Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoishaaveilijoiden syksy :)

Kommentit (542)

Vierailija
281/542 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Han kihlojen johdosta :)

MonnY: Kiva että sait hyviä uutisia ja tiedän kokemuksesta, että on ihanaa jos on joku ymmärtävä ja kannustava ihminen lääkärikäynneillä. Toivottavasti pääsette pian uuteen yritykseen.

Tur-koo-si ja Tinsku83 : Mulla on sama tilanne kuin teillä. Eli yk1 ja kp 30 ja mietityttää kauheesti, että milloin uskallan tehdä sen testin. Ajattelin, että ens viikonloppuna, lauantaina tai sunnuntaina varmaan.

Mulla ei kyllä ole ollut mitään kummempia raskaustuntemuksia, mutta ainakin ollaan yritetty tosissaan miehen kanssa, sitä ei voi kieltää ;) Eilen oli vähän sellasta pientä vihlontaa alavatsan oikealla puolella, mut tuli mieleen et olisko se hyvin myöhäinen ovis. Muuten en oo ollut väsyneempi tai ei ole ollut huonoa oloa tms.

tsemppiä testaukseen!!! ja kuulumisiin...

Kirsikka

Vierailija
282/542 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnittelut Hanille kihlauksesta sekä Pieniminälle ja muille plussanneille pienestä elämän alusta :)

Itse kärvistelen järkyttävän flunssan kourissa kotosalla, joten olen keskittynyt nyt pari päivää ihan vaan lepäilyyn. Menkkojen pitäisi alkaa loppuviikosta, joten katsellaan pääsenkö flunssan jälijltä testailemaan vai käynnistyykö yk 3.. Testaan joka tapauksessa vasta aikaisintaan ma-aamuna.

Plussatuulia kaikille ja pysytelkäähän terveenä, ei ole turhan kivaa puuhaa tämä sairastelu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/542 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea Han kihlauksen johdosta!

mukava kuulla että MonnYlla ja AIElla menee paremmin tahoillaan :)

niin ja kiitokset kaikista onnitteluista. miulla edelleenkään ei juuri muita oireita kuin satunnaiset kuukautismaiset kipuilut ja särkyilyt, lisäksi on alkanut väsyttää ihan mahdottomasti. eilen mie soitin neuvolaan ja varattiin aika kolmen viikon päähän ja siitä viikon päästä eka ultra :)

hyvä fiilis on tän kaiken suhteen vaikka jänskättääkin ;)

helmi rv 5+4

Vierailija
284/542 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei jaksata harkka yhtään ja yksin täytyy kotona nyhjöttää, kun mies lähti sunnuntaina töihin. Tästä kierrosta en enää toiveita elätä, kun en oo saanu ovistestiin plussaa tähän mennessä ja sunnuntaina matkaan lähteneet siittiötkään tuskin enää sinnittelee. :( Oviksen testaamista jatkan edelleen sylkitestillä, jotta voi sitten tulevaisuudessa valittaa lääkärille, etten oo saanu sitä koskaan bongattua.

Pieniminä: Lämpimät onnittelut plussasta. :) Tarrasukkia pikkukaverille...

Tinttikselle kovasti jaksuja. Meillä on vähän toisin päin, mies huolehtii enemmän kuin minä. Vaikka tietysti itseäkin ketuttaa suunnattomasti, kun ei plussaa ala kuulumaan.

AIE: Hyvä että keskustelusta oli apua. Toivottavasti menkat ei ala huomenna ja viikonloppuna sitten nappaat plussan! Ja josko muutkin loppukierron jännäilijät tulee kertomaan pian ihania plussauutisia.

MonnY: Kiva että vihdoin hyviä uutisia. :)

Han: Onnittelut kihlauksesta.

Nyt oikein rankka plussapuuska tähän loppuviikkoon! ;)

-ray

Vierailija
285/542 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs ensimmäiset luomumenkat alkoi tänään. Kierto 29 päivää, mistä olen iloinen. Normaalipituinen kierto+ ovisplussa ei huono aloitus vauvahaaveisiin...

Tällä kertaa täysin omaa napaa

Tinsku yk2 kp1/?

286/542 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tur-koo-si:

eikös ole menkkoja vielä kuulunut? :) voi pysyisivätkin poissa sitten kerta ei oo vieläkään tullu ;)

tinsku83:

harmi että täti tuli, mutta niinkun sanoit niin hyvä että ovis löyty ja kiertoki jäi noin lyhyeksi :) tai sopivan mittaseksi :) ainaki mahkut on paremmat :)

AIE:

miten sulla testailut, joko oot testannu vai vieläkö aiot odottaa viikonloppuun ? :) testaa, testaa jo, jännään sun puolesta kovasti!!!

HAN:

kiva kuulla sinusta ja kovasti onnea kihlauksesta! joko ootte päässy aloittaa yrityksen uudelleen? lisäilin sun km:n tonne esittelyyn ja plussataan joo tottakai pian molemmat ;) ja onhan se tietty hyvä niin muutki sitte näkee että uutta yritystä vain kehiin vaikka oiski km. yms. :)

kirsikka:

voi että, sullaki jännät päivät lähellä, pysyiski se kirottu täti poissa!! tsemppiä testaukseen, se eka kerta se aina jännin on ;)

Janet:

sulle kans tsemppiä testailuun, kyllä nyt on pakko olla niin että joku teistä nyt lähipäivinä testaavista plussaa, jotenki vahva tunne siitä ;) ja koitahan parannella, muista että flunssaoireetki voi olla raskausoireita ;)

tinttuliina:

miten jakselet? oon miettiny sua kovasti ja toivon niin tsemppiä teille yritykseen ku itelläki aivan harmitti että se täti tuli! :(

helmi:

muista sieki tulla kertoo aina kuulumisia välillä! :) ihana seurailla ku viikot lisääntyy. se soitto neuvolaan oli aika jännä paikka mulla ainaki, ja nyt ajattelen että en kyllä voi heti soittaa seuraavalla kerralla ku / jos plussaan ku jos käyki taas huonosti.. kaikkea hyvää sinulle odotukseen!! :)

ray:

millanen se sylkitesti on? onko kallis ja mistä sen hommasit? vois olla ihan ok itsellekki...

ON: Voi ihanaa, eilen piiiitkästä aikaa sai kätellä herra jortikkaa ;) ja vähän muutaki ku vain kätellä, ja onhan sitä tässä tullu yllin kyllin käteltyäki nyt kuukauden päivät. luulin että se vuoto oli jo loppunu ku ei eilen tullu mitään mut sit ku noustiin niin olihan se sängylle hulvahtanu sitä verta :D mut ihanaa se oli kyllä, ei voi muuta sanoa. Arvelin tässä käydä ostaa ovistestejä, jotta sais vähän tietoa että missä vaiheessa mun ovulaatio tulee ja miten tää kierto yleensäki menee. ku sehän on tietty nyt aivan sekaisin. hmmmph! mut ihan pian päästään alottaa taas aktiivinen yritys, vaikka ite ajattelen että ei enää "yritetä" vaan laps tulee ku on tullakseen. ku ei jaksa ressata enää. mut kyllä mä tänne toki tuun kirjottelee, enkä varmasti voi unohtaa koskaan panon aikana että mitä sitä touhuillaan ja mikä on unohtunu ;D mut ei se varmaan mitään haittaa... :D noh, olinpa taas rääväsuu!!! hohhohh :D

plussatuulosia kaikille kovasti :)

GiGGellSSonia saanut

MonnY :D

Vierailija
287/542 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikilla kuumeilijoille :)

Olen pitänyt vähän taukoa täältä sivuilta mutta eihän se pitkäksi jäänyt kun oon aina välillä roikkunu tääl taustalla lukemassa ;)

Ja onnittelut kaikille plussanneille mun tauon aikana!! :)aina nuo plussauutiset on ihania lukea kun tulee itsellekin itsevarmempi olo :)

Hehhe..naurattaa nuo Monnyn kirjoitukset :) kiva että sullakin jo alkaa vuoto helpottaa ja uutta yritystä päälle vaan :)

ON: täällä piinapäivät ja 2 negatiivista testiä tehty nyt kp 34 ja menkkatuntemuksia alavatsassa on mutta mitään ei näy..odotellaan vielä mutta en usko tärpänneen kun peitot heilui ennen ja jälkeen oviksen..ens kierrosta otan tikut käyttöön kyllä jos sais vähän paremmin ajoitusta selvitettyä :) mun 3 kaveria on raskaana ja taas eilen sain kuulla yhen puoltutun odottavan niin oishan se jo aika itselläkin plussata kun mahat vieressä kasvaa vaan..en malta odottaaaaaaaaa..

me ollaan menty asenteella että tulee jos on tullakseen mutta eipä tällasta kauaa jaksa kun vauvan jo kovasti tahtoisin ens vuoden puolella saada! :)

Plussia pinoon ja tsemppiä piinapäiviin ja heti tänne kertomaan miten kävi :)

manta1 kp34/28-51 yk ehkä 5

Vierailija
288/542 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä näin, niin voipa sitten koittaa täsmäyrittää oikeena päivänä Nyt kun ei ollu kierrosta mitään hajua..

MonnY: Mulla tuli menkat km-vuodon alkamispäivästä laskien 30 päivän päästä (eipä paljoa poikkea mun normi 28pvän kierrosta). Tai vuodon loppumisesta laskien 20pvän päästä. Me ei siis valitettavasti osuttu aivan ovikseen vaikka koiteltiinkin tuuriamme, mutta toivottavasti teillä tärppäisi nyt samantien :D

peukkuja testailijoille:)

Vierailija
289/542 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MonnY: ei oo vielä menkat alkaneet, nyt menossa kp 30/? rinnat taitaa vähän aristaa ainakin niiden "yläosasta" ja valkovuoto on runsasta, pitää kokoajan ravata wc:ssä kun tuntuu et nyt ne menkat vuotaa.. mut onneks ovat pysyneet poissa :)

Tinsku83: Oon todella pahoillani sun puolesta kun ne menkat alkoi, oikein paljon toivon onnistumista ensi kiertoon! voi olla että mullakin vielä menkat alkaa ja tuun sit perässä, vaikka toivonkin ettei niin tapahtuisi.. hyvä että sun kierto on normipitunen ja bongasit oviksen :)

Kirsikka: toivotaan et plussa pärähtää? Millon aattelit testaa "kohtalotoveri"? :)

jännäilyä edelleen :)

tiedän että jos nega tai menkat tulee niin oon TOSI pettynyt, kun jo tavallaan aattelen et oisin raskaana vaikka tiedän että se ei oo mitenkään varmaa kun en oo testannut.. onneks mies lupas lohduttaa jos itku pillahtaa :)

tur-koo-si yk 1 kp 30/?

PLUSSIA VERY MUCH LADIES!!!

Vierailija
290/542 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han: onnea kihlauksen johdosta! Kivoja uutisia :)

Ray: sitä plussaa odotellessa :D Ja voihan se olla, että ovuloit siltikin, mutta se ei vaan näy testissä. Eihän kaikki niitä saa edes näkyviin, valitettavasti.

MonnY: en oo vielä testannut, edelleen aion odottaa sinne lauantaille. Vaikka kaikki kyllä yrittää höynätä mua testaan jo aiemmin ;-) mutta pidän pääni... sori! Ja ps. nuo on niin päivänpiristäjiä nuo sun jortikkakirjoitukset, että! :D

Kirjoittelin jo tuonne kesäkuisiin aika saman tarinan, mutta laitanpa jotain vielä tännekin... tänään siis kp30 ja dpo11. Viime kierrosta menkat alkoi juuri samaisena päivänä, ja jos se luteaalivaihe on aika muuttumaton, pitäs tänään menkat alkaa. Tai ihan viimeistään huomenna. Toivottavasti se täti ois eksynyt jonnekin, sillä jos negan testaan, tipahdan niin korkealta ja kovaa. Sallin itselleni jo haaveilla plussasta ja se pettymys on niiiin suuri, jos sitä ei sitten tulekaan.

Mutta on tämä vaikeeta tämä oireiden bongailu, koska ei tiedä mikä on menkkamaista kipua ja mikä ei. Ja missä kohti sen kohdun pitäs olla. Mulla on dpo4:sta lähtien vihlonut ja nippailut oikeaa puolta ilmeisesti munasarjan kohdalta, mitä ei kait ikinä ole menkkojen aikaan. Pari iltaa sitten tissit oli tosi kipeet, mitä ei myöskään ikinä tapahdu, ainakaan noin voimakkaasti ja lisäksi niitä on kutittanut, mikä taas voi johtua ihan mistä vaan. Alavatsan nippailu jatkuu tänäänkin, mutta en tiedä voiko se olla vaikka ihan normaalia vatsakipua - kaikesta tästä jännäämisestä johtuvaa. Se ainakin on ihan normaalia mulla, että ennen menkkoja vatsa menee kovalle ja nyt se on sitä. Että pelkäänpä todella sen tädin tuloa. Pah, tais mennä harakoille tämä kierto....taas... Juuri siksi en tahdokaan testata ennen lauantaiaamua, että pettymys ei ois niin suuri, jos se täti tulee.

Tuntuu, että kaikilla muilla tämä homma on paljon selkeämpää ja sitä jotenkin "tietää" olevansa raskaana. Ottaa päähän kun tää on tämmöstä arpomista ja odottelua ja pelkäämistä. Jotenkin tässä kait pitää alkaa jo pikkuhiljaa miettimään sitäkin vaihtoehtoa, että jos sitä joutuukin menemään johonkin hoitoihin tms. Tiedän, että meillä vasta yk6 menossa mutta silti pitäs varmaan alkaa varautumaan pahimpaan. Vaikka ei mulla edelleenkään oo mitään järkiperäisiä perusteluja sille, miksi pelkään jonkun olevan vialla, mutta silti pelottaa. Luulisin, että pahin mahdollinen vaihtoehto itselleni olis selittämätön lapsettomuus. Kait sitä siihenkin kuitenkin tottuis.

Huh, menihän masentavaksi tämä oma napa. Pahoitteluni, yritän olla positiivisemmalla mielellä. Kait se on tämä loppukierto taas, pää yrittää varustautua pahimpaan, ettei pettymys olis niin hurja. Joka tapauksessa, toivon kaikille suuria plussatuulia ja loppukiriä näin loppuvuodeksi. Mennään oikein rytinällä kaikki sinne o-puolelle!!! :)

Vierailija
291/542 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas aamulla lueskelin näitä uusia viestejä ja on kyllä oikeesti ihanaa, että voi jakaa tuntemuksiaan ja ilojaan ja surujaan teidän kanssa. varsinkin kun aihe on sellainen, että monikaan ei tässä vaiheessa vielä halua kavereille tai perheelle kertoa :D

Tur-koo-si: Pakko myöntää että eilen sen testin sitte malttamattomuuksissani tein, mutta negahan sieltä tuli. Mutta toivo elää vielä, koska oon ajatellut että tässä ekassa kierrossa ovis saattoi olla myöhässä. Ajattelin ostaa ehkä paremman testin(mulla niitä one step)ja kokeilla lauantana tai sunnuntaina. Milloin itse testaat? Onnea, toiv. tärppää :)

AIE: Toivotaan tosiaan että se täti ois sulla eksynyt ja kadonnut kokonaan :) On sulla aika paljon kaikenlaisia oireita kuitenkin... Luulen vähän, että aika monet ensikertalaiset ei välttämättä helposti tunne olevansa raskaana. Mulla on ainakin täydellinen epätietoisuus siitä, että mikä kipu tai nippaus viittaa mihinkin ja milloin pitäis oikeesti kaivaa se testi esiin :) Juuri aloittaneena voin vaan kuvitella miltä tuntuu kun ei useamman kuukauden jälkeen tärppää, mut kukaties vaikka sulla nyt onnistuis :) Mua on kans kaikki noi lapsettomuus asiat mietityttäny ja pelottanu, mut toivotaan ettei sellasta tuu meillä kellään eteen. Oikeesti paljon tsemppiä sulle !!!!

ON: Harmittaa kun tein sen testin niin hätäseen, mut katsotaan viikonloppuna uudestaan. Mulla on ollu nyt eilen ja tänään ällö olo aamulla. Teen töitä vielä iltaisin, niin aamulla on aikaa istuu aamiaisella, kun koulukaan ei oo vielä alkanut, ja eilen ja tänään se tuntu tosi vastenmieliseltä... voi olla ihan kuvitteluu ja kai se aamupahoinvointi alkais vasta myöhemmin ja olisi voimakkaampaa. Enpä tiedä... Eilen olin töissä kuin ilmapallo :D oikeesti oli niin paljon ilmaa vatsassa et tuntu et voisin poksahtaa. Mut se ei taida olla mikään raskausoire heh. Nyt ei oo enää nipistellyt alavatsassakaan, joten luulempa että pitää olla innostumatta liikaa.

Viikonloppu häämöttää ... Plussapuhureita kaikille puuh+++++++++++++ puuh++++++++ puuh++++

Kirsikka :)

Vierailija
292/542 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han, onnitteut kihlauksesta! Hieno homma! :)

Aie, tsemppia kovasti! Toivotaan, etta se plussa sielta parahtaa vihdoin!! :)

Monny, kiva kun olet mua miettinyt ja kiva kun olet VIHDOIN saanut sita joystickia!! Haha!! :D

Mulla itse asiassa on taas positiivisempi olo. Se on kylla janna miten tuo loppukierto vaikuttaa mielialaan! Sita on jotenkin NIIN maassa. Mutta luin tuossa just kirjotuksen, jossa sanottiin, etta 80% pareista raskautuu 10 kuukauden kuluessa! Etta eipa nyt heiteta kirvesta kaivoon ihan viela!

Mutta kylla se nyt sais jo tassa kierrossa tarpata!!!! Aattelin muuten (epatoivoissani), etta testaan vyohyketerapiaa tassa kierrossa!! Kaikki keinot sallittuja. :)

Tsemppia kaikille piinailijoille ja tadin kohdanneille!

Muokkausta... Nain muuten viime yona sellasta unta, etta pidin kaverin vauvaa sylissa ja purskahdin itkuun.... oioi... :/

Tinttis

Vierailija
293/542 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinttis: sen verta pakko kommentoida, että oon itse ajatelut kans jutella oman homeopaattini kanssa (hän tekee myös vyöhyketerapiaa), jos ei tästä kierrosta tärppää. Että miten hän suhtautuu siihen, kun kuulemma myös homeopatiasta saattaisi saada apua raskautumiseen. Ei tosin mitään hajua, että kumpi olis nopeampi / varmempi keino... Kaikki keinot on mielestäni jo sallittuja, jos yritystä on yli puoli vuotta takana :P

Vierailija
294/542 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi per............yöllä hirvaa mahakipu ja piti särkylääkettä ottaa jotta sain nukuttua :/ sieltähän se paskatäti tuli taas paikalle kp 35!

ottaa päähän niin pirusti!! :( jotain positiivista pitää tilanteesta löytää niin kierto suht ok pitunen vaik voishan se olla lyhyempiki :)

täällä on keskusteltu oviksen testailusta niin mä oon vähän epäileväinen sen suhteen että näyttääkö ne testit aina sen oviksen? epäilen..ainakin mitä oon kuullu juttuja..

AIE: sulla on ainakin lupaavia oireita :) saako kysyä mitä tarkottaa dpo? :) muakin on alkanu ärsyttää toi oireiden kyttääminen ja arpominen kun periaatteessa menkoissa ja raskaudessa aika samoja tuntemuksia alussa..

Toivon plussaa sinulle pian :) ja tietenkin kaikille meille pian!

Vierailija
295/542 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

manta1: pahoitteluni tädin vierailusta :( DPO tarkoittaa days post ovulation, eli päiviä oviksen jälkeen. Auttaa luteaalivaiheen laskemisessa.

ON: ei vielä tätiä kylässä. Jos ei tänään ilmesty nurkan takaa, niin huomen aamulla testataan...

Vierailija
296/542 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsikka: aattelin alunperin testata tiistaina tai keskiviikkona, mutta nyt oon alkanut pohtimaan josko testaiskin sunnuntaina.. olettaen tietysti sitä että kurja täti pysyy poissa.. on siis edelleen pysynyt tähän päivään asti.. :) tsemppiä sullekin testaukseen, toivon kovasti plussaa!

AIE: Sullekin oikein paljon tsemppiä testaukseen, toivottavasti nyt tulee plussa!

ON: ei mitään muuta raportoitavaa edellisen tekstin jälkeen..jännäilyä edelleen..

tur-koo-si yk1 kp 32/?

Vierailija
297/542 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kertakaikkiaan. kp 33 menossa ja ei menkkatuntemuksia eikä raskausoireita. Ei tainnut tässä ekassa kierrossa tärpätä mulla. Tein tänään uuden testin ja ihan selvä nega. Luulen et "unohdan" asian viikoks ainakin ja sit testaan. Must kyl vähän tuntuu etten ovuloinu ollenkaan :( Vitsi kun on aina ollu vähän epäsäännölliset menkat niin en tiiä ollenkaan tuleeko täti vai ei. Mulla on paketti terolutteja kaapissa, kun pari vuotta sitten olin jonkin aikaa ilman pillereitä ja sain ne jo toistamiseen kiertoa tasoittamaan, mut sillon tais kierto normalisoituu itestään. Te jotka ootte käyttäny..Miten se terojen käyttö meneekään, kun kiertoa halutaan tasoittaa? missä vaiheessa se 10 tulee aloittaa? oon hukannut reseptin... :) Ajattelin et jos ei nyt kuukauteen täti veiraile ollenkaan niin sit syön sen yhen kuurin avuks.

Tulipa omia juttuja purettua. Olisin vaan niin heti sen plussan halunnut. Niinkun me kaikki :D

Tsemppiä AIE ja Tur-koo-si testailuun ja raportoikaa sit heti.

Ja tietty kaikille muille kans...

Vierailija
298/542 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsikka: Harmi että sun kierto kenkkuilee. On kurjaa että testit näyttää negaa, mutta menkkoja ei silti tule, jonkinmoinen toivo kuitenkin vielä elää!

Minä syön teroluteja kierron 16.-25. päivä, eli sen 10 päivää. Käsittääkseni tuo on aika yleinen ohje, tosin voi tietty riippua tapauksesta.

Toivottavasti tilanteesi selviää, ja mielellään plussan merkeissä! :)

Omaa napaa: Nyt todellakin ovuloidaan, ihan tosi kipeet krampit tänään. No, se on vaan positiivista!

pienimyy kp 18/30-49

Vierailija
299/542 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIE: kiitos infosta..olen vähän tietämätön joistakin lyhenteistä :) Heti huomenaamulla tänne kertomaan testin tulos ja toivotaan että menkat pysyy poissa sen 9 kk!!!!! :)

Kirsikka: jänniä hetkiä sulla ja se vast onkin kun ei sitten niin mitään merkkiä mistään..tiedän tunteen ;)

Turkoosi: ja sinulla kans jännät hetket..tsemppiä ja plussa kiitos kaikille :)

ON: kp3 menossa ja vituttaa taas kun oikeen kunnon menkkakivut edelleen päällä..jaksaskohan sitä salille lähtee kun tällanen jomotus päällä vaik sanotaanhan että liikunta auttaa..

Mukavat viikonloput ja raporttia tännepäin testailijat ;) Onnea!

Vierailija
300/542 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten jaksanut odottaa huomisaamuun, kun päivällä mielestäni tuli hyvin, hyvin vähäistä tuhrua. Joten testasin tuossa alkuillasta tyylipuhtaan negan...

Jota nyt juuri kävin katsomassa (n. tunti ja vartti testin jälkeen) ja siellä oli roskishaamu. Ja nyt tietty olen aivan innoissani roskishaamusta, kun äsken lueskelin tuolla ketjua, siitä kuinka roskishaamutkin voivat muuttua oikeiksi haamuiksi tai plussiksi. Perhana, kait se on oman mielenrauhan säilymisen takia testattava uudestaan aamulla, jotta saa sen toisen negan nähtäville.

Tämä on niiiiin raastavaa! :D