Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* Pidempään tuhdanneiden ELOKUU*

Kommentit (181)

Vierailija
121/181 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin lehteä ja siellä oli yhteensä 3 tuttua, jotka ovat vauvansa saaneet.. Sama kiukutus siitä, että me ei saada siis jatkuu...=( Niin, kyse ei ole siitä, että muiden onnea kadehtisin, ihan puhtaasti siitä, että me ei sitä onnea saada...=(

No ainakin oma lääkäriaika lähestyy!! Vaikka jouduin sitäkin siirtämään vähän myöhemmälle, koska miehelle aika ei sopinu..

Nelli: Jospa se tiputtelun puute olisi merkki jostain ihanasta!!! Voin kuvitella kuinka tulisilla hiilillä teillä kävellään...;)

Pola: Onnea plussasta!! Älähän hätäile, oireettomuus ei automaattisesti tarkoita huonoa!!! Mulla esikon kanssa ei ollut oireen oiretta, jos mahan kasvamista ei laskettu...;) Käy ihmeessä oman mielenrauhan takia alku-ultrassa!! Luulis sun sen saavan, kun kerrot historiasi..

Ennuli: Aika lailla samoissa kp:ssä mennään! Kyllä munkin mielestä hyvä ottaa mies mukaan, tietää sekin sitte missä mennään!! Ja nimenomaan yhteinen juttu tämä on.. Voidaan sitte vertailla, että mitä eroa on tk:n ja keskussairaalan eka kerta käynneillä...

Myrmica: Tervetuloa!!! Tiedän, lapsettomuus on kova paikka myöntää, mä en oo vieläkään myöntänyt, vaikka hoidot on alkamassa... Onko sulla muuten gyne kattonut, onko sulla normaalipaksuiset limakalvot!?! Se voi olla ainakin yks syy, siihen, että ei kiinnity..

Terkuin Sofi

Vierailija
122/181 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli: Hyvältä kuullostaa tiputtelun puuttuminen! Pidän peukkuja että johtuisi raskaudesta. Itselläni tiputtelut alkoi kun lopetin pillerit, söin niitä 8v. Eikä kertaakaan ole vuoden aikana tiputtelut jääneet tulematta ennen menkkoja (paitsi nyt procren hormonipiikin takia). Tulethan sitten heti kertomaan kun uskaltaudut testin tekemään!

Eewokki: Jaksamisia! Puuduttavaahan se yritys ja pettymiset aina on. :(

Sofi: Varmaan kaikilla täällä samanlaiset fiilikset kun ympärillä ihmiset lisääntyy ja itse ei vaan saa sitä kipeästi toivomaansa. Koitetaan vaan kestää!

Ennuli: Ei niitä lapsettomuustutkimuksia kannata jännittää. :) Jos siellä jotain selviää, niin eipähän tarvitse turhaa yritystä jatkaa. Itseäni ainakin helpotti kun ei tarvitse enää tikkujen kanssa ovista kytätä. Näihin hoitokiertoihin sitten kyllä pistää kaiken toivon.

Myrmica: Tervetuloa joukkoon!

Sirusade: Tervetuloa mukaan ja pahoittelut keskenmenosta. Jossain pinossa on kaiketi aiemminkin kirjoiteltu samaan aikaan. Voimia surun käsittelyyn!

Pola: Voi ei! Toivotaan kuitenkin vielä parasta! Ehkä kannattaa olla murehtimatta liikkaa kuitenkin kunnes asia varmistuu.

ON: Kolmas seurantaultra oli tänään. Munarakkulat kasvaa hitaasti. Oma lääkäri poissa, ja sijainen tuntui jotenkin olevan hukassa koko hoidon suhteen... Toiste en kyllä ala koko hoitoon jos ei oma lääkäri ole paikalla! Oma lääkärini oli suunnitellut hormonin (FSH) vaihtoa tässä kohtaa hoitoa yhditelmähormoniin (FSH+estrogeeni) ja tämä lääkäri vain lisäsi tuon yhsdistelmän nykyisen rinnalle. Yritin selvittää suunnitelmaa ja tämä lääkäri myönsikin ettei tiedä mitään tuosta yhdistelmä-hormonista... ei edes ollut tajunnut ennen kuin sanoin, että siinä on myös tuota FSH:ta... mutta pysyi silti päätöksessään että hormoniannos tuplaantuu. :( Enpä tässä viitsi alkaa sooloilemaankaan, joten toivon parasta ettei tule hyperiä ja odotan kauhulla maanantaista uutta ultraa... Onneksi sentään maanantaille laittoi seuraavan käynnin kun sitten on oma lääkäri jo paikalla. Tosin käyntejä on nyt kauhean tiuhaan... kertoo lääkärin epävarmuudesta.

Moona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/181 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on taas tullut teiltä tekstiä. Ihanaa. Mä oon jotenkin ihan masentunut tähän yritykseen. Haluisin mennä lekuriin ja päästä kunnon hoitoihin, mutta mies ei lämpee. Kuulemma vaan rahastusta. Ois valmis myöhemmin, mutta vielä on liian aikaista? Joopajoo. Eikä mulla oo liiemmin rahaakaan siihen. Jos nyt tulisin raskaaksi, niin la ois samassa kuussa kuin esikoinen syntyi eli toukokuussa. Mutta mä oon ihan varma ettei meillä luomusti tärppää... Sit mä alan myös olee jotenkin vainoharhainen, oon varma että mies on käyny salaa poikkasee putket, kun se ei haluu hoitoihin=) Tai sitten se lekuri joka leikkas mut talvella torbeeedoi mun kohdun ihan suikaleiksi=) Mä alan olee ihan valmista kauraa lataamoon=)

Me mennään kattoo sunnuntaina uutta kämppää, ihan perus rivari kolmioo, ostettais niinku eka oma luukku. Sit mä myös mietin että pitäiskö ostaa suoraa neliö, mutta mitäs silläkään tekee, jos jäädään yksilapsiseks perheeksi=)

Niin ja vituttaa kun KAIKKI on raskaana. Jopa meijän koira=) Se saa pentuja syyskuun puolivälissä. Puhdasrotuisia westieitä siis tulossa. Sekin rakki tuli tiineeksi kahesta padosta, niin miksen mä?=) Ne pennut on oikeesti ihania ja todella odotettuja. Ja saahan niistä hyvät rahat, jos kaikki menee hyvin. Nehän mä voin siirtää suoraan johonkin lapsettomuus klinikan tilille=) Mun ystävä kertoi tänään että heillä jäi ehkäisy nyt pois ja toista lasta yrittävät. En jaksanut innostua yhtään. Se onkin ainoa joka ei lähiriiristä ole vielä plussanut. On tää ankeeta ja epistä. Kaikkea hyvää heille.

Kiitos anteeksi. Otetaan yksi vauva vastaan. Onko ylimääräisiä?=)

T:masunasu kp 9

Vierailija
124/181 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi pahoittelut vauvansa menettäneelle ja ISO HALI!

Tännepäin ei taas muuta kun tiputtelu on tapansa mukaan alkanut ja täti kolistelee jo taas ovella..

Tulipahan taas yhdet itkut itkettyä,tuntui jotenkin niin pahalta. Eilen töissä ( kosmetiikkaliike) palvelin asiakasta, joka odotti viidettä lastaan ja höpisi ummet ja lammet odotuksestaan:( Ja tänään olin lääkärissä silmätulehduksn vuoksi ja siellä oli lääkäri sit maha pystyssä.. :( Illalla sit sain hirveen itkukohtauksen kun totesin, että taas epäonnistui.

Hali kaikille!

Haaveilija-79 kp 29 / 28-30

Vierailija
125/181 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kp:t 27/30...mutta aika varmalta tuntuu että ei ollu tässäkään kuussa meidän vuoro, ei oireita ja kai siellä olis edes haamun häivähdys pitäny näkyä. Meillä illalla juhlat ja sen vuoksi testasin näin aikaisin..siis ennen kun edes olisi pitänyt vuodon alkaa. Taidan korkata useamman tämän tuloksen "kunniaksi".. paskat!!!! Olisin niin mielelläni jättäny hyvästä syystä ottamatta.

Meillä hyvä kierto, Paljon seksiä ihan ilman liika yrittämistä, ei sairasteluja ja silti negaa...en ymmärrä mikä tässä mättää!!!!!!

Gyne varattuna ens kuun alkuun. katsotaan mitä se sanoo.

murheellinen mötky

Vierailija
126/181 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan pikaisesti ilmottelemaan että tiputtelu on alkanut tänä päivänä :( Sunnuntaina tulen sitten kommentoimaan paremmalla ajalla muuta. nyt vähän kiireitä (ja onneksi niin...pysyypä ajatukset sentään edes hiukan poissa pettymyksestä)

Vierailija
127/181 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä siis myös huonoja uutisia...

tämä kierto yritettiin olla ajattelematta asiaa, en tikutellut yms, täälläkin yritin mahd, vähän käydä, että saisin pidettyä ajatukset poissa vauvasta...

eilen illalla ja tänään sitten kovat menkkakivut, eli sieltähän se täti taas tulee... suututtaa niin...PALJON (en viitsi niitä mielessäni liikkuvia sanoja tänne kirjoittaa..) ja mä kun olen vielä sellainen, että aina toivon, että "nyt varmaan on tärpännyt"...vieläkin elättelen turhia toiveita, varmasti siihen asti kunnes vuoto alkaa, vaikka niin selvät menkkakivut jo..

tulen taas muutaman päivän päästä (kunhan pahin kiukku ja suru ohi) taas mukaan kirjoittelemaan.

Vilja, kp 34/34(-35) tai kp1...

Vierailija
128/181 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moona: inhottava käydä sellaisella lääkärillä johon ei sitten yhtään voi luottaa että onko perillä mistään.. Tulehan kertomaan mitä huomisessa ultrassa näkyy.

masunasu: Onnittelut tulevista koiranpennuista. Miten on mahdollista että nuo elukat niin helposti tulee paksuiksi :D Millainen oli kämppä? Me ostettiin vuosi sitte rivarikolmio. Asuttiin aikaisemmin kaksiossa ja siinä ei kyllä tila riittänyt. Tämä kolmio on sen verran tilava että mahduttaisiin tässä olemaan pitkän aikaa jos sitä kauan toivottua perheenlisäystä suvaitsisi tulla..

Haaveilija: Voihan perkel**** tiputtelu!!! NIIN VÄÄRIN! koeta jaksaa..

Mötky: Ja voihan vit**** nega! sullekkin jaksuja! Toivottavsti kuitenkin otit sitten sen edestä :)

Vilja: Ei voi olla sullaki näin.... Miksi me kaikki joilla oli nyt kierto lopuillaan jouduttiin pettymään! Ei edes yhdellä meistä voinut onnistua! Yritä sinäki jaksaa.. Ei ole helppoa tämä!

ON: Täällä edelleen vaan tiputtelee.. Ei ole yltynyt yhtään eilis aamusta. mutta näin se on yleensäkin mennyt, tiputellut useamman päivän ja sitten yhtäkkiä hanat auennu kunnolla. Että ei tässä kuitenkaan varmaan toivoa ole. Tänään olis tädin pitäny tulla mun 28pvän kierron mukaan. Viime kierto oli 29 ja varmaan se tämäki kierto siihen sitte menee. Ja ovisplussan sain tikkuun kp15 niin senkin mukaan täti tulis sitte huomenna. Ei voi mitään muuta ko alottaa taas kerran sitten alusta ykkösestä-kakskasiin jne... Sitähän se on ollut jo tässä pitkän aikaa.

Nelli kp 28/28 yk 14 (ja kohta uuteen kierrokseen)

Vierailija
129/181 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyyh..

Vierailija
130/181 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( koeta jaksaa eteenpäin! ei voi oikein muuta enää tässä vaiheessa sanoa..

Vierailija
131/181 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin ihan samaa, kaikki samoihin aikoihin kirjoittaneet, että sieltä se täti tuli...:(

osanotot kaikille!

Tänne se täti ei vielä kuitenkaan ole tullut. Menkkakivut ikään kuin loppuivat? eilen illalla, olivat todella kivuliaita, mutta nyt taas ei mitään. pari päivää ollut kovinkin limaista alakerrassa...outoa.

Vilja, kp 35/34(-35)

Vierailija
132/181 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu täällä olevan yleistä väsymystä yritykseen ja pelkkiä negatiivisia uutisia. Eikä oma mielentilani siitä paljon poikkea.

Masunasu: Ei ne lapsettomuushoidot omaisuuksia maksa. Tai kaikki on suhteellista. Mutta kun miettii mikä voi olla lopputulos, niin kyllä siitä maksaa. Meillä tutkimukset ja eka yritys lääkkeineen maksoi vajaat 2000 ja tämä toinen koitos jäänee alle 1000e kaikkineen kun on samana vuonna. Toivottavasti koiranpennusta on iloa!

Haaveilija: Jaksamisia kaikkien raskaana olevien keskellä uuteen kiertoon.

Mötky: Jaksamisia. Osasitko nauttia juhlista ja unohtaa edes hetkeksi harmituksen?

Vilja: Jos kuitenkin olet raskaana? Siinäkin tulee menkkamaisia kipuja. Toivotaan vielä parasta!

On: Ultrassa jälleen kerran käyty. Munarakkulat kasvaa hiiiitaaaasti (jarru toimii lopulta). Viimeksi kyspyivät lopussa jotenkin yli ja olin todella kipeä. Nyt lääkäri pelkää samaa ja seuraava ultra jo to. Hormoniannoksia nostettiin.

Jotenkin vaan on mielen vallannut sellainen olo, että onko tässä mitään järkeä!?! En usko raskautuvani enää mitenkään. Käyn hoidossa koska haluamme lasta ja mies vielä uskoo raskautumiseen. Vatsa on kipeä ja turvonnut. Klinikalle on lähes 100km matkaa suuntaansa. Pelkkä ajomatka jo tuntuu turhauttavalta. Onneksi oma lääkärini oli paikalla. Punktio on joskus pe-ma paikkeilla. Seurataan tilannetta tiiviisti ettei munarakkulat kypsy liikaa.

Moona

Vierailija
133/181 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei tullutkaan sitten flunssaa, vaan oli vain kurkku kipeä ja lämpöä. Paljon on sitä liikkeellä kuulemma.

Pahoittelut keskenmenosta sirusade. :(

Minulla alkoi jo menkkajomotukset, niinkun yleensäkin tässä vaiheessa kiertoa (endoepäily) ja kohdunnapukkakin on pehmeä ja välilä puoliksi auki. Ja finnejäkin pukkaa aikas paljon. Joten ei tainnut onnistaa tälläkään kertaa. Ensi kierron jätän yrityksen suhteen väliin. Jos tauko vähän auttaisi.

Viljalle peukutuksia! =) bdbdbd!!

Tsemppiä tähän viikkoon! :)

Kp 20/n.28, yk 24

Vierailija
134/181 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole menkkoja vielä kuulunut, passitin juuri miehen ostamaan raskaustestiä :D tiedä sitten, uskallanko sitä vielä huomenna tehdä....

iik...tää on niin jännää...ja hirveetä...pelottaa niin paljon, mutta sitten samalla olen niin innoissaan vaikkei pitäisi olla...aaarrrgghh...

Vilja, kp35/34(-35)

Vierailija
135/181 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä luule olevani raskaana.

V*tuttaa.

Vilja, kp 36/34

Vierailija
136/181 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilja: Voi harmitus!! Täti on julma, kun se kiusaa myöhästymisellään..=(

2pojanäiti: Jospa siitä tauosta olis jotain apua, peukutetaan sille!

Moona: Piti kysymän, että käyttekö te yksityisellä hoidoissa? Kiva, että kirjoittelet noista hoidoista, etukäteen ei mitään hajua niistä, joten saa tietoiskua sulta...

Haavelija & Mötky: Voi harmistus teillekin! Jaksuja!!

Masunasu: Purkaudu vaan, aikalailla samoissa ajatuksissa kaikki mennään...

Nelli: Kuinka kävi? Yltykö tiputtelusta?

ON: Vietettiin miehen kans "seurusteluviikonloppu"!! Teki hyvää, pitkästä aikaa itsekin oikein nautti hempeilystä, ettei tuntunu pakkopullalta.. Sitä vikaa kun viime aikoina on ollu.. Sitten mä katsoin o-testejä ja aattelin, että paskat.. Hempeillään tämä kierto ja ajatellaan asiaa uudestaan ens kierrosta, kun on hoidotkin aloitettu..

Mä ensin aattelin, ettei musta olis taukoa pitämään, koska ei tätä ajatuksista pois saa, mutta nyt on jotenkin niin väsynyt, että ei oo muuta vaihtoehtoa... Ja täytyy sanoa, että kiva haluta miestä kerrankin halusta, eikä siitä syystä, että päivä olis oikea...;)

Sofi, kirjoittelee kuitenkin...=)

Vierailija
137/181 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ensin aattelin, ettei musta olis taukoa pitämään, koska ei tätä ajatuksista pois saa, mutta nyt on jotenkin niin väsynyt, että ei oo muuta vaihtoehtoa... Ja täytyy sanoa, että kiva haluta miestä kerrankin halusta, eikä siitä syystä, että päivä olis oikea...;)

vois olla mun kirjoittama! :) meilläkin oli/on "lepäilykuukausi" meneillään. Ja tosiaan, tätiä ei vieläkään kuulu. Mitähän tässä nyt on tapahtunut...mitään menkkakipujakaan ei enää ole...kummaa...

Vilja, kp36/34, testi tosiaan nega tänään (oli joku Pretec merkiltään, S-marketista mies sen toi....)

Vierailija
138/181 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan taas kaikille ja tervetuloa uusille! Pahoittelut sirusade, varmasti aivan kauhea kokemus..

Mä oon ollut niin tympiintynyt ja vittuuntunut koko yritykseen, ettei tänne kirjoittelukaan ole innostanut. Välillä käynyt tiedän tilanteita vilkuilemassa, ja eihän ne edelleenkään hyviltä näytä. Siis mikä tätä pinoa vaivaa?! =) Joku kauhea huono-onnisuuden pilvi ilmeisesti.. =)

Meidän tutkimukset alkaneet tk:ssa hoitajan tapaamisella, labrassa käynnillä ja mies toimitti yksityisesti simppanäytteen. Nyt odotellaan kahden viikon päästä olevaa lääkäriaikaa, niin sanotusti totuuden hetket. Molempia pelottaa, että mitä vikaa ne meistä löytää..

Niin soisin teille kaikille siskoille viimein ne plussat! Ja itselleni myös :D

inkeri kp 13/26-28

Vierailija
139/181 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkoi tänä aamuna kunnon vuoto :( (kivasti myöhässä kun sunnuntaina olisi "oikeasti" pitänyt alkaa) Kiertopäivät meni jopa 30 saakka. mulla yleensä korkeintaan se 29 ollu vähimmillään 27. Mutta ei auta nyt itkut, pakko jaksaa taas seuraavaan yritykseen.. Muuten sitä pientä ei itselleen ainakaan saa.

nuoleskelen varmaan muutaman päivän haavoja ja tuun sitten takaisin..

niin ja Viljalle pahoittelut negasta ja kaikille paljon tsemppiä!

-Surullinen Nelli kp 1/28 yk 15

Vierailija
140/181 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset täältäkin suunnalta pitkästä aikaa. Harvoin tulee enää täällä kirjoiteltua, mutta lähes päivittäin käyn lukemassa kuulumisianne, mutta plussia ei vaan kuulu...Itse on jo niin turtunut tähän kuumeiluun, odottamiseen ja kaikkeen yrittämiseen, että oikeestaan edes tädin tulo ei tunnun miltään :(

Pahoittelut kaikille alkukirtolaisille tädin tulosta :(( Viljalle vielä tsempitykset, jospa sittenkin!

Meillä alko viime perjantaina YK 24 ja nyt alkaa olemaan täti taas poissa, vielä kun tajuisi jatkossakin pysyä poissa. Nyt vähän jänskättää viikon päästä oleva keskussairaala-aika, saa nähdä, mitä siellä tehdään/tutkitaan...kovat odotukset on, että jospa jotain hoitoja pikkuhiljaa alettäisiin tekemään (meillä miehen simpat surkeita).

Tsemppiä kaikille pitkään yrittäneille :)