Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitähän tekis.. miehen piti tulla tänään aikaisin töistä, soittikin että jää yöksi varastolle..

Vierailija
31.07.2009 |

Oltiin sovittu lasten kanssa pikkupiknikistä, oli tarkoitus lähteä kolmelta kun puolivuotias herää päikkäreiltä. 3- ja 6-vuotiaat pojat odottivat ja pettyivät. Mitähän keksis korvaukseksi, ollaan rahattomana ja autottomana kotona nyt.

Kiitti kultsi...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi varasto, soitti mulle ja kysyi sopiiko että siivoaa siellä yöhön asti. Ja annoin luvan, ettei tässä siis mitään kriisiä ole. Pikku harmitus vaan...

Vierailija
2/34 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi varasto, soitti mulle ja kysyi sopiiko että siivoaa siellä yöhön asti. Ja annoin luvan, ettei tässä siis mitään kriisiä ole. Pikku harmitus vaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leivän, keksejä, hedelmää ja mehupullon ja lähette retkellä lähimpään metsään/puistoon/rannalle.

Vierailija
4/34 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttamaan siivouksessa, niin pääsette koko perhe sitten yhdessä retkelle.

Vierailija
5/34 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloin mä hoidan vauvaa ja pojat touhuaa keskenään. Ja jos miehellä on töitä tehtävänä, en minä tahdo KIELTÄÄ. Eri asia jos olisi mennyt hunningolle. Joskus se varasto kuitenkin on siivottava.

Vierailija
6/34 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloin mä hoidan vauvaa ja pojat touhuaa keskenään. Ja jos miehellä on töitä tehtävänä, en minä tahdo KIELTÄÄ. Eri asia jos olisi mennyt hunningolle. Joskus se varasto kuitenkin on siivottava.

Vierailija
7/34 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varastolle kantamaan tavaroita, raskaita laatikoita ja särkyvää tavaraa... Mies laski juuri, että kun aloitti aamusta siivouksen, saattaa saada puoliltaöin sen valmiiksi...

ap

auttamaan siivouksessa, niin pääsette koko perhe sitten yhdessä retkelle.

Vierailija
8/34 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina töissä, iltaan asti useimmiten. Tänään oli ns. vapaapäivä. Mutta päättikin siivota varaston kerralla valmiiksi. No, ensi keskiviikkona seuraava vapaapäivä, silloin on PAKKO olla meidän kanssa.

Vierailija
9/34 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitte mennä piknikille vaikka omalle pihalle se on aina mukavampaa ja erilaista kun ruokapöydässä. Onko teillä mitään kesäpelejä joita voisitte yhdessä pelata. e vaikka mehupulloja keiloiksi ja pallolla pistätte nurin. Puolivuotias voi olla sun sylissä kun yhdessä pelaatte. Tai keräätte kaikkea kivaa luonnosta esim lehtiä, erilaisia kiviä, käpyjä jne.

Vierailija
10/34 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein voisi lyödä vetoa että ensi viikollakin *varastoa siivoamassa*.

Vierailija
11/34 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina töissä, iltaan asti useimmiten. Tänään oli ns. vapaapäivä. Mutta päättikin siivota varaston kerralla valmiiksi. No, ensi keskiviikkona seuraava vapaapäivä, silloin on PAKKO olla meidän kanssa.

Vierailija
12/34 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei sitä kiinnostanut mihinkään piknikille lähteä. Jos ei sitten ole vieraissa.

Vierailija
13/34 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla hälytyskellot soi. Perjantaiyö ja kaikki. :(

Vierailija
14/34 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää provo, onhan?

Vierailija
15/34 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on pienyrittäjä, ja uskokaa tai älkää, lama-aikana sellaiset on aika kovilla.. Joutuvat luopumaan isosta varastosta kun ei ole varaa maksaa vuokraa, löysivät pienemmän ja halvemman. Ja en aio tuhota liittoamme valittamalla, epäilemällä ja kiristämällä. Jos hän jaksaa sen homman tehdä tänä yönä, tehköön. En mäkään sitä voi tehdä hänen puolestaan, tekisikö joku teistä arvostelijoista? ap

Vierailija
16/34 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on pienyrittäjä, ja uskokaa tai älkää, lama-aikana sellaiset on aika kovilla.. Joutuvat luopumaan isosta varastosta kun ei ole varaa maksaa vuokraa, löysivät pienemmän ja halvemman. Ja en aio tuhota liittoamme valittamalla, epäilemällä ja kiristämällä. Jos hän jaksaa sen homman tehdä tänä yönä, tehköön. En mäkään sitä voi tehdä hänen puolestaan, tekisikö joku teistä arvostelijoista? ap

Mietipä sitä! Jos sinulla olisi aina kiire ja olisit aina töissä ja sitten olisi etukäteen SOVITTU juttu perheen kesken, niin menisitkö sinä siivoamaan varastoa? Mieti rehellisesti!

Minä en menisi...

Vierailija
17/34 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuuntele muita tiedän minkälaista on olla pienyrittäjä perheessä. Kärsinyt viime lamassa isän poissaolon kun oli vaan tehtävä jotain, että ruokaa tulee pöytään.

Vierailija
18/34 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voitte hyvin mennä retkelle omaan pihaan tai lähipuistoon tai minne nyt vain on kiva jalkaisin mennä. Lapsille se on iso juttu, vaikka sinusta ihan samanlaista kuin kotona ruokapöydässä. Lapset on siitä vekkuleita, että lopulta heitä on tosi helppo ilahduttaa! Eväsleivät, pillimehut tai mehua pulloon ja ehkä jotain herkkua jälkkäriksi :) Ja viltti ulos, siinäpä se.

Vierailija
19/34 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole koskaan perunut perheen yhteisiä retkiä tai matkoja,jos ne on varsin etukäteen suunniteltu.

-4-

Vierailija
20/34 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies perui piknikin, eronko otan? ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi