Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitteko selittää mitä mieheni näki?

Vierailija
01.08.2009 |

Eilen hän viimein kertoi minulle, mitä oli nähnyt monta viikkoa sitten keskellä yötä, herättyään vessaan.

Kun hän tuli vessasta, hän oli vilkaissut kaksivuotiasta tytärtämme, joka nukkuu meidän välissä öisin, ja siinä hänen katsoessaan, tyttäremme nousi nopeasti istumaan, hieroi silmiään ja sitten katsoi miestäni ja hymyili. Vasta sitten mieheni oli tajunnut, etä tyttö edelleen nukkuu sängyllä ja hahmolla, joka nousi ylös siitä tyttömme kohdalta oli siivet! Aivan pienet siivet selässä. Sitten näky oli kadonnut.

Kaikkein uskomattominta on, että mieheni, joka ei ikinä usko mitään, eikä heilahda mistään, meni tästä aivan "sekaisin", siis hyvällä tavalla. Hän sanoo, ettei ikinä ole kokenut vastaavaa, että hän on tuntenut olonsa sen jälkeen aivan uskomattomaksi, vahvaksi ja rauhalliseksi ja samoin hän on uudelleenarvioinut koko elämänkatsomustaan. Emme siis ole mitään uskovaisia, vaikka kirkkoon kuulummekin, mieheni vielä vähemmän kuin minä.

Hän oli pelännyt, että pidän häntä hulluna, ja vasta eilen hän lopulta varovaisesti kertoi, mitä oli nähnyt. En epäile hänen kertomustaan, niin valtavasti se on häneen vaikuttanut, sen voi nähdä selvästi. Itse aloin itkeä ja puhuimme asiasta läpi yön.

Pitkä sepustus, mutta kysyn asiaa täältä, sillä mieheni ei anna minun puhua tästä kellekkään muulle.

Näkikö hän enkelin? Vai tyttäremme jossain eri olotilassa tai hahmossa? Joka tapauksessa mieheni sanoo, että sai sen tunteen, että hän näki olennon "vahingossa", ettei sen ollut edes tarkoitus varsinaisesti näyttäytyä, mikä sitten olikin.

En voi uskoa, sen olleen pelkkää unta, ei kai uni voi noin kääntää ihan tasapainoisen ihmisen elämää noin ylösalaisin?

Emme noin ylipäätään usko mihinkään yliluonnolliseen, itse en ainakaan ole koskaan nänhyt mitään sellaista, mutta tämä on OUTOA.

Mitä pitäisi ajatella?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ihmiset sotkevat asioita, esim. 26 ei ymmärrä yhtään mistäkysymys. sorry vaan 26. On eri asia olla esim. väsymyksen tai kuumeen takia houretilassa ja nähdä hämähäkkejä kuin tuo mitä ap:n mies näki.

Uskon että ap:n mies näki enkelin. Olen kuullut muutamia tarinoita tällaisista vastaavista ja ne ovat olleet ennen/jälkeen jonkin suuren onnettomuuden tai vaaratilanteen, jossa enkeli on suojellut lasta. Eli perheelle on myöhemmin tullut hyvin selväksi miksi enkeli näyttäytyi.

Vierailija
42/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse epäilen että miehesi oli unen ja valvetilan rajalla ja nähnyt unta. Tavallaan unissakävellyt. Ystäväni käy jääkaapilla juomassa joka yö eikä hänellä ole tapahtumasta mitään muistikuvaa. Minä herään joka yö vessaan ja kyllähän se on sellaista aivan automaattista toimintaa. Sitä ei ole edes ihan kunnolla hereillä.

Jos mies näki jotain paranormaalia niin kyseessä oli luultavammin ruumiista irtaantuminen. Tätä tapahtuu esimerkiksi leikkaussaleissa nukutuksen yhteydessä ja koomasta heränneet ovat kertoneet itautumisesta. Tajunnantaso on tietyllä taajuudella niin sielu voi irtautua ruumiista ja palata siihen takaisin. Harvinaista että joku on sellaisen päässyt näkemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikista todennäköisin selitys on, että miehesi näki valveunta.

Itse näen useasti valveunia.

Sitä kun voi nukahtaa kesken kävelynkin.

Tajuan aina kun näen jotain outoa nukahtaneeni ja säpsähdän hereille.

Sitä on tavallaan unen ja hereillä olon välimaastossa. Miehesi nukahti markalla ja meni puoliunessa nukkumaan.

Hullu hän ei tietenkään ole.

Vierailija
44/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ihmiset sotkevat asioita, esim. 26 ei ymmärrä yhtään mistäkysymys. sorry vaan 26. On eri asia olla esim. väsymyksen tai kuumeen takia houretilassa ja nähdä hämähäkkejä kuin tuo mitä ap:n mies näki.

Uskon itse, että tuo kokemus oli enkeli. Sen lisäksi minulla itselläni on ollut ns. aistiharhoja: Luulen näkeväni jotain, mutta kun katsoo tarkemmin, niin ei siinä mitään olekaan. Tai kuulen jonkin äänen, kysyn mieheltä kuuleeko hän, ei kuule ja samantien ääni lakkaa. Noissa tapauksissa silmät/korvat tai aivot tekevät jonkin tepposen ja tiedän hyvin, että kyse on harhasta enkä ajattele asiaa sen enempää.

On aivan eri asia nähdä jotain yliluonnollista. Kyllä silloin TIETÄÄ, että tämä ei ollut harha. Siitä jää tietynlainen tunne (niin kuin ap:n kertomuksessa) ja sen vain tietää. Mutta se pitää tosiaan itse kokea. Jos ei ole koskaan kokenut sitä tunnetta, niin eihän silloin voi tietää, että kyllä ihminen erottaa harhan ja yliluonnollisen kokemuksen. Se on aivan totaalisen eri asia, jos on kokenut molemmat.

Vierailija
45/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen ohjesääntöhän on olemassa että täällä kaikki on samanlaisia. Jos vain sinä näet tai kuulet jotakin, et omaa erityisvoimia vaan... niin noh, kuten lapsena sanottiin: "tik tak tik tak viri viri tööt tööt".

Vierailija
46/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun näkemykseni on valon ja varjon leikki, ja se on vähintäänkin yhtä todennäköinen kuin sinun näkemyksesi henkimaailman asioista :) -6

"vähintäänkin yhtä todennäköinen" Jos edes kerran kokisit itse jotain yliluonnollista, et rinnastaisi aistiharhoja yliluonnollisiin kokemuksiin. Mutta kun ei tiedä, millaista se on, niin on helppo väittää kaikenlaista todennäköisyyksistä. Se on niiiiin HELPPO sanoa, kun ei tiedä.

Vierailija
47/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei sitten monen muun kannattaisi uskoa niihin ihan selvästi näkemiinsä hämähäkkeihin ja kuolleisiin setiin yöpöydällä?

Sitäpaitsi, miksi ihmeessä enkeli hieroisi silmiään?! Ai että hänkin oli nukkumassa siinä perhepedissä ja heräsi kun isä kolisteli vessasta?

Joopa joo. Tuskin. Jos enkeleitä on olemassa, niin ei ne nyt kyllä tasan tarkkaan vedä unta palloon silloin kun pitäisi lapsen unta valvoa... Tai häikäisty jostain vessanvalosta.

Kamoon ihmiset.

-6

Ap kysyi ihmisten yleistä mielipidettä, miten selittää se mitä miehensä näki. Minun näkemykseni on valon ja varjon leikki, ja se on vähintäänkin yhtä todennäköinen kuin sinun näkemyksesi henkimaailman asioista :)

-6

Jos selvästi näkee tytön hieromassa silmiään ja vieläpä siivet, aikamonen valo ja varjo -leikki pitää olla aiheuttaakseen sen.

On jännää, miten joidenkin on niin vaikeaa hyväksyä, että kaikissa tilanteissa ei vain ole mahdollista löytää selitystä konkreettisista asioista. Minusta on tosi lohdullista, että emme ymmärrä kaikkea. Mutta esim. tieteellistä ateistia sellainen tietenkin voi häiritä, ja täytyy vaikka sitten rautalangasta vääntää joku selitys kaikelle.

Vierailija
48/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli kamalat vilunväreet ja iho ihan kananlihalle.

Vierailija
49/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätkytkuolemaan voi kuolla isompikin! Ei se riski siihen 2 vuoteen lopu, vähenee kyllä rutkasti! Mutta yli 2 v. lapsi voi kuolla kätkytkuolemaan! Vanhin mistä olen kuullut oli kuusivuotias!!! Ja kuolinsyy oli oikeasti kätkytkuolema.

se varmaan johonkin muuhun on "oikeasti" kuollut. kätkytkuolemastahan puhutaan silloin kun ei osata syytä varmasti selittää.

Vierailija
50/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tunnet miehesi paremmin kuin tämän ketjun kommentoijat. Luota omaan vaikutelmaasi siitä, mitä miehesi kertoo. Pääasia on, että olo on ollut myönteinen ja turvallinen, silloin ei ole mitään pelättävää. Kerro miehellesi, ettei hän tosiaankaa ole hullu, eikä ainoa, joka on kokenut jotain aiemmin kokematonta ja ihmeellistä.

Itselläni on ollut joitakin etiäisiä (tiedän etukäteen asioita), mutta en jaa niitä kuin mieheni kanssa, koska ne ovat niin vaikuttavia, enkä kaipaa niihin mitään kommentteja. En harrasta mitään paranormaaleja asioita, enkä edes toivo mitään erityistaitoja tai -kokemuksia itselleni. Kaikki vain ei ole tässä, mitä aisteillamme ja älyllämme havaitsemme tai ymmärrämme.

Vierailija
51/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni ja pappani kuoli n. vuotta ennen pikkuveljeni syntymää. Kun veljeni oli 3-4 vuoden ikäinen äitini huomasi usein kuinka hän katseli ja naureskeli ihan tyhjyyteen, ei millekkään lelulle, asialle jne. äiti sitten muutaman kerran kysyi että mitä sinä katselet niin pikkuveli vastasi: tuota vanhaa pappaa, ja kuvaili minkä näköinen oli: iso maha, pitkä parta, kuten papalla oli.

Vierailija
52/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä porukka on sitten sekaisin...nähdään "enkeleitä" ym olemattomia.

Tulkaa nyt järkiinne jo.

Vierailija
53/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se riski siihen 2 vuoteen lopu, vähenee kyllä rutkasti! Mutta yli 2 v. lapsi voi kuolla kätkytkuolemaan! Vanhin mistä olen kuullut oli kuusivuotias!!! Ja kuolinsyy oli oikeasti kätkytkuolema.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän