Kuinka usein itket silmäsi niin punaisiksi ettet voi poistua kotoa?
Ja mistä tällainen aiheutuu? Minun itseni pitää olla tarkkana kerran kuussa, jotta näin ei kävisi. Yleensä osaan pitää varani. Syyksi kelpaa melkein mikä vaan siis siihen aikaan kuusta.
Kommentit (19)
--eikä ole mitään erityistä syytä-kasautunut vaan kaikenlaista anoppi-kaveri-miesskeidaa.
--ja lapsilta salassa vollaan ;)--
Viimeksi olen itkenyt ystäväni hautajaisissa viime syksynä, lapsille taisi olla aika outoa, eivät olleet koskaan ennen nähneet minun itkevän.
Syytän paljon hormoneja. Otan niin kovasti itseeni ja oloni on toivoton ja kamala. Vaikkei mitään kovin kamalaa olisi tapahtnut tuntuu kuin kaikki olisi pilalla ja itken joko jostain "syystä" miehelle tai sitten yksin kotona sitä ettei hän ole kotona.
yleensä syynä mustasukkaisuus tai joku itsesäälikohtaus
Kutonen onko mustikseen syytä ja tarkoittaako kerran kuussa menkkoja? Siis vaikuttaako hormonit itkuisuuteen?
Kannattaisko teidänkin kokeilla silmätippoja?
Nyt olen seestynyt, onnellinen, tyytyväinen elämääni ja kasvot eivät ole olleet turvonneet itkemisestä aikoihin. En edes muista koska viimeksi.
Herkkä olen edelleen, tippa voi tulla linssiin kauniista biisistä tai vaikka vaan mainoksesta.
Tulee vaan kaikenaista mieleen ja sitten tulee parku. Siihen ei auta mikään silmätippa. Tipan ehdottaja oletko koskaan märsynnyt oikein kunnolla? Siinä turpaa luomet ja koko kasvot punakukertaviksi ja säilyvät sellaisina päivän. Laita siinä sitten tippaa silmiin.
turvonneita silmiä, aika paha :)
-6-
Raskaus teettää kaikkea ihmeellistä :D
Normaalisti ehkä kerran kuussa tai parissa.
Yleensä silloin on "SE" aika kuusta ja itkeä tillitän kaikenlaista joka on mielenpäälle kertynyt. Elämä tuntuu raskaalta, omat ratkaisut mietityttävät, mies tuntuu katalalta itsekeskeiseltä petturilta ja sellaista. Oletan että tämän laukaisee, jos on ollut töissä liian raskasta ja samaan aikaan myös muita käsiteltäviä asioita ja sitten joku aika pikkujuttu rämäyttää koko koreuden alas.
Itken yleensä iltaisin eikä aikoihin ole tullut itkettyä niin pahasti, että aamulla enää näkyisi.
Nyt kesälomalla ja raskaana lähes joka päivä. No, poistun silti kotoa. Pidän aurinkolaseja myös pilvisellä säällä.
mutta silti liikun paljon kodin ulkopuolella. En ole ikinä kenenkään huomannut tuijottavan. Joskus kaupassa ja bussissa olen myös itkenyt, mutta siihenkään kukaan ei ole koskaan reagoinut mitenkään. Ei ilmeisesti ole ollut av-mammoja liikkeellä. Muut ihmisethän eivät muita kyylääkään.
parin kuukauden aikana ehkä kuusi kertaa. Myös kadulla kävellessäni, mutta en ole huomannut, että kukaan olisi kiinnittänyt huomiota. Eikä haittaa vaikka olisikin, tuskin törmään heihin uudestaan.
itseni itkupillin lisäksi siis, enkä minäkään kovin usein, ehkä joskus autossa vaikka
etten ole kyennyt kohta kahteen vuoteen itkemään kunnolla.. :(
kai tässä on jotenkin tunteet kuolleet jo...
Ennen raskauksia kyllä usein.