Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkuraskaus ja jatkuva nälkä!

Vierailija
02.08.2009 |

Menee hermo!

Aikaisemmissa raskauksissa on vaivannut jatkuva oksentaminen ja huono olo. Ja nyt mulla on nälkä jatkuvasti ja huono olo tulee jos en syö! Hedelmät ei poista nälkää, pitää olla proteiinia ja rasvaa :( Aiemmissa raskauksissa ei painoa ole tullut kuutta kiloa enempää juuri tämän pahan olon takia, mutta nyt on jo alkuviikoilla tullut kolme lisäkiloa. Että ihan kiva...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu oli mulla tässä kolmannen raskauden alkupuolessa: jos en puolen tunnin välein puputtanut jotain, tuli todella paha olo. No nyt on paha olo ohi mutta syöminen jäänyt päälle. =( Ja kiloja tullut jo 6, viikkoja nyt 23 ja risat. En muuten huolehtisi (edellisistäkin raskauksista tullut vähintään 17 kg), mutta tämän raskauden kohdalla olin jo alussa muutaman kilon ylipainoinen... Täytyy yrittää tsempata. Mutta sulle: ei sille pahalle ololle muuta voi kuin selättää se syömällä!

Vierailija
2/6 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli oireena kolmannessa, eli tässä raskaudessa. Oksensin tosin myös ja samalla nälkä kouri sisuksia niin, että piti kontata. Aivan järkyttävää. Söin väkisin ja kävin sitten oksentamassa. Painoa ei siis päässyt tulemaan.

Jaksamista, tiedän miltä susta tuntuu! Onneksi menee ohi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin minä ainakin tiedän että lapsi voi hyvin kuin se että on paha olo ja pitää miettiä onko pienellä hätä.

Vierailija
4/6 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska raskaushormonia erittyy.

Ja ei se muuta sitä asiaa, että on ikävää kärsiä huonosta olosta (jonka järkyttävä nälkä todellakin tekee) kolme kuukautta. Kyse ei ole pikkunälästä, vaan sellaisesta olosta, että ei olisi viikkoon saanut ruokaa. Ja se iskee 30 minuuttia syömisen jälkeen.

mielummin minä ainakin tiedän että lapsi voi hyvin kuin se että on paha olo ja pitää miettiä onko pienellä hätä.

Vierailija
5/6 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmissa raskauksissa sellaista ei ole ollut ja tämä on ihan kamalaa, sillä tosiaankin puoli tuntia ruokailun jälkeen on sellainen nälkäkuolema olo ja siitä johtuva kaamean kauhea oksettava olo, joka poituu kun saa ruokaa.

Itse olen koettanut tunkea nassuuni hedelmiä, vaikka mielihalu oisi hodareihin.

Vaikeinta tässä on tällä erää se, että olen jo lähtökohtaisesti ylipainoinen (5 kg) ja ajattelin siksi pitää tiukan linjan syömisten suhteen raskausaikana. Edellisistä lapsista olin reippaasti normaalipainoinen ja tätä syömisongelmaa ei ollut.

ärsyttävää (viikkoja 7)

Vierailija
6/6 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoi, että hormoniperäistä.

Mulla oli oireena kolmannessa, eli tässä raskaudessa. Oksensin tosin myös ja samalla nälkä kouri sisuksia niin, että piti kontata. Aivan järkyttävää. Söin väkisin ja kävin sitten oksentamassa. Painoa ei siis päässyt tulemaan.

Jaksamista, tiedän miltä susta tuntuu! Onneksi menee ohi :)