Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmeestä löydän miehiä, joita ei kiinnosta vain seksi?

Vierailija
03.08.2009 |

Olen etsinyt sitä oikeaa iät ja ajat, mutta törmään vain alkoholisteihin, pettäjiin ym. luusereihin.

Mutta se suurin ongelma on siinä, että kohtaan aina vain miehiä, joiden pitäisi heti hypätä sänkyyn ja mikään muu ei kiinnostakaan kuin se iänikuinen seksi. Siis tottakai seksi kuuluu suhteeseen, mutta mielestäni sen miehen pitäisi olla ensin kiinnostunut MINUSTAKIN eikä vain siitä pillusta.

Nämä miehet eivät ole pätkääkään kiinnostuneita tutustumaan minuun, eivät esimerkiksi tule mihinkään ulos kanssani tyyliin leffaan/kävelylle/mitä nyt yleensäkin treffeillä voisi tehdä. Vaan aina pyydetään sinne heidän kämpille, ja panemiset mielessä tietysti.

En todellakaan ymmärrä mistä tämä johtuu. Kaikki kaverini löytävät aina miehiä, jotka kohtelevat heitä kuin kukkaa kämmenellä ja pyytelevät sinne ja tänne mukaviin paikkoihin treffeille.

Minun kohtalonani on sitten aina olla se panopuu. Olenko niin tylsä ettei mua kannata ottaa vakavasti, vai mikä ihme tässä voi olla???

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos katsoisit niitä miehiä välillä toisesta päästä kapakkaa. Itsehän nuo uroksesi valitset.

Vierailija
2/24 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeillut nettiä ja vaikka mitä, ja kirjoittanut sinne suoraan, että en hae lyhytaikaista seuraa jne jne. Silti aina törmään noihin seksinvonkujiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestän kertovat ja miten ne kirjoittavat. Jos valintaperusteesi on kuva, et juuri kavenna porukkaa haluamaasi suuntaan.

4/24 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain pallittomat huomioidaan.

Vierailija
5/24 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo tuollaisia vonkaajia osunut kohdalle kuin kerran - pari elämässä. Ja sinkkuaikaa sentään vietin kymmenen vuotta, ja miehiä kyllä tapasin melko paljon.

Jos toisessa on jotain ällöttävää limaisuutta, niin ei sitä kyllä ole tullut katseltua enää seuraavien treffien verran, ei se siitä katsomalla parane. Eikä niitä ensimmäisiäkään treffejä tule, jos mies on ensitapaamisella liian imelä, tunkee lähelle tai jutut on levottomia.

Kivoja miehiä on maailma täynnä. Nosta rimaa niin, ettet huoli ällöistä.

Vierailija
6/24 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat miehen jota ei seksi kiinnosta nii kannattaa lähteä kattelemaan hautausmaalta.. Niitä miehiä ei kyllä taida kiinnostaa enää mikään muukaan :-)

Vierailija
7/24 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän normaali mies osoittaa kiinnostuksensa muillakin tavoin, vaikka tottakai alussa se seksikin on erityisen pinnalla. Tietysti voit itsekin aktiivisesti ehdotella tekemistä, miehet voivat olla aika mielikuvituksettomia tässä. Jos mies on sinusta aidosti kiinnostunut, tekee kanssasi "mitä vain" tehdäkseen vaikutuksen.

Vierailija
8/24 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko mahdollista, että pukeutumisesi yms. ulkonäkösi osa-alueet (hiukset, käytös) vetää ensisijaisesti juuri heitä puoleensa?

Vierailija
9/24 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu mieheen ensin pari kuukautta ennen kuin siirrytte seksiin. Sillä matkalla karsiutuvat seksinhimoiset jo pois. Ne eivät odottele paria kuukautta.

Äläkä ole miesriippuvainen äläkä harmittele, jos joku ei ole sunkaa kun et anna.

Vierailija
10/24 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholisteja ja pettäjiä. Ei mulle oo sellaisia tullut vastaan.

Vierailija
11/24 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa netin miehistä on pillun perässä. Ja heitä kammottaa nainen, joka etsii "sitä oikeaa".

Minä etsin vain munaa, en voi siis sietää normaalielämässä miestä 20 sekuntia kauempaa, lapset on tehty, raha-asiat kunnossa jne. eli ei olekaan muuta tarvetta kuin seksi. Ja haen nimenomaan seksiseuraa, aivan suoraan niillä sanoilla. Miehet ovat toisaalta onnessaan, kun kerrankin ei tarvitse satuilla, mutta sitten toisaalta, kun oikeasti tajuavat, että minua ei yhtään kiinnosta, alkaa halimiset ja pusimiset ja "voidaanko vielä tavata"-lässytys. Siinä vaiheessa aina ihmettelen, että mitä, eikös tästä jo alkujaan oltu yhtä mieltä.

Mun teoria on, että ehkä nämä on jotain sukupuolisia odotuksia, naiset ovat miehiä kohtaan niin omistavia ja riippuvaisia, suunnittelevat miesten elämän valmiiksi, pitää pukeutua, pitää kävellä jne, että miehet vastareagoivat siihen vonkaamalla pimppaa. Sillä tavalla tietävät, että naisesta pääsee eroonkin. Lopeta sinä siis omalta puoleltasi miehen järjesteleminen kävelyille jne. Otat jokaisen miehen vastaan sellaisena kuin tulee ja olet kiinnostunut miehestä ihmisenä, eikä vain kainalokaverina. Ja toisaalta, jos et halua seksisuhdetta, älä anna pimppaa. Sitä ehtii sitten jossain vaiheessa ja näet varmemmin kuka on kanssasi muutenkin.

Vierailija
12/24 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs ikähaarukan miehistä tässä on kyse?

Vierailija
13/24 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en oikeastaan kaipaa mitään sen kummoisempaa miessuhdetta - säännöllinen, hyvä seksi kyllä maittaisi...

Vähän kyllä ihmetyttää tuo ap:n mainitsema ilmiö, sillä ei omaan 3 vuoden sinkkuuteen yhtään vonkamiestä mahdu; ihan kelvollisia, hyvää ihmissuhdetta etsiviä miehiä on tullut vastaan (mutta joo, ei yhtään NIIN kiinnostavaa, että olisin suhteeseen alkanut...)

Vierailija
14/24 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mistä ihmeestä löydän miehiä, joita ei kiinnosta vain seksi"

et mistään, kaikki ovat jo varattuja, valitettavasti.

Vierailija
15/24 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kun ei kiinnosta edes seksi. ei juo, eikä takuulla petä. on kiinnostunut mun tekemisistä vähän ehkä liiaksikin. mihinkään en pääse yksin, aina sen pitää seurata leffaan tai kävelylle.

Vierailija
16/24 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ole pudonnut siihen lankaan, että vain kouluttamattomat maaseudunmiehet, sellaiset jöröjukat, ovat "kunnon miehiä"?

Hanki sellaisia kavereita, joilla on asunto tai koti, ei kämppä.

Vierailija
17/24 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän normaali mies osoittaa kiinnostuksensa muillakin tavoin, vaikka tottakai alussa se seksikin on erityisen pinnalla. Tietysti voit itsekin aktiivisesti ehdotella tekemistä, miehet voivat olla aika mielikuvituksettomia tässä. Jos mies on sinusta aidosti kiinnostunut, tekee kanssasi "mitä vain" tehdäkseen vaikutuksen.

eli saadakseen sitä pildeä=)

Vierailija
18/24 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko mahdollista, että pukeutumisesi yms. ulkonäkösi osa-alueet (hiukset, käytös) vetää ensisijaisesti juuri heitä puoleensa?

itse olin samanlainen magneetti, ehkä sitten hieman hutsahtavan näköinen, ns. "helppo", mutta toisaalta olin miehiä metsästämässä, toisaalta myös elämänkumppania etsimässä...

onneks enää ei tartte=)

Vierailija
19/24 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat toisaalta onnessaan, kun kerrankin ei tarvitse satuilla, mutta sitten toisaalta, kun oikeasti tajuavat, että minua ei yhtään kiinnosta, alkaa halimiset ja pusimiset ja "voidaanko vielä tavata"-lässytys. Siinä vaiheessa aina ihmettelen, että mitä, eikös tästä jo alkujaan oltu yhtä mieltä.

vaikka eivät olisikaan susta kiinnostuneita "ihmisenä" tai "seurustelukumppanina", niin he haluvat kuvitella, että sinä tykkäät heistä.

Monet miehet haluavat ainakin vähän säilyttää sellaista romanttista illuusiota, vaikka aikomus ei olisikaan seurusteluun tai pidempään suhteeseen.

Sitten heitä alkaa loukata, että miks sä et haluakaan tavata heitä, että olivatko he vain sulle peniksiä. Kukaan kun ei oikeasti halua (yleensä) olla pelkkä pillun tai peniksen jatke.

Mutta se on kyllä totta, että seksuaalisesti aktiivisille miehille seksi kuuluu olennaisena osana naisen kanssa lähellä olemiseen. Monet miehet vaan haluavat monta erilaista pimppaa ja äärettömän vapauden valita. Paitsi jos sattuvat olemaan näitä rakastuvia romantikkoja tai muuten parisuhde/perhekeskeisiä.

Vierailija
20/24 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa miehen, joka on valmis/kiinnostunut vakiintumaan.

Samoin se jonkun mainitsema oma käytös ja pukeutuminen vetävät tietyn tyylisiä miehiä puoleensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan