Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoishaaveilijoiden syksy :)

Kommentit (542)

Vierailija
241/542 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pomenalle plussasta! Ja hienoa että niitä ovisplussiakin tulee. Kiva että Monny on jo positiivisemmalla mielellä, jaksamisia ja toivotaan että se vuoto loppuis pian.

Mutta tuohon uskaltamiseen, sain tänään haalean plussan! Onhan se kiva edes hetki leikitellä sillä asialla että vihdoin olisin raskaana, mutta jotenkin en uskalla. Käytin Cittarin halpistestiä, eikä mulla ole niistä aikaisempaa kokemusta. Pyysin oikein miestäkin katsomaan ja hänkin näki siinä haalean viivan. :) (Testiajan jälkeen se tummui..)

Oireita on jonkin verran, mutten kuitenkaan uskalla uskoa. Lämmöt on koholla (n. 37), välillä olen ihan jäässä, rinnat superarat, masua vihloo ja nippailee.. Täytyy testata parin päivän päästä uudelleen.

Esmeralda kp 28/28-30 (tai viikot 3+6 :)

Vierailija
242/542 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut pomenalle plussasta, ja varovaiset mutta toiveikkaat onnittelut myös Esmeraldalle! Oikein paljon tarrasukkia, toivotaan että pikkuinen pysyy kyydissä molemmilla!!!

Ihanaa, kun saa lukea plussauutisia... Jotenkin on tosi positiivinen olo tämän yrittämisen suhteen. Että kyllä meitä onnistaa, jos kerran muitakin "pitkään" yrittäneitä.

ON: Eilennä taas appivanhemmilla kylässä. Ei ole varmaan vuoteen ollut sellaista visiittiä, jolloin anoppi ei olisi ei olisi vihjaillut jotain lapsenlapsesta. Lähinnä hymyilyttää, mutta joskus tekisi kovin mieli voida sanoa, että mekin ilahtuisimme suuresti,jos lapsi ilmoittaisi tulostaan.

Nyt koiran kanssa lenkille! Positiivista mieltä teille kaikille!

- deeli kp 13/24-39, yk 8

PS. Vieläköhän reetu1 lukee tätä palstaa? Kiinnostaisi vain tietää, että mitä hänelle tätä nykyä kuuluu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
243/542 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea esmeralda, kyllä me ainaki uskotaan että se viiva sieltä vahvistuu, oireetki vaikuttaa kovin lupaavilta. lisäsin sut jo tonne plussanneisiin :)

tinttuliina: toivottavasti se täti ymmärtää pysyä poissa!!! viimeksi yhtä aikaa kirottiin tulevaa tätiä ja tässä odottelen ekaa kertaa oikein innolla että se mulle tulis, että pääsis jatkaa yritystä ;/ mutta eihän se tietenkään vielä aikoihin... mutta toivottavasti pian... nyt plussa kehiin *peukut pystyssä* =)

deeli86: joo, toi on kiusallista ku ei tiedä että mitä pitäis sanoa jos joku kyselee tai vihjailee vauvasta... ainaki mun mielestä... niin joo ja mulla on kyllä sama homma että kyllä sitä positiivisesti ajattelee tavallaan että kyllä se itellekki joskus tulee, että tuskin meistä kukaan sitä montaa vuotta joutuu odottelemaan. ainut että ku itte ei jaksais oottaa enää yhtään =) mut niinhän se on että odotus palkitaan...

ON: tänään vähän suretti, ku ois tullu 7.raskausviikkoa täyteen... hhmmmhp! ja vuoto jatkuu, ei mitään raportoitavaaa... ÖRGH! mutta kyllä täältä pohjalta noustaan, aivan varmasti =) tiistaina sit sinne kontrolliverikokeeseen, toivottavasti arvot on jo lähellä nollaa....

kovasti plussatuulia puheltelen kaikille, toivon niin että kaikille se onni koittaa ja mahdollisimman pian tietenki!!! ja tädit pysykööt poissa, hyih, ettäs kehtaavat!!! =)

yÖmyÖhäisin terkUin

mOnnY

Vierailija
244/542 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä etelä-Suomessa on ainakin todellakin ihana aamu :)

Isot onnittelut Pomena. Esmeralda, toivotaan että haamu vahvistuu!!!

MonnYlle jaksamista. Kiva kuulla että sulla menee kuitenkin paremmin jo. Toivottavasti se vuoto lakkais pian.

ON: En oo vähään aikaan käyny kirjottelemassa kun tuntuu ettei ole mitään raportoitavaa. Tilasin niitä one step ovistestejä pari viikkoa sitten, mutta sitten luinkin kommentteja, ettei niihin olisi hirveesti luottamista. Mulla on nyt kp 20 ja oon tikutellut mutta ei oo tikkuun ilmestynyt kontrolliviivan lisäksi mitään. No eilen sit sain vaalean viivan siihen, mut negahan sekin on. Mietityttää että tuleeko ne menkat ollenkaan. Mut odottelen nyt rauhassa... :) eli tää kierto on yhtä odottamista vaan. Onko teillä käytössä kanssa niitä one steppejä vai jotain "parempia"?

On muutenki jännä aamu, kun pitää soittaa pian työnantajalle ja ilmoittaa että vaihdan toiseen työhön. Pitääkin ruveta valmistautumaan siihen...

Plussatuulosia kaikille...... :D

Kirsikka

Vierailija
245/542 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin iloinen teidän puolesta :)

ON: tänään aamulla wc:ssä käydessä tuli vähän jotain vaalean punertavaa paperiin.. sen jälkeen ei kyllä ole tullut.. vatsassa tuntuu jotain outoa ja enemmän vasemmalla puolella vähän saman tyyppistä kun sillon 3 pv sitten kun kirjotin edelliskerran.. mutta nyt siis sitä hailakan punertavaa ei ole tullut sen jälkeen.. mikä on hyvä asia.. kerkesin jo pelkäämään että menkat tulisi näin aikaisin kun kp 21 vasta menossa.. saa nähädä mitä tämä oikein on..

plussia kaikille :)

tur-koo-si yk1 kp21

Vierailija
246/542 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MonnY: Oon muiden kanssa samaa mieltä, jatkatte vaan yritystä vaikka tyttö teille muuttaiskin. Sun kirjotuksista päätellen hän ei huomiotta kuitenkaan jää.:) Ja kuten joku sano, et sehän voi helpottaa sitä odotuksen odotusta. Onhan sitä aikaa panostaa vanhemman lapsen huomiointiin ja uuteen tilanteeseen sopeutumiseen odotusaikanakin. Toivottavasti hcg on laskenu ja vuoto loppuu pian.

Onnittelut pomenalle ja esmeraldalle plussasta!!! Eiköhän se esmeraldankin plussa siitä vahvistu. :)

).( Menkat alko torstaina eli kierto lyheni jopa 35 päivään. :) Tähän kiertoon yritys jää aika vähäiseksi, kun mies lähtee töihin. Mut jos ovis olis aikaisin (kp 11-13) sekä oikein sinnikkäitä siittiöitä, niin ei ihan hukkaan menis tääkään kierto. Ovista ajattelin testailla tästäkin kierrosta, vaikkei paljon yritystä olekaan, jotta sais selville onko edes mitään toivoa mistään.

Mutta nyt unille, kun on viikonlopulta vähän univelkaa.

-ray

Vierailija
247/542 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut ensin Pomenalle ja Esmeraldalle plussista! Ihana asia :)

Sitten tuleekin omaa napaa ihan vuodatuksena, että saa skipata yli aivan rohkeasti (ja jos joku tunnistaa minut tästä tekstistä IRL, niin pliis ilmoittakaa tai pitäkää suut visusti supussa!!):

Eli, pää ihan sekaisin. Tekis mieli paeta vuorille poraamaan, kun on niin paska olo. Enää en tiedä, mitä tältä elämältä muuta haluan, kuin sen vauvan. Sitten kun sen saan, en tiedäkään mitä tekisin tälle parisuhteelle. Ja eniten tässä huonoa omaatuntoa aiheuttaa se, että mies luulee kaiken olevan hyvin ja minä olen kriisissä.

Meillä on ollut kotona tosi paljon ongelmia koko meidän suhteen ajan, mutta niistä on koko ajan opittu. Mies on muuttanut mm. alkoholinkulutustaan, mutta silti mulla on aina välillä sellainen olo, kuin minä oisin opettaja ja hän se lapsi (näin kuvainnollisesti). Olen nimittäin itse ollut aiemmin pitkissä suhteissa ja naimisissakin, miehelleni tämä on oikeastaan 1. pitkä suhde sitten teinivuosien ja 1. kerta naimisissa. Itse olen muutenkin eronneen perheen lapsena nähnyt tätä elämää, toisin kuin mieheni, joka tulee tyypillisestä ydinperheestä. Eroja siis löytyy siitä, miten me asioihin suhtaudutaan. Lisäksi mieheni on ensimmäinen suhteeni, jossa mies on vähemmän koulutettu kuin minä (hänellä ei ole mitään peruskoulutusta tällä hetkellä), sillä aiemmissa suhteissa miehet ovat olleet tosi koulutettuja. Ei sillä, ettäkö sillä olisi muuten mitään eroa, mutta se vaikuttaa mm. siihen, mitä on yhteistä puhuttavaa. Ja mieheni kanssa sitä on aika-ajoittain tosi vähän. Tai minä puhun ja hän vain kuuntelee, kun ei juuri ole sanottavaa. Ja se ahdistaa.

Erityisesti nyt se ahdistaa, kun viime viikonlopun reissumatkalla tapasin miehen, joka oli oikeastaan kaikkea sitä mitä olisin miehestä halunnut. Mitään en ole mennyt tekemään, muuta kuin tutustunut tähän ihmiseen, joten mitään pahaa ei ole tapahtunut. Kohtaaminen kuitenkin nosti esiin ne pienet asiat, jotka minua ovat avioliitossani painaneet. Ja nyt en enää tiedä, pystynkö niitä ohittamaan. Pystynkö viettämään lopun elämäni ihmisen kanssa, jonka kanssa koen tietyillä elämän osa-alueilla, että en saa sitä mitä haluan. Luulin pystyväni, mutta nyt en enää tiedä. Toisaalta en halua missään nimessä takaisin sinkkumarkkinoille, kun meillä kuitenkin on ihan hyvä elämä. Ei haaveilemani, mutta ihan hyvä. Onko nyt vaan niin, että pitää päättää jatkaako vai mitä hittoa tässä pitäs tehdä? Ensin tietysti odotan, että mitä parin viikon kuluttua menkat sanoo. Jos ne jää pois, olen tietysti enemmän sitoutunut yrittämään kuin tällä nimenomaisella hetkellä, mutta entä jos ne tuleekin? Tiedän, että tässä pitäs mennä jonnekin keskustelemaan, mutta en haluais mennä miehen kanssa tai hänen tietäessä, ja mulla ei yksinkertaisesti myöskään ole aikaa, kun koulu ja työ ja muut jutut täyttävät kaiken ajan arkena.

Anteeksi tämä vuodatus, oli vain pakko päästä purkamaan tämä tilanne jonnekin, ja mulla ei IRL oikeastaan ole täällä seudulla ketään, kenelle voisin tästä asiasta puhua. Kiva, jos joku jaksoi lukea ja ehkä vielä jakaa kommentteja.

Hyvin sekaisin oleva AIE

248/542 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tur-koo-si: kuulostaa kyllä kiinnittymisvuodolta, päivätki täsmäis ;) toivottavasti on sitä!!

ray: kiitos tsempeistä=) ja toivottavasti on tosiaan teillä ne sitkeät siittiöt ja ovis sopivassa välissä niin ei menis hukkaan tää kierto ;)

kirsikka: mulla oli ihan niitä RFSU:n ovistestejä ja hyviä olivat.. =) mutta mie teinki niin että heku tsekkasin limat niin aloin vasta sinä päivänä tekee testin niin ei menny hukkaan ;) mutta eihän niitä aina niin helposti huomaa niitä limoja yms..

AIE:

Ymmärrän kyllä täysin tilanteesi, ja uskon että jokaisella meistä tulee jossain vaiheessa samanlainen tilanne vastaan kerran jos toisenkin. Mulla oli nimittäin piiiiiiitkä suhde ennen tätä, ja se pitkä suhde päättyi siihen kun rakastuin tähän nykyiseen mieheen. Itse sen pitkän suhteen lopetin, koska en halunnut satuttaa enempää... Päätös ei todellakaan ollu helppo, oltiinhan oltu 5,5 vuotta yhdessä... mutta koska kokoajan ajatteli tätä toista niin eihän siitä enää tullu sitten mitään. Ja tää mun nykyinenki tiesi varsin hyvin että olen varattu, ja moneen kertaan sanoi ettei halua meidän hyvää suhdetta pilata niin sitten sanoin että mun päätöshän se on...

mutta ! jokaisessa ihmisessä on hyvät ja huonot puolet, se täytyy muistaa. itellä välillä harmittaa että miksi piti mennä "vaihtaa" miestä ku ei se vaihtamalla parane. jokaisessa on jotain vikaa, se on pakko vain hyväksyä. mutta oon tyytyväinen tähän nykyiseen siksi ku se haluaa lapsia ja on hyvä touhuilee ;) edellisen kans meni sukset ristiin ku se ois halunnu oottaa vielä monta vuotta ennen ku lapsia oltais tehty, se oli se painavin syy miks aloin pitää "silmät auki"... mutta onhan sitä välillä ikävä ku se oli sellanen maailman kiltein ja rakastavin ihminen ja ehkä just siksi halusin tällasen vähän kovis-tyyppisen miehen... mutta muista, mitä koskaan ikinä päätätki niin älä tee hätiköityjä päätöksiä... =) ymmärrän kyllä kuinka vaikea tilanne on, ku ite olin samassa tilanteessa vuosi sitten...koita pärjätä ja järkeillä jotenki =) ja mieti, mitä jos se "ihastus" ei haluakaan lapsia tai jos sillä on pieni kikkeli :DDD no ne nyt oli vaan esimerkkejä siitä "mikä voi täydellisessä miehessäki mennä pieleen" =)

mä en vaan usko että täydellistä parisuhdetta on olemassakaan, onko joku samaa mieltä??? =)

vielä OMAA NAPAA: lueskelin tässä töissä toissa yönä juttuja "keskenmeno ja uusi raskaus" ja aika monella on tärpänny melkein heti sen jälkeen.. mutta toivottavasti meilläki.. ku ei jaksa enää ootella... vuotoki tuntuu jo hidastuvan vähäsen.. jeejeee sais sitte joystickiä ;)

mutta voi ei, pakko lisäillä vähän tähän perään ku menin taas facepuukkii ja siellä oli kaks ekaa tilanpäivitystä "neuvolassa ekaa kertaa" ja toinen "pääsi kattoo pikkusta ekan kerran rv 8+5 ja la huhtikussa" kyllähän se koville ottaa ku itellä ois ollu huomenna eka neuvola... =(

plussatuulia +++

MonnY

Vierailija
249/542 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tur-koo-sille peukkuja, että olis kiinnittymisvuotoa!

Hulluksihan tässä tulee. Varmaan ihan liian ajoissa olen testaillut, kun periaatteessa menkat ei vielä myöhässä. Tänään kp 30/28-30 ja testasin aamulla apteekin Gravidan testillä vaalean, mutta selvän plussan.. Itse eikä mieskään kyllä uskalleta innostua ennen kuin viiva tuosta tummuu mutta hulluksihan tässä tulee. Vaikka aika yleensä kulkee kuin siivillä, nyt se matelee oikein urakalla. (Odotusta) odottavan aika on pitkä!!! Josko malttais odotella viikonlopulle seuraavaa testailua, jos se täti ei sitä ennen yllätä.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille.

Esmeralda

Laitan tähän vielä kuvan viivasta teillekin. ;)

Vierailija
250/542 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON: mä todella toivon että se eilinen ois ollut kiinnittymisvuotoa :) sen jälkeen ei oo tullut mitään, muuta kun vaaleeta vuotoa.. meillä sujuu noi sänkypuuhat nyt tässä vaiheessa kiertoa tosi sutjakkaasti vaikka tässä vaiheessa siitä ei välttämättä enää niin hyödy ;) mutta on se silti mukavaa..:) oon jo laskenut kaikki päivät et jos nyt ekasta kierrosta tärppäis niin millon ois la ja millon tekisin testin jos kävis niin hyvin että menkat ei ala.. nyt tässä kierron oletetussa loppuvaiheessa (toivon että tää ei venyis vaan jos menkat tulee niin tulis ajallaan)tää aika menee tosi hitaasti.. toivoo vaan et päivät vieris eteenpäin et sais selvyyden että saatiinko me se vauva alulle jo nyt vai ei..

sitten MonnY kyseli AIE:n pohdintojen jälkeen että uskooko kukaan täydelliseen parisuhteeseen? mä uskon ja en usko.. ajattelen että mikään suhde ei ole täydellinen, mutta riippuen siitä mitä suhteelta haluaa se voi sellaiselta välillä tuntua.. oman suhteeni suhteen en koe täydellisyyttä mutta se on sellainen suurilta osin kuin mitä olen suhteelta aina toivonut.. toki voisi mennä välillä paremminkin.. itsekin olen ihastunut ajoittain johonkin toiseen mieheen, mutta mitään ei ole tapahtunut, se on lähinnä ollut verrattavissa teiniajan nopeisiin ihastumisiin, mutta missään vaiheessa en ole pohtinut eroajatusta yms.. kuitenkin rakastan miestäni ja välillä se tunne on hullaantunut ja välillä vähän ns. tasapaksua.. mutta pointti siis oli se mitä tän sepustuksen alussa selitin :) jos joku ymmärsi mitä tarkoitin?

vauvahaaveissa oleva tur-koo-si yk1 kp22

PLUSSIA JOKA IIKALLE :)

251/542 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tsemppiä tur-koo-si :) eiköhän se sieltä se plussa tule, jotenki vaikuttaa vähän siltä ;)

ja esmeraldallakin hieno plussa jo, eiköhän se siitä vahvistu vielä =) onnea niiiin paljon ja tarrasukkia mukaan =)

Vierailija
252/542 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea pomena ja esmeralda plussista! toivottavasti tur-koo-si saat plussan kans :)

have: miusta ainakin on mukava lukea täältä plussanneiden kuulumisia, saa vähän vihiä siitä mitä on itsellä ehkä joskus odotettavissa, fiiliksiä ja sellasta :)

deeli86: meillä kans anoppi vihjailee jatkuvasti, sillä on yhtä kova "mummokuume" ku miulla vauvakuume (josta en tosin oo anopille kertonu, siitä se vasta innostuis :D )

AIE: MonnYlla hyvä pointti tuo että ei suhde välttämättä miestä vaihtamalla parane koska "vika" on yleensä myös itsessä. siinähän sitä suhteessa kasvetaan vastoinkäymisten ja hyvien päivien kautta. keskustelu on tosi tärkeää, mutta hankalaa tietysti jos toinen ei puhu. ootko kertonut miehellesi, miltä siusta tuntuu olla tein suhteessa? kannattaa kertoa asia just minälähtöisesti "miusta tuntuu..." eikä syyttävästi "mikset..." tai "sie et ikinä..." Ei tääkään tietty varmaan kaikkiin toimi, mut aina voi kokeilla.

MonnY: samaa mieltä, täydellistä parisuhdetta ei ole (vaik joskus oma tuntuuki siltä). Mut sitä kohti voi pyrkiä!

ON: kp 34 ja kuukautismaisia kipuja ollut viikon ja päivän ajan. jos olettamani ovis oli ovis niin siitä on kulunut 17 päivää... mie aattelin et torstaiaamuna testaan jos ei täti ilmaannu paikalle.

Vierailija
253/542 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MonnY on vissiin lisännyt jo joitakin uusimpia listalle, mutta mua ei vielä löydy. :(

Eli mun tiedot:

Minä -82, mies -80, Oulusta

Yritys aloitettu 08/09

Mulla ei vielä sen kummempia uutisia, kp4 vasta menossa ja oottelen tässä jo malttamattomana että päästäis lapsentekohommiin.

Onnea esmeraldalle ja kaikille muille plussanneille!

254/542 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helmi: TOIVOTAAN oikein kovasti että ei tulis täti ollenkaan. mulla oli kans nuo kuukautiskivut ihan samanlaiset ku tavallisestiki ja sit tuli se plussa =) *plussatuulipuhallus*

helja: hups, varmaan vahingossa hypääny sun yli ku kiireellä lisäilly uusia pinoon, oon varmaan joitaki muitaki unohtanu :) nyt löydät ittesi listasta :)

Vierailija
255/542 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo MonnYn joystick- ja kikkeli-jutut! =D

Esmeraldalla hieno plussa! :)

Aie:lla hankala tilanne... Mulla oli itellani vahan samoja tunteita mun exan kanssa. Ja erohan siita sitten lopulta tuli... Oltiin muuten mekin sillon puolisen vuotta yritetty vauvaa! :O (Mista muuten aattelinkin, etta helppoo ei tuu olemaan raskautuminen tallakaan kerralla.....)

Varmaan tosiaan kannattais menna jollekin ammattilaiselle jutskaan. Yrita loytaa aikaa, tarkeasta asiasta kun on kyse! Voimia kovasti sulle.

Hmm... Mika sitten on taydellinen parisuhde... Aika useassa suhteessa varmaan mietitaan, etta joku asia vois olla paremmin, mutta jos perusasiat on kunnossa, on turvallinen ja hyva olo, luottamus kohillaan ja molemminpuoleinen arvostus, niin noillahan paasee jo pitkalle!

Itse valilla haikailen sita rakastumisen tunnetta ja uutuuden viehatysta, mutta eihan ne tuommoset asiat jaku ikuisesti! Tosenlaisia tunteita ja juttuja tulee sitten tilalle. :)

Ohhoh mita sepustusta! ;)

Omasta navasta sen verran, etta jonkinmoinen "miniflunssa" paalla, kun kurkku on kipee, nena vuotaa ja aivastuttaa!

Ja pahoin pelkaan, etta menkat on taas tulossa... Sen verran taas syopotyttaa! :/ Nyyh!

Tinttis

Vierailija
256/542 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut esmeraldalle, kyllähän tuo on selkeä viiva ja toivottavasti vahvistuu. Ja turkoosillekin pidän peukkuja, ainakin kuulostaa kiinnittymisvuodolta! :-)

Monnyn ja monen muun kans menee ajatukset aikalailla yksiin siitä, että täydellistä parisuhdetta ei olekaan. Ja jokaisessa meissä on vikaa. Sitä olenkin yrittänyt miettiä, että mitä minussa on vikaa, kun tällaisia ajatuksia viljelen, enkä osaa vain olla ajattelematta. Toisaalta tiedän, että mies ei vaihtamalla parane, tosin tietyssä mielessä se kyllä saattaa senkin tehdä, jos vaikkapa vertaan eksääni nykyiseeni. Keskustelu auttaa, jos sitä vaan voidaan käydä. Mutta pointti meidän suhteessa onkin siinä, että me ollaan keskusteltu ja taisteltu, ja silti ollaan siinä tilanteessa, että mies ei ota mun juttuja tosissaan, ennen kuin on jo melkein liian myöhäistä. Esim. tämä alkoholi, josta on taisteltu kohta 3 vuotta ja vasta nyt pari viikkoa sitten, kun olin niiiiin lopen kyllästynyt siihen hänen käytökseensä alkoholin kans, hän tajus, että on tosi kyseessä. Mietin siis vain, että jaksanko kuinka kauan yrittää keskustella ja vääntää, kun tuo mies on niin jääräpäinen ja välillä edelleen pirun itsekäs, eikä yksinkertaisesti osaa puhua asioista. Alkaako mulla oleen voimat lopussa, sitäkin mietin, vai vieläkö riittää paukkuja taistella ja yrittää. Tämä vaatii aikaa, enkä ole tekemässä mitään hätiköityjä johtopäätöksiä, varsinkaan jos testiin napsahtaa plussa tästä kierrosta.

Ja Monny: ikävä kyllä mulla ei oo mitään mahkuja ees ottaa selvää sen ihastuksen "vioista" :P kun kerta mitään yhteystietoja ei vaihdettu tms. Ellen sitten kohtalon oikusta satu siihen törmäämään kaupungilla joskus.

Kiitos kaikille kommenteista! :-)

257/542 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinttuliina: kiva että jollakin huvittaa nää mun kommentit, se on kovasti tarkoituksenakin... VOITTE vain kuvitella kuinka mun huulet on rohtuneet tässä kolmen viikon aikana :D harva tietää mutta moni arvaa... :D

AIE: tuo kuulostaa tiiätkö ihan mun mieheltä :D ei oo totta... :D mutta se on kyllä onneksi muuttunu ihan ku eri ihmiseksi sen auton kolarointi päissään- jutun jälkeen... onneksi!

ON: ei helvetin vittu, miten yhdelle ihmiselle voi sattua kaikki nämä perkeleen ihmetouhut... :( eli kävin eilen siellä verikokeissa kontrolloimassa raskaushormonia... ja olin tänään jo iloinen ku eivät eilen soittaneet, ku aikovat olla soittamatta jos arvot on lähellä nollaa... mutta kuinkas kävikäään? just äsken tuli puhelinsoitto ja sieltähän se lääkäri soitti että ne arvot on KOHONNU!!!! siis voi perkele, miten tää voi olla totta? nyt ne oli jotain 95,7 muistaakseni... ne ihan ihmetteli itekki siellä että ei oo tämmöstä kyllä usein tullu vastaan... ja kuulemma useamman lääkärin mielipidettä kysytty tuohonki... viikon päästä on vielä kontrolliverikoe ja jos siinä on noussu tai pysyny samana niin joudun ultraan taas ja jos siellä ei mitään oo niin sehän TÄYTYY olla kohdunulkoinen!!!!ette usko kuinka pientä ihmistä voi masentaa...huhhuh...ei tä oo todellista..

todella suruisin mielin

MonnY

Vierailija
258/542 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä MonnY! toivotaan parasta että kontrollissa kaikki ok!

täällä tehtiin aamulla testi ja siihen piirtyi kaksi selkeää viivaa. ei voi uskoa todeksi. sekaiset fiilikset vielä, mutta pääosin niin onnelliset :)

helmi rv öö 4+6 tai jotain sellasta?!

Vierailija
259/542 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa kuulla raskausuutisia!!

MonnY: oikein paljon tsemppiä sulle, ei oo varmassti helppoa elää epätietoisuudessa, toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin :)

täällä tasaista menoa.. vatsa kipeä ajoittain.. menkat ei oo alkanut.. jännään joka päivä et alkaako vai ei..

tur-koo-si yk1 kp 24/?

Vierailija
260/542 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Helmille :)

AIE: Hyvää pohdintaa käyt elämästäsi, toiveistasi ja ajatuksistasi! Hätiköityjä ratkaisuja ei kannata tehdä, mutta toisaalta on kuitenkin hyvä kuunnella itseä ja miettiä tosissaan, että mitä parisuhteeltaan haluaa. Mies ei vaihtamalla parane, mutta kyllä jokaisella on oikeus saada parisuhteesta niitä asioita joita tärkeiksi arvottaa. Ja yhteinen ajatusmaailma, maailmankuva ja arvot on ensiarvoisen tärkeitä, samoin yhteinen kieli. Toki on hyvä tarkastella myös omaa toimintaa samalla kun tutkiskelee parisuhteen kipukohtia. Yhdyn aikaisempiin kommentteihin siitä, ettei täydellistä parisuhdetta olekaan, mutta kovin paljon vähäisempäänkään ei ole toisaalta syytä tyytyä.

MonnY: Tsemppiä vuotojen ja arvojen ja etenkin ikävän epätietoisuuden kanssa! Kiva, että jaksat ajatella positiivisesti, siitä ei ole ainakaan haittaa :)

ON: Yk2 kp21/ 29-31 menossa. Oviksen jälkeen on rauhallisempi mieli ja tahti myös pupuilussa, nyt odotellaan maltillisesti tuleeko täti vaiko jotain muuta :) Kamala väsymys ollut taas koko viikon, taitaa tuo pimeys jo alkaa vaikuttaa hiljalleen..

Plussatuulia kaikille :)