Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, en voi laittaa serkulle onnittelukorttia vauvasta :(

Vierailija
04.08.2009 |

Tilanne on siis se, että serkku on saanut vauvan. Tekisi niiiiin mieli laittaa kortti (kahdesta aiemmasta serkun vauvasta olen laittanut onnittelukortin, tietysti).

Kortin laittaminen olisi mielestäni tökeröä sen takia, että tässä välissä minä olen saanut kaksi lasta, eikä serkku ole mitenkään onnitellut minua vauvasta. Ei korttia, ei tekstaria, ei mitään.

Joten en minäkään nyt sitten laita korttia hänelle, vai?

Olin suunnileen jos ostamassa korttia, kunnes tajusin että, hei no en tosiaankaan voi laittaa mitään korttia, kerran ei hänkään ole laittanut... Olisi vähän näpäytys häntä kohtaan jos laittaisin onnittelut, kerran hänkään ei ole laittanut. Olisi serkulle nolo.

Kai toimin oikein?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään näpäytys ole, teillä on vaan erilaiset toimintatavat.

Vierailija
2/12 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pienistä näpäytyksistä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se serkku sitä näpäytyksenä ottaa. Jotkut lähettelee kortteja ja jotkut ei. Mä esim. olen sanonut kaikille, etten joulukortteja ym. lähetä. Ja silti muut lähettää mulle. Kivahan niitä toki on saada...

Kai serkkusi sua muuten on muistanut? Soittanut tms?

Vierailija
4/12 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään harrastetaan liian vähän kortteja ja kirjeitä. Vauva on aina kortin arvoinen.

Ei voi ajatella liikaa mitä toiset tekevät ja ajattelevat. Jos serkkusi on saanut vauvan, onnittelet häntä fiksuna kortilla, piste.

Joudun kuuntelemaan anopin juttuja, miten hän pitää kirjaa yhteydenpidosta sisarustensa välillä. Jengi on lähemmäs kahdeksankymppistä, mutta anoppi ei voi soittaa veljelleen, jos tämä ei ole vuorollaan soittanut hänelle. Lapsellista.

Vierailija
5/12 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai serkkusi sua muuten on muistanut? Soittanut tms?

Minä olen äidiltäni kuullut, että nyt on taas vauva tullut ja olen onnittelut laittanut, esikoisesta laitoin pienen paketin. Mutta nyt jotenkin tökkäsi, että miksi minä huomioisin, kerran ei serkkukaan huomioi. Tietää kyllä, muut sukulaiset siltä puolelta on aina laittaneet onnittelut vauvoista.

ap

Vierailija
6/12 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tyyppiä: mä en soita sulle, ku viimeks soitin, et nyt on sun vuoro.

Jos haluut onnitella, niin onnittele.

Vierailija
7/12 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulisi mieleenkään pitää kortin lähettämistä näpäytyksenä. Toiset lähettelevät kortteja, toiset eivät. Ei siihen sen ihmeempää latausta sisälly.

Vierailija
8/12 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän muistamiset vuoroissa mene! Muistaminen on sitä, että tahtoo muistaa toista ihmistä.

Jos serkkusi tapoihin ei kuulu toisten muistaminen, niin sitten ei. Jos sinä taas pidät tärkeänä muistamista, niin silloin laitat sen kortin.

Vierailija
9/12 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en kyllä yksipuolisesti pitäisi moiseen yhteyttä, eli en tosiaan laittaisi onnittelukorttia.

Vierailija
10/12 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on tosiaan erilaisia toimintatapoja näissä asioissa. Meillä on yksi ystävä, joka on laittanut meille paketin jokaisesta lapsesta (3 kpl) ja kakkosen sekä kolmosen paketeissa oli myös isosisaruksille pienet yllätykset. Kyseisillä ystävillä on syntynyt lapsia omiemme välissä, enkä ole laittanut muuta kuin tekstarin (ja vienyt lahjan sitten kyläillessä). Ei se ole vaikkuttanut heidn tapoihinsa mitenkään.

Vierailija
11/12 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on tosiaan erilaisia toimintatapoja näissä asioissa. Meillä on yksi ystävä, joka on laittanut meille paketin jokaisesta lapsesta (3 kpl) ja kakkosen sekä kolmosen paketeissa oli myös isosisaruksille pienet yllätykset. Kyseisillä ystävillä on syntynyt lapsia omiemme välissä, enkä ole laittanut muuta kuin tekstarin (ja vienyt lahjan sitten kyläillessä). Ei se ole vaikkuttanut heidn tapoihinsa mitenkään.

Vierailija
12/12 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hän ei ole edes vaivautunut ilmoittamaan että vauva on syntynyt..

Tiedän kyllä että on syntynyt..

Mutta jos ei itse asiaa ilmota, olen kuin en tietäisi asiaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän