Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekat kiinteät (reilusti miinus-käyrillä kasvavalle)

Vierailija
01.08.2009 |

Kohta alkaisi olemaan ajankohtaista miettiä meidän sintille jotain kiinteämpää evästä maidon seuraksi... Mutta millähän sitä aloittaisi?

Esikoinen ei suurin surminkaan huolinut aikanaan perunaa ja useiden epäonnisten yritysten jälkeen annoin lopulta muistaakseni persikkaa ekana ettei rassukka ihan lusikkakammoa kehitä... (Hyvin tytölle upposi vähemmänkin makea eväs myöhemmin, se perunakin kun sai porkkanan seassa)

Keskimmäinen sai maissivelliä ensialkuun, koska pojalle annettiin tuhdimpaa juotavaa vähän jo ennenaikojaan, kun korviketta alkoi mennä pari litraa päivässä... (Kasvoikin kyllä kohisemalla!)

Tämä pahnanpohjimmainen sitten on taas ihan eri maata. Tähän asti on ollut tyytyväinen täysimetetty vauva, mutta syö huonosti ja sitä mukaa kasvaakin niukanlaisesti. Jotain mahdollisimman tuhtia evästä siis tarttis olla. Peruna ei oikein siltä tunnu, eikä joku hedelmä... Tietääkö joku noista ravitsemuksellisista arvoista, mikä vois olla sellainen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielummin noita vihanneksia kuin hedelmiä. Valmissoseissa kun on niitä lisäaineita, luomua en tosin ole tutkinut. Hedelmistä vähiten allergisoiva on banaani, mutta se taas kovettaa vatsaa..

Vierailija
2/7 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä antaisin ihan mitä vaan menee parhaiten alas ja sitten vaikka kasviöljylisä siihen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea antaa mitään äidinmaitoa tuhdimpaa ekaksi kiinteäksi.

Mä olen aloittanut omillani aina porkkanalla ja maissilla.

Vierailija
4/7 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmistä vähiten allergisoiva on banaani, ..

Vierailija
5/7 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmistä vähiten allergisoiva on banaani, ..

T: ap. joka itse banaanille allerginen...

Ja juu, varmaan ämmä ihan tuhtia tavaraa, mutta ei sitä nyt iäisyyksiä voi pelkällä maidolla mennä... ;)

Vierailija
6/7 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkana on kuitenkin aika makeaa, samoin maissi. Maissi ei taida olla kovin allergisoivakaan.

Vierailija
7/7 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielummin noita vihanneksia kuin hedelmiä. Valmissoseissa kun on niitä lisäaineita, luomua en tosin ole tutkinut. Hedelmistä vähiten allergisoiva on banaani, mutta se taas kovettaa vatsaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi