Nyt hävettää
oltiin veljen luona vkl ja nukuttiin patjoilla lattialla huoneessa, kun sinne pyyhälsi oveen koputtamatta veljen vaimo, kun me sekstailtiin.
Oli jo ilta 23.30
Oli siinä aamupala pöydässä olemista
Kommentit (16)
Paitsi jos sekstailit veljen kanssa...
Se että 2 aikuista harrastaa seksiä?
Vai se että veljen vaimo ei osaa koputtaa?
Miten se tilanne päättyi? Sanoiko veljen vaimo jotain?
kääntyi kannoillaan ja meni pois.
Aamulla oli tosi outo..aikuisia sentään ollaan, kiusaantunut oli tilanne
mulle ei kyllä tulis mielenkään kylässä ruveta sekstaileen... mutta kukin tyylillään.
vähän siitäkin oliko teillä omat lakanat mukana. Mä en ainakaan halua veljeni spermaa ruveta pesemään. Yäk.
mulle ei kyllä tulis mielenkään kylässä ruveta sekstaileen... mutta kukin tyylillään.
jos sille päälle sattuu? ;)
ei ollu omat lakanat mukana, ihan kortsu ja oma pyyhe. niitä pestiin siellä muutenkin kun käytiin tiuhaan uimassa
merkata kalenteriin? Tai ajatella milloin on sopivaa, milloin ei.
Me sekstaillaan luonnossa, rannoilla, kylässä, missä vaan. Ei kyllä mitään "yleisöä" haluta. Se veljen vaimon huoneeseen tulo oli ihan surprise. Ois voinu koputtaa?
nimittäin monissa ei ole ja on aika rohkeaa ryhtyä seksipuuhiin avonaisessa tilassa.
Veljen vaimo oli kotonaan ja tottakait hän voi kodissaan liikkua, jos ovi oli kiinni ja ryntäsi koputtamatta voi vain syyttää itseään.
Tiedän tilanteen olin miesystäväni kotona hänen huoneessaan ja ovi oli kiinni ja sekstailtiin niin miehen äiti tuli ovesta sisään, voi sitä ilmettä minulla oli näköyhteys miehellä ei. Kyllä oli hiukka vaivaantunut olo mutta meni pian ohi, asiasta ei koskaan keskusteltu oltiin kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Kuvittele äiti näkee poikansa panemassa ja minä haarat levällään. Elämä on.
minäkään kyläpaikassa. Ihan sen vuoksi, että kunnioitan heidän peivaatteitaan tms. Mikäli nyt pyydystitte mällit mänkkipyyhkeeseen ja kortsuun, niin saanette anteeksi.
ap saattoi harjoittaa tantta-seksiä.
..Mikäli nyt pyydystitte mällit mänkkipyyhkeeseen ja kortsuun, niin saanette anteeksi.
En tosiaan tiedä mitä seksiä harjoittivat. Jos kyseessä mällitön Tantra(=tantta)seksi, niin sitä voi treenata vaikka anopin saunassa mun puolestani.
vieraiden käytössä olevaan huoneeseen koputtamatta. Ei vaikka vain nukkuisivat, tapanani on antaa toisten levätä rauhassa...
Haukkasiko veljen vaimo nakista ison palasen?