Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unessa rakasteleminen - mikä saa näkemään ko unta?

Vierailija
03.08.2009 |

Ah, ihanaa, mutta äääh, inhottavaa herätä ja tajuta, että suhde loppui jo pari vuotta sitten - niin, omaan mahdottomuuteensa ja molemminpuoleisella päätöksellä - ja uni oli unta vain.

Miksi ihminen näkee näinkin eläviä unia - kertokaa te, jotka olette perehtyneet ihmislapsen ja unien maailmaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oonpa joskus ihmetelly just noita rakastelu-unia kun jostain syystä oon nähny niitä aina hurjan paljon enemmän raskausaikoina!! Ja seksin määrä on pysyny suht vakiona eikä mitenkään enempää oo panettanu tms. mutta jostain syystä vaan ne seksiunet tulee sitten kuitenki!

Vierailija
2/6 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minä herään niistä aina juuri kun olen laukeamassa... :( Se on niiiiiin suuri pettymys. Epätoivoisesti yritän nukahtaa uudelleen että näkisin ja kokisin lopun. Vaan ei. Joskus olen ollut niin kuumana, että miehen olen herättänyt ja hänen kanssaan sitten sekstannut loppuun :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen euforinen tunne

Vierailija
4/6 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu!

Vierailija
5/6 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin yhä.

Vierailija
6/6 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus mietin samaa ja yhdistin sen tapahtuvan määrättyyn aikaan kk-kiertoa. Mä olen melko haluton sekstailemaan, mutta ovulaation molemmin puolin olen yleensä valmiimpi rakastelemaan. Tällöin myös näen noita seksiunia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän