Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita iloisia ja elämäänsä tyytyväisiä ihmisiä?

Vierailija
07.06.2026 |

Kommentteja keskusteluihin kun lukee niin moni vaikuttaa elämäänsä kyllästyneiltä. Minulle riittää, kun saan maksettua laskuni ajallaan ja pystyn ostamaan ruokaa. Terveenäkin olen saanut ainakin tähän saakka olla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutama siideri ja nyt teen sillivoileivän, että janottaisi kunnolla. 😃

Vierailija
2/8 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä ap kaikki olisi tyytyväisiä jos olisi sinun tilanteesi. Itse vihaan elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä ap kaikki olisi tyytyväisiä jos olisi sinun tilanteesi. Itse vihaan elämää.

En kysy, miksi vihaat elämää. Sinulla on siihen syysi. Toivon kuitenkin kaikkea hyvää.

- ap

Vierailija
4/8 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Vaikka elämässäni onkin moni asia ihan objektiivisestikin tarkasteltuna huonosti, olen aina ollut suht tyytyväinen. Tänä vuonna voisin sanoa olleeni jopa onnellinen. Olen kuitenkin hyvin säyseä luonne, enkä ilmaise iloa esim. kiljumalla ja hyppimällä tasajalkaa, niin moni tuskin arvaakaan, että minulla on lähestulkoon aina hyvä fiilis.

Tämä palsta kyllä on rasittava negatiivisuuden pesäke, enkä haluaisi viettää tosielämässä aikaa juuri kenenkään tänne kirjoittelevan kanssa, ja siksi pyrinkin käymään täällä mahdollisimman vähän.

Vierailija
5/8 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä! Vaikka elämässäni onkin moni asia ihan objektiivisestikin tarkasteltuna huonosti, olen aina ollut suht tyytyväinen. Tänä vuonna voisin sanoa olleeni jopa onnellinen. Olen kuitenkin hyvin säyseä luonne, enkä ilmaise iloa esim. kiljumalla ja hyppimällä tasajalkaa, niin moni tuskin arvaakaan, että minulla on lähestulkoon aina hyvä fiilis.

Tämä palsta kyllä on rasittava negatiivisuuden pesäke, enkä haluaisi viettää tosielämässä aikaa juuri kenenkään tänne kirjoittelevan kanssa, ja siksi pyrinkin käymään täällä mahdollisimman vähän.

Niin on. Minä olen iloinen karjalainen mummo. Ymmärrän kuitenkin, että monilla on ahdistava tilanne.

- ap

Vierailija
6/8 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoja on. Kyllä tämä palsta kerää enemmän elämäänsä kyllästyneitä ja katkeroituneita mt tapauksia.

Vierailija
7/8 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella tyytyväinen/onnellinen koska tänä vuonna asiat ovat alkaneet menemään niin paljon parempaan suuntaan verrattuna miten asiat oli 5-9 vuotta sitten.

Vierailija
8/8 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaisin miettimään, mitä kaikkea huonoa elämässäni on tapahtunut niin ei se tosiaankaan kannattaisi. Pitää olla kiitollinen, mitä on nyt.
- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme