Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitteko selittää mitä mieheni näki?

Vierailija
01.08.2009 |

Eilen hän viimein kertoi minulle, mitä oli nähnyt monta viikkoa sitten keskellä yötä, herättyään vessaan.

Kun hän tuli vessasta, hän oli vilkaissut kaksivuotiasta tytärtämme, joka nukkuu meidän välissä öisin, ja siinä hänen katsoessaan, tyttäremme nousi nopeasti istumaan, hieroi silmiään ja sitten katsoi miestäni ja hymyili. Vasta sitten mieheni oli tajunnut, etä tyttö edelleen nukkuu sängyllä ja hahmolla, joka nousi ylös siitä tyttömme kohdalta oli siivet! Aivan pienet siivet selässä. Sitten näky oli kadonnut.

Kaikkein uskomattominta on, että mieheni, joka ei ikinä usko mitään, eikä heilahda mistään, meni tästä aivan "sekaisin", siis hyvällä tavalla. Hän sanoo, ettei ikinä ole kokenut vastaavaa, että hän on tuntenut olonsa sen jälkeen aivan uskomattomaksi, vahvaksi ja rauhalliseksi ja samoin hän on uudelleenarvioinut koko elämänkatsomustaan. Emme siis ole mitään uskovaisia, vaikka kirkkoon kuulummekin, mieheni vielä vähemmän kuin minä.

Hän oli pelännyt, että pidän häntä hulluna, ja vasta eilen hän lopulta varovaisesti kertoi, mitä oli nähnyt. En epäile hänen kertomustaan, niin valtavasti se on häneen vaikuttanut, sen voi nähdä selvästi. Itse aloin itkeä ja puhuimme asiasta läpi yön.

Pitkä sepustus, mutta kysyn asiaa täältä, sillä mieheni ei anna minun puhua tästä kellekkään muulle.

Näkikö hän enkelin? Vai tyttäremme jossain eri olotilassa tai hahmossa? Joka tapauksessa mieheni sanoo, että sai sen tunteen, että hän näki olennon "vahingossa", ettei sen ollut edes tarkoitus varsinaisesti näyttäytyä, mikä sitten olikin.

En voi uskoa, sen olleen pelkkää unta, ei kai uni voi noin kääntää ihan tasapainoisen ihmisen elämää noin ylösalaisin?

Emme noin ylipäätään usko mihinkään yliluonnolliseen, itse en ainakaan ole koskaan nänhyt mitään sellaista, mutta tämä on OUTOA.

Mitä pitäisi ajatella?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kauheeta! Heräsikö lapsi ihan normaalisti aamulla eikä kuollut kätkytkuolemaan tms. kamalaa?

Vierailija
22/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olennaisinta on mielestäni olotila. Valtava rauhan ja onnen tunne ei seuraa ihan mistä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette selvästi ole koskaan kokeneet mitään yliluonnollista. Sitten kun/jos sen kokee, tietää kyllä itse, ettei se ollut unta tai valon ja varjon leikkiä. Mutta jos ei ole kokenut, on niin helppo sanoa, että sitähän se vain oli.

Minulla on yliluonnollisia kokemuksia, mutta olen kokenut myös aistiharhoja (nähnyt liikettä silmäkulmassa jne) ja tiedän kyllä, että ne ovat eri asioita. Kaikki oudot asiat ei ole yliluonnollisia, mutta kun sellaisen kokee, niin kyllä sen tietää.

Vierailija
24/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuma kerran vaikutti positiivisesti, niin hyvä niin. Eipä sitä voi eikä tarvitse järjellä selittää. En itse ole nähnyt enkeleitä, mutta tiedän henkilöitä, tavallisia suomalaisia, jotka ovat nähneet. Olen itse uskovainen, joten uskon myös "yliluonnolliseen", ja tiedän kaikenlaisia ihmeitä tapahtuneen. Uskon siihen, että on tämä maailma, minkä me näemme, ja toinen maailma, joka ei ole meidän aistiemme ulottivissa, paitsi pieninä välähdyksinä.

Vierailija
25/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori.. :) Oli vaan pakko kommentoida.

Hyi kauheeta! Heräsikö lapsi ihan normaalisti aamulla eikä kuollut kätkytkuolemaan tms. kamalaa?

Vierailija
26/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyi ihmisten yleistä mielipidettä, miten selittää se mitä miehensä näki. Minun näkemykseni on valon ja varjon leikki, ja se on vähintäänkin yhtä todennäköinen kuin sinun näkemyksesi henkimaailman asioista :)

-6

ette selvästi ole koskaan kokeneet mitään yliluonnollista. Sitten kun/jos sen kokee, tietää kyllä itse, ettei se ollut unta tai valon ja varjon leikkiä. Mutta jos ei ole kokenut, on niin helppo sanoa, että sitähän se vain oli.

Minulla on yliluonnollisia kokemuksia, mutta olen kokenut myös aistiharhoja (nähnyt liikettä silmäkulmassa jne) ja tiedän kyllä, että ne ovat eri asioita. Kaikki oudot asiat ei ole yliluonnollisia, mutta kun sellaisen kokee, niin kyllä sen tietää.

Vierailija
28/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori.. :) Oli vaan pakko kommentoida.

ap:n viestistä olisi kyllä tullut ilmi jos lapsi olisi kuollut yön aikana, tuskin olisi miehellä uskomattoman vahva ja hyvä olla kokemuksen jälkeen...

minä olen myös nähnyt enkelin tai jonkun vastaavan, tai en tiedä mikä se oli, mutta vaarini oli kuollut ja olin ihan ikävissäni ja surusta sekaisin, 7-v tyttö, en muista minkä aikaa kuolemasta oli, ehkä joitain viikkoja, ja itkin edelleen joka ilta vaaria, kerran näin sitten sellaisen vaalean/kirkkaan hahmon eteiskäytävällä kun olin menossa omaan huoneeseeni, tiesin että se oli vaarini, se ei ollut muuta kuin hahmo, ikäänkuin valkoinen/kirkas varjohahmo keskellä eteistä, mutta tiesin vaan heti että se oli vaarini. Sen jälkeen suruni ja ikäväni ja itkuni alkoi kuin itsestään helpottaa pikkuhiljaa. No olisi toki muutenkin ajan kanssa auttanut, mutta se näky antoi minulle jotenkin rauhaa ja voimaa.

Ja en minä ole erityisuskovainen enkä muutenkaan hihhuli mutta edelleen uskon että vaarini tuli jotenkin lohduttamaan minua silloin tai jotain vastaavaa :)

Vierailija
29/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun näkemykseni on valon ja varjon leikki, ja se on vähintäänkin yhtä todennäköinen kuin sinun näkemyksesi henkimaailman asioista :) -6

"vähintäänkin yhtä todennäköinen"

Jos edes kerran kokisit itse jotain yliluonnollista, et rinnastaisi aistiharhoja yliluonnollisiin kokemuksiin. Mutta kun ei tiedä, millaista se on, niin on helppo väittää kaikenlaista todennäköisyyksistä. Se on niiiiin HELPPO sanoa, kun ei tiedä.

Vierailija
30/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tähän ketjuun nyt saa muutkin kommentoida kuin jotkut enkeliuskovaiset?!? En nähnyt että ap:n aloituksessa olisi lukenut ettei ns. järkisyihin saisi vedota.

Minä en kiellä ettei yliluonnollisia asioita voisi tapahtua, mutta annoin vain sen selityksen jota itse pidän todennäköisimpänä.

-6

Minun näkemykseni on valon ja varjon leikki, ja se on vähintäänkin yhtä todennäköinen kuin sinun näkemyksesi henkimaailman asioista :) -6

"vähintäänkin yhtä todennäköinen"

Jos edes kerran kokisit itse jotain yliluonnollista, et rinnastaisi aistiharhoja yliluonnollisiin kokemuksiin. Mutta kun ei tiedä, millaista se on, niin on helppo väittää kaikenlaista todennäköisyyksistä. Se on niiiiin HELPPO sanoa, kun ei tiedä.

Vierailija
31/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka kerta oli, kun olin teini, ja yhtäkkiä tunsin että joku istuu vieressäni ja silittää mua. Mulla oli tavallinen pinnallinen tuoli yöpöytänä ja se oli tyhjänä (ei mitään kelloa tai lasia siinä).

Näin sen hahmon, se oli kuin ihminen, mutta jollain lailla kasvoton, hymyn näin.

Sama hahmo tuli muutamaa vuotta myöhemmin kerran autoonkin ja pakotti pysähtymään, huitoi käsillään takapenkillä. Olin jotain vuotta paria aiemmin saanut ajokortin ja ajamassa myöhään lapsuudenkotiini (auto oli vanhempieni). Pysähdyin ja katsoin taakseni ja lähdin hitaasti eteenpäin. Keskellä asutusta juoksi yhtäkkiä hirvi tien poikki sen verran matkan päässä, että jos olisin tullut pysähtymättä sieltä, niin hirvi olisi tullut päälle.

Sama hahmo tuli kerran lohduttamaan, kun isäni kuoli sydänkohtaukseen kun olin 24 v. Olin olohuoneessani ja itkin ja hän istui viereeni ja laittoi kädet ympärille.

Suojelusenkelini siis ja se oli lapsen suojelusenkeli :-).

Vierailija
32/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei lapsella hätää ole. Ihan positiivinen näky ymmärtääkseni.

Vierailija
33/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on myös nähnyt tuommoisen harhan. Hänellä oli kovaa työsterssiä ja yövuoroviikko töissä. Aamulla tuli kotiin ja kävi nukkumaan. Nukkumisesta ei oikein tullut mitään, heräsi tämän tästä. Kerran heräsi sitten siihen että sängyn vieressä yöpöydän päällä seisoi kuollut setänsä.

Itselläni oli paha unettomuusjakso, sain nukuttua vain pari tuntia yössä ja tätä jatkui kuukausia. Eräänä yönä heräsin, katselin huonetta ja laitoin silmät kiinni. Tästä huolimatta näin huoneen yhä. Herätin mieheni, ja kerroin että kummallista kun tään huone näkyy vaikka silmät on kiinni... Niinikään "näin" isoja hämähäkkejä sängyn päällä.

Unettomuus ja sterssikin teettävät kummia asioita.

Vierailija
34/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen herännyt lukemattomia kertoja niin että olen "aivan takuuvarmasti" nähnyt katossa suuren hämähäkin tai muun elukan, tai sitten sängyn alla, lapsen sängyssä, miehen pään päällä ja missähän vielä. Ja tuo harha kestää aika kauan, usein ehdin herättää miehen, huitoa hysteerisenä "näkemääni" ötökkää ja laittaa valot päälle, sitten vasta järki voittaa ja tajuan että jaahas, tätä taas. Ekoilla kerroilla etsin koko huoneen läpi keskellä yötä :/

Vierailija
35/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen nähnyt vastaavaa pari kertaa. Usein yöllä kun havahdun, nousen katsomaan pinnasängyssä nukkuvaa kuopustamme. Kaksi kertaa olen nähnyt kun hän on ollut siinä sängyssä istumassa. Ja kuitenkin on ollut oikeasti unessa.

Näillä kahdella tapauksella on useita kuukausia eroa.

Kerran näin yöllä mieheni istumassa sängyssä. Kysyin häneltä, että onko kuopuksella jokin hätänä kun nousit katsomaan. Ja samassa olen huomannut miehen nukkuvan vieressäni sikeässä unessa.

Hämmentäviä kokemuksia, mutta ei millään muotoa pelottavia.

36/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat nukkumassa ja exän silloinen heräsi johonkin.

Hän näki sängyn yläpuolella leijailevan "jonkin".

Samassa hän herätti silloisen miehensä, joka ehti myös nähdä vilauksen "siitä jostain".

Että kaipa niitä on kun kerran 2 ihmistä näkee yllättäen saman asian.

Eivät olleet nähneet ennen sellaista eikä sen jälkeenkään.

Vierailija
37/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtiin kuin todella suuri ihmisvarjo sänkymme päädyssä. Molemmat ehti nähdä saman ennen kuin se katosi. Sama hahmo ilmestyi vielä useamman kerran, joskus heilutteli punaista valoakin. Useimmiten nähtiin se erikseen, joskus yhtaikaa. Loppui kun rukoilin kovasti että hahmo ei enää ilmestyisi.

Vierailija
38/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyi ihmisten yleistä mielipidettä, miten selittää se mitä miehensä näki. Minun näkemykseni on valon ja varjon leikki, ja se on vähintäänkin yhtä todennäköinen kuin sinun näkemyksesi henkimaailman asioista :)

-6

Jos selvästi näkee tytön hieromassa silmiään ja vieläpä siivet, aikamonen valo ja varjo -leikki pitää olla aiheuttaakseen sen.

On jännää, miten joidenkin on niin vaikeaa hyväksyä, että kaikissa tilanteissa ei vain ole mahdollista löytää selitystä konkreettisista asioista. Minusta on tosi lohdullista, että emme ymmärrä kaikkea. Mutta esim. tieteellistä ateistia sellainen tietenkin voi häiritä, ja täytyy vaikka sitten rautalangasta vääntää joku selitys kaikelle.

Vierailija
39/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyneenä valvetilan ja unitilan välimaastossa voi nyt nähdä vaikka sinisiä lehmiä tanssimassa pitkin huonetta...

Vierailija
40/53 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näin ihmis hahmon sängyn vieressä se hävisi kuitenkin pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä