Mistä ihmeestä löydän miehiä, joita ei kiinnosta vain seksi?
Olen etsinyt sitä oikeaa iät ja ajat, mutta törmään vain alkoholisteihin, pettäjiin ym. luusereihin.
Mutta se suurin ongelma on siinä, että kohtaan aina vain miehiä, joiden pitäisi heti hypätä sänkyyn ja mikään muu ei kiinnostakaan kuin se iänikuinen seksi. Siis tottakai seksi kuuluu suhteeseen, mutta mielestäni sen miehen pitäisi olla ensin kiinnostunut MINUSTAKIN eikä vain siitä pillusta.
Nämä miehet eivät ole pätkääkään kiinnostuneita tutustumaan minuun, eivät esimerkiksi tule mihinkään ulos kanssani tyyliin leffaan/kävelylle/mitä nyt yleensäkin treffeillä voisi tehdä. Vaan aina pyydetään sinne heidän kämpille, ja panemiset mielessä tietysti.
En todellakaan ymmärrä mistä tämä johtuu. Kaikki kaverini löytävät aina miehiä, jotka kohtelevat heitä kuin kukkaa kämmenellä ja pyytelevät sinne ja tänne mukaviin paikkoihin treffeille.
Minun kohtalonani on sitten aina olla se panopuu. Olenko niin tylsä ettei mua kannata ottaa vakavasti, vai mikä ihme tässä voi olla???
Kommentit (24)
jos nainen ilmoittaa netissä, että haluaa yhden yön suhdetta ja _munaa_, niin miehen on todella turha loukkaantua siitä, että en ole kiinnostunut hänestä ihmisenä.
Ei pelkässä panemisessa ole mitään romanttista, ei siihen tarvitse romantiikkaa lähteä kaipaamaan!
Ehkä se on se, että suomalaiset miehet ovat päässeet niin helpolla, naiset tekevät työt, hoitavat lapsen ja kodin, naiset iskevät, naiset aina antavat, että ne eivät osaa ottaa vastuuta mistään itselleen.
Jos haluavat romantiikkaa ja _naisen_, paranee jotain tehdäkin asian eteen. Pillua saa, mutta ei muuta tästä osotteesta.
Ota mun mies... häntä ei seksi kiinnosta, joten voin vaihtaa sellaiseen ketä kiinnostaa!
Haluat siis miehen, jonka kanssa voit keskustella niistä sinun jutuistasi, kävelyillä käsi kädessä kuukausia, ja joka antaa sinulle korkeintaan ujon pusun poskelle.
Minulla on sinulle yksi sana, sisko: seurakuntatoiminta.
Ota mun mies... häntä ei seksi kiinnosta, joten voin vaihtaa sellaiseen ketä kiinnostaa!