Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vaimo pihtaa

Vierailija
23.12.2008 |

Kertokaa nyt joku nainenkn miksi ette anna/halua seksiä miehenne kanssa.

Miehenä voin sanoa, että säännöllinen seksi on jossain määrin tarpeen elimillisistäkin syistä, eikä aina jaksaisi itseään tyydyttää.

M35

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä pihtaamisissa on vielä se että jos miestä ei huvita silloin kun naista sattuu huvittamaan niin toinen alkaa ihmettelemään suuresti ja siinä vaiheessa mietitään jo vieraissa käyntejä ja kymmentä salasuhdetta ja salanaista. Niitähän kausia tulee miehenäkin ettei seksi vaan niin kiinnosta ja varsinkin silloin jos joku mielialalääke käytössä. Sellasta naista en kato enää pätkääkään joka alottaa tuon pirujen maalaamisen heti. Exä oli tällainen. Aina just silloin piti itsellä huvittaa kuin exällä ja lisäksi sillä ei huvittanu monesti moneen päivään mutta mulla piti huvittaa...

Vierailija
62/63 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pihtaa koska eivät ymmärrä omaa parastaan. Valittavat kun mies ei anna hellyttä tai ota kainaloon. No miksi ottais kun ei koskaan saa seksiä. Sitten ollaan vihaisia kun mies käy vieraissa. Tottakait käy jos itse et anna. Ihme juttu muuten miten se seksi vuosien aikana hiipuu ja hiipuu. Olen kerran eronnut seksittömästä suhteesta ja niin on nykyinen avovaimonikin. Ensimmäiset 10 vuotta meillä oli tosi tosi kiihkeää sekisä ja sitä oli PALJON kun kummatkin halusi. Nyt 15 vuoden jälkeen seksiä on ehkä kerran 2 kk. Minä kyllä haluaisin mutta avovaimo pihtaa. Teen kotitöitä ehkä jopa enemmän kuin avovaimo. Harrastan säännölliseti liikuntaa eli en ole mikään sohvaperuna. Olen antanut hänelle jalkahierontaa useasti kun ollaan katsottu yhdessä TV:tä. Antanut hänelle niskahierontaa, selkähierontaa ja hellinyt. Seksiä en kuitenkaan ole saanut. Nyt olen lopettanut kaiken fyysisen koskettelun häneen, koska aina saan pakit kun yritän ehdottaa seksiä. Miksi minä pitäisin häntä hyvänä kun ei hän pidä koskaan minua hyvänä. Sellaisia te naiset olette. Nyt toivon että törmäisin johonkin ihanaan naiseen jonka kanssa voisin viettää loppuelämäni ja joka haluaisi harrastaa kanssani seksiä ja tehdä kaiken näköisiä muitakin juttuja mitä pariskunnat yleensä tekevät. Esim. tehdä kävelylenkkejä, käydä uimassa, käydä hiihtämässä jne. jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisten halujen olisi hyvä kohdata liitossa.Myös pitkässä.Mulla pisin suhde kesti 12v.Ja meillä oli viikottain seksiä.Paitsi sillon,kun olin pari kertaa synnyttäny.Mä en ymmärrä viikkojen tai kuukausien taukoja,jos se ei sovi kummallekki.En myöskään toisen painostamista.Edellisessä suhteessa,joka kesti 4v.Miehelle ei riittänyt seksiä 1-2krt viikossa.Sain jatkuvasti kuulla olevani pihtari.Lopuksi pihtarihuora.Pistin äijän pellolle.Nyt en miestä enää kaipaa edes elämääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme