Paskin näkemäsi leffa?
Itse harrastan leffojen katselua ja paskimmat leffat, jotka olen nähnyt:
-American Beauty
-American piet (ja oikeastaan melkein kaikki "teini-leffat")
-Kaikki Jim Carreyn leffat (Carrey pilaa leffan kuin leffan, sori vaan Carrey fanit)
-Marvinin tyttäret (ja oikeastaan melkein kaikki Meryl Streetin leffat)
Kommentit (73)
joskus monta vuotta sitten. OIkeasti nukuin osan aijasta, kun teatterissa istuin.
jälkeen?
Itse katsoin joskus Boys don´t cry leffan ja paskempaa saa hakemalla hakea.
koska en ole jaksanut katsoa yhtään paskaa leffaa loppuun asti että tietäsin mikä ois oikeesti paskin. Jos ei eka ½ tuntia nappaa niin sitten voi hyvin jättää kesken.
valinta on vaikea, sillä koko Tompan tuotanto on huippupaskaa.
Baltic Sea.
Mutta se oli kyllä jo niin huono, että se oli hauska :D
Miten tuo otsikko on tässä matkalla vaihtunut!
Blondin kosto oli säälittävintä ja surkeinta paskaa, jota olen ikinä nähnyt. Hyvänä kakkosena Twilight (vaikka se menee jo camp-rajoilla) ja kolmosena se viides potter-leffa.
Megaforce oli niin käsittämättömän huono, että se meni jo reilusti loistokomedian puolelle.
Kesken jääneistä surkein oli japanilainen Death note, jota kestin kaverin painostuksesta katsoa koneelta puoli tuntia.
American Beautystä ja Boys Don't Crysta pidin molemmista. :)
Myös MadMax leffat ovat jotain niin paskaa ja tylsää että hohoijaa.
paha oli Tohtori T ja naiset. Kerrassaan raivostuttavan paska elokuva ja loppukin oli jotain uskomatonta soopaa.
sun muut teinipaskat, ja kaikki Adam Sandler-paskat, kaikki Harry Potterit (ensimmäistä lukuun ottamatta!) Ja paskin kaikista on Titanic!
paha oli Tohtori T ja naiset. Kerrassaan raivostuttavan paska elokuva ja loppukin oli jotain uskomatonta soopaa.
että paras leffa. Mikä ihme mun silmiä vaivaa!
osittain Ben Stiller ovat kyllä takuu paskasta leffasta. :D Stillerkin tehtailee leffoja ihan käsittämättömään vauhtiin ja silti ainoa oikeasti hauska on edelleen se vanha kunnon Sekaisin Marista.
Grease 2 on ehkä hirvittävin kokemukseni, ja sitten teatterissa perse puutuneena kärsitty Matrix.
Katsoin loppuun vain, koska olin maksanut lipusta 6 euroa.
osittain Ben Stiller ovat kyllä takuu paskasta leffasta. :D Stillerkin tehtailee leffoja ihan käsittämättömään vauhtiin ja silti ainoa oikeasti hauska on edelleen se vanha kunnon Sekaisin Marista.
Grease 2 on ehkä hirvittävin kokemukseni, ja sitten teatterissa perse puutuneena kärsitty Matrix.
Kaikki von Trierin leffat, ainakin lähes kaikki. Ihan paskaa.
Jim Carrey on ihana vakavissa rooleissaan, Truman Show ja Eternal Sunshine of the Spotless Mind!
Itse inhoan Tom Cruisea ja Tom Hanksia. Pömpöösiä amerikkalaisuutta pahimmillaan, oksettaa jo 10 minuutin jälkeen. Eyes Wide Shut oli tekotaiteellista paskaa, Mission Impossible raahautui kun olisi voinut olla oikeasti hyvä, aku-uran uhoteokset itkettävät ja naurattavat yhtä aikaa. Hanksista en edes aloita, Forest Gump YÖK.
ja sen jaksan katsoa aina uudelleen.