Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisitte jos parhaan kaverinne mies lähettäisi teille kuvan vehkeestään?

Vierailija
23.12.2008 |

Mulle tämmönen nyt tuli.. kuva seisokissa olevasta vekottimesta.. Kuulemma vitsinä. Oli aikasemmin näyttänyt sen kuvan toisellekin kaverilleni.

Aion kyllä asiasta sanoa tälle ystävälleni/ miehen vaimolle. Mutta miten ihmeessä sen sanoo?

Nyt vinkkejä ja mitä itse tekisitte.. kiitos

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin ajattelisin että sain sen varmaan vahingossa, piti lähettää jollekulle muulle

Vierailija
2/10 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitti mulle ekaks ja sanoi haluavansa järkyttää mua. Lähetti sitten viestin ja soitti taas.Siinä oli sitten kiva olla puhelimessa ja koittaa heittää asia jotenkin vitsiksi kun teki mieli sanoa, että "haista paska kusipää!"

Huom. me emme ole normaalisti ollenkaan puhelinyhteyksissä.

Miksi se tekee tollasta? Haluisikohan päästä ystävästäni eroon.. ja alkaa sikailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvan omasta röpöttimestäsi. Eiks tuo nyt ole päivänselvää.

Vierailija
4/10 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelisin tai kadehtisin.

Vierailija
5/10 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että tämä kiertelee netissä ja puhelimissa. Lähetä se miehen pomolle ja laita viestiksi "terve mulkku".

Vierailija
6/10 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kun työkaverini mies kävi vaimonsa töissä kerjäämässä rahaa vaimon työtovereilta. Ei meinannut millään poistua, lopulta pomo uhkasi kutsua poliisin. Peliongelmainen mies.

Tilanne oli nolo kaikille ja työkaverini häpesi silmät päästään.

Vierailija
7/10 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei mua paljoa naurattais.

No toisilla on tuollainen huumori. Voihan se kaveri olla tietoinen miehensä vitseistä, eikä välitä. Minulla on yhden kaverinmies melkoinen flirttailija, ja siihen meni aikansa tottuessa, nyt annan takaisin samlla mitalla. (Ok, juu en tod. lähettäis mittään tissi- tai pimpsakuvia

Vierailija
8/10 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä vastauksia..:)

Mutta mun ois kai pakko hoitaa tää jotenkin fiksusti.. kun en tahdo,että kaveri saa hepulia.

Tosin ei ollut fiksu tämä mieskään.

Oon kyllä aika hukassa miten tän asian sanoo kaverille. Se on muutenkin aika huonossa kunnossa henkisesti

Vierailija
9/10 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs jos vaan laitat sen välitä edelleen toiminnolla vaimolle ja tekstin, että miehes lähettelee tällaisia ympäri kyliä. Vitsailkoon sitten paiskunta keskenään.

Vierailija
10/10 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain tiukkoja ja löysiä pilluja[

i]Naureskelisin tai kadehtisin.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi