Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit,hoikat naiset!!!

Vierailija
22.10.2009 |

kertokaa millaista on olla hoikka ja kaunis, haen inspiraatiota laihduttamiseen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että löytää kivoja vaatteita ja ne näyttävät hyvältä päällä. Itsetunto nousee.

Vierailija
2/8 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ollut hoikka, ja musta tuntuu kurjalta kun monet ystävät joutuu miettiin mitä syö, ja jättää väliin vaikka tekis mieli. Oon todellakin herkuttelija, ja se mulle olis varmaan vaikeinta,jos pitäis herkuista luopua, jostain syystä.

Vaate-puoli myös kiva, helppo löytää kivoja vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetunto parempi, ja kaupasta löydät vaatteen kun vaatteet jonka voit ostaa.

Vierailija
4/8 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä elämä kuitenkaan niin erilaista on verrattuna pyöreämpiin ja ei niin nätteihin kanssasisariin verrattuna.

Hoikkuudesta saa usein kipakoita kommentteja, olen itse kokenut että hoikkaa saa nälviä näkyvämmin kuin lihavaa.

Hae sitä inspiraatiota hyvästä olosta ja terveydestä.

Vierailija
5/8 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samat 10 ylimääräsitä kiloa roikkuneet mukana koko ajan synnytyksen jälkeen.Nyt olisi tavoite päästä siis niistä eroon. ap

Vierailija
6/8 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olenko kaunis, mutta varmasti olen laiha. Siitä saa sitten jatkuvasti kuulla, että olen anorektinen. Kaupassa on yleensä liian isoja vaatteita ja mekot ei istu ollenkaan.

Vierailija
7/8 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita ei tarvitse edes sovittaa kun tietää mahtuvansa kokoon 36 /max 38 lähes missä tahansa vaatemerkissä. On kevyt, sporttinen ja itsevarma olo ja toisinaan aika seksikäskin. Olen ns. sopusuhtainen-hoikka, mutta en laiha. Laihaksi en edes tavoittele sillä laiha näyttää helposti kärsivältä ja itseään rankaisevalta. Terveen urheilullinen ulkonäkö on se mitä tavoittelen.

Vierailija
8/8 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina ollut hoikka ja sievä. Synnytyksen jälkeen jääneet 10 kg istuivat imetysajan ja kyllä oli ahdistavaa. Vaatteet eivät istuneet ja olo raskaampi. Tämä on toistunut kaikki 3 raskautta ja olen taas saman painoinen kuin ennen ekaa lasta. Kyllä on kiva kun vaate kuin vaate istuu, ja eipä ne ihailevat katseetkaan pahalta tunnu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi