Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kjäh=) Löysin likkakaverin vessan roskiksesta raskaustestin, mikä näytti
01.08.2009 |
positiivista. Otin sen todistusaineistoksi, koska ei tietenkään myönnä sitä poikakaverilleen. =)
Kommentit (6)
niin luulee, että se olikin vain unta!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pengotko sä oikeasti toisten roskiksia? Ootkin oikein tosiystävä!
sinä näyttää sitä omalle poikakaverilles ja sanoa että KATO PRKL..
pienet on sulla ilot...ootko ihan terve?
jos sitä todistusaineistona tarvitaan.
Alue: Aihe vapaa
ehkä haluaa säilyttää sen muistoksi. palauta se heti.