Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* Pidempään tuhdanneiden ELOKUU*

Kommentit (181)

Vierailija
101/181 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se täti onkin taas osannut niin moneen paikkaan tulla. Eikö se jo ymmärrä pysyä poissa?!

Rizza: On todella tärkeää käydä juttelemassa ammattilaisen kanssa noista asioista. Km on ihan kamala kokemus aina, mutta kyllä sitä tuskaa taitaa lisätä se, ettei ole ennestään lapsia ja/tai raskaus ei ole alkanut helposti...

Minulla siis oli keskeytynyt km toukokuussa, huomattiin rv20. Sain silloin heti lähetteen kriisikonsultaatioon, ja kyllä siitä oli apua. Lisäksi tieto siitä, että saan uuden lähetteen tarvittaessa nopeastikin, helpottaa oloa. Kun purkaa omaa turhautumistaan, suruaan, vihaansa, kateuttaan, epätoivoaan (itse olen ainakin kaikki nämä tunteet käynyt läpi) ammatti-ihmiselle, ei tarvitse ajatella, että loukkaisi jotain toista tai että kuulija hämmentyisi, kun ei tietäisi, mitä sanoa.

Toivon sinulle kovasti voimia ja onnea tuleviin yrityksiin!

Nelli: Mulla yksi kaveri tuli raskaaksi jatkuvasta tiputtelusta huolimatta, kun sitten osui sekstailu oikein kohdalleen. Toivotaan samaa sulle! Vaan jos se tiputtelu jatkuu vaan, niin jatka sinä vuorostasi niiden lääkäreiden painostusta. Ei sellaista voi ikuisuuksia kestää.

ON (wilukissakin taisi jo kysellä tilannetta - onnittelut muuten sinne plussasta!):

tänään kp36, vuotoa ei näy, eilen testissä haalea plussaviiva. Toinen puoli on iloinen ja jaksaa pitää toivoa yllä, toinen puoli yrittää pitää jalat maassa ja pelkää, että kyse on vain esim. tuulimunasta, eikä raskaushormonit nouse kunnolla (viime raskaudessa kp35 tuli selvä plussa heti näkyviin samalla testillä).

Eipä tässä kai auta muu kuin pitää peukut ja varpaat pystyssä, odottaa pari päivää ja testailla sitten uudelleen...

Mukavaa viikkoa ja positiivisia mietteitä itse kullekin!

Pola

Vierailija
102/181 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polalle! Toivotaan että viiva muutaman päivän päästä vahvistuu ja että kyseessä olisi ihan normaali raskaus! Voihan myös olla että alkio on kiinnittynyt hiukan myöhemmin ja siitä syystä vähän haaleampi viiva! Voisithan sinä pyytää vaikka TK:sta jos suostuisivat ottamaan verestä HCG-arvon..

Voi moona! Toivottavasti pääsisitte sen hoidon aloittamaan!

haaveilija: Kiva kuulla että laivalla oli hauskaa! Ainakin hetkellisesti piristää mieltä pois näistä vauva-ajatuksista.

2pojanäiti: Nyt sitte vaan urakalla toimiin ja armeija hyökkäykseen! Tuosta prolaktiini arvosta sen verran.. Minun tietääkseni ei kannata sitten kauheasti niitä tissejä puristella ja kokeilla sitä tuleeko sitä maitoa vai ei. Sinä kai sillälailla itsekkin sitten stimuloit rintojasi tuottamaan maitoa ja prolaktiini nousee entisestään. (En siis tällä meinaa että itse olisit sen aiheuttanut ja nostanut koholle vaan ihan vinkkinä että kannatta välttää turhaa rintojen koskettelua etti nouse lisää se arvo)

Kisu: Mukava kuulla sinustakin välillä. Ja minua ei haittaa lueskella noita sun kuulumisia mitä raskauteen tulee. Kiltisti ja nöyrästi odotan vaan omaa vuoroani, koska pääsen samaan tilaan :) Kiva vain kun käyt meitä moikkaamassa! Ja me yritämme vaihtaa puolta mahdollisimman nopeaa!

Omaa napuskaa: Viikon piina alkanut. Eli ensi sunnuntaina pitäisi sitten tätösen tänne tulla tai siis ei pitäisi. Eilen ei vielä tiputtelu alkanut! Hyvä juttu! Mutta sekin on yleensä vähän vaihdellut.. ainakin kolmessa kierrossa on tiputtelu alkanut jo viikkoa ennen ja muutamissa kierroissa joskus 3-5 pvä ennen. Yleensä se tiputtelu kuitenkin tulee vähintään sen 3 päivää ennen kunnon vuotoa. Eli jos selviän ilman tiputtelua perjantaihin saakka niin huh huijaa ku alkaa sitte jänskättää! Eli tän viikon onkin sitten jokainen vessakäynti yhtä piinaa!

Nelli kp 23/28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/181 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei ihmeempää..

Täti on pakannut kassinsa ja lähtenyt..

KP

104/181 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusille! Toivottavasti käynti jää lyhyeksi!

Nuo keskeytyneet keskenmenot/kohtukuolemat on käsittämättömän rankkoja kokemuksia. Itsellä ei henk koht kokemusta, mutta ystävän rinnalla olen asiaan tutustunut, hänellä 3 kohtuun kuollutta (kaikki yli 25 viikkoisia) ja yksi synnytyksen aikana kuollut enkelivauva. Monesti olen miettinyt miten tuollaisten kokemusten jälkeen uskaltaa läheteä uuteen yritykseen. Tähän ystäväni on todennut että vauvan kaipuu on niin kova, että hengähdystauon jälkeen on halunnut uutta yrittää ja kun onnistumisiakin on välissä (hänellä 4 tervettä lasta maailmassa).

Omaan napaan: piinaviikko menossa, pe paikkeilla olisi tädin aika (oletetusta oviksesta laskien), vaikka saisi toki mieluusti pysyä poissa. Oireet samat kuin aikaisemmissakin kierroissa, eikä toiveet kovin korkealla näillä yrityskierroilla. Toivon vain että täti ei tullessaan olisi kovin kiusallinen, rantalomalle kun ollaan lähdössä huomenna...

Nyytikki, kp 22(?)/21-25, yk 50+

Vierailija
105/181 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempistä Kisu! :)

Itsellä ovistestissä lähes yhtä vahvat viivat ja alavatsaa jomottaa (en malttanut olla testaamatta). Joten kaipa tänään täytyy jo aloittaa kun on vähän kurkku kipeä ja otsaa jomottaa, siis sen takia kun ei tiedä onko olo huomenna huonompi. Vaikka ovisplussapäivä todennäköisesti on vasta huomenna. Taasko tämä flunssakierre alkaa..? Tylsää. :( Pienemmällä on nyt sama vatsatauti mikä minulla ja miehellä oli.

Kovin minuakin ramaisee eikä huvita puuhiin ryhtyä. Mutta jos kuitenkin yritetään tänään.

Plussaonnea tälle viikolle! :)

Kp 13/n.28

Vierailija
106/181 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Pola! Onnittelut plussasta, toivotaan että se vahvistuu!

Kiva kuulla sinustakin Kisu! Kieltämättä vähän kirpaisi tuo odotuskertomuksesi, mutta sinä olet sen ansainnut, ja itsehän menin varoituksista huolimatta lukemaan...Kovasti haluaisimme tulla seuraksesi jakamaan ihania odotusfiiliksiä omaan pidempään tuhdanneiden odotuspinoon!

Nelli, hyvä että miehen testitulos oli normaali, ainakaan ei ole molemmissa vikaa...

Rizza, hyvä että olet hakeutunut ammattilaisen kanssa juttelemaan. Ei näin rankkoja juttuja kannata itsekseen miettiä. Eikä kannata päästää tilannetta liian pahaksi, vaan mennä juttelemaa ajoissa.

Omassa masussa riehuu täti huhtivauvan sijaan. Pamahti eilen kylään ilman ennakkovaroituksia, kiertopäivänä 34. Ja samalla siirryttiin yk 13:een. Mutta olin tähän henkisesti varautunutkin.

Ekaa tutkimusaikaa piti siirtää ensi viikolle myöhästyneiden menkkojen vuoksi. Ihan ok fiiliksillä kuitenkin ollaan.

Minulla menkat alkaa aina ihan kunnolla, joten en osaa tuohon tiputteluun oikein kommentoida. Mutta näin maallikon näkemyksenä sanoisin, ihan ok:lta se ei minusta kuulosta. Joku mietiskeli sitä, mistä lasketaan menkkojen alku, jos täti tulee yöllä. Itse olen laskenut seuraavasta päivästä, sillä silloinhan olen ne vasta "todennut". En tiedä sitten mikä on "virallinen" tapa.

- Ennuli -

Kp 2, yk 13

Vierailija
107/181 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pola: onnittelut plussasta! Toivotaan että kaikki menee hyvin. :)

Kisu: Kiva kun käyt kurkkimassa meidän kuulumisia, toki seurataan o-puolelle kunhan päästään... jos se olisi itsestä kiinni, niin oltaisiin kaikki jo siellä!

Nelli: Toivotaan ettei tiputtelut tällä kertaa alkaisikaan!

2poj@näiti: Toivottavasti pysyy flunssat loitolla kun pitää peittoja heilutella!

Ennuli: Pahoittelut tädistä.

ON: IVF voidaan sittenkin aloittaa tässä "kierrossa"! Oma hormonitoiminta oli vähentynyt riittävästi. Tänään illalla pistän ensimmäisen piikin! :)

Moona

Vierailija
108/181 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyytikille hyvää ja rentouttavaa matkaa! Toivottavasti tulet kertomaan meille sitten iloisia uutisia! Ja jos se täti tulee niin pistät sille niin kampoihin! Ei se saa kuitenkaan alkaa sulle kiusalliseksi kun kerran reissussakin olet!

2pojanäiti: peitot vaan heilumaan! ja juurikin siltäkin varalta jos oletkin huomenna vielä kipeämmässä kunnossa niin....

Ennuli: Jotenkin hauskasti sanottu tuo "ainakaan kummassakin ei ole vikaa" :) Huomasin itsekkin että voi vitsit vähän siistiä meissä ei tosiaankaan ole muuten molemmissa vikaa :) Ainakin 50% on kunnossa :D Sehän on jo hyvä asia! Pitäis yrittää aina olla positiivinen! Ja kiitti ennuli ko sait mut taas ymmärtämään noita positiivisia asioita! :)

Moona: JEEEEE! Hyvä homma :D

ON: sen verran vielä että tälle päivälle ei ole tiputtelua näkynyt! Yksi päivä päästy taas eteenpäin ilman merkkejä tädistä! :) Päänsärky jatkunut oviksesta asti, mutta mulla yleensä on vaikka minkälaista "oiretta" eli ei päänsärky mitään tarkoita minun tapauksessani :)

Nelli

Vierailija
109/181 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ ole vaikka on vaaleakin!

Moonalle onnea uuteen hoitokertaan, jännittävää on varmasti mutta rankkaakin.

Rizzalle vielä toivottelen toipumisia kamalasta kokemuksesta.

Kaikille muille tsemppiä ovisaikaan ja piinaviikkoon!

Kisulle onnellista odotusta!

... minä en sitten päässyt odottajiin tässäkään kierrossa, en ole raskaana, testi siis nega. Tänään kp 28, muutaman päivän sisään tulee täti kun luget sen verran myöhästyttää. Kumma kyllä, ei paljon edes nappaa vaikka tilanne on tää.

Sen verran puuduttaa tämä touhu että olen päättänyt ainakin yhden kierron ajaksi unohtaa koko p-kan ja olla toivomatta kolmatta lasta. Täytyy vaan muistuttaa välillä itseään "EN HALUA ENÄÄ VAUVAA". Luultavasti en tännekään liiemmälti kirjoittele, saatan käydä lukemassa miten muilla menee. Olen NIIIN kyllästynyt yrittämään.

eewokki kiittää ja kuittaa

Vierailija
110/181 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää aina keksiä joku kliseinen otsikko tohon..

Täältä täti poistunut ja kuten sanottua, aika niukoiksi on tätipäivät käyny.. Äsken luin FB:sta tutun perheenlisäyksestä ja hitto kun ottaa koville...=( Iski oikein kunnolla, että kaikki muut, mutta ei me...:´( Voin kertoa, että paska fiilis...

Ennuli:Voi kurja!

Pola: Toivotaan, että vahvistuu!!:)

Moona: Loistavaa, että pääsitte aloittamaan!!!

Nelli: Koitahan kestää ne vessakäynnit hermoromahtamatta, toivotaan, ettei tipan tipaa tulisi...;)

Eewokki: Jaksuja!! Tosiaan puuduttavaa on!! Mutta aika vaikea on itselleen valehdella, ettei sitä vauvaa haluaisi! Jospa muutaman kierron tauko ja muun ajattelu (jos mahdollista) toisi teille ihmeitä...

Sofi

111/181 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli: kiitos matkatoivotuksista, kiva päästä kotiympyröistä vähäksi aikaa pois.

Eewokki: tuttu tunne, vaikka yritystä ittellä takana jo jonkin aikaa niin aina otan yhtä raskaasti tädin tulon/nega testin. Naisen mieli taitaa olla vähän tälläinen.

Ihanaa että ainakin yksi plussa saatiin tähän kuukauteen! Onnea matkaa Pola! toivottavasti pienellä on tarrasukat matkassa :)

omaa napaa sitten: tyhmyyttäni tein aamulla herkällä testillä puhtaan negan.. tokavika terolut pv ja mahassa jo kunnon menkkaoireet. Taidan ottaa lennolla drinkin tai pari.

Nyytikki, tätiä odotellessa, kp 23/21-25

Vierailija
112/181 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eewokki: ymmärrän sinun tilanteesi. Täälläkin puuduttaa tämä yrittäminen aivan.. törkeästi (näin nätisti sanottuna). Eilen ei olisi jaksanut millään. Ja tänään on ovisplussapäivä, joten tänäänkin vielä pitäisi... blaah.. Taidan jättää väliin. Ei YHTÄÄN huvita.

Jospa olisi sitten eri ajatukset sen jälkeen kun olet pitänyt taukoa..? Kovasti jaksamista sinulle! :) Ja käyhän meitä välillä katsomassa.

t. 2poj@näiti kp 14/n.28

p.s. Nii, ja kiitos tsempeistänne. Ei ainakin jomotti illalla kovasti, joten olisiko munis irrottnut..? Täälläkään ei kovin montaa kiertoa enää yritetä kun nyt on jo Yk 23 tai 24.

Vierailija
113/181 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moona: kiva, että sittenkin pääsette aloittamaan tässä kierrossa! Toivotaan parasta kaikkiin mahdollisiin vaiheisiin.

Nyytikki: Mullakin on tosi nuoresta asti epäilty endoa (ei ole kyllä tähystetty). Se on sitten viheliäinen vaiva kaikkine kipuineen ja muine oireineen - vaan kaiken muun kyllä kestäisi, kun vaan se raskautuminen onnistuisi! Koittakaa rentoutua matkalla!

Eewokki: Ehkä voi olla tosiaan joskus hyvä pitää taukoa, toivotaan, että siitä on hyötyä! Tosin voi olla sanottua hankalampaa olla ajattelematta asiaa. Monilla kai on alkanut raskaus heti, kun ovat lopettaneet yrittämisen. Mutta onkin tosiaan helpommin sanottu kuin tehty tuo yrittämisen lopettaminen...

Sofi: Tuttu tunne! Meidän tuttavapiirissä syntyy tai on syntynyt tänä vuonna yhteensä yli kymmenen vauvaa. Että tosi kiva kokea keskenmeno juuri nyt. Aluksi, kun olin raskaana, olin tosi iloinen siitä, että olisi niin paljon kavereita äippälomalla samaan aikaan (meidän la oli siis syyskuun lopulla), mutta jotenkin se on nyt vähän muuttunut... Ja vaikka olen tosi iloinen kaikkien puolesta, jos kaikki menee hyvin, on jossain taustalla aina se harmitus. Oikeastaan kyse ei ole siitä, että "miksi noi muut", vaan siitä, että "miksei me". viime aikoina on tehnyt pahaa erityisesti isomahaiset raskaana olevat naiset, eivät niinkään vauvat. Vauvat on kuitenkin niin ihania;-) Ja kerran sain aivan järkyttävän raivarin, kun näin viimeisillään olevan typykän tupakalla. Teki mieli mennä sanomaan, että voisitko vähän ajatella. Mutta ei noille kaikille tunteilleen mitään mahda, ne on vaan käytävä läpi! Onneksi on ihania ihmisiä täällä!

ON: Viiva oli nyt vahvistunut. Tein aamulla uuden testin (kävin yöllä vessassa, joten ei ollut edes ihan aitoa aamupissaa). Toisaalta kauheen kiva juttu, mutta vielä en uskalla iloita. Ensin haluan varmistuksen, ettei ole tuulimuna tai kohdunulkoinen. Aluksi haalea plussa ja kovat (välillä toispuoleiset) kivut vaivaavat mieltä. Mutta nyt ei voi tehdä muuta kuin odotella, että päiviä tulee lisää, ja toivoa parasta!

Kiitos kaikille teille tsempistä ja tuesta! Olen sen kyllä päättänyt, että jos on kyse ihan oikeasta raskaudesta, niin sitten yritän mennä eteenpäin positiivisella mielellä. Turha sitä on kuitenkaan etukäteen murehtia mitään.

Tsemppiä kaikille tänne piinapäiviin, oviksen bongailuun ja plussaamiseen yleensäkin!

Jatkan varmasti täällä palstalla hillumista, kun vielä ei tee mieli mennä mihinkään odotuspuolellekaan. Voin sitten sparrata teitä! (Ja lupaan olla hehkuttamatta omia juttuja.)

Mukavaa viikkoa!

Pola

Vierailija
114/181 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eewokki: Kiitti tsempistä, sitä kyllä just nyt tarvitaan! Pahoittelut sulle nega-testistä :( Yritä eewokki saada jotain muuta ajateltavaa sen ajaksi jos päätät pitää unohdus-kierron tästä kaikesta p**** ja muista sitten että olet täysin tervetullut tänne takaisin kirjottelemaan kun siltä tuntuu!

Sofi: Mua kans ärsyttää toi otsikko :) Ja nyt jos ei ole heti tullu mitään mieleen niin oonki sit änkeny nuo omat kp:t tuohon :) Mulla sama että viikon sisään olen kahdet vauva-uutiset lukenu FB:stä ja kyllä vaan kirpasee! Ja sit ko niitä kuvia sinne tulee (pakko ne on kattoa ko kuitenki kiinnostaa ja haluaa ihailla kaverin uutta vauvaa) niin kyllä tulee itellä suru puseroon, vaikka onkin onnellinen toisten puolesta!

nyytikki: Voi harmi sun nega-testiä! Ees matkan kunniaksi olisit voinu plussan saada (tietenkin se nyt muutenkin olisi ollut vähintäänkin suotavaa). Pidän nyt kuitenkin toivoa yllä että sulla olis hyviä uutisia meille kerrotavana kun tulet takasi!

2pojanäiti: Miten on siellä "kylväminen" onnistunut?

Pola: Ihanaa että viiva on vahvistunut!

ON: Tiputtelua ei vieläkään havaittavissa! Ja vaikka eilen illalla yritettiin vielä kyntämisellä vielä vauhdittaa niin ei mitään! Yleensä on kuitenkin se saanut sieltä viimeistään jotain värillistä tulemaan! Mutta nyt ei.... No ei saa nyt kuitenkaan liian korkealle pilviin nousta kun suurempi mahdollisuus siihen että sieltä tullaankin sitten todella ryminällä alas! Mutta ei auta kuin odotella mitä tuleman pitää... aika kuluu sitten niin tuskaisen piinallisesti!

Nelli

Vierailija
115/181 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Tsemppiä ja plussia teille kaikille piinaajille! Täällä vasta kp 5 menossa, joten neutraaleilla fiiliksillä. Vähän tosin jännittää ensi viikon ekat lapsettomuustutkimukset (hui, kaukea sana). Ja mieheni otan mukaan, vaikka ekalla kerralla ei kuulemma tarvitse (näin mulle TK:ssa sanottiin). Eihän tämä yksin minun "ongelma" ole. Mutta kiva kuitenkin saada asiaa eteenpäin.

Taidan jättää tässä kuussa tikuttelut väliin ja heilutella peittoa ihan spontaanisti. Katsotaaan onnistuuko!

Pola, minäkin olen huomannut, että nuo mahakkaat kanssasisaret aiheuttaa paljon enemmän katkeria tuntemuksia kuin vauvat, saatikka isommat lapset. Myös siis ihan vieraat naiset, kun niitä kaupungilla näkee (ystävistä puhumattakaan). Tuntuu, että tänä kesänä niitä on ollut liikkeellä erityisen paljon! Pitäisi kieltää kaikilta raskaanaolevilta ulkona liikkuminen, ettei aiheuta pahoja tuntemuksia pidempään tuhdanneille! Heh, no ei sentään...

- Ennuli -

Vierailija
116/181 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille,

ajattelin liittyä mukaan ketjuun. Mulla ikää 33, miehellä 30. Yritystä takana kohta 1,5 vuotta, keväällä käytiin lääkärissä, kaiken pitäisi olla suht. kunnossa mutta lasta ei kuulu.

Näiden 1,5 vuoden aikana oon ollut 4 kertaa varma, että nyt tärppäsi, raskausoireet alkaneet vahvoina mutta sitten loppuneet jo ennen kuin kuukautisten olisi edes pitänyt alkaa. Viimeksi tässä kierrossa. En voi ymmärtää, miksei alkio nappaa kiinni.

Lääkäri ehdotti, että aloitettaisin inseminaatio, mutta mulla töissä kiirettä ja tuntuu niin isolta ja vaikealta hyväksyä, että tämä ei lähde käyntiin.

Ystävät raskautuvat täälläkin, suuri osa ihan ekoilla kierroilla. Herättää kyllä todella ristiriitaisia tuntemuksia. Olen välillä ihan hermona, että mikä tässä nyt mättää.

Mahtavaa, että täällä on ryhmä kasassa. Toivotaan silti, että tiputte kaikki yksitellen ja minä myös :)

Myrmica

Vierailija
117/181 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin tyhmä kysymys, olenko oikeassa paikassa ?

onko tämä se kuuluisa "haahujen" pino ? suosittelivat O-puolella.

Tällä hetkellä sydän on ihan ruvella, koska viikko sitten koin elämäni tuskallisimman asia, vaavi syntyi kuolleena viikolla 19.

uudesta silti jo kuumeilen kun en osaa luopua ajatuksesta saada vielä joskus sen ihanan pienen käärön. Tuska on kyllä järkyttävän kova :-/

Sirusade

Vierailija
118/181 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin isoilla viikoilla se mahtaa olla järkyttävää...:(

Mutta se haahujen pino taitaa olla hiljennyt, tämä pino on meitä, jotka joutuvat omaa plussaansa odottelemaan pidempään... Mutta oot tervetullot joukkoon, jos haluat...

Sofi

Vierailija
119/181 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennulille tsemppiä tutkimuksiin!

Myrmicalle Tervetuloa!

Sirusade.. pahoittelut täältäkin kokemasi johdosta :) Ei varmasti helppo paikka tuollainen. Ja kyllä saat tänne pinoon jäädä jos vaan haluat. Siellä haahujen pinossa ei oikein taida keskustelua enää juurikaan olla, niinkuin sofikin totesi.

ON: edelleen elellään ilman tiputtelua! ja nyt on jo perjantai! Hui sentään... mutta ei auta kovin pilviin alkaa nousemaan silti vielä, ei mulla kuitenkaan koko ikääni ole tiputellut ennen menkkoja. Se tiputtelu on alkanut nyt tässä yrityksen aikana ja yhtä hyvinhän mulla varmaan voi tulla taas sellaisia kiertoja joissa ei tiputtelekkaan! Mulla on tainnu tuo tiputtelu alkaa kun yritystä oli takana 3-4kiertoa ja sen jälkeen sitä on ollut aina.

Sekin voi olla että täti myöhästyy ja siksi tiputtelua ei vielä näy eikä kuulu :) tai sitten se johtuu just siitä.. mutta veikkaan enemmän tätiä :) En ole vielä aamupisulla käyny, mulla olis yksi testi tuolla kaapissa mutta en taida uskaltaa! tai en tiiä! Apua...

Nelli kp 27/28

Vierailija
120/181 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella suuret pahoittelut! Itse synnytin toukokuussa rv20 kuolleen poikamme (oli kyllä kuollut jo muutaman viikon aiemmin).

Se on aivan kamala kokemus - mutta minulla on sama juttu: tuntuu, ettei siihen oikein mikään muu auttaisi kuin uusi vauva (vaikka sitä edellistä ei korvaakaan).

Nelli: Edelleen hyvältä näyttää! Pidän kovasti peukkuja! Ehkä kannattaa vielä odotella sen testauksen kanssa kuitenkin.

ON: raskausoireet ovat kadonneet oikeastaan kokonaan, esim. rintoihin oli tullut jo sellaiset hormonirinkulat, mutta nekin hävisivät eilen. Olen enemmän kuin valmistautunut henkisesti tuulimunaan. Nyt kun vielä saisi itsensä jotenkin puhuttua julkiselle puolelle alkuraskauden ultraan. Sinnehän joudun kuitenkin, vaikka yksityisellä juttu todettaisiinkin. On vaan ollut koko ajan niin vahva tunne, ettei kaikki ole hyvin (ihan niin kuin viimeksikin, ja silloinhan olin valitettavasti oikeassa). Ja mulla ei merkitse mitään sekään, ettei ole vuotoa, koska ei ollut viimeksikään pienintäkään merkkiä siitä, vaikka sikiö oli ollut kuollena useamman viikon.

Hui! Anteeksi negatiivinen sävy! Olkaa te kaikki muut positiivisempia!

Ainakin ihanasti olette mua tsempanneet, kiitos siitä!!!

Jaksuja kaikille kaikenmoiseen yrittämiseen!

Pola