä tai jotain... saattaishan tuokin hetken helpotusta tuoda...
AIE: Kurjaa kuulla tuo uutisesi. Toivon sydämestäni, että sun tilanteesi voisi muuttua vielä iloksi. Vaikea kommentoida mitenkään, kun en itse ole tilanteessasi ollut, mutta toivotaan, että ei olisikaan kyse pahimmasta. On varmaan tosi vaikea odottaa tuloksia. Jaksamista sulle ja sun miehellesi.
Yrittäjä: Kuulostaa rankalta toi sun työmääräs, piristystä :D
ON: Eipä mittään erikoista. Juuri pääsin töistä kotiin ja nyt pitää vaan saada rentoutua. Voi kun aika kuluu hitaasti päiviä ja ovulaatiota kytätessä. Olis varmaan paras tjottailla, mut kun mullakin niitä testejä on paljon kaapissa. Harmittaa kun pe oli kai kp 10 ja ovistesti näytti suht selkeetä viivaa, mut siis silti negaa. Sen jälkeen ei oo näyttäny kun haaleeta. Olikohan se ovis sit jo sillon? Omituista...
onnea plussanneille :) ja pahoittelut surullisten kokemusten kohtaajille :/
mä oon käynyt täällä lukemassa jutut varmaan 3 krt/pv mutta en vaan oo saanut aikaiseksi mitään kirjoittaa kun ei nyt oo juurikaan mitään kerrottavaakaan.. nyt yk 2 kp 16/?(41).. tässä kierrossa ei olla kuin kaksi kertaa heiluteltu peittoja ja nekin viikon välein.. en oo tuntenut mitään ovikseen liittyvää enkä oo tikuttanut tai muutenkaan asiaa hirveesti pohtinut.. musta tuntuu et on jo toivo mennyt kun ekassa yrityskerrassa olin niin innoissani ja onnellinen ja nyt tää on kaikkea muuta.. musta tuntuu ettei koskaan saada vauvaa.. meil menee nykyään miehen kanssa vähän huonommin.. koska meidän halut ei täsmää.. se ei jaksa niin paljon kun mä haluaisin ja sit en viitti tehdä aloitusta et se ei ottas paineita.. mut se on mulle vaikeeta olla sitä aloitetta tekemässä.. muuten se on kyllä hommassa mukana ja muuten menee hyvin mut mun mielestä tällä tahdilla niitä lapsia ei saa aikaiseksi, jos saa ollenkaan.. no vuorotyö on yksi syllinen tähä asiaan ja stressi.. voi kun ois lomalla kokoajan niin nääkin hommat vois mennä paremmin.. joten en usko että tästä mitään tulee.. tästä heinäkuunvauvan yrityksestä.. mutta kiva käydä lukemassa täällä iloisempia kirjoituksia ja välillä ei niin iloisia.. niistäkins saa tietyllä tapaa voimaa..
plussatuulia niille keillä on tsänssejä.. :)
t. apea ja voimaton tur-koo-si yk 2 16/?(41)
Pöönis
pk-seutu
Minä 29v, mies 32v
Yritys alkoi 07/2009
Täälä odotellaan kovasti menkkojen loppumista(nyt kp5), että pääsis jo heiluttelemaan peittoja! ;) No meilläkin oman ongelmansa tähän projektiin tuo miehen työmatkat. Saattaa välillä olla viikossa useammanki päivän työmatkoilla.. Toivottavasti olis hyvinä päivinä joskus sitten kotonaki. No ovista en oo kyllä vielä ajatellu ruveta tikuttamaan, ehkä sitte vähä myöhemmin jos ei ota onnistuakseen.. Yritän nyt eka vaikka vähän kuunnella kroppaa noiden pillereiden jälkeen jos sen vaikka tuntis ilman niitäkin. Häivy täti täältä!!
Voih, meillä olis työpaikan pikkujoulut marraskuun viimenen viikonloppu ja en nyt oikeen tiedä, että uskaltaako ilmottautua mukaan.. Onneks ilmottautuminen on vasta ens kuussa jos vaikka tärppäis heti niin vois kieltäytyä.. :) No oikeesti en kyllä uskalla ajatella semmosta, että heti tärppäis kait sitä jotenki on valmistellu itseään siihen, että tässä voi kestää jonkin aikaakin, ettei sitten pettyisi niin pahasti ja ottais liikaa paineita..
Pluuuuuuuuussssssaaatuuuulia kaikille!!!
Minäpä liityn myös tähän joukkoon hurjaan. :) Elikkäs, minä olen 27-v. ja mies 28-v. Kuten Elita, mekin mentiin naimisiin viime kesänä ja samoilla "tulee jos on tullakseen" linjoilla on menty. :) Pohjois-Pohjanmaanlla asustellaan ja yhdessä ollaan taivallettu viimeiset 6 vuotta. Meille kummallekin tää ois ensimmäinen lapsi. Pillereitä en oo syönyt enää moneen vuoteen, mutta ns. yrittämistä on ollut vasta tämän syksyn. Nyt tilanne on sitten se, että menkat on suunnilleen viikon myöhässä eli kp on 36/30. Oon tässä pari raskaustestiä tehnyt, mutta toiseen piirtyi viiva vaaka suoraan ja toinen oli negatiivinen, joten ei tainnut tällä kertaa tärpätä. Yleensä menkoilla ei ole taipumusta heitellä tällä tavalla. Mitään "oireita" tms. ei ole ollut havaittavissa.