Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä muu kuin raskaus

Vierailija
11.12.2008 |

voi aiheuttaa kuukautisten poisjäännin normaalipainoisella alle kolmikymppisellä naisella, jolla ei hormonaalista ehkäisyä? Kuukautiset viikon myöhässä, testi negatiivinen, ei stressiä normaalia enemmän...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin gynelle, mitään syytä ei löytynyt. HÄn totesi että kun tuota IKÄÄ alkaa jo olla niin voi näitä hormonaalisia muutoksia (munasolun irtoamisen myöhästymistä, väliinjäämistä) tulla enemmän. Olen 33v. Eli vanha kehäraakki, vanhenemisen merkit jo ilmassa...

Vierailija
2/5 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "Totu tuohon, naisen elämää. Käytä liukastusvoidetta." Seksi teki kipeää myös voiteiden kanssa. Olin silloin 23 tai 24 vuotta vanha. Jätin pillerit ja ongelma poistui.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällainen siis normaalia? Olen 27-vuotias. Olisko täällä paikalla vaikka lääkäriä joka tietäis?

Missä vaiheessa pitää muuten huolestua, jos kuukautisia ei rupea kuulumaan?

AP

Vierailija
4/5 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kausi jolloin aina suunnilleen kerran vuodessa (säännöllisen epäsäännölliset) vaan jäi yhdet menkat väliin. Siis jäi ihan totaalisesti tulematta ja raskaana en kuitenkaan ollut (tuli tehtyä testejä). Silloin oli kyllä muutenkin epäsäännölliset kuukautiset, alkamispäivä heitteli vähintään päivällä - parilla aina.

Vierailija
5/5 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla viime kuussaoli menkat 6pv myöhässä,testi näytti negaa.Tässä kuussa oli taas 5 pv myöhässä,olen 24-vuotias jolla aina ollut säännölliset menkat ja viime synnytyksestä 2-vuotta!!Ei harmainta hajuakaan mistä johtuu,kierto pitenee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme