Paskin näkemäsi leffa?
Itse harrastan leffojen katselua ja paskimmat leffat, jotka olen nähnyt:
-American Beauty
-American piet (ja oikeastaan melkein kaikki "teini-leffat")
-Kaikki Jim Carreyn leffat (Carrey pilaa leffan kuin leffan, sori vaan Carrey fanit)
-Marvinin tyttäret (ja oikeastaan melkein kaikki Meryl Streetin leffat)
Kommentit (73)
murhaajat, American beauty ja Ashton Kutcherin leffat.
Voi vakuuttaa, että tämän paskempaa leffaa ei voi olla.
Ole koittanut katsomalla katsoa sen ainakin 4 kertaa, kun on muka klassikko. Joka kerta olen nukahtanut kesken vaikken helposti nuku!
En kuitenkaan muista yhenkään nimeä, mikä kertoo jo jotain niitten paskamaisuudesta.
On niin paska että oli nousi hauskuudessa ihan toiselle tasolle.
huonoimmat..Lainakengissä sekä Miehen mieli.
Mun mielestä tässä ketjussa ei ole mainittu kun 1 kelvollinen elokuva. Muista en pidä.
Oli ihan uskomattoman huono. Sen jälkeen olen kieltäytynyt katsomasta elokuvia, joissa on Winona Ryder.
-taru sormusten herrasta-trilogia
-star wars episodi 1 (nukahdin leffateatteriin)
-matrix
on kyllä aika naurettavaa väittää että jonkun näyttelijän KAIKKI leffat on paskoja. tuskin olette niitä katsonut jos niin huonoja on. eiköhän ole vain ennakkoluuloja. tai sitten saa olla aika idiootti jos kerta toisensa jälkeen katsoo tietyn näyttelijän leffoja vaikka mikään entisistäkään ei ole mieleinen ollut.
tullut nähtyä kaikki herran leffat (tai ainakin alun 15 minuuttia) ja kyllä ne tähän mennessä on kaikki olleet paskoja :D
Hhmm, mikäs se yks leffa oli, jolla on kukan nimi? Magnolia? Se se vasta paska onkin. Katsottiin tuon leffa teatterissa ja mä vilkuilin varmaankin 50 kertaa kelloa.
Piano on yks parhaimpia leffoja, mitä on tehty.
Tony Halme ja kumppanit, hävettää myöntää että olen ees nähnyt ko leffan...
"Toi jo mainittu Adam Sandler ja myös
osittain Ben Stiller ovat kyllä takuu paskasta leffasta."
Eyes Wide Shut oli aivan karsea, miehen kanssa mietittiin oisko kehdannut häipyä leffasta kesken kaiken. Myös Sekaisin Marista oli järkky, jaksoin katsoa ensimmäiset 15min.
niin katsoja ei ole kovin monta filmiä nähnyt. Se oli kyllä niin turhauttava kokemus kuin nyt elokuva voi olla. Juoni oli olematon, dialogi samoin, symboliikka oli tekotaiteellisuudessaan aivohalvauksia aiheuttavan piinallista, ja koko kyhäelmä kerrassaan nolo. Suositeltava vain idiooteille, ja niillekin löytyy varmasti parempaa tekemistä.
Meidän leffahyllystä löytyy n. 300 leffaa.
T.59
Ekaa katsoin väkisin melkein tunnin, sitten lopetin. Tokaa katsoin myöskin väkisin puolisen tuntia. Yritin saada selville mikä niissä niin viehtättä, mutten keksinyt...
Pianossa on ihana musiikki, jota kuuntelen muutenkin.
Mä en edes muista mitään siitä leffasta, mutta se nimi on jäänyt mieleen. Olen katsonut sen vuosituhannen alussa.
Ponterosa: Tony Halme ja kumppanit, hävettää myöntää että olen ees nähnyt ko leffan...
Joo, muakin hävettää myöntää. Mut en katsonut loppuun...
Myös "Seitsemän vuotta Tiibetissä" olis voinut olla vaikka seitsemän vuotta elokuvateatterissa. Hoh hoijaa!
toi Seitsemän vuotta Tiibetissä ja mä taisin torkahtaa pari kertaa. Se oli pitkä kuin nälkävuosi.
Tai jtn sinne päin. Ihan uskomattoman huono (vaikka siinä onkin Keanu). Kuin tyhmänä ne pitääkään ihmistä....
eikä yritäkään muuta. Eniten veetuttaa yritelmät, jotka kovasti esittävät syvällistä elokuvaa mutta ovat silti sitä ihteään. Esimerkiksi Piano, von Trier (koko tuotanto, ml. Breaking the Waves). Voi oksetus.