Mette Forssell: nämä 10 asiaa pitäisi löytyä naisen vaatekaapista
Mette Forssellin mukaan nämä 10 asiaa pitäisi löytyä jokaisen naisen vaatekaapista: pikkumusta, klassinen trenssi, nahkatakki, valkoiset tennarit, punainen huulipuna, bleiseri, korut, hajuvesi, mustat kapeakärkiset korkokengät, silkkipaita. http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1438305380307.html
Kuinka monta noista löytyy sinun kaapistasi?
Minulta ei tuolta listalta löydy kuin koruja (jotain vanhoja joita en käytä koskaan) ja muutama hajuvesi jota käytän harvakseltaan. Tennaritkin on punaiset.
Kommentit (184)
http://vaikeaelamani.blogspot.fi/2015/08/mina-ja-metti-forssellin-vaikea-lista.html
4. Mulla on joku halpa teineille tarkoitettu Justin Bieber- hajuvesi. Tuli tyylikäs olo pelkästään sen kirjoittamisesta.
Kirjoitin muka-hauskan vastineen tuolle listalle.
Minusta valkoiset tennarit ovat vähän teinin näköiset. En ymmärrä kun nykyään ne ovat hyvät kengät mihin vaan. Tutun tyttö oli ylioppilaskuvissaankin kaunis mekko ja valkoiset tennarit päällä. Ei ole kuulemma edes harvinaista
Tennarit ja nahkatakki puuttuvat, enkä kumpiakaan halua. N37
Tämä 1 asiaa pitäisi löytyä naisen korvien välistä:
- miten hankkia oma toimeentulo
Mettin tennarit löyhkää jalkahielle, koska ei käytä sukkia.
pikkumusta
Löytyy noin 100 erilaista mustaa mekkoa. saan tästä hyvät pisteet.
klassinen trenssi
minimittaisena ja mustana, ei siis ankea frouva ruutu burberry trenssi. mut löytyy.
nahkatakki
joo useampi, mut pari ei mahdu päälle, hahah
valkoiset tennarit
Ei tule ikinä löytymäänkään. Tennarit pitää olla mustat tai värilliset.
punainen huulipuna
löytyy huulikiiltoja, joista pidän enemmän, eikä kirkuvanpunaisena, koska en halua näyttää pellehermannilta.
bleiseri
useampi joo
korut
pienen putiikin verran
hajuvesi
useempi kymmenen
mustat kapeakärkiset korkokengät
en ole hessuhopo, joten löytyy klassisia ja pehmeän pyöreitä kärkiä. en koskaan vedä jalkaani niitä ysärikammotuksia.
silkkipaita
öh, joo... mekko ainakin.
Mette. Tää oli ihan hölmö lista.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:15"]
Latteita itsestänselvyyksiä. Ja vielä mies maksaa. Näistäkö se blogi syntyy????
[/quote]
Aivan, ei varmaan olisi Metillkään Rolexia ranteessa ellei olisi mies elättäjänä...
[/quote]
Tunnetko Metin suvun? Minä tunnen. Ei tarvii kakkostason pallonpotkijaa elättäjäkseen.
[/quote]
Jeps. Muija on rahakkaampi tässä yhtälössä.
[/quote]
Purskahdin nauruun, no ei todellakaan!! Siksihän se on niin innoissaan kaikesta, kun aiemmin ei ole ollut varaa. Ei kukaan oikeasti varakas ja vaurauteen tottunut jaksaisi hehkuttaa wt-mäisesti ostoksiaan.Ja ei se Forssell nyt niin rikas sitä paitsi edes ole :D
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:08"]
Mette Forssellin mukaan nämä 10 asiaa pitäisi löytyä jokaisen naisen vaatekaapista: pikkumusta, klassinen trenssi, nahkatakki, valkoiset tennarit, punainen huulipuna, bleiseri, korut, hajuvesi, mustat kapeakärkiset korkokengät, silkkipaita. http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1438305380307.html
Kuinka monta noista löytyy sinun kaapistasi?
Minulta ei tuolta listalta löydy kuin koruja (jotain vanhoja joita en käytä koskaan) ja muutama hajuvesi jota käytän harvakseltaan. Tennaritkin on punaiset.
[/quote]
Argh. Minulta löytyy kaikki paitsi nahkatakki.
Kyseenalaistan koko elämäni nyt. En halua olla Metti Forssell -ihminen.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:33"]Minulta löytyy todella useita koruja ja yksi hajuvesi. En tiedä lasketaanko nahkatakkiani listaan, se on nimittäin tekonahkaa ja ulottuu nilkkoihin asti... :D
T. Gootti
[/quote]
Pukeutuuko joku vielä gootiksi?
Minun mielestäni tämä kopioi jollain tapaa jääkiekkoilijavaimo Sofia Ruudun tyyliä. Sofia hallitsee mallina sen pukeutumisen ja yhdistelyn vaan paremmin ja osaa sekoittaa uutta ja vanhaa, kallista ja edullista tosi siististi. Sofia on varmaan itse saanut päättää mitä ostaa koska on varmaan tienannut aika mukavasti mainos- ja näytösmallina.
Entä jos mies on ostellut tälle Mettelle niitä mauttomia logotuotteita ja helposti tunnistettavissa olevia merkkituotteita lahjaksi, eli jos mies on katsonut mitä muilla suomalaisilla bloggaajilla on ja ostanut sen perusteella niitä samoja??? Eihän ne välttämättä ole sitä hänen omaa tyyliään sitten?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:14"]
Metin TUNNEARVOKKAAT korut.
http://photos-c.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/10601907_311472099013706_2044611360_n.jpg
[/quote]
Minun mielestä nuo nimettömän sormukset ei sovi yhtään keskenään yhteen eivätkä näytä arvokkaalta siksi koska kaikki kivet on niin eri kokoisia noissa eri rinkuloissa, tulee vaan sellainen fiilis että tungetaan kaikki hopea+zirkonia korut laatikosta sormeen ja menoksi :D
Oikeasti, joskus "less is more".
Ei löydy punaista huulipunaa eikä silkkipaitaa. Tennaritkin on punaiset. Mutta ihan olen tällainkin pärjäillyt. ;)
Miten noista yhdistellään asukokonaisuuksia, kun alaosat puuttuvat kokonaan? Silkkipaita, tennarit ja trenssi (tietty pitkä musta sellainen). Pitäkää lapsenne sisällä kun Metti-wannabet ovat liikkeellä.
Olen eri mieltä tennareista. Ne ovat muotia nyt, mutta eivät ole ajattomat. Eikä niitä voi oikeastaan käyttää kuin purjehtiessa: kaupungissa ne ovat epätoivoinen yritys näyttää teiniltä ja ulkoillessa ja urheillessa on parempia kenkiä olemassa.
Voi nyt jukra, ekaa kertaa ikinä sain tällä palstalla 17 yläpeukkua enkä yhtään alapeukkua! Tuolla alussa kirjoittelin.
Huomasitteko että hän ottaa vastaan muutakin kuin positiivista kommenttia?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:19"]
Tunnetko Metin suvun? Minä tunnen. Ei tarvii kakkostason pallonpotkijaa elättäjäkseen.
[/quote]
Eli suku elättää aikuista ihmistä? Asia selvä.
[/quote]
Ihanan selvä, niin minunkin sukuni. Kateellinen? Ihanaa, kun saa harrastaa, matkustella ja tehdä mitä haluaa. Opiskelin kyllä isäni ja äitini iloksi ekonomiksi, joten kai tässä jotain duuniakin joskus voisi tehdä, nyt nautin elämästä. Ja kaikki noi löytyy ja paljon enemmän. Alapeukut ei haittaa pätkääkään:).
Tämä on hauska saitti.
[/quote]
Ja vietät aikaasi täällä?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:45"]
Minkähänvärisiä huulipunia rouvat käyttävät, kun niin monet mainostavat, ettei heillä ole punaista huuliPUNAA:
[/quote]
Mä olen väreiltäni pehmeä syksy, ja käytän korallinvärisiä huulikiiltoja. Jos tykkäisin peittävistä huulipunista, pitäisi varmaan etsiä joku burgundi, koska mikään varsinainen punainen ei vaan käy mulle.