Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naisella on TODELLA jykevät reidet, auttaako laihdutuskaan?

Vierailija
31.07.2009 |

Minä olen nimittäin tällainen nainen, hirveät satulalukut löytyy ja vaikka yläosa on ihan normaali, jalat on mielettömän tuhdit ja olen kyllä nuoruudessakin saanut tästä kuulla :(

Laihdutettavaa on n. 10 kiloa, onko kokemuksia miten käy? Kapeneeko reidet normaaliksi vai jääkö tämä epäsuhta elämään ikuisiksi ajoiksi? Tiedän ettei omaa vartalotyyppiään voi muuttaa, mutta en haluaisi olla tankkireisi lopun elämääni. Yleensä minulle käy niin, että kun laihdun posket lommottavat jo parin kilon pudotuksen jälkeen, vyötärölle ja käsiin ei mitään ole edes kertynyt, mutta nuo jalat on ja pysyy! Tosin yli viiden kilon pudotuksesta ei ole edes kokemusta...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sen verran ikää ja kokemusta, että väitän aivan tosissani, etten näistä reisistä ilman rasvaimua pääse. Olen ollut kova urheilemaan ja yhtenäkin vuonna poljin päivittäin kelillä kuin kelillä yli 25 km työmatkoja. Tuloksena oli, että reidet kyllä kiinteytyi, mutta ympärysmitasta ei lähtenyt yhtään. Että mulle on turha tulla sanomaan, että on musta itsestä kiinni pääsenkö niistä eroon vai en.

Toinen juttu on, että noilla kuvissa olleilla julkkiksilla on kaksi etua muhun nähden: ne on muuten niin pirun kauniita ja upeita, että kuka välittää vaikka reisissä oliskin hiukan liikaa? =D ja toiseksi, kaikilla heillä näyttää olevan kuitenkin kauniit pohkeet, joten voivat käyttää hameita. Mulla taas pohkeet ikävä kyllä on aika lailla samaa kaliiberia reisien kanssa, joten...

Nyyh. Mitäs tähän muuta. ;)

Kun kattelee noita shakiroita ja muita, niin niillä todella on sentään sirot sääret, kapea vyötärö ja muodokas peppu, niin niihin yhdistettynä reilut reidet näyttää vaan seksikkäältä.

Mutta sitten on minä, jolla on todella paksujen reisien lisäksi mielettömän paksut, rumat ja tönköt pohkeet ja liikunnasta huolimatta lättänä peppu, niin kokonaisuus jää kömpelön maatuskan puolelle. Kun olisi edes ne säihkysääret mutta kun ei...

Ap

Vierailija
22/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaan tarpeeksi laihduttaa! Eri asia sitten, onko se enää hyvän näköistä, vrt. anorektikot, keskitysleirivangit jne. Mutta läskit kyllä lähtee, kunhan painoindeksi tarpeeksi alas tippuu, ja tämä on fakta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutat ensin rasvat alas, ja tarkastelet jalkojasi. jos niissä on isot lihakset siellä ihran alla, sinulla on 2 vaihtoehtoa:

1. Laihdutat lisää eli kuihdutat lihaksia pienemmiksi, esim. rankalla juoksuharrastuksella ja dieetillä

2. Bodaat ylävartaloon lisää lihaksia, jolloin kehosi näyttää sopusuhtaiselta. Lihakset polttavat enemmän energiaa, joten saat syödä enemmän. Eikä niitä voi rakentaa, jos ei syö proteiinia.

Eli haluatko olla tasapainoinen ja lihaksikas vai kuivakka ja hoikka.

Vierailija
24/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mielettömän paksut, rumat ja tönköt pohkeet ja liikunnasta huolimatta lättänä peppu"

Vältä pohjelihasten treenausta ja bodaa pakaralihasta isoilla painoilla, saat lättänän tilalle koripallot! Esim. good morning harjoitus on hyvä.

http://www.exrx.net/WeightExercises/Hamstrings/BBGoodMorning.html

Vierailija
25/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla (6) painoindeksi on 21 ja parhaimmillaan olen painanut 5 kg vähemmän, jolloin bmi on ollut jotain 19, ja kyllä vaan ne läskit siellä reisissä oli. Siksipä olenkin antanut muutaman kilon suosiolla tulla, koska olin tosi hölmön näköinen ollessani ihan luuranko muualta ja sitten ne paksut jalat. Mun tapauksessa sais varmaan tulla yläkroppaan vieläkin muutama kilo, niin kokonaisuus olisi sopusuhtaisempi.

Tää on ainoa asia mistä olen avoimesti muille naisille kade. Rakastaisin käyttää ihania hameita, mutta itsetunto ei näillä pohkeilla ja reisillä anna myöden. Toisaalta en myöskään voi käyttää kovin kapeita housuja, kun tässä vartalossa tosiaan reidet oikein korostuu.

Tulispa Marilynin ajat takaisin, kellohame ja tiukka jumpperi korostaa mun parhaita puolia ja peittää huonoja! =D

Vierailija
26/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne mun jalat silloin kenenkään mielestä ole paksuilta näyttäneet, kun olen ollut tosi hoikka. Mutta suhteessa olen paksujalkainen. Sitävastoin vyötäröni on samalla ollut todella kapea.

Tietysti tästä paksureitisyydestä on se ilo, että kun kilot ovat todella alhaalla, niin löytyy kuitenkin sellaista pyöreää kaarta, ei ihan tikkua.

Vartaloissa on paljon eroa. Siskollani on aina ollut kapeammat kintut kuin minulla, mutta paljon leveämpi lantio ja vyötärö. Jo lapsena olimme ihan eri näköiset kropalta. Hän oli sellainen sinttijalka ja minä olin aina jotenkin leveämpi siltä osin, vaikka molemmat olimmekin hoikkia lapsia.

ja tee juoksulenkkejä. :D

Mun mielestä on suurta itsehuijausta jos väittää ettei kropan muodoille voi mitään.

Perästä alaspäin on se hankala alue josta rasva lähtee hitaasti, kasvoista laihtuminen näkyy nopsaan.

Ajattelen asiaa niin että jos sut laitettaisiin keskitysleirille niin et sää sielä paksureitisenä pysyisi. Kyllä se lähtee!

Muuta elämäntapoja, älä laihduta.

Vierailija
27/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näiden kanssa on jo oppinut elämään. Vaatekaupoissa harmittaa kun reisien takia joutuu ostamaan vyötäröltä ja lantiolta toivottoman isot housut. Minulla ei ole edes ole isoa lantiota tai pohkeita, on vain reidet.

Vierailija
28/28 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorru mut ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan