Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paskin näkemäsi leffa?

Vierailija
03.08.2009 |

Itse harrastan leffojen katselua ja paskimmat leffat, jotka olen nähnyt:

-American Beauty

-American piet (ja oikeastaan melkein kaikki "teini-leffat")

-Kaikki Jim Carreyn leffat (Carrey pilaa leffan kuin leffan, sori vaan Carrey fanit)

-Marvinin tyttäret (ja oikeastaan melkein kaikki Meryl Streetin leffat)

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Happening toinen samanlainen! Maailma nyt vaan pelastu toistaiseksi, poks. Siinä se. Ei sitten jaksettu tehdä loppuun asti leffaa.

Vierailija
22/73 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti hehkutukseensa nähden. Asiaan saattaa vaikuttaa toki sekin, etten ole teini enää. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä enää tylsempää leffaa voi olla!

Vierailija
24/73 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös se Boys don't cry..

Mutta joo, Ben Stilleriä ja Jim Carreyta inhoan myös minä; en vaan voi katsoa niiden leffoja, en en en! Eddie Murphy on samaa kastia (paitsi joskus nuorena Beverly Hillsin kyttä - se eka osa - jaksoi naurattaa kyllä). Myös Hugh Grant on aivan hanurista, naisnäyttelijöistä Julia Roberts (paitsi Erin Brockowitch tms).

Myöskään Ashton Kutcheria, vai mikä lienee, en siedä leffoissa. Jätkä on hyvä vain 70's showssa - kaikki ne "Pomon tyttäret" yms yms. on silkkaa sontaa.

Vaikea ihan yksittäistä leffaa edes sanoa paskaksi, koska en erittäis paskoja leffoja jaksa katsoa ekaa 5 min kauempaa, mutta tosiaan romanttiset komediat, kiiltokuva-teinileffat ja valtaosa amerikkalaisesta tuotannosta on SYVÄLTÄ

Vierailija
25/73 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matrix leffaa jaksoin katsoa hulppeat 10 minuuttia, sit riitti.

Vierailija
26/73 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pilaa KAIKKI leffat, missä se on.

Vierailija
27/73 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa leffa jonka olen jättänyt kesken leffateatterissa.

Vierailija
28/73 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis voinut olla samantien Hanuri.

Ja Syksy New Yorkissa on ehkä maailman historian lattein elokuva.

Vierailija
29/73 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piano ja Kuolleiden runoilijoiden seura on mun kaikkien aikojen leffasuosikit! :/

Jennifer Aniston-komediat on kammottavia.

Vierailija
30/73 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin hauskasta kirjasta on voitukin tehdä niin paska leffa?

Vierailija
31/73 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän. Hehkutuksen täytyy johtua siitä, että sankarin jolo näkyy.

Vierailija
32/73 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kahden erilaisen ihmisen vetovoima ja hiljainen yhteys, kauniit maisemat ja se vulgaarin ympäristön pyyhkiytyminen olemattomuuksiin kahdelta ihmiseltä.

Siis se jolo oli ihan vaan ekstraa ;-)

Vierailija
33/73 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kököin on Blair Witch ja vielä surkeampi kakkonen jonka katsominen tais jäädä kesken...

Vierailija
34/73 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla teknisesti orientoitunut ja tykätä moottoripyöristä, että tajuaa Matrixiä. Niistäkin eka osa oli paras.

Vierailija
35/73 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu varmaan siitä, että mun äiti harrasti useiden viikkojenkin mykkäkouluja, mutta... no joo, saahan tuosta jonkinlaista sadistista tyytytystä, ettei mun äitini pystynyt lähellekään samaan vedätykseen kuin Pianon "sankaritar".

se kahden erilaisen ihmisen vetovoima ja hiljainen yhteys, kauniit maisemat ja se vulgaarin ympäristön pyyhkiytyminen olemattomuuksiin kahdelta ihmiseltä.

Siis se jolo oli ihan vaan ekstraa ;-)

Vierailija
36/73 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli niin paska, että on rankattu oikeasti maailman huonoimmaksi leffaksi. Kyseessä on siis vakavasti tehty elokuva, mutta kerrassaan epäonnistunut.

Leffan helmiä oli, että pääosan esittäjä kuoli kesken elokuvan. Niinpä hänen vaimonsa esitti osan loppuun kulkien käsi kasvoillaan. :-)

Oma suosikkini oli, kun poliisit lähtivät ajamaan lyhyttä ajomatkaa hautausmaalle illalla. Ajokohtauksessa oli kirkas päivä, mutta silti he tulivat taas iltahämärissä perille. :-D

Vierailija
37/73 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siina on siis sellasta paskaa ettei voi edes katsoa vaikka yritin. 10 minuuttia kestin.

Jos sanotte paskaksi jotain minka oottee pystynyt katsomaan loppuun tai edes puoleen valiin niin ei se ei silloin voi olla huonoin leffa. Koitakaa ensin katsoa juego de ninos.

Ja siis muutenkin tuntuu etta teidan elokuvakokemuksen on aika rajoittuneita kun ette sitten huonompia elokuvia pystyneet keksimaan kuin jotkut teinikomediat.. Noh suomessa nyt muutenkin kasvetaan tynnyrissa!

Vierailija
38/73 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camp-huumorin helmiä, niin huono, että on jo hyvä. :D

Sitä ei todellakaan pidä ottaa vakavasti!

Vierailija
39/73 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffan helmiä oli, että pääosan esittäjä kuoli kesken elokuvan. Niinpä hänen vaimonsa esitti osan loppuun kulkien käsi kasvoillaan. :-)

Vierailija
40/73 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa nähnyt tämän ja täytyy sanoa, että oli jo niin huono, että kiinnnostus kesti loppuun asti, kun piti bongailla näitä virheitä :-D