Mies yksin omakotitalossa
Mitä naiset ajattelevat miehestä joka asuu yksin omakotitalossa? Onko negatiivinen juttu?
Kommentit (11)
Anteeksi nyt vain, mutta mitä ihmettä tuosta muka pitäisi ajatella ja miksi ihmeessä tuo olisi negatiivinen asia? Kasvata itsetunto
Mä olen nainen ja asun omakotitalossa yksin. Ihan sama mitä muut siitä ajattelee.
Ajattelen, että etsii koko ajan naista kodinhoitajaksi. Mies tuskin suostuu muuttamaan talostaan, joten jos seurustelee niin naisen täytyy muuttaa taloon ja siinä napsahtaa sitten siivoojan, pyykinpesijän ja ruohonleikkaajia rooli.
Jos on joku potentiaalinen deittimies niin ajattelen että mies varmaan haluaa että tuleva kumppani muuttaa siihen taloon. Ahdistaa varsinkin jos se talo on jossain hevonkuusessa.
Onko omakotitalo Westendissä vai jossain korvessa?
Jos tuollaisia pitää täällä kysellä, niin et ole mikään oikea mies.
Minä ostin yksin 26-vuotiaana ensimmäisen ok-taloni. Nyt asun jo kolmannessa omakotitalossa, olen muuttanut aina isompaan ja uudempaan.
N.47v
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että etsii koko ajan naista kodinhoitajaksi. Mies tuskin suostuu muuttamaan talostaan, joten jos seurustelee niin naisen täytyy muuttaa taloon ja siinä napsahtaa sitten siivoojan, pyykinpesijän ja ruohonleikkaajia rooli.
Ja kokin...
Kilttimies Pihtiputaan Elämäjärveltä. Mahtava talo.
No aika moni asuu yksin omakotitalossa, miehet tai naiset.
En tiedä, mutta voisin muuttaa yksin omakotitaloon. T: Mies