**MAALISMURUT VKO 32**
Kommentit (50)
Minäkin voisin liittyä joukkoon :)
Esikoisen pitäisi syntyä 24.3 eli 7+3 olis kertyny :)
ja ihmettelin et mitä ihmettä et eiks kukaan kirjoitettlut useampaan päivään et omasta mielestäni käynyt kyl lukemas et missä ne tekstit nyt on, klikkasin siis tuttuun tapaani ylimmän kun joku sinne itsensä ilmoittanut, eihän siin muuta tarvittu, hyvä taas minä, jess! Mietin myös et olettekos siirtyneet sinne toiseen minne itse en osannut kirjaantua, en ymmärtänyt et oisiko pitäyt ensin perustaa itselleen uusi sähköposti ja sitä myötä vai miten se toimi.....
Meidän esikoinen täytti tänään 17v =) En suinkaan tunne itseäni vielä vanhaksi mut ihmettelen vain et missä tämä aika on mennyt ;)
Tervetuloa kaikki uudet mammat ja onnea odotukseen!
Anteeks nyt omaa napaa eli jatkuu tuo aikaisempi versioni töistä...oli ainakin edellisessä vko pinossa. Huomenna tulee olemaan kamala päivä, pelkään sitä jo valmiiksi, ihan oikeesti. Esimies läksytti jo eilen kun perjantaina oli kamala päivä niin kirjotin päiväkirjaamme et v.i.t.t.u mikä päivä niin ekana alko et etit tussin ja pyyhit sen pois, seuraavaksi ripitti et jos isot herrat lukee jne. sit siitä kuinka oli ollut katastrofi-ilta se perjantai kun tavarat loppuneet jne. miten olinkaan voinut lähteä pois töistä sanomatta hänelle et lähden ja tavarat vähis :/ kyllä mä itkin eilen moneen otteeseen kun työkaverini kanssa olin kahden töissä ja itken edelleen :'( mä en yksinkertaisesti jaksanut, 8h teet yhteen menoon, et ehdi syödä, puhumattakaan istumaan edes minuutiks, selkää särki, kuvotti jne. niin silti mun olisi silloin pitänyt jatkaa päivää. Tää touhu on niin syvältä. Esimieheni sanoi vielä eilen että olen muutenkin koko viikon hoitanut hommani huonosti, kaikki kasaantuu hänen päällensä, en kyllä ymmärrä et miten olen hoitanut huonosti et mielestäni muina päivinä ollut tavaraa jne. Koska olen keittiöpäällikkö niin minun kuuluu hoitaa myös työt niin että kaikki toimii, mulla ei siis ole oikeutta olla väsynyt :'( sanoinkin et jos haen saikkuu niin ei kuulemma auta kun sit teen kotona enkä lepää, teen aivan liikaa kotona kaikkea. Mä oikeesti pelkään huomista, se tulee varmaan olemaan karmein päivä mitä koskaan varmaan. Ajattelin kyllä olla vielä kertomatta raskaudestani mut jos oikein läksyttää niin voipi olla et sanonkin sille et eipä tartte mua enää keväällä katella jos kaikki menee hyvin jne.
Varasin itselleni tiistaiksi työterveyshuoltoon keskusteluajan ja sainkin meidän vanhalle terv.hoitajalle joka varmasti mua kuuntelee :) Anteeksi taas tää mun avautuminen,tiedän ettei näitä ole kiva lukea mut kun sen kirjoittaa ja samalla itkee niin hieman helpottaa. Nyt siis nukkumaan ja kerämään huomiselle voimia.
Neljäs 9+6
Taas uusi viikko :) Kohta työmaa odottaa.
SW 7+5
Kiitos eilisestä viestivastauksesta ja kiitos uudesta viikkopinosta=)
Pahoittelen ja pyydän edelleen anteeksi eilistä viestiäni, mulla oli oikeesti kamala "olo" henkisesti :(
Nyt eka neuvola takana ja mun LA aikaistu eli 8.3 mut ultrassahan sit näkee vasta sen oikean. Ensviikon perjantaina onkin sit lekurinvola (14.8)ja 3vkon päähän saankin sit tilata sitä ultraa =)
Neuvolatäti kuunteli mua auliisti ja kirjasi sinne tietoihin että henkisesti stressaavaa ja sit laittoi myös et 11,5h työpäiviä seisomatyö.
Hemppa oli 145 mut verenpaineet kohollaan vaik ei mitään hälyttävää 134/75
Tänne ei sit kummempia, palaillaan. Jaksuja teille kaikille=)
T: Neljäs ja tänään siis 9+0 eikä 8+4 mitä nettilaskuri näyttäis :)
MAALISMASUT 2010 VKO 32**
LA, nimimerkki, monesko tulossa
1.3.10, Kolmaskerta, 3
1.3.10 Hande86, 2
1.3.10 ensimmäinen kirsi22, 1
3.3.10 Adalmina, 3
4.3.10, EllaNiina, 3
4.3.10, Helky, 3
4.3.10 Tuuli, 3
5.3.10, Irinja75, 3
5.3.10 Kesäkerttu, 1
5.3.10 Elo, 2
8.3.10, neljäs vm70, 4
10.3.10, Edea 3
10.3.10 Emily, 2
15.3.10, Adeliina, 3
15.3.10 Catya82, 2
16.3.10 Niinuli, 3 ja 4
16.3.10 ApsiDeisi, 3
16.3.10 MuikeaMustikka, 3
16.3.10 Yuli, 1
17.3.10, SnowWhite, 2
17.3.10 marchbaby, 1
18.3.10, Metsämansikka, 1
19.3.10 Heidi,1
21.3.10 Jempsu, 1
21.3.10 Uniq, 2
22.3.10, Sania
22.3.10 hippu, 2
22.3.10, Zäpäkkä, 1
23.3.10 mamuski75, 4
25.3.10 Helmi-75, 2
25.3.10 mimmuska, 2
26.3.10 Pirre, 4
26.3.10 Eepi74, 3
27.3.10 vauvatuulia, 2
27.3.10 catha,2
28.3.10 Wilukissa
31.3.10, Äippä1980,2
31.3.10 hansu3
FloggingMolly, 3 (Maaliskuun alku)
Hip hei,
en viikonloppuna päässyt, mutta laitoin nyt noi tuolta viime viikon kasasta, siis uudet tulleet, joten toivottavasti meni oikein!
mitä, pahaolo jatkuu, vaikka onkin helpottanu, mutta vaakatasossa oleminen on huomattavasti helpompaa ku pystyssä, mikä tekeekin työnteosta haastavaa.
laitoin eilen FB:n että menee tääkin sunnuntai ihan hukkaan... makasin meinaa kokopäivän ja pidin yöpaidan visusti päälläni... niin heti oli kaverit laittanu että onko krapula... :) hymyilytti enkä todellakaan halunnut korjata, hyvä niin vähemmän epäilystä ;D
tahtoisin kertoa työkaverilleni, sillä hän varmaan muutenkin ihmettelee syömisiäni ja sitä etten ole tullut pyörällä töihin... en vain oikein tiedä miten sen tekisin....
Catya 7+6
Mä sain tänään päähäni, että varaan ajan ultraan yksityiselle ja sainkin ajan täksi iltapäiväksi. Oon nimittäin nähnyt vaikka mitä kaksos unia ja kun tää pahoinvointikin on niin rajua niin ajattelin käydä katsomassa vähän tilannetta.
Postissa tuli jo niskapoimu-ultraan aika mut mulla on sillon jo viikot 12+ joten en nyt sit jaksa odotella niin kauan nähdäkseni pienen.
Olo ollut välillä hyvinkin hurjan huono, mutta pieniä pilkahduksia hieman siedettävämmästä olosta aina välillä on.
No mutta taidampa tossa muuutaman tunnin kuluttua päivitellä jo ultrakuulumisia ja nyt peukut vaan pystyyn, et kaikki olis hyvin!
emily 8+4
... meni minunkin sunnuntai. Pelotti lähteä tänään töihin, mutta hyvin tämä on mennyt. Joka toinen tunti olen syönyt, niin paha olo on pysynyt poissa.
Edellisessä viestiketjussa hansu3 kyselit että miltä mahassa tuntui kun sai minut menemään lääkäriin. Viikkoja alkaa olla nyt 8 ja tunne on äkillinen pistävä kipu. Vähän kuin nippailu, mutta voimakkaampi. Minun tapauksessani voi vanha autokolarissa syntynyt arpikudos olla kivun syy nyt kun kohtu kasvaa kahden edestä. Onneksi mitään vikaa ei löytynyt.
Catya82: jos hyvältä tuntuu niin kerro ihmeessä työkavereille. Minulla ensimmäistä lasta odottaessa raskaus paljastui töissä todella aikaisessa vaiheessa; en juonut saunaillassa. Työkaverit suhtautuivat tilanteeseen todella hyvin ja moni kertoi omista kokemuksistaan. Ja silloin sovimme että jos jotain tapahtuu, niin sitten surraan yhdessä.
t: Niinuli ja salamatkustajat
Viime yö oli taas vertaansa vailla. Puoli viideltä olen maannut olohuoneen sohvalla lukemassa Hesarin kuukausiliitettä, kun en saanut nukutuksi. Siis heräsin aamuyöllä, enkä saanut uudelleen unen päästä kiinni. Onneksi sitten reilun pari tuntia valvottuani sain vielä unta palloon, ja onneksi meillä lapsetkin nukkuu loma-aikaan niin myöhään, että sain vielä nukkua. Enää kaksi päivää lomaa - mukava mennä töihin, jos yöt menee valvoessa... Ja mainittakoon vielä, että yleensä mulla EI KOSKAAN ole unettomuutta ongelmana, vaan nukun normaalisti todella hyvin.
Onko tämä nyt sitten valmistautumista tulevaan... Jaksaa sitten vauvan kanssa valvoa, kun on "saanut" harjoitella valvomista jo 9 kk ennen vauvan syntymää. :)
Tänään tilaamani äitiyshousut H&M:lta saapuivat. Tilasin farkut ja sitten sellaiset kevyemmät trikoohousut (tai mitä lie materiaalia ovatkaan). Molemmissa oli tosi pitkät pultut, joten niiden kanssa saa puuhastella ennen käyttöönottoa. Farkuissa oli ainakin niin korkea resori mahan päälle, ettei niitä voi vielä pitkään aikaan käytellä. Mukava kun ovat valmiina odottamassa kuitenkin. :)
niin mullekin vois vaihtaa lasketun ajan. Neuvolan mukaan se onkin jo 11.3.
Kiitos!
Adeliina