Mette Forssell: nämä 10 asiaa pitäisi löytyä naisen vaatekaapista
Mette Forssellin mukaan nämä 10 asiaa pitäisi löytyä jokaisen naisen vaatekaapista: pikkumusta, klassinen trenssi, nahkatakki, valkoiset tennarit, punainen huulipuna, bleiseri, korut, hajuvesi, mustat kapeakärkiset korkokengät, silkkipaita. http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1438305380307.html
Kuinka monta noista löytyy sinun kaapistasi?
Minulta ei tuolta listalta löydy kuin koruja (jotain vanhoja joita en käytä koskaan) ja muutama hajuvesi jota käytän harvakseltaan. Tennaritkin on punaiset.
Kommentit (184)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 15:19"]
Kun joskus silkkipaitaa kokeilee, niin sen jälkeen niitä haluaa lisää. Silkki on viileä kuumalla ja lämmittää kylmällä. Ihan erilainen kuin joku halpis-viskoosiretku. Mutta eihän se toki WT-tyylin sovi. Av-mammat haluaa kesällä korostaa niitä ihania tatskojaan jolloin päälle sujahtaa Cittarin pinkki tuubitoppi ja shortsit
[/quote]
Silkkipaita on hankala pestä vauvojen ja taaperoiden pyykin kanssa. :(
[/quote]
Aivan, juurihan eräs toinen parhaat päivänsä nähneen joukkueurheilijan vaimo ja on/off-bloggaaja totesi ison muotilehden kanteen valkatussa haastattelun osassa vaihtaneensa silkkivaatteet tekokuituihin tultuaan äidiksi. En lehteä ostanut, mutta lainaus jäi mieleen, koska oli ihan poikkeuksellisen selväpäisen kuuloinen toteamus tuossa kontestissa. Silkkivaatteet ovat tosiaan ihanan tuntuisia, mutta eivät mitenkään käytännöllisiä pukkulapsiarjessa. Ne kun voi useinmiten pestä vain käsin, ja silloin pahimmat porkkanasosetahrat eivät niistä todellakaan lähde, tai kemiallisesti. Niitähän ei myöskään varsinaisesti silitetä, vaan höyrytetään, ja sekin on aikaa vievää hommaa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:08"]
Mette Forssellin mukaan nämä 10 asiaa pitäisi löytyä jokaisen naisen vaatekaapista: pikkumusta, klassinen trenssi, nahkatakki, valkoiset tennarit, punainen huulipuna, bleiseri, korut, hajuvesi, mustat kapeakärkiset korkokengät, silkkipaita. http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1438305380307.html
Kuinka monta noista löytyy sinun kaapistasi?
Minulta ei tuolta listalta löydy kuin koruja (jotain vanhoja joita en käytä koskaan) ja muutama hajuvesi jota käytän harvakseltaan. Tennaritkin on punaiset.
[/quote]
Argh. Minulta löytyy kaikki paitsi nahkatakki.
Kyseenalaistan koko elämäni nyt. En halua olla Metti Forssell -ihminen.
[/quote]
Minulla löytyy nahkatakkejakin, odotas käyn laskemassa....neljä. Pikkumustia kolme, silkki haisee pahalle, siis ei silkkipaitaa, valkoisia tennareita kahdet, korkealla ja matalalla varrella. Terassi ja trenssi, molemmat löytyy. Bleiserit möin just kirpparilla, anteeksi, ostan huomenna pari, korkokenkiä kapealla ja pyöreällä kärjellä, ja hupsistakeikkaa mataliakin nahkakenkiä löytyy eri väreissä. Korujakin on, tällä hetkellä hopeakausi menossa. Rolex löytyy, vanha, ostettu 1989. Persana, mull on hirveesti vaatteita, joita ei miten listalla ole, pitääkö ne laittaa veke?
Mie olen tämmöinen kuusikymppinen nais' immeinen, töissä käyn ja pientä palkkaakin saan, mutta vain pientä. Omalla rahalla olen kaiken ostanut.
Ei tarvita kuin yksi asia: 1. Nuori komea miljonääri. Ei vaatteita tarvitsekaan....
Kerran olen valkoiset tennarit ostanut aikuisiällä ja toista kertaa en sitä virhettä tee :D
Minulta puuttuu nahkatakki (en tykkää), valkoiset tennarit (en käytä minkäänlaisia tennareita), punainen huulipuna (käytän huulikiiltoja) ja mustat kapeakärkiset korkokengät (en juurikaan käytä korkokenkiä, koska olen pitkä ja sen lisäksi pidän ei-kapeakärkisistä kengistä).
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:15"]
Latteita itsestänselvyyksiä. Ja vielä mies maksaa. Näistäkö se blogi syntyy????
[/quote]
Aivan, ei varmaan olisi Metillkään Rolexia ranteessa ellei olisi mies elättäjänä...
[/quote]
Tunnetko Metin suvun? Minä tunnen. Ei tarvii kakkostason pallonpotkijaa elättäjäkseen.
[/quote]
Et taida kuitenkaan perhettä niin hyvin tuntea että tietäisit vanhempien olevan max ylempää keskiluokkaa..
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:19"] [quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:17"] [quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:15"] Latteita itsestänselvyyksiä. Ja vielä mies maksaa. Näistäkö se blogi syntyy???? [/quote] Aivan, ei varmaan olisi Metillkään Rolexia ranteessa ellei olisi mies elättäjänä... [/quote] Tunnetko Metin suvun? Minä tunnen. Ei tarvii kakkostason pallonpotkijaa elättäjäkseen. [/quote] Jeps. Muija on rahakkaampi tässä yhtälössä. [/quote] Purskahdin nauruun, no ei todellakaan!! Siksihän se on niin innoissaan kaikesta, kun aiemmin ei ole ollut varaa. Ei kukaan oikeasti varakas ja vaurauteen tottunut jaksaisi hehkuttaa wt-mäisesti ostoksiaan.Ja ei se Forssell nyt niin rikas sitä paitsi edes ole :D
[/quote]
Mikael Forssell saattaa olla kakkostason futari, mutta olen käsittänyt, että hän on saanut aikanaan ykköstason sijoitusneuvontaa, toisin kuin suuri osa ammattiurheilijoista. Tämähän on keskimäärin 25-vuotiaina uransa huipulla oleville ihmisille ongelma, suurimmat tienestit menevät aivan johonkin muuhun kuin tulevan elintason takaamiseen.
Yllätyin, kuinka katkeraa kommenttia ihan tavallisesta vaatekaapin sisällöstä. Onko täällä tosiaan näin hompsuista porukkaa kirjottelemassa? Mitä teillä on päällä?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:19"] [quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:17"] [quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:15"] Latteita itsestänselvyyksiä. Ja vielä mies maksaa. Näistäkö se blogi syntyy???? [/quote] Aivan, ei varmaan olisi Metillkään Rolexia ranteessa ellei olisi mies elättäjänä... [/quote] Tunnetko Metin suvun? Minä tunnen. Ei tarvii kakkostason pallonpotkijaa elättäjäkseen. [/quote] Jeps. Muija on rahakkaampi tässä yhtälössä. [/quote] Purskahdin nauruun, no ei todellakaan!! Siksihän se on niin innoissaan kaikesta, kun aiemmin ei ole ollut varaa. Ei kukaan oikeasti varakas ja vaurauteen tottunut jaksaisi hehkuttaa wt-mäisesti ostoksiaan.Ja ei se Forssell nyt niin rikas sitä paitsi edes ole :D
[/quote]
Mikael Forssell saattaa olla kakkostason futari, mutta olen käsittänyt, että hän on saanut aikanaan ykköstason sijoitusneuvontaa, toisin kuin suuri osa ammattiurheilijoista. Tämähän on keskimäärin 25-vuotiaina uransa huipulla oleville ihmisille ongelma, suurimmat tienestit menevät aivan johonkin muuhun kuin tulevan elintason takaamiseen.
[/quote]
Voi olla, mutta ei se tee Forsselista edelleenkään mitenkään erikoisen rikasta, kun tulot eivät ole olleet kuitenkaan miljoona tasoa. Vaikka itse haluaa mielellään itsensä kovinkin rikkaana esittää, sen verran ylimielisesti ja öykkäröivästi kuulemma käyttäytyy. Ja kun se ura hiipuu, niin kovin pitkälle ei sijoituksetkaan kanna, jos elätti tuhlaa.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:16"]
Ei tarvita kuin yksi asia: 1. Nuori komea miljonääri. Ei vaatteita tarvitsekaan....
[/quote]
Eikä tarttis edes olla nuori, tai komea :D
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:56"]
Huomasitteko että hän ottaa vastaan muutakin kuin positiivista kommenttia?
[/quote]
Ai miten niin, tuon lehtijutun kommenttiosiohan näyttää olevan suljettu! :D
Oliko tää se joka hankkii paljon samoja merkkituotteita joita Didem hankkinut ensin, ja tämäkö halus maasturi-Porschen heti kun Didemillä oli se, joten Didem otti heti sen maasturi-Porschen tilalle uuden sulavan näköisen avo-Mersun? :D
PS. Ne maasturi-Porschethan ovat muutenkin niin 2010 ja lisäksi ruman kömpelön näköisiä.
sulavalinjaisen näköisen avo-Mersun, siis.
Tyhmä tekstinsyöttö syö kirjaimia samalla :o
ostiko kaikki av-mammat nyt nämä 10 muotiasiaa kun Metti käski?
ei minun vaatekaapissani ole koruja ja huulipunaa! Miksi ne siellä pitää säilyttää?
Forssellin perheen auto ei ole mikään ekoteko...
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:28"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 06:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:14"]
Metin TUNNEARVOKKAAT korut.
http://photos-c.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/10601907_311472099013706_2044611360_n.jpg
[/quote]
Tuo Rolex maksaa ainakin 7000€, vaikka olisi halvin malli. Tuo iso timantti, arviolta 1 - 2 karaattia, maksaa ameriikoista ostettuna kohtuulaatuisena 8000-20000. Siihen päälle vielä sormusten kulta ja pikkutimantit, ehkä noin 1000€. Jos jostain tiffanyltä tai cartierilta ostettuja, niin hinta x 2.
Että sillai. Kivahan noita on esitellä :) miehelläni on rolex ja mä olen kiinnostunut timanteista, vaikkei noin isoa itselläni olekaan. Mutta harkinnassa on ;)
[/quote]
Höpö. höpö.
Muutenkin KETÄ kiinnostaa jonkun Mette Forssellin tyyli? Tai siis tyyli ja tyyli. Ei hän ole erityisen tiedetty ja tunnettu muptiguru Suomen blogimaailman ulkopuolella niinkuin ei kukaan muukaan noista potkupalloilijoiden blogivaimoista. Jos jollakin on jotain sanottavaa muodin saraalla niin Mintulla jota seuraa kansainvälinen populaatio mutta Mintun asema on niin kadehdittava Suomen mittapuulla että suomalaiset naiset (sekä miehet)keskittyvät lähinnä haukkumiseen ja ivailuun. Metin lista on jokatapauaskessa kopio monien oikeiden muptialan ihmisten julkaisemista listoista että ihan omaa päättelykykyä ei selkeästi ole tämänkään listan laatimisessa tarvinnut käyttää.
[/quote]
Kuka Minttu????
[/quote]
Mintun asema vanhemman miehen tyttöystävänä ei mikään erityisen kadehdittava, metti sentään on hyvännnäköinen, minttu jennikopio. Molemmat voisi ottaa mallia oikeista muodin ammattilaisista, suomalaisistakin, heistä jotka eivät sopuloi toisia bloggareita orjallisesti
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:31"]
Miten noista yhdistellään asukokonaisuuksia, kun alaosat puuttuvat kokonaan? Silkkipaita, tennarit ja trenssi (tietty pitkä musta sellainen). Pitäkää lapsenne sisällä kun Metti-wannabet ovat liikkeellä.
[/quote]
:D
Lisäksi voi tulla "hiukan" kylmä tuolla asustuksella muina vuodenaikoina kuin kesällä...
Silkkipaita puuttuu.