Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette, kimppakyyti asiaa?

Vierailija
02.08.2009 |

Jos menette joihinkin juhliin kimppakyydillä ja puolet kyytiläisistä haluaisi lähteä esim. klo 23.00 kotiin, mutta juhlat jatkuvat vielä paria tuntia ja itse, joka olet kuskina, haluat olla loppuun asti. Onko se kuski, joka määrää lähtöajan vai saavatko kyytiläiset pyytää, että nyt lähdetään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

matka? saatko kyytimisestä rahaa? ajattele sitä että voisitko käydä heittämässä kotiin haluajat pois ja palata itse juhliin.

Vierailija
2/4 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä se siis menee usein niin, että aikaisemmin lähtöön valmiit eivät kuitenkaan kehtaa keskeyttää toisten juhlimista, joten loppuunhan siellä sitten ollaan. Ja jos todella haluaa ajoissa kotiin, niin silloin ei kannata olla liikkeellä isolla porukalla.

Ainahan asiasta voi puhua jo etukäteen, mutta yleensä tosiaan löytyy vähintään se yksi, joka haluaa olla loppuun asti, joten loppuun silloin ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin asiasta voi neuvotella, mutta pääsääntöisesti niin, että jos joku haluaa lähteä aikaisemmin tai myöhemmin niin sitten menee omalla kyydillä esim. taksilla. Yleensä ollaankin sovittu kyydistä yhteen suuntaan = juhlapaikalle ja jos kyytiläiset ovat olleet samaan aikaan kuskin kanssa lähdössä niin sitten ovat päässeet poiskin.

Vierailija
4/4 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen loppuun asti. Jos kyytiläiset eivät sitä halua niin voivat mennä omia teitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä