Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoishaaveilijoiden syksy :)

Kommentit (542)

Vierailija
261/542 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea plussanneille, ja voimia Monnylle kurjaan tilanteeseen, toivottavasti selkiää pian!

Itsellä alkukierron tylsyyttä, kp 10 menossa. Joten ei juuri raportoitavaa. Ensi viikolla ovistellaan.

Tsemppiä meille!

pienimyy kp 10/30-49

Vierailija
262/542 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MonnY: kylläpä se tosiaan nyt vastustaa. Koita jaksaa, vaikka varmaan tuollainen epätietoisuus ei missään nimessä helppoa ole. Voimia ja virtuaalihaleja!

helmille onnittelut plussasta!!! :-)

ON: pää edelleen vähän sumussa, mutta pikkuhiljaa ajatukset alkaa rauhoittumaan, stressivatsa ei. Mutta eiköhän tässä miehen kanssa kohta päästä keskusteluyhteyteen, ehkä jo viikonloppuna, kun minä vain avaan suuni. Sen olen nyt päättänyt, että radikaaleja muutoksia on ainakin tiedossa, ja toivottavasti mies on niissä tosissaan mukana. Mutta edetään nyt ihan rauhassa ja odotellaan eka sitä dpo11:sta.

Tänään siis kp23 ja dpo4.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/542 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs tänään oli eka neuvola ja sielä sitten neuvolatäti tarkisti(ilmeisesti km:stä(viime keväänä)johtuen)että onko sielä mahassa ketään ja kyllähän sielä näkyi pieni sintti sykkeen kera

Vierailija
264/542 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuli vaan osa teksistä..

Elikkäs meidän neuvolaan on tosiaan tuo ultraäänilaite ihan hiljan tullut millä saa myös alakautta katsottua..Mutta on kyllä niin ihanan epäuskoinen olo ehkä tämän joskus tajuaa..

Nyt isot tsempit kaikille ja iso plussa tuuli!!

have rv8+3

Vierailija
265/542 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIE: Olen samaa mieltä muiden kanssa, että täydellistä parisuhdetta ei ole. Meillä menee muuten miehen kanssa oikein ihanasti, mutta välillä hän on niiiin mustasukkainen.. Sitä on jotenkin vaikea välillä käsittää, kun en itse ole enkä ole tähän törmännyt aikaisemmissa suhteissani. Välillä se turhauttaa kovastikin kun mies kiukkuilee ilman mitään rationaalista syytä..

Monny: Voi kurja kun tuo tiputtelu ja epätietoisuus vaan jatkuu ja jatkuu. Tsemppiä!

Onnea Helmille plussasta!

ON: Kai se on uskottava että pikkuinen on mullakin matkassa, kun eilen pärähti testiin kaksi tummaa viivaa. Tänään soittelen neuvolaan.

Esmeralda ja toukka 4+4

266/542 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA HELMI, ELI NE MUN PLUSSATUULIPUHALLUKSET AUTTOI ;) Heh, jotain positiivista ;)

ja ihana ESMERALDA että ne viivat vahvistui, tuota tietoa odottelinkin kovasti jo ;) toivottavasti kaikki menee hyvin ja tarrasukkia + vauvaliimaa kovasti toivon !!

tur-koo-si, janet, pikkumyy, esmeralda, kiitokset tsempeistä kovasti, tuun kyllä raportoimaan sitten kun on taas jotain kerrottavaa...=) tulee niin hyvä mieli siitä ku ihmiset täällä "välittää" ja koittaa jotain lohduttavaa kirjoittaa, niinku te :)

AIE: tiitos virtuaalihaleista, tulivat perille. myös sinun tsempit on auttaneet jaksamaan kovasti :) tuemma toisiamma!!

have: voi vähän varmaan ihanaa nähdä oma pieni sintti :) ja vielä neuvolassa, oliko se ihan yllätys et siellä katottiin vai ihan suunniteltu juttu? ihanaa joka tapauksessa. =) muistahan käydä kertomassa miten raskaus etenee niin tiedetään me muut sitten paremmin ku omalle kohalle napsahtaa :D

ON: vuotoa tulee vieläki. ajoittain vatsakipuja. väsyn niihin, MUTTA päätin että aloitan uuden elämän, johon liittyy sitten parempi raskautumisen mahdollisuus ja parempi vointi muutenki hela tiden!! eli toissa yönä valvoin ja valvoin ja mietin asioita. ärsytti, koska en saanu unta juuri lainkaan. Sitte vaan päätin, että aamulla ku herään niin lähen ennen iltavuoroa käymään lenkillä JUOKSUlenkillä. En oo juoksua koskaan ennen harrastanu, joten päätin vaan ottaa itteä niskasta kiinni, aloittamalla intervallijuoksulla, eli välillä juoksuu, välillä kävelyy. Ja hienosti meni! mikä eufoorinen tunne siitä tulee sen suorituksen jälkeen ooooaaaw! vaikka kävin vain puolen tunnin lenkin ja tänään uudestaan niin oon paljon pirteämpi ja voin paremmin. lisäksi oon jättäny sokerin ja rasvan. syön aamupalaksi ALLBRAN-muroja ja yhden kananmunan. päivälliseksi mitä töissä sattuu olee ja iltapalaksi ehkä leivän ja kuppikeittoa ;) jee tuntuu hyvälle, eikä oo yhtään nälkä. tietty hedelmiä tankkaan sit ku nälättää! mut toivottavasti tää nyt toimii ja tulokset näkyy nopeasti... mulla on muutama kilo ylipainoa niin eiköhän ne äkkii lähe ;) ja sitte tästä juoksusta tulee tapa niin, että joka kerta ku mulla on iltavuoro, herään kymmeneltä ja lähen juoksee ;) vähän mahtavaa ja ihanaa ku tuntuu oikein lihaksissa... =) mitä sitä murehtimaan tuota vuotoa ku ei sille voi mitään (( katotaan niin huomenna taas itken jotaki )) :DDD

plussatuulia ja hauskaa viikonloppua kaikille

MonnY

Vierailija
267/542 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Helmille plussasta!!! Hienoa että Esmeraldan plussa vahvistui. :)

AIE: Kovasti jaksamista asioiden pähkäilyyn. Ymmärrän täysin tuon ahdistuksen, kun ei ole yhteistä puhuttavaa, mullakin oli yhdessä aiemmassa suhteessa niin, et mies oli vähemmän koulutettu. Sen jälkeen on kyllä ollu ihan selvää, et täytyy molempien olla samalla tasolla tai miehen korkeammin koulutettu. Toivottavasti asiat selkenee ja oikea ratkaisu löytyy pian. Vauvahaaveet ei varmasti helpota yhtään päätöksentekoa.

tur-koo-si: Toivottavasti oli kiinnittymisvuotoa ja saat pian testata plussan. ;)

MonnY: Ikävää kun taas täytyy oottaa uutta kontrollia. :( Tsemppiä!

have: Ihana kuulla hyviä ultrauutisia. :) Selviskö oliko tämä ylimääräinen ultra km:sta johtuen, eli monta ultraa sulla vielä luvassa?

).( Eipäs ihmeitä, aikaista ovista kovasti toivon, mut taitaa olla turhaa. Ostin sylkiovistestin apteekista, vaikka vasta yhden kierron niitä liuskatestejä kokeilin. Aattelin et tää on helpompaa ja varmempaa pidemmän päälle. Meillä taitaa muuttua tää vauvaprojekti vielä vaikeammaksi. :( Mies sai uuden työn ja tulee vuoden lopusta lähtien olemaan kaheksan viikon jaksoissa töissä/kotona. Eli kyllä hiukka tulee ketuttamaan jos ihan vähään aikaa raskaudu ja joutuu kaks kuukautta oottamaan seuraavaa mahdollisuutta. Mut oon kyllä iloinen siitä uudesta työstä, kun mies ei oo enää pitkään aikaan viihtyny nykyisessä työpaikassaan.

Aurinkoista viikonloppua kaikille.

-ray

Vierailija
268/542 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli monnylle ja raylle vastailen..eli tiesin kyllä että neuvolassa on ultralaite, mutta ajattelin kyllä ettei ne sillä varmaankaa katso..Mut sitte tosiaan ku neuvolaan menin niin se ekana otti mun tietoja ylös ja siinä tuli jo ilmi se kevään km niin se sitten kysy että jos kattottais ultralla onko varmasti joku ennenku ees tehdään papereita..kun siis en ollut yksityisellä käynyt ja sanoi vaan että on tavannut tehdä kaikille joilla km takana:)Eli siis muuten kaikki ultrat ihan normaalisti niinku muillaki jos ei sitten ekas virallises ultrassa ilmene mitää...Eli sitä en tiedä onko tuollaista ultralaitetta muissa neuvoloissa..Enkä asu isolla paikkakunnalla eli pienissäkin paikoissa voi olla..Itse mietin kauan ennen neuvolaa tilaanko yksiyiselle ultran ja käskin lopuksi miehen päättää ja se päätti ettei mennä ja onneksi en mennyt koska nyt näki maksamatta monia kymmeniä euroja:)

Monnylle jaksamisia, eiköhän kaikki aikanaan selviä. Ja kokemuksesta voin nyt sanoa että olipa itselle tällä kertaa hyötyäkin km:sta, koska ei muuten olisi välttämättä neuvolassa ultrattu:)Ja vaikka itsestäkin silloin ärsyttävältä tuntui kun kaikki sanoi, että ainakin tiedät tulevasi raskaaksi niin kyllä se tieto huonoina hetkinä helpottikin:)

Mun paras vinkki kaikille on yrittää olla liikaa ajattelematta asiaa, vaikka ei se helppoa oo mulla meni 3-4kk(km jälkeen) ennenku tuli kierto missä en ajatellit asiaa liika ja sitten tärppäsi:)siis en kokonaan ollut ajattelematta, mutta ajattelin vähemmän..esim. en ennen testiä huomannut yhtään raskausoiretta mutta kun jälkikäteen mietin niin taisi niitä ollakkin:)

Toivon kaikille teille parasta!kyllä se tärppää vielä, kun jaksaa odottaa!

Vierailija
269/542 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea paljon Helmille plussasta! Hieno homma! :)

Ja Esmeraldalle viivojen vahvistumisesta! :)

MonnYlla hieno asenne! Tsemppia elamanmuutokseen! Liikunnasta tosiaan tulee tosi hyva olo. Ja jos sen viela tietaa edesauttavan raskautumisessa, niin mikas sen parempi! :) Toivotaan, etta sun vuoto pian loppuu.

Ihania ultrauutisia Havelta! Varmaan oli ihana yllatys kun sanoivat, etta kattovat ultralla. Ja varmasti ihana tunne kun nakee pienen sydamen sykkeen. Varsinkin keskenmenon jalkeen varmaan melkoinen helpotus!

Omasta navasta sen verran, etta mahan oon ihan unohtanut jakaa mun labrareissun teidan kanssa! Siis kun kavin viime viikolla laakarissa (aknen takia taas...), niin valittelin siella sitten, etta hermot alkaa menna tan yrittamisen kanssa, niin laakari siihen sitten, etta no katotaan hormonimaarat labrassa.

Multa sitten otettiin loppukierron hormonit elikkas progesteronin maara ja kaikennakosia muita hormoneja kuten esim testosteroni. Ja kaikki oli ok! Eli nyt ainakin tietaa, etta hormonit on kunnossa! :)

Etta piinailua sitten... Menkat pitais alkaa ma-ti... Etta vessareissuilla piinailen tuhrun ilmaantumista!! Ei oo muuten sitten minkaanlaisia oireita!! Mutta toivo elaa... :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Tinttis kp28/28-31, yk7

Vierailija
270/542 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti mä plussasin tänää. menkat myöhässä kolmatta päivää. kaks viivaa tuli testiin.

pelottaa :D

Vierailija
271/542 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Helmi ja Pieniminä plussista!!! :D Kiva kuulla hyviä uutisia.

MonnY: Kuulostaa hyvältä toi sun asenne liikunnan aloittamiseen. Siitä nyt ei ainakaan ole ikinä haittaa :) Tsemppiä!

Tinttulina: Hyvä että sun hormonit on kohdallaan. Toivotan sulle onnea, että menkat ei alkaiskaan...

Itse istun yhtä viimeisistä työilloista/-öistä. Ihanaa kun pääsen aloittamaan opintojen kanssa paremmin yhteen sopivan työn :) Oon miettinyt että stressi, jota mulla on ollut vähän tän työn takia, voi kanssa vaikeuttaa raskaaksi tuloa, kun se muutenkin on niin pienestä kiinni onnaako, joten kiva nyt rauhoittua...

Minulla ei uutisia. Taitaa olla yk1 kp 27/?? Menkoista ei ole tietoakaan ja mulla meni varmaan ainakin 6 ovistestiä, kun halusin huvinvuoksi testailla. Ei tullut viivoja niihin :( Mutta kuka ties se ovis olis vaikka ollutkin tietämättäni. Tosin tämä on vasta eka kierto pillereiden jälkeen, joten luulen että odotettavissa on pitkän pitkä kierto. Saa nähdä.....

Hyvää viikonloppua ja lisää plussia toivottelee Kirsikka :)

272/542 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniminä, onnea plussasta, toivotaan kovasti että pien pysyy kyyissä=)

ray ja have, kiitokset tsempeistä jälleen, niitä tarvitaan edelleen :)

tinttuliina ja kirsikka: joo, aloitin tosiaan sen liikunnan ja vähäkalorisemman ruokavalion. jostaki oon lukenu että jo 5kg painonpudotus auttaa raskautumaan paremmin, jotenki se oli että kohtu ottaa paremmin vastaan hedelmöittyneitä munasoluja :) ja koska kuten joku taisi joskus mainitaki, todennäköisesti kaikilla meillä on kerran jos toisenki hedelmöittynyt munasolu, mutta ei jostain syystä ole kiinnittyny kohdun seinämään, joten toivotaan nyt että tää auttaa. eli se hedelmöittyminen yleensä niin vaikeaa ole, vaan se kiinnittäytyminen. =) teillä on molemmilla jännät ajat edessä, toivotaan nyt kovasti että se pahainen täti tajuaa pysyä poissa!!! ja kiitos teillekki tsempeistä =)

tinttuliina: hienoa että hormonit ovat kohdillaan, pienetkin hyvät uutiset on aina paikallaan, ja onhan tuo jo kuitenkin aika suuri hyvä uutinen :)

ON: voi itkun kitkut, kävin vessassa ja ihan kirkasta verta näköjään valuu tuolta. ou shit! ja nyt on tasan kolme viikkoa siitä ku ekat tuhrut tuli. huhhuh. hyi ei kestä näitä menkkarättejä ja olematta ilman GiGGelssonia.=( yhyy...

MUUTEN, TULI MIELEEN, JOS JOTKUT MUUT ON KOKENEET SEN KESKENMENON NIIN VOISIN LISÄILLÄ TEIDÄNKIN KOKEMUKSET TUONNE LISTAAN, VOI SIT NÄHÄ ETTÄ KETKÄ ON JOUTUNEET KOKEMAAN SAMAN / KUINKA YLEISTÄ YMS. JA SUUNNILLEEN MILLOIN JA MILLÄ RASKAUSVIIKOLLA. TIETENKÄÄN EI OLE KOKEMUSTA PAKKO JAKAA, MUTTA SAATTAA SE HELPOTTAAKKIN, MULLA AINAKIN! =)

yötöihin tästä parin tunnin päästä lähden niin kirjotelkaahan paljon tuonne niin saan sitte pitkät värssyt taas raapustaa ku aikaa on sit istua koneella ;)

MonnY

Vierailija
273/542 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lueskelemassa mitä tänne kuuluu. Onnea kovasti kaikille plussanneille! :) Ihania uutisia kyllä! :)

MonnY: kovin pahoillani olen, että pieni jäi matkasta!!!

Itse kovasti odottelen ensimmäistä ultraa, mistä ei ole vielä mitään haisua. Ensimmäinen neuvola kuitenkin on tuossa ensi viikolla. Olo on aika karmaiseva ja ulkonäkö kovin vihreä suurimman osan aikaa, mutta oksentanut en ole. Ihme kyllä. Kovin valikoiva ja nirso ruoan suhteen on nykyään. Kun nälkä on koko ajan, mutta kun ei mikään oikein maistuisi.

Kovasti toivon, että kohta kaikki pääsette tuonne odotus-puolelle! Hurjasti tsemppiä kaikille! :)

Ronja rv 8+1

Vierailija
274/542 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnakin onnittelut Pieniminalle! :)

Sitten tulee omaa napaa ja vitutusta... Tanaan siis tulee jo tuhrua. Menkat siis alkamassa ja todnakoisin paiva tiistai. Voi etta ottaa paahan NIIIIIIN paljon... Yk 8 siis piakkoin alkamassa.

Ja mies ei ymmarra yhtaan... :/ Ei halua puhua koko asiasta, ei ymmarra milta musta tuntuu. Han osaa suhtautua asiaan paljon paremmin ja ajattelee, etta aletaan huolestua sitten kun vuosi tulee yritysta tayteen... No onhan se noin, mutta ei voi mitaan sille, etta vetaa mielen matalaksi tuo tadin vierailu. Nyyh!

Surullisissa tunnelmissa Tinttis

Vierailija
275/542 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille! Mahtavaa :) Tarrasukkia täältä teille lähettelen, ottakaa kii!

MonnY; onnea elämän muutokseen. Liikunta ja ruokailun tarkkailu ei voi ikinä mennä hukkaan. Ja kiito sullekin tsemppailuista, virtuaalinenkin tuki on tarpeen.

Tinttuliina: kiva, että hormoonit ok, mutta ikävää, että täti tuli taas. Koita jaksaa.

ON: henkinen tila ja parisuhde paranivat keskustelujen myötä viikonloppuna. Että eiköhän tämä elämä tästä palaa taas takaisin omiin uomiinsa. Tosin nyt tämä ajatukset vapaaksi jättänyt aika on aiheuttanut sen, että oireiden tarkkailuun on jäänyt ihan liikaa aikaa. Enkä mää kestä, kun mun ei pitänyt mitään ajatella tai tarkkailla. Viime kierron perusteella menkat pitäs alkaa torstaina ja ei pitänyt kyllä testata etukäteen... saa nähdä pystynkö olemaan testaamatta :D

Plussatuulia tännekin kaikille ja tsemppausta paljon!!!

276/542 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

RONJA: kiitos "pahoitteluista" :) ei ollu vaan elinkelpoinen meidän pikkunen yksilö, sitä se vaan sattuu olee välillä. kaikkea hyvää odotukseen ja muista käydä meitä tsemppaamassa välillä ja vetasemassa o-puolelle mukaas ;)

TINTTULIINA: voi hiton täti, eikö se tajua jo olla tulematta! oon niin pahoillani sun puolesta, ymmärrän niin täysin tuon v*tutuksen määrän ku yhtä pitkään ollaan yritetty. jaksamisia sinne!

AIE: Miusta kans virtuaalinen tuki on tarpeen, ja joskus tuntuu että on niiiiin paljon helpompi jutella "vieraiden" kans ku tuttujen tällasesta asiasta. Todella kiva kuulla, että keskustelu auttoi, hieno homma :)

ON: Kävin aamulla taas verikokeissa. Soitin ensin aamulla sinne Jorvin naistentautien päivystykseen, koska olin huolissani vuodosta jota tulee nyt niiiiin kauheasti. Piti mennä vasta huomenna sinne kokeisiin ja pyysin sit lupaa että voisinkos mennä jo tänään. Ja lupasivat. Kävin sitten tosiaan siellä verikokeissa ja että mulla oli kiva labratäti ainaki! juteltiin koirista vielä 10 min sen jälkeen ku koe oli otettu, mahto ketuttaa niillä jotka odottivat vuoroaan siellä oven takana ;) taidan viedä sille labratätille kukan ja kortin, koska todella harvoin hekään tuskin kiitoksia saavat. Tältä kuitenni sain niin ihanaa palvelua että voi ku kaikki ottais mallia! Pitää piristää vähän vanhan rouvvan päivää (jos muistan) ja viedä tosiaan joku kukka sille :)

No, ne soittivat sitten tuossa tunti sitten sieltä Jorvista, ja olin ihan varma että arvot on noussu ku sanoivat aikasemmilla kerroilla että eivät soita jos kaikki on ok. No nehän sitten kertoki ilosia uutisia, eli arvo oli laskenu hyvin (6,4 tjsp) ja sanoivat että pitävät edelleen mystisenä sitä että miten se arvo oli viimeksi noussu. Kysyin sitten että voikos se vielä nousta, ja ne sano että voi, jos olet uudelleen raskaana :D vähän tuli hyvä mieli!! eli ei se siitä enää nouse. ja tää runsas vuoto on siis johtunu siitä ku se raskausmateriaali on vihdoin alkanu tulee kunnolla ulos! Kyllä tuntu niinku ois kivi tippunu sydämeltä... Melkein kyynel vierähti, näin pienestä, mutta onnellisesta uutisesta. Sitten lääkäri sano vielä että yritystä saa jatkaa heti ku vuoto loppuu ja että toivottavasti tavataan ens kerralla onnelisemmissa merkeissä :) Voooooooi että voi ihminen olla onnellinen pienestäki asiasta. Vuotoa voi tulla vielä kaks,kolmeki viikkoo, mut sittenhän tulee, kaikki ulos vain :)

Kyllähän sen tietää, että ku vuoto loppuu ja pääsee peuhaamaan niin onhan se semmosta kyytiä sitten että siinä jää kissat ja koirat jalkoihin :D Siis herranen aika, voihan se ihminen nauttia sitten monen viikon tauon jälkeen, ehkä seki auttaa onnistamaan ku monta viikkoa ollu selibaatissa :D Jos lähtis kattelee niitä ovistestejä jostain, tai sitte ei. Ehkä se luonto näyttää mitä tulee tapahtuman.

Kaikkea hyvää murusille ja etenkin kovasti plussatuulia !!!

Soooooooouuuu happy

MonnY

Vierailija
277/542 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON: mä jännäilen täällä miten tulee käymään tän ekan kierron suhteen.. pitkittyykö vai tuleeko plussauutisia kerrottavaksi..

nyt oon ollut todella väsynyt ja valkovuoto on ollut tosi runsasta, jota ei siis aiemmin ole ollut, mutta en tiedä että johtuuko se mahdollisesta raskaudesta vai pillereiden lopetuksesta ja elimistön palautumisesta.. rinnat on olleet tänään ehkä vähän arat ja silloin tällöin on ollut vähän kuvotusta.. toivon niin että olisin raskaana..!

muut jotka ootte kierron loppuvaiheessa millon meinaatte testailla? mä aattelin sit kun on kp 36, jos ei aiemmin oo menkat alkaneet..

plussatuulia kaikille ja intoa peiton heilutuksiin ;D

toiveikas tur-koo-si yk 1 kp 28/??

Vierailija
278/542 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tur-koo-si: just oli tarkoitus tulla kyselemään että milloin testaat niin olitkin jo samaa kysellyt... tilasin liuskatestejä 10kpl niin täytyy varmaan aloitella lähipäivinä ellei vuoto ilmaannu. Ensin ajattelin odotella kp 35-40, mutten taida malttaa.

Mieheni sanoi toissailtana minulla olevan tummat silmänaluset ja eilen hän sanoi minun olevan kummallisen kalpea. Flunssaoireita on myös. Ja hän ei ollenkaan tiedä kiertoni vaiheista.Saa nähdä miten käy, tänään on ollut kuukautiskipumaisia tuntemuksia. Jos söisin edelleen pillereitä, alkaisi vuoto huomenna tai ylihuomenna.

Kaikella todennäköisyyllä en tietenkään ole raskaana, mutta kiva edes leikitellä ajatuksella.

Jännittävissä ja odottavissa tunnelmissa

Tinsku yk1 kp28/?

Vierailija
279/542 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lienee elämän suurimpia kysymyksiä tällä hetkellä ;-)

Rupesin tur-koo-sin innoittamana miettimään tuota testaamista. Olin pyhästi päättänyt, että lauantaiaamuna testaan, koska silloin periaatteessa menkat jo myöhässä ja illalla ois tiedossa talkoot. Mutta eilen sitten yks kaveri rupes höynäämään ja sitten rupes itselläkin kutkuttamaan, että pitäskö testata... Tänään siis kp28 (kierrot 24-42) ja dpo9. Viime kierrosta luteaalivaihe oli 10 päivää ja jos se yleensä on aika muuttumaton, pitäs menkat alkaa torstaina. Mutta kestänkö siihen asti, on asia ihan eri! :D

Oireita ei ole, koska nekin pienet nippailut lasken täysin itse kuvitelluiksi. Viime viikosta asti on mahaa nippaillut, enemmän ja vähemmän oikealla puolella. Eilen kun laitoin nukkumaan oli muka tosi hankala nukahtaa mahallaan kun se ahdisti. Mitään muuta ei ole tiedossa, joten täysin kuvitelutuja nämä mun oireet. Että ehkä mä sittenkin maltan sinne lauantaiaamulle...

Tulipas omanapaista pohdintaa. Hyvää huomenta ja plussatuulia vaan kuitenkin kaikille!!!!!

Vierailija
280/542 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Oon seurannut taustalta palstaa aktiivisesti, vaikka kirjoittelut onkin nyt jäännyt hetkeksi.

ONNEA plussanneille, upeata ja toiveitaherättävää. Tsemppiä kaikille, pitäkää tyypit kyydissä visusti!

MonnY, hienoa että sait hyviä uutisia välillä! Mulla kans lääkäri sano jälkitarkastuksessa että heti saa yrittää. Ja niinhän sitä yritellään :D Kyllä sulla kans iloksi muuttuu, varppina ihan pian. Tosi pitkä vuoto kyllä! Mulla kesti vuoto vaan reippaan viikon, ja tutkitusti kaikki tuli ulos. Mutta ihmeellinen on ihminen.

Laita ihmeessä munkin kohalle km tiedot, niin voidaan tehdä tilastoa (siis siitä kuin sairaan nopeesti me km:n jälkeen plusataan!)Mulla oli siis km 09/09 rv 7+4.

Sit sellaset ihanat uutiset, että me laitettiin kihlat! :) Jee! Reilun kuudenvuoden seukkailun jälkeen, että jo oli aikakin - vois joku sanoa. Häitä juhlitaan sitten ens vuoskymmenellä, riippuu vähän siitä suvaitseeko pikkutyyppi tulla kuin pian vaiko eikö.

Tässä sitä ootellaan, menkkoja tai plussaa.. kp ja ovis on täysin veikkailujen varassa, mutta näillä mennään.