Onko imetyspaidat tarpeen?
Viimeisiä viikkoja viedään ja "luukkuliivejä" on tullut hankituksi muutamat. Mut onko imetyspaidat tarpeellisia? Pähkin tässä et jaksaisko lähtä kauppaan tai tilata netistä vai pärjääkö ilmankin? Millasia kokemuksia teillä muilla mammoilla on?
Kommentit (25)
Kyllä olen käyttänyt imetyspaitoja niin kotona kuin kylilläkin. Paidan kanssa voin imettää missä vaan ilman että mahamakkara näkyy. Nyt olen viimeisen lapsemme kanssa ihastunut Maitotytto-imetyspaitoihin. Ihania retrokankaita ja hyvä leikkaus, suosittelen
[quote author="Vierailija" time="04.08.2009 klo 04:48"]
En ymmärrä, miten pystyisin imettämään vaikka leikkipuistossa tai kauppakeskuksessa kaikkien näkösällä siististi ilman imetyspaitaa. Eli aivan välttämättömiä minulle.
Ihmiset eivät pidä rintojen paljastelusta ja toisaalta jos aina olet kiinni siinä, että löydät jonkun eristetyn tilan imetykselle, rento meneminen vauvan kanssa kärsii. Kaikenlaiset harsohässäkät herättävät huomiota, imetyspaita aukeaa niin, että kahden metrin päästä ei pysty sanomaan, torkkuuko vauva sylissä vai onko se imemässä.
[/quote]
Mä pystyin ihan hyvin, mulla oli alla toppi ja päällä paita. Vedin toppia alas ja nostin toisen paidan ylös.
Mulla oli aina tuo systeemi että kaksi toppia, tai toppi ja paita. Alimmaista vedin alas ja päällimmäisen vedin ylös. Aika huomaamattomasti onnistui, mutta Jos olisi ollut varaa, olisin ehdottomasti sijoittanut boobin imetystoppeihin. Ja ostanut enemmän imetystoppeja (luukullisia). Rintsikoitakin olisi voinut olla enemmän kuin kolmet.
Kauppakeskusimettäjille varmaan tarpeen, itse pärjäsin hyvin ilman. Muutamat imetysliivit ja -toppi väljän paidan kanssa ajoivat ihan saman asian, lisäksi harso suojana, niin ei varppina mitään sopimatonta ollut muiden näkösällä. Imetin vauvaa muutaman kerran jossain kahvilassa, muutaman kerran pitkän matkan junassa, ja sitten toki kylässä ja vauvakerhossa. Siinäpä ne mun julki-imetykset varmaan olikin. Isompana annoin pullosta, joten tuo pelkkä tissi-imuvaihe oli suht lyhyt, vaikka vuoteen asti osaimetinkin.
Kuten tuo edellinen kertoi niin varo sotkemasta paitaa sillä Lansinohilla, jota kumminkin käytät kipeisiin nänneihin. Se lähtee kyllä paidoista, mutta todella huonosti.