Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein itket silmäsi niin punaisiksi ettet voi poistua kotoa?

Vierailija
31.07.2009 |

Ja mistä tällainen aiheutuu? Minun itseni pitää olla tarkkana kerran kuussa, jotta näin ei kävisi. Yleensä osaan pitää varani. Syyksi kelpaa melkein mikä vaan siis siihen aikaan kuusta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai tässä on jotenkin tunteet kuolleet jo...

Ennen raskauksia kyllä usein.

Vierailija
2/19 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

--eikä ole mitään erityistä syytä-kasautunut vaan kaikenlaista anoppi-kaveri-miesskeidaa.

--ja lapsilta salassa vollaan ;)--

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olen itkenyt ystäväni hautajaisissa viime syksynä, lapsille taisi olla aika outoa, eivät olleet koskaan ennen nähneet minun itkevän.

Vierailija
4/19 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytän paljon hormoneja. Otan niin kovasti itseeni ja oloni on toivoton ja kamala. Vaikkei mitään kovin kamalaa olisi tapahtnut tuntuu kuin kaikki olisi pilalla ja itken joko jostain "syystä" miehelle tai sitten yksin kotona sitä ettei hän ole kotona.

Vierailija
5/19 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä syynä mustasukkaisuus tai joku itsesäälikohtaus

Vierailija
6/19 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen onko mustikseen syytä ja tarkoittaako kerran kuussa menkkoja? Siis vaikuttaako hormonit itkuisuuteen?

Vierailija
7/19 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko teidänkin kokeilla silmätippoja?

Vierailija
8/19 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että syytä on :)

Vierailija
9/19 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen seestynyt, onnellinen, tyytyväinen elämääni ja kasvot eivät ole olleet turvonneet itkemisestä aikoihin. En edes muista koska viimeksi.

Herkkä olen edelleen, tippa voi tulla linssiin kauniista biisistä tai vaikka vaan mainoksesta.

Vierailija
10/19 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaan kaikenaista mieleen ja sitten tulee parku. Siihen ei auta mikään silmätippa. Tipan ehdottaja oletko koskaan märsynnyt oikein kunnolla? Siinä turpaa luomet ja koko kasvot punakukertaviksi ja säilyvät sellaisina päivän. Laita siinä sitten tippaa silmiin.

Vierailija
11/19 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvonneita silmiä, aika paha :)

-6-

Vierailija
12/19 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus teettää kaikkea ihmeellistä :D

Normaalisti ehkä kerran kuussa tai parissa.

Vierailija
13/19 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä silloin on "SE" aika kuusta ja itkeä tillitän kaikenlaista joka on mielenpäälle kertynyt. Elämä tuntuu raskaalta, omat ratkaisut mietityttävät, mies tuntuu katalalta itsekeskeiseltä petturilta ja sellaista. Oletan että tämän laukaisee, jos on ollut töissä liian raskasta ja samaan aikaan myös muita käsiteltäviä asioita ja sitten joku aika pikkujuttu rämäyttää koko koreuden alas.

Vierailija
14/19 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken yleensä iltaisin eikä aikoihin ole tullut itkettyä niin pahasti, että aamulla enää näkyisi.

Vierailija
15/19 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kesälomalla ja raskaana lähes joka päivä. No, poistun silti kotoa. Pidän aurinkolaseja myös pilvisellä säällä.

Vierailija
16/19 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti liikun paljon kodin ulkopuolella. En ole ikinä kenenkään huomannut tuijottavan. Joskus kaupassa ja bussissa olen myös itkenyt, mutta siihenkään kukaan ei ole koskaan reagoinut mitenkään. Ei ilmeisesti ole ollut av-mammoja liikkeellä. Muut ihmisethän eivät muita kyylääkään.

Vierailija
17/19 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin kuukauden aikana ehkä kuusi kertaa. Myös kadulla kävellessäni, mutta en ole huomannut, että kukaan olisi kiinnittänyt huomiota. Eikä haittaa vaikka olisikin, tuskin törmään heihin uudestaan.

Vierailija
18/19 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseni itkupillin lisäksi siis, enkä minäkään kovin usein, ehkä joskus autossa vaikka

Vierailija
19/19 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ole kyennyt kohta kahteen vuoteen itkemään kunnolla.. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä