Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* Pidempään tuhdanneiden ELOKUU*

Kommentit (181)

Vierailija
61/181 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin tsemppiä uuteen kiertoon, vaikka nyt varmasti tuntuukin vaikealta!

- Ennuli-

kp 28/28

Vierailija
62/181 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me tiedetään miltä susta nyt tuntuu, joten ei siitä sitten sen enempää.

Meiltä sitten vissiin löytyi poikkeuksellinen mies mitä simppatestiin tulee, ei käkistelly yhtään vaan ite jopa soitti labraan ja kysyi milloin voi tuoda. YLI pari vk meni ennenkuin tulokset saatiin puhelimitse, hyvät oli...

Sorry en taas muista yhtään nimimerkkejä ja kuka missäkin vaiheessa, tääl on paljon uusia. Itse oon roikkunut täällä palstalla jo n. vuoden! Herranjestas miten aika on vierähtänyt nopsaan. Ja yhä vaan tuhtaamassa...

eewokki (kp en jaksa laskea)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/181 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyytikki: minä söin 5kk teroja, ensin 1/pv ja sitten 3kk 2/pv kp 15-24 ja yhdellä tabletilla ei mitään paitsi kierto oli noin 23pv mutta kun kahteen nousi, kierto nousi noin 35pv, rinnat ja etenkin nännit järkyttävän kipeät kp15 menkkoihin asti, hyvä että liivejä pysty laittamaan päälle kun sattu ja sitten tuli se oksetus, joka kuukausi noin 4päivää kierron puolessa välissä eto ja yökötti. maha näyttää viikko ennen menkkoja että ilmapallon olisi nielassu... :( ainut hyvä oli että menkkakivut hävisi niiden nappien ansiosta. nyt alotin parin kuukauden tauon jälkeen terot uudestaan 2/pv ja nyt yökötys vaan siirty puolivälistä kiertoa siihen kun viimesen napin otan...

Meillä oli helppo saada mies simppansa antamaan kun lupasin hoitaa "homman"... :D olikin kyllä aika varma että niistä ei ole asia kiinni mutta kyllä sen huomasi että herra itse oli aika jännittyny kun lekurin kanssa puhuin puhelimessa kun mulle soittivat ne tulokset... Ainut mikä oli niin lekuri käski soittaa labraan ja sopia millon tuodaan näyte kun aina ei kuulema sellainen ihminen ole töissä joka niitä tekee niin sovittiin puhelimessa että hän LAITTAA KONEELLE että tuon sen heti seuraavana aamuna ennen 8 kun mies menee 7töihin ja siinä on se tunti aikaa toimittaa se. Seuraavana aamuna sitten hipsin purkin kanssa terveyskeskukseen, näytteen tutkijan kommentti: "minulle ei ole ilmoitettu että tälläinen olisi tulossa mutta KAI SE ON TUTKITTAVA kun kerta sen tänne toit..." jäi vähän paha maku että anteeksi nyt hirveesti mutta EI ole minun syy että teillä hommat kusee eikä osata nähtävästi käyttää niitä tietokoneita eikä hoitaa asiakaspalvelua kuten kuuluisi...

-anu- kp28/30-35

Vierailija
64/181 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa kiertopäiviä ollut joko 25 tai 28, tosin viimeksi menkat alkoi vasta kp 31, tiputtelu kyllä jo kp 26. Kävin viime marraskuussa gynellä, ja sillon mut ultrattiin ja lääkäri totesi että minulla on oikein kauniit munasarjat ja muutenkin kaikki ok :) Sanoin että aina välillä tiputtelee, niin lääkäri ei sanonut siihen oikein mtn, ei ollut huolissaan. Toivon kovasti että mulla olisi kaikki ok, vaikka voihan tiputtelu johtua mulla hormoneista. Mutta nyt jo kp 5, jos lasken "kunnon menkkojen" alkamisesta, joten muutaman päivän päästä alan tikutella :) Tää on jänskää!

Vierailija
65/181 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kerrankin hyvillä mielin siitä. Päivän myöhässä ja ilman tiputteluja! :D Taisi procren depot olla syyllinen. Huomenna klinikalle, ultraääni ja hormonipiikitykset alkakoon...

Moona, kp1, hoitokierto

Vierailija
66/181 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut KP :(!

Hienoa moona, et täti tuli kuin tulikin...joskus tässä pinossa voi näkyy näinkin sanoa ;).

Ei ollut kallis testi sofi :).

Tsemppiä kaikille kiertoon.

kisu

Vierailija
67/181 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taas hiukan apeammalla mielellä.. Pissin vielä tänään ovistikkuun ko niitä yksi vielä kaapissa oli.. Ja edelleen tuli plussa! Pitää käydä huomenna ostaan lisää ja toivoa ettei siihen enää plussaa tule! Olen ymmärtänyt että kyseessä ei ole normaali ovulaatio jos ovisplussan saannin jälkeen viiva ei lähde heikkenemään. Onkohan jollakin teistä tietoa tästä asiasta?

Himputin himputti sentään...

68/181 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenä, KP, ei paljon lohduta, mutta onnea seuraavaan kiertoon.

Mulle vois päivittää tonne esittelypinoon

mä 33v, mies 42 v

molempien eka

yritys alotettu 4/06

suolistossa oleva endo ja lyhyt kierto vaivaa, odotetaan että mies antaa näytteensä niin sitten jatkot (ei vielä oo suostunu näytteen antoon)

Anu: mulla Terolutit käytössä nyt 6. kierto, alko tähystyksen jälkeen tossa keväällä. Annostus 1/pv. Joka toisessa kierrossa näyttää pitävän 25 pvää, mut jokatoinen sit lyhyempi. Eli ei isoa vaikutusta tohon asiaan. Oireet pahentuneet joka kierrolla. Turvotus aika mahtavaa loppukierrosta. Onneks mitään pahoinvointia ei oo ollu.

on nää piinaviikot vaan hitaita, ei aika meinaa kulua millään. Mulla mieliala vaihtelee päivänkin aikana toiveikkuudesta täyteen epätoivoon. Mies ei ymmärrä yhtään eikä se kestä puhua asiasta juurikaan.

Nyytikki kp 15/21-25, yk... paljon, taitaa olla joku 52 tai jotain menossa.

Vierailija
69/181 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon kaikille kannustuksesta ja osan otosta... Mä en enää ikinä epäile raskautta, ennenkuin menkat on 2 viikkon myöhässä..

KP

Vierailija
70/181 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan päivittelemään tämän päivän ovistestailua. Plussa se on edelleen! :( Voi ********** sentään! Ehkä hieman haaleempi mutta kuitenki tulkittavissa ihan plussaksi. Nyt oli eri merkkisiä testejä ko aikaisemmin tässä kierrossa käytetyt eli voi siitäkin johtua. Pitää ottaa tää asia esille ens kerran ko on lääkärin kanssa yhteyksissä ja kattoa mitä se sanoo... (Veikkaan että se sanoo et "Ihan normaalia" kaikki jutut on sille ihan normaaleita)

Hauskinta tässä on se että jos mulla edelleen nyt näyttää tikku ovisplussaa ja jos tääki kierto menee niinku kaikki muutkin niin mullahan alkaa tiputteleen jo ens la-su.. Että onpas vaan monta päivää aikaa tässä välissä. Mutta joo se on normaalia :) (ainakin näin mulle on sanottu)

Harmistuksen harmistus sentään!

Nelli ja kauhea harmitus kp 17/28

Vierailija
71/181 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on monilla alkanut menkat, typerää!!!

Nelli: mulla ei ole oikein mitään kokemusta noista ovistesteistä... pari vuotta sitten kokeilin, mutta en tullut hullua hurskaammaksi. Mä oon erkoistunut ainoastaan raskaustesteihin, nega-sellaisiin:)

Omaa hanuria: Mulla on menkat pari päivää myöhässä. Ja tein äsken nega testin apteekin omalla. Ekaa kertaa oon päässy niiden lugejen kanssa näinkin pitkälle ilman menkkoja. Mä en taas tiedä mitä mieltä oon koko perkeleen lääkkeistä/hormooneista...=) Olin tänään muka niin varma että plussa tulis, mutta ei... Ei mulla mitään tuntemuksia tissisäryn lisäksi ole, mutta kierto meni niin pitkäksi. Täytyy katsoa koska se hanuri alkaa vuotaa, TAAS!

Masunasu kp 32/28-30

Vierailija
72/181 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Neptunukselle, mahtavaa!

Sehän se pelottavaa onkin, että moni sanoo tulleensa raskaaksi just siinä kierrossa kun ei ollu mitään yritystäkään... ja meikäläinen on tällainen megayrittäjä :-( Ei osaa olla yrittämättä! Paitsi ensi kierrossa EN kiusaa itseäni millään hormoneilla, en kyttää ovista ja harrastan petipuuhia just silloin kun huvittaa.

Pahoittelut Masunasulle negasta. Jos et tiedä varmasti milloin ovis oli niin voi se plussa vielä tulla jos ei tätiä näy!

Nelli: enpä minäkään osaa sanoa tuohon monen päivän plussaan mitään. Ite oon aina lopettanu testauksen plussapäivään, ja silloin harvoin kun oon mielenkiinnosta testannu vielä seur. päivänä, niin kyllä se viiva on ollut jo vaaleampi. Voi riippua testistä tai sitten ihan mistä vaan...

ON: nännit edelleen kipeät, on ollu jo oviksesta lähtien, taitaa siis johtua vaan hormoneista. Ja eipä muuta sitten tähän kroppaan kuulukaan. N. vk vielä oletettuun tätipäivään. Ja sitten vielä luget sitä myöhästyttää 2-3 pv - masentavaa.

Miks minä oon aina niin oireeton ennen menkkoja, haluaisin edes jotain valeoireita että sais hetken kuvitella olevansa raskaana ;-) Monella tuntuu olevan kaikenmoisia oireita. Eihän se tietty ole kivaa sitten pettyä...

eewokki

Vierailija
73/181 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Neptunukselle piti mennä kolmosten pinoon, havupää mikä havupää :-(

ewok

Vierailija
74/181 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei myöskään kokemuksia pitkittyneestä ovis plussasta. Silloin joskus kun testailin, sain vain yhtenä päivänä minkäänlaisen viivan ainaiseksi. Sekin haaleampi kuin testi. Digitaalisella ovistestillä kerran varmistin että se kohdallani tarkoittaa plussaa. Mites Nelli tunnetko ovista yleensä päivä-pari plussan jälkeen? Jos tunnet ovisnipistykset/ olet bongaillut ovislimoja niin sen luulisi huojentavan mieltä.

Masunasu: Toivo ja epätoivo vaihtelee kun piinailee, se kuuluu asiaan. Ehkä kierto on vaan muuten venynyt, mutta toivottavasti johtuisi kuitenkin raskaudesta!

ON: Kävin eilen klinikalla. Puregonia ei vielä aloitettu: limakalvo oli vielä 6mm paksu, pitää vuotaa ohuemmaksi. Mutta suurempi huoli oli se, että munarakkulat olivat kasvaneet, suurimmat 9mm. Niiden kun pitäisi olla lepotilassa jos Procren vaikuttaisi kunnolla. Otettiin vielä yksi verikoe ja siitä vastaus tänään iltäpäivällä. Voi olla että hoito siirtyy jos omat hormonit on liian sitkeitä. :(

Moona

Vierailija
75/181 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on purukalustokin taas kunnossa! Ei pitäis siitäkään olla mikään kiinni...=)

KP: Voi paska! Ei voi muutakun sanoa, että valitettavasti me tiedetään kuinka paska fiilis...=(

Nelli: Ei valitettavasti kokemuksia pitkittyneestä ovisplussasta! Harmi ettei voi olla avuksi.. Jospa siitä lääkäristä olis mitään apua, muutakuin että "normaalia..."

Moona: Harvinaista, että tässä pinossa ollaan tädistä tyytyväisiä!=) Toivottavasti te kuitenkin pääsette aloittamaan hoidot!! Inhottavaa, jos pitää siirtää kuukaudella...=(

Kisu: Kiva kuulla sustakin! Kuinkas masun kasvattelu etenee?=)

Aika monet näköjään popsii jo jotain lääkettä... Varmaan se on itselläkin edessä, kunhan se aika sinne polille tulis...

Eewokki: Mulla on kans aivan oireeton loppukierto menossa... Tosin mä tykkään tästä enemmän. Monena kuukautena on ollu jos jonkin moista oiretta ja aina se pudotus on sillon katkerampi...

Omaa napaa sitten: Tosiaan nyt ei oo oireen oiretta, mutta kuten sanottu, tässä kuussa en toiveita elättele sen taudin takia.. Yleensä on ollu kova tissiarkuus ennnen tätiä, nyt ei ees sitä... Viikonloppuna tod.näk. tulee vieraisille...

Sofi kp29

P.S. Hassusti monella menee kierto samoissa lukemissa, tsemiä piinailijoille!!

Vierailija
76/181 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klinikalta tuli soitto: Omat hormonit jyllää jarrupiikistä huolimatta. :( Ilmankos ei ole ollut mitään vaihdevuosioireita. Ensi viikon maanantaina uusi ultra + verikoe. Jos rakkulat jatkaa kasvuaan, niin en tiedä mikä sitten auttaa. Jarrupiikki ei ainakaan silloin tehoa minuun.

Jatkuvasti tulee uusia mutkia matkaan, ja nyt ei sitten tietenkään työvuorot täsmää kun hoito alkaa viikon myöhäs (jos alkaa). Töissä en haluaisi asiasta puhua kun harvoille ja vaituille. Mutta vuoroja on yritettävä sitten vaihtaa hoidon mukaan. Mutta nyt viikko pelkkää odottelua.

Moona

Vierailija
77/181 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellin vinkistä ängen mukaan tähänkin ketjuun...

Tässä tärkeimmät taustaspeksit:

Esikoista väännetään, yritystä 06/07 lähtien. Syksyllä -08 lapsettomuustestit, joissa ei ilmennyt mitään vikaa kummassakaan.

Yksi onnistunut raskautuminen mutta epäonnistunut raskaus, kun sikiö kuoli tuntemattomasta syystä noin rv 17 (huomattiin vasta rv 20, kun ei mitään oireita ollut, mutta aloin huolestua, kun en ruvennut tuntemaan liikkeitä).

Toukokuun alkupuolella siis keskenmenon lääkkeellinen tyhjennys (=synnytys) ja kaavinta. Sen jälkeen ekat menkat heinäkuussa ja nyt kp 31/? menossa.

Ja ikää siis mulla kohta 32, miehellä 35.

Kaikenlaisia oireita ja tuntemuksia juuri nyt löytyy, mutta kuvittelua se vaan kuitenkin on...

Tsemppiä kaikille teille kunkin oman tilanteen mukaan joko menkkojen, tutkimustulosten, ovulaation tai testauksen odotteluun!

Pola

Vierailija
78/181 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

masunasu: pahoittelut negasta!

havupää-eewokki: kauan aikaa luin ja ihmettelin että onkohan mulla menny ohi joku Neptunus :D Minä lukeudun niihin joilla on niitä oireita ennen menkkoja. Ja kaikista hauskinta onkin kun ne vaihtelee niiiin paljon.. Aina kun saa jonkin uuden oireen niin taas miettii että mitä jos nyt! Ja sitten onkin rysähdetty vauhdilla alas :(

Moona: Ennen mulla oli aina selvät oviskivut.. Ja sitte oli taas kuukausia ettei ollut. Nyt sitten taas tässä kuussa on ollut kipuja. (Vähän huojentaa se kyllä mieltä, siinä olet oikeassa) Mutta sitten taas masentaa se kun PCO:ssa ovistestit voi näyttää useamman päivän plussaa ja mulla ultrassa nähtiin tuota monirakkulaisuutta.. Ja näinhän ne mun ovistestit sit näytteli. Mutta en ole heittäny tämän kuun toiveita silti vielä harakoille. Periaatteessa jos kuitenki plussan (vaikka monena päivänä) sain tikkuun niin luulisi että siinä tapauksessa jonkinlainen lh-huippu on pitänyt olla :) Toivottavasti te ette joudu siirtämään hoidon aloitusta! (Voi kurjuus sentään)

Sofi. Hyvä että purukalusto kunnossa :) Minunki kai pitäis kaydä....muttako en sitten yhtään tykkää :(

Pola: Tervetuloa tänne :) Tuolla toukotoiveissa olen myös kirjotellu ja Pola sinne ilmesty ja ajattelin kertoa että Pola olisi varmaankin tervetullut myös tännekkin pinoon..

Täällä ollaan hyödynnetty ihan tosissaan noita plussia.. Jos se ovis kuitenkin on tullut/tulemassa! Ja sitten kun tuota plussaa on niin kauheasti pukannut niin ei nyt sitten tiedä että mikä päivä se pitäisi siellä vällyjen alla touhuta että olis parasta aikaa..niin tottakai sitä on sitten touhuttu urakalla :D Ja vielä pitää muutama päivä ainakin jatkaa samaa tahtia! (Jos eilen vielä sain plussan niin siitä pitää varalta laskea se 48h)

Ja yksi oire ilmesty myöhään eilen illalla joka kyllä puhuisi sen puolesta että ovis olisi kaikesta huolimatta tullut ja ollut tai tulemassa... Mulla tuli nännit ihan älyttömän kipeiksi!! Ne on ennenkin tulleet oviksen aikaan kipeiksi, mutta nyt on kyllä todella huimat nännikivut!

Nelli

Vierailija
79/181 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskinpa huvikseni jos tästä kierrosta ei tärppää.. ja mun kierto pysyy ton 28 pvä niin mun seuraavaki mahdollinen LA osuu toukokuulle :) Että en ole tod.näkösesti täältä pinosta poistumassa vähään aikaan! No niin ja nyt telkun ääreen!!

Vierailija
80/181 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä toinen havupää eewokin lisäksi!! Toi äskenen piti mennä tonne toukotoiveisiin :D