Onpas Linda nuoren näköinen, vaikka jo melkein 40!
Ei paha. Paremman näköinen kuin suurin osa ikäisistään, vaikka hänellä ollut kaikki bulimiat, anoreksiat ja mitä kaikkea masennusta yms.
http://farm3.static.flickr.com/2584/3780979645_1e6d2c0b57_b.jpg
Kommentit (19)
ihmeitä aikaan. Kukapa ei olisi julkisuuteen hyväksymissään kuvissa paremman näköinen kuin luonnossa.
ihmeitä aikaan. Kukapa ei olisi julkisuuteen hyväksymissään kuvissa paremman näköinen kuin luonnossa.
Jostain syystä en ole osannut koskaan niin kovin paljon arvostaa Lindaa. Tuliko liian äkkiä Vanessa Maen jälkeen kuvioihin, ja omaperäisyys puuttui?
Mutta Lindallahan on aina ollut hyvä iho, ja sitten vielä vahva meikki ja hyvät valot ja onnistunut ilme
Ihan höpönlöpöä väitteet, että nuo viikonlopun konserttikuvat olisivat käsiteltyjä - jos niitä nyt yhtään kunnolla katsoo, niin näkee ihan selvästi että ihan aidot kuvat kyseessä. Ja kun katsoo Lindan live-haastattelua keskikesältä, niin hän on siinä vieläkin nuoremman näköinen :DD
http://www.seiska.fi/seiskatv/_a96868/
http://farm3.static.flickr.com/2584/3780979645_1e6d2c0b57.jpg
ja entäs sitten jos olisikin leikelty? Kait hänen työssään se ulkonäkö on kuitenkin niin tärkeä, kuten näyttelijöiden. Jos se on eräs keino tienata, pakko kai sitä on pysyä kunnossa/hyvännäköisenä.
Toisaalta jos rahaakin on senverran, että voi itseensä panostaa, niin mikä jottei. Mutta muistakaa, ettei se raha ja ulkonäkö elämän onnellisuutta takaa, vrt. Lindan syömishäiriöt yms. Toivottavasti hän on nyt onnellinen pienen lapsen äitinä, komean miehenkin on saanut.
sen verran, että Lindahan on itse muistaakseni myöntänyt nenäleikkaukset (murtuman ja palovaurion takia) ja silmäluomien leikkaukset (liian raskaat luomet, jotka haittasivat jo näköä). Eli ei mitään turhia kauneuskirurgisia toimenpiteitä, vaan ihan aiheelliset leikkaukset (molempiin pääsee lähetteellä kunnallisella sektorilla).
Kasvoihin tuskin muuten koskettu, koska noissakin kuvissa näkyvät otsan rypyt hyvästä meikistä huolimatta, ja Lindalta ei tosiaan ilmeitä puutu, kun tuolla oli joku laittanut Seiska-TV:n haastattelun :D
Huuliin on lisännyt ainakin joskus jotain; ainakin minusta ihan selvästi näkyi kuvista. Faktaksihan en pysty tietenkään sanomaan.
Oli miten oli, niin kaunis ja hehkeä, ja keskimääräistä 40-kymppistä nuorekkaamman näköinen.
kuinka leikelty, itehän se on ne kaiketi maksanut, niin mitä sitten? Myös minä saatan joskus käydä kasvojen kohotuksessa tms jos tarvetta on, eipä kiinnosta muiden mielipiteet aiheesta ollenkaan.
jos itse joskus käyn esim kasvojen kohotuksessa ja joku sanoo että olen kaunis, niin muuttaako hän sitten mielipidettään jos kerron että olen ollut kasvojen kohotuksessa? kaunis kun kaunis.
Tuttava joka oli konsertissa kertoi Lindan soittaneen musikaalien ja poppibiisien lisäksi Säkkijärven polkkaa ja yleisö oli kuulema riemuissaan :D
kahdeksan vuotta sitten eikä todellakaan ollut päivääkään ikäistään nuoremman näköinen, päinvastoin. Huonokuntoinen hampputukka, harmaa iho ja pottunenä.
Kiva tietysti, jos nyt on hehkeä. Kuitenkin mielestäni ihan ikäisensä näköinen. Kyllä monesta saa meikillä ja ammattilaisten tälläämisellä "kauniin". Harvemmalla nyt kovin ryppyinen naama nelikymppisenä on.
Täällä julkaistaan vain niitä ei niin onnistuneita :D