Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pakata turvavyöistuin lentomatkalle?

Vierailija
31.07.2009 |

Hei,

miten olette pakanneet turvavyöistuimen, jos sen joutuu laittamaan ruumaan? Helsinki-Vantaalta sanottiin, että ihan muovipussiin. Joo, on entinen istuin, jos hihnoilla joutuu kolisemaan... Hyvällä tuurilla sen tietysti saa koneeseen sisään, mutta lapsi ei siinä tietenkään voi istua, kun kolmipistevöitä ei koneessa ole. Ei se mitään, jos istuin paluumatkalla hajoaa, kun tätä reissua varten ostin uuden istuimen (en tuota käytössä olevaa halua tuhota ruumassa), mutta kun siellä paikanpäällä pitäisi ajaa henkilöautolla. Hmph.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.amazon.com/Eddie-Bauer-Car-Seat-Travel/dp/B00005YXVW



eli Eddie Bauer Car Seat Travel Bag



Soveltuu suurimmalle osalle turvaistuimista ja turvavyöistuimista.

Vierailija
2/3 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikoistavarahihnaa pitkin. Se sama, mitä pitkin rattaat laitetaan. Niitä ei paiskota. Olemme lentäneet monia kertoja rattaiden kanssa ja ehjänä olemme ne aina saaneet ja ne ovat varmasti herkemmin hajoavia kuin istuin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mille liukuhihnalle se menee. Kiedo se parin pyyhkeen sisään ja sitten pakssun muovipussiin ja teippaa kunnolla maalarinteippiä päälle.

nimim. paljon reissannut