Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoishaaveilijoiden syksy :)

Kommentit (542)

221/542 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko tulla tänne purkaa sydäntä. ette usko kuinka mua vituttaa ja itkettää, ehkä se keskenmeno itkettää nyt vieläkin enemmän.

elikkä, mun mies (sillähän on se 1 tytär aikasemmasta suhteesta) ilmoitti tuossa vähän aikaa sitten että sen tyttären äiti on raskaana.. ja se on seurustellu 2 VIIKKOA! 2 vitun viikkoa ja siinä ajassa tullu raskaaksi.. nyt ku ollu tää keskenmeno ja kaikki niin voitte vain kuvitella miltä musta tuntuu.. ensinäki, vituttaa se että miten se voi heti tulla raskaaksi ku näkee edes munan jossaki ja toiseksi se että se tytär tulee jäämään heitteille, eli mulla pitäis olla melkeinpä valmis siirtää tätä lapsen tekohommaa siihen asti että sen akan penska syntyy ja on vähän vanhempi, jotta tää vanhempi lapsi ei jää ihan huomiotta.. eli sehän melko varmaan muuttaa meille asumaan, ja hyvä vain jos muuttaaki..ja mielelläni sen lapsen otanki, mutta olis se kiva ku sais sen oman biologisen lapsen edes joskus alulle... mutta ei helevetin vittu että tämä elämä osaa olla epäreilu ja vastustaa... ei tää oo ees totta... ja vielä se että nyt ku tuunki raskaaksi niin arvaa tuleeko meistä ehkä kuumin puheenaihe sillä kotipaikkakunnalla...voi helevetin vittu mä en OIKEASTI kestä enää...anteeksi ku ängstään mutta niin se vaan on.. sanokaa joku pliis jotain, en jaksa tätä turhuutta enää..

enkä usko että kellään kiinnostaa edes kuunnella mun valitusta mutta ajattelin vain nyt itsekkäästi tulla kertomaan kuinka paha mieli voi ihmisellä olla.. jahka töistä pääsen, ajan auton johonki merenrantaan ja meen kiven päälle istumaan ja itkemään..

f*ckin bad hair day,

monnY

Vierailija
222/542 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun sympatiat on NIIN siun puolella! Tsemppiä ja jaksamista. Ei harmaita pilviä voi joka päivä olla, vielä se aurinkokin alkaa paistaa! Mie oon iha varma että kun joudut kokemaan näin kovia niin se joskus vielä (pian toivottavasti) palkitaan :)

omaa napaa: jännittää. Mie sit kuitenki ostin raskaustestin oottamaan vaikkei tiä tarviiko sitä käyttää ku miun pää sanoo et viikonloppuna se täti tulee. Jos pää ois väärässä? Enhä mie kierrostakaan tiä varmaks, mut luultavasti sit se kipu kohta kaks viikkoo sitte lauantaina oli ovis. Tällä viikolla miun lämpö on ollu vähä koholla ja yskä haluais tulla kylään, iltasin on nenäki ihan tukossa, en kyllä suostu kipeäksi (taas). Lisäks alavatsaa vihloo välillä jos venytän itseäni, esim kurkotan jotain jostain kaapin päältä ja muutenkin sillon tällön tuntuu menkkamaisia kipuja, kaipa se sieltä on sit tulossa vähitellen.

helmi kp 29 yk 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/542 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs pakko sun on sen lapsen tekemistä tuon takia siirtää? Meinaatko että sulta ja mieheltäs ei riitä huomiota vanhemmalle lapselle jos tuut raskaaksi? Kyllähän perheissä tehdään useita lapsia ja tottakai vanhemmat lapset jää uuden myötä ehkä hitusen vähemmälle huomiolle, mutta tuo se vauva niidenkin elämään paljon hyvääkin. Minusta voitte aivan hyvin jatkaa vauvan yrittämistä ja hoitaa siinä sivussa sitä vanhempaa lasta.

ON: Ei vieläkään kunnon merkkejä tädistä. Vähän jotain rusehtavaa höttöä on tullut tänään, mutta ei läheskään siinä määrin kuin normaalisti tulee. Pelkään kuitenkin että se täti on lopulta sieltä tulossa... En ehkä viitti käyttää testiä vielä huomenna, käytän sitte ehkä lauantaina tai sunnuntaina jos ei vieläkään tätiä näy. Ei se kuitenkaan niiin ennenkuulumatonta ole, että menkat ois päivän myöhässä.

Helja yk 1, kp 24/25

224/542 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helmi: kiitos kauniista sanoista, oli kuin olikin pakko kopsata tuo "ei harmaita pilviä joka päivä ole"- juttu facebookin tilaan...

helja: no ei ole pakko siirtää, mutta tuntuu vain kovin järkevältä, koska se lapsi ei muutenkaan saa tarpeeksi huomiota siltä se äitiltä ja ku me asutaan aivan toisella puolella suomea niin ei nähä kovinkaan usein sitä... =( en mä tiedä, kai mä ajattelen liikaa sitä tyttöä, hyvähän se on että edes joku ajattelee miltä siitäki tuntuu... kait..

en tajua oonko mä tehny jotain niin pahasti väärää etten voi jo saada sitä lasta, alkaa oikeasti mennä hermot... tai ehkä mäki saisin sit ku kävisin vaan jonku baarireissun jälkeen jonka umpioudon rokun kans vähän paneskelee ilman kumia mutta hyi helevetti en vois ikinä kuvitellakkaan että sillälailla laittaisin lapsen aluille...

mutta plussatuulia kaikille, toivottavasti teillä tärppäis pian...

ite oottelen että tää prkln vuoto loppuis ja pääsis edes kumin kans harrastamaan seksiä, kyllä tässä on jo tarpeeksi pitkään saanu ootella että sais etes kyytiä kunnolla... =)ainiin ja soittivat eilen sieltä naistentautien päivystyksestä, ku kävin aamulla verikokeissa että HCG oli enää 76, eli hyvin kuulemma laskenu.. pitää vielä viikon päästä käyä verikokeissa...vuotoki alkanu vähän hidastuu, tänkkaad en kestä enää.

Vierailija
225/542 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yk1 kp17 pillerien lopettamisen jälkeen. Tarkoitus oli antaa tämän kierron mennä todellakin omalla painollaan, niinku seuraavienkin. Vaikka mulla onkin PCO eli lähtökohdat jo hieman huonot näihin vauvatouhuihin...

Ostin toissapäivänä ex temporena ovistestejä. Ti tyylipuhdas neg, eilen haamu ja tänään todella selkeä PLUSSA! Tosi iloinen yllätys. Normaali kuukautiskiertokin olisi aluksi tosi hieno juttu.

hyvillä mielin tällä kertaa

Tinsku83

226/542 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä oonki vain niin katkera siitä ku en ite saa sitä lasta.

mut eikait täältä pohjalta oo suunta ku ylöspäin vaikka tuntuu että seinät kaatuu päälle.

Vierailija
227/542 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MonnY: onpas kyllä vähän kimurantti tilanne, mutta olen samaa mieltä siitä, ettei teidän tarvi sen oman lapsen hankintaa lykätä tämän takia. Jo se, että sinä ajattelet noin ja tuumit, että sitä vanhempaakin lasta täytyy jonkun ajatella, on merkki siitä, että te kyllä klaaraisitte ne hommat sekä tytön että vauvan kanssa. Kyllähän se tyttö vaatis sitten huomiota varmaan vähän enemmän, jos molemmilla vanhemmilla on tulossa vauva, mutta eihän se vaadi kuin pikkasen enemmän huomioimista ja panostusta asiaan. Ja jos se tyttö tulee teille vakituiseen asumaan, niin siinä sulle on vähän puuhaa sillä välin. Ehkä se odotuksen odotuskin vähän helpottuu ja tärppi tulee taas pian. Asioilla on tapana järjestyä, kuten sanotaan. Mutta ehdottomasti ette lykkää vauvaprojektia.

Sitten tämä mitä sanoit: "en tajua oonko mä tehny jotain niin pahasti väärää etten voi jo saada sitä lasta, alkaa oikeasti mennä hermot... tai ehkä mäki saisin sit ku kävisin vaan jonku baarireissun jälkeen jonka umpioudon rokun kans vähän paneskelee ilman kumia mutta hyi helevetti en vois ikinä kuvitellakkaan että sillälailla laittaisin lapsen aluille..." Voi että, onko suoraan nämä ajatukset mun päästä!?!? Mää mietin kans koko ajan, että mitä mää oon tehnyt väärin, miksi mää en oo ansainnut sitä vauvaa. Onko se totta, mitä mulle on sanottu, että minä olen ilkeä ihminen ja ilkeille ihmisille ei suoda lapsia? Tiedän, että on ehkä hupsua ajatella näin ja vielä periaatteessa näin varhaisessa yritysvaiheessa, mutta kun välillä tuntuu, että kaikki vastustaa, niin ei voi muuta ajatella....

ON: olen lähdössä tänään reissuun ja eilen olis laskurin mukaan pitänyt olla ovis. Lyötiin jo kp1 kalenteriin eilinen päivä, että silloin on tärkeää heilutella peittoa ja mies on tähän ollut ihan suostuvainen. Eilen ei kuitenkaan ovistikkuun piirtynyt plussaa, mikä onkin ihan hyvä, koska menihän se peiton heiluttelu eilen ihan mönkään. Mää kyllä arvasin, että siinä niin käy, kun mies jo aamupäivästä lähetti viestiä töistä, että "on ihan p**ka päivä". Sillon ku se on tuolla tuulella, niin on ihan turha yrittää mitään. Noh, kotona sitten se sama valitus ja negatiivisuus jatkui, johon olen jo muutenkin ihan kurkkuani myöten täynnä. Sitten kun se ei suostunut heiluttaan peittoa, niin annoin tulla täyslaidallisen siitä, kuinka sen asenteen on muututtava, että se alkaa vaikuttaan jo munkin yleensä iloiseen mielialaan ja mää en enää kohta jaksa. Saa nähdä menikö viesti perille, mutta ei vaan jaksa olla kotona, kun toisella ei oo ikinä hyvä päivä, paitsi lauantaisin. *murr* Mutta ei saa käsittää väärin, ihan hyvin meillä muuten menee ja mies on muuten ihan kiva, sitä vaan ottaa päähän se sen työ, joka tällä hetkellä aiheuttaa ylenpalttista negatiivisuutta.

Onneksi tänäkään aamuna ei tullut ovistikkuun sitten sitä plussaa, joten toiveissa oleva sunnuntaiovis ois ehkä mahdollinen. En halua sitä vielä huomennakaan tulevaksi, joten pitäkää peukkuja, että toiveeni toteutuu :-) !

Nyt hyvät viikonloput ja plussatuulia kanssasisarille!

kp17 / yk6

Vierailija
228/542 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monnylle jaksamista!

ajattelin myös kertoa omasta kokemuksestani silloin kun oli km keväällä niin kuulin myös entisestä ystävästä joka oli heti tullut raskaaksi niin kyllä se tuntui todella pahalta..mutta eipä täälä maailmassa tunnu aina hirveästi olevan oikeudenmukaisuutta...ja vaikka ei ehkä paljoa lohduta niin todella monilla myös menee se 1 vuosi ennenkuin tärppää:/ ja toivottavasti annan teille myös toivoa koska meillä meni myös se 8kk että kyllä se aikanaan tulee(mikä kuulostaa kyllä nyt ihan typerältä mutta oikeesti tulee:)

Tsemppiä ja plussia!!

Vierailija
229/542 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul on nyt kp 18/? ja siis yk 1 käynnissä.. tänään on tuntunut vasemmalla puolella alavatsalla kipua ja koko alavatsalla on painontunnetta.. mitä voisi olla..? Voisiko olla ovulaatio? tai sitten täti tulee käymään tosi aikaisin, mutta siihen ei nyt luulis kuuluvan toispuolista kipua alavatsalla.. tai sitten se on vaan suolisto, jos oon syönyt jotain mikä aiheuttaa sille tollasta..? mul on oikeastaan pahamieli siitä että mun ja miehen halut ei kohtaa.. toivoisin niin että sil ois vaikka loma että se jaksais ahertaa mun kaa.. ainakin se on kovin luottavainen että tälläkin tahdilla vauva tulee jos on tullakseen (eli 2-3krt/vko).. hyvä että sillä riittää uskoa ainakin toistaiseksi.. anteeks kun tuli taas purettua.. PLUSSIA kaikille :)

Vierailija
230/542 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

turkoosi: Kierto näyttäis menevän samaa rataa, mulla oli plussa ovistestissä eilen. Mullakin siis kp18 nyt. Aiotko kokeilla ovistestejä tulevissa kierroissa? Mun pyhä päätöshän oli olla niitä käyttämättä... Oviskipuja olen ollut tuntevinani muutamana päivänä, lähinnä kuukautiskipumaisia juilaisuja alamahassa.

Kun vielä tultaisiin raskaaksi samasta kierrosta niin olisi yhteensattumia..:-)

Vierailija
231/542 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinsku83: Oon nyt ainakin näin alustavasti ajatellut että ilman ovistestejä yritettäisiin ainakin kolme kiertoa, mutta oon vähän sen tyyppinen ihminen että haluaisin kaikki heti, joten voi olla että mäkin kipaisen niitä joku päivä ostamaan :)ja ne käyttöön otetaan.. tai nyt oon aatellut että se ois jotenkin "luonnonmukaisempaa" jos ei käytä niitä testejä tai että "käy hyvä tuuri" jos ne ei oo käytössä.. ehkä vähän vaikeasti selitetty, mutta jotain tuohon suuntaan ainakin tarkoitan.. se olis kyllä tosi mukava ja jännä yhteensattuma jos tosiaan niin käy että samasta kierrosta raskauduttaisiin (toivottavasti niin käy ja mahdollisimman pian :))

Plussa "kelejä" kaikille ;)

Vierailija
232/542 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori jos joitain haittaa että tänne vielä kirjoittelen, mutta olen päättänyt etten vielä siirry odottajiin...ajattelin myöskin että voi olla teillekkin hyötyä jos joitain vinkkejä annan..toki kaikilla toimii eri jutut..

tur-koo-si(ja muut)Meillä ei kyllä mitenkään yli aktiivisesti peittoja heiluteltu tuossa kierrossa mistä tärppäsi kun eihän se tosiaan tarvi kun sen yhden kerran;)Ja keväälläkin kun tärppäsi(km)ei kyllä kovinkaan paljoa harrasteltu..että eipä se aina siitä määrästä ole kiinni vaan laadusta:) Itselläni ainakin parhaiten toimi kun yritin mahdollisuuksien mukaan olla ajattelematta koko asiaa siis eihän sitä kokonaan mielestä saa mutta ettei ihan koko aikaa ajattelis..toki helpommin sanottu kuin tehty..

Mutta puhkun ison plussa tuulen teille kaikille!

Vierailija
233/542 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täti oli myöhässä kuusi päivää ja estasin sitten haalena plussan. Seuraavana aamuna haalea plussa taas. Lopulta ostin digitestin ja tulokseksi tuli "Pregnant 1-2 weeks" laskettuna hedelmöityksestä, eli kolmas viikko olisi siis menossa. Viimeisestä tädin vierailusta laskettuna olisi nyt jo neljäs viikko menossa. Mutta eiköhän se joskus selviä :)

Plussatuulia!!!! Ja tarrasukkia Havelle!

Pomena rv 4+6

Vierailija
234/542 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs suuret onnittelut pomenalle!

Ennemmin jo sun teksteistä kävi mielessä että olet varmaanki raskaana:)

Ja tarasukkia sinnekkin! Kyllä tässä joka päivä on aina varmemmin mielin toki vielä n4vko kun selviää mitä sielä on:)

have ja sintti 7+5

Vierailija
235/542 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä kävi että täti tuli. Päivän myöhässä, mikä on aika harvinaista, koska mulla on yleensä tosi säännöllinen kierto. No, varmaan omalla jännittämiselläni siirsin alkamispäivää yhdellä. :(

Harmittaa tietysti, mutta ei oikeastaan ees ihan hirveän paljon. Oisin kuvitellut että harmittaa enemmänkin, mutta nyt lähden ihan positiivisin mielin seuraavaan yrityskertaan.

Onnea pomenalle plussasta!

-Helja yk2 kp1/25

236/542 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea pomena eniten!!! =) ihana kuulla plussauutisia, myös tinskun ovisplussasta kovin iloinen olen =)

AIE: jotenki tuntuu että meillä tämä sielujen sinfonia toimii oikein hyvin! just ku yhtä kauan suunnilleen yritetty ja kaikkea niin ymmärtää silloin toista paljon paremmin, vai mitäs oot mieltä? kumpa tärppäis pian sullaki, uskon ainaki kovasti niin! sie se jaksat aina tsempata ja kaikkea, tosi ihanata. monny tykkää symppiksistä, mutta hyvä toki että kaikki sanoo oman mielipiteensä. =) ainiin ja pakko kertoa, mut miehen kans menee nykyään tosi hyvin, paljon paremmin ku koskaan ennen, se on ihan ku eri ihminen =) nams.

ON: vuotoa tulee vieläki. eilen oli niin järkyttävät vatsakivut että tuntu niinku ois kuolema ollu tulossa, itkin vaan sängyssä ku teki niin pahaa. 500mg paratabs autto kyllä heti ja sen jälkeen ei oo mitään kipuja ollu. olin jo lähössä päivystykseen ku tuntu oikeasti niin pahalle. en tiedä pitäisköhän se käyä lääkärissä jos sittenki on kohdunulkopuolinen, se lähinnä pelottaa. no tiistaina jos kävis pika-hcg-verikokeissa nii sais tilanteeseen taas vähän selvyyttä. oon yövuorossa töissä, ah ihanaa niin on aikaa istua koneella ja lukea kivoja vauvajuttuja ja muuta! välillä käyä vähän kurkkii noita pappoja ja mummoja tuolla ;)

niin, ja nyt on kyllä alkanu helpottaa jos se tieto siitä että sen mun miehen se x-akka saa lapsen, ku eihän mulla kannata todellakaan siitä stressata.. ja ainaki saa sitte enemmän olla sen miehen tytön kans =) ja melko varma olen että se haluaa itekki meille asumaan... rivariin ois sitten muutto ja vähän isompaan asuntoon.. harmittaa kyllä lähtiä täältä etelästä ku lapissa päin ei niin niitä töitä ole mutta olosuhteiden pakosta =) onhan siellä kuitenki kaverit ja kaikki..

mut nyt taas töihin jokski aikaa --->

PLUSSATUULIA KAIKILLE MURUSILLE :)

sydämin

MonnY

Vierailija
237/542 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs uusi yk pärähti perjantaina käyntiin, jälleen piiiitkän kierron jälkeen. Päivälleen yhtä pitkä kierto ku edellinenki. Päätin kyllä, että nämä onki viimeiset punaiset päivät pitkiin pitkiin aikoihin, ehkä ensi vuonna voisin haluta seuraavat=)

Plussia tähän pinoon ei valitettavsti lähiaikoina ole suotu, niille jotka sen ovat saaneet; suuret onnittelut! Ja me, jotka sitä päivää vielä odotamme; tsemppiä, kyllä se ihan varmasti kaikkien kohdalle vielä tulee. Näin haluan uskoa!

Ulkona on aivan mahtava ilma---->sinne siis!

Plussatuulia!

dano

Vierailija
238/542 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Pomenalle plussasta! Kiva kuulla taas pienen tauon jälkeen näitä iloisia uutisia :)

Tsemppiä uuden kierron aloittaneille, entistä innokkaampina eteenpäin, eiks juu? Kyllä mekin ne plussat vielä saadaan ja sitä odotellessa haaveillaan sen mitä ehditään ;)

ON: Ovistuntemuksia on ollut koko viikonlopun ja pupuiltu on sen mukaisesti ;) Jännä huomata, miten myös oma halukkuus selvästi lisääntyy näinä päivinä..

Ihanaa sunnuntaita, nauttikaahan upeasta säästä!

Vierailija
239/542 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Ilmottaudun tähän pinoon.

Tässä meidän tiedot:

minä -84 & mies -82

pk-seutu

yritys aloitettu 09/09

Mulla on ollut kuume jo kauan, mutta halusin suorittaa eka opiskelut alta pois. Valmistuin kesällä ja tässä kierrossa alotettiin vihdoin yritys.

Esikoista kuumeillaan ja nyt odotellaan ovista ja yritellään vauvaa. Mulla on pitkä kierto, semmosta noin 35-41 päivää. Oviksen pitäisi tulla joskus ensi viikolla, mutta kierron epäsäännöllisyyden takia en tiedä tarkkaan, mikä päivä tulee. Mutta tikuttelen ja seuraan limoja.

Gyne huomas tammikuussa, että mulla monirakkulaiset munasarjat, mutta varsinaista PCO-diagnoosia ei oo tehty, labra-arvot oli normaalit. Oon pelännyt, ovuloinko ollenkaan ja oon yrittänyt bongata ovista. Viime kierrossa tikuttelin ja löysin oviksen kp 24. Kierto kesti tuolloin 41 päivää. Tuntui tosi hienolta saada ensimmäistä kertaa elämässään johonkin testiin kaks viivaa ja oli helpotus huomata, että ovuloin. Joillain PCO-laisilla kai ovistesti näyttää aina plussaa, mutta mä saan yleensä negan, joten eiköhän tuo ovisplussa ihan oikea plussa ollut.

Ihanaa yrittää vihdoin vauvaa, kun oon odottanut kauan yrittämisen aloitusta!!! :)

T: Merihelmi kp 16/35-41, yk 1

Vierailija
240/542 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomenalle kovasti onnea plussan johdosta!! Hieno homma! :)

Ja Tinskulle onnea ovisplussasta! :)

Ja Monnylle jaksamista!

).( Ei mitaan raportoitavaa... Kp 22 eika minkaanlaista oiretta... Jos tulee 30 paivan kierto niin viikon paasta maanantaina pitais menkat alkaa.... Toivottavasti eivat ala!!!

Tinttis