Vauva hyvin alhaalla jo viikolla 32...
Olin tänään neuvolassa ja terveydenhoitaja totesi vauvan olevan jo todella alhaalla ja olen kyllä itse huomannut saman eli painaa jo aikas kivasti alaspäin, terkkari sanoi, attä ei ole mitään hätää, kun ei ole vielä supistellut, mutta tuo jäi kyllä hieman mietityttämään, että mahtaakos syntyä piankin!!!! onko kellään vastaavaa eli vauva olisi jo kiinnittynyt viikolla 32 ja onko raskaus edennyt kuinka pitkälle?
Kommentit (3)
Mulla sama juttu.
Vauva on ollu jo viikosta 30 hyvin alhaalla ja kiinnittyneenä. Nyt menossa rv 36+1, eikä ainakaan vielä mitään synnytykseen viittaavaa ole esiintyny. Supistelee aina välillä, mutta on varmaan aika tavallista toista odottaessa.
Esikoinen laskeutui r25-28 aikana ja kiinnittyi odottelemaan synnytystä, joka sitten tapahtui rv 42+2. Jos paikat pysyy kiinni, niin ei kai siinä mitään hätää ole.
Mulla sama juttu.
Vauva on ollu jo viikosta 30 hyvin alhaalla ja kiinnittyneenä. Nyt menossa rv 36+1, eikä ainakaan vielä mitään synnytykseen viittaavaa ole esiintyny. Supistelee aina välillä, mutta on varmaan aika tavallista toista odottaessa.