Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naisella on TODELLA jykevät reidet, auttaako laihdutuskaan?

Vierailija
31.07.2009 |

Minä olen nimittäin tällainen nainen, hirveät satulalukut löytyy ja vaikka yläosa on ihan normaali, jalat on mielettömän tuhdit ja olen kyllä nuoruudessakin saanut tästä kuulla :(

Laihdutettavaa on n. 10 kiloa, onko kokemuksia miten käy? Kapeneeko reidet normaaliksi vai jääkö tämä epäsuhta elämään ikuisiksi ajoiksi? Tiedän ettei omaa vartalotyyppiään voi muuttaa, mutta en haluaisi olla tankkireisi lopun elämääni. Yleensä minulle käy niin, että kun laihdun posket lommottavat jo parin kilon pudotuksen jälkeen, vyötärölle ja käsiin ei mitään ole edes kertynyt, mutta nuo jalat on ja pysyy! Tosin yli viiden kilon pudotuksesta ei ole edes kokemusta...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paksujalkaisella on aina suhteessa pulleammat kintut kuin sorjasäärellä.

terv.

toinen paksujalka, jolla kokemusta (aikuisiän) painosta väliltä 47kg - 80kg...

Vierailija
2/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reidet pysyy suhteessa paksuimpana osana, mutta kyllä nekin kapenee. Mulla lähtee ekat viiskiloa kasvoista ja tisseistä, sitten mahasta ja viimeiseksi vararavinto reisistä. Ja ekana tulee paino reisii. Jojoilu ei siis kamalasti kiinnosta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painoin jotain 50 kg ja pulla näkyi kaikki luut kaulalta ja posket lommollaansekä rinnat lätyt, mutta perse oli levee ja jalat hankas toisiinsa. Tasan ei oo onnen lahjat. Vähänkö ärsytti kun sukulaiset voivotteli, että ootpa "laiha" kun kattelivat vain naamaa ja yläruumista

Vierailija
4/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen melkoisen hoikka (173 cm ja 63 kg), niin nää tankkireidet on ja pysyy. Olen surrut niitä kohta 35 v ja taitaa ruveta olemaan aika päästä sinuiksi niitten kanssa, kun ne kerran ei lähde niin ei lähde. Muualta olen suorastaan laiha (kädet, vatsa, posket) mutta noi reidet tuo painoa ja kokoa. =(

Olen ollut raskauksien aikana jopa 26 kg painavampi, tuolloin myös reidet levisi entisestään. Ne palasivat laihtumisen myötä takaisin tähän normaaliin, joka normaali mulla siis on tosi paksu. =(

Vierailija
5/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tee juoksulenkkejä. :D

Mun mielestä on suurta itsehuijausta jos väittää ettei kropan muodoille voi mitään.

Perästä alaspäin on se hankala alue josta rasva lähtee hitaasti, kasvoista laihtuminen näkyy nopsaan.

Ajattelen asiaa niin että jos sut laitettaisiin keskitysleirille niin et sää sielä paksureitisenä pysyisi. Kyllä se lähtee!

Muuta elämäntapoja, älä laihduta.

Vierailija
6/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kyllä kilpatanssijanakin paksut jalat vaikka harjoittelin päivittäin pari tuntia (tanssia+punttia) ajelin pyörällä 2 h päivässä (treenimatkat)

Vierailija
7/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkroppaan ei kerry mitään, kaikki menee reisiin, on niissä kyllä lihastakin.

Laihdutin 9 kiloa ja reidet oli edelleen paksut suhteessa muuhun kroppaan, vaikkakin pienenivät siinä samalla ja ylä- ja alakropan kokoerokin pieneni jonkun verran.

Mutta juokseminen on niitä muuttanut! Isot ne on edelleen, mutta kauniimmat muotoiset ja lihakset erottuu selvemmin.

Vierailija
8/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja reidet pysyvät vaikka ovatkin sitten kiinteämmät. Isot silti ja mulla on vielä muhkea takamus, ei auta mitkään muokkailut eikä juoksemiset. Olen laihduttanut monia kiloja ja perse ja reidet pysyy.... yläkroppa on ihan eri paria.

Vierailija
9/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös pölkkyreidet ja asiat, joilla saan pysymään ne kutakuinkin tyydyttävän näköisinä, ovat tavispyöräily, kuntopyörä ja spinning. Työtä niissä riittää, ettei muuten sopivat housut aina kinnaa reisien kohdalta =)

Vierailija
10/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

reisiin, peppuun ja lantiolle, ja sieltä ne lähtee viimeisinä. Mutta lähtee, tosin mulla on ollut siedettävät reidet, lantio ja pepun seutu vasta kun painoindeksi on ollut 18-19, kovasta treenistä huolimatta!

Mua esim. huvittaa, kun kauhistellaan, kuinka joku on liian laiha, kun näkyy kylkiluut, mulla erottuu kylkiluut edestä ja rintalasta hirveesti jne. kun ne alueet on rasvattomia, vaikka painoindeksi on suunnilleen 20.

Maratonaerobicista, juoksusta ja erittäin pitkäkestoisesta liikunnasta on mulla ollut parhaat tulokset reisiin. Kuntosali auttaa myös tekemään sopusuhtaisemman vartalon.

Vierailija
11/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja solisluut törröttää, vaikka painoindeksi on 25. Jalat on sitten omaa luokkaansa...

Ap

Vierailija
13/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylkiluut voi laskea ja tissit olemattomat. BMI 20,5. Solisluutkin törröttää ja vyötärö on tosi kapea. Mutta ne reidet! : )

Äitini on myös päärynä, joten ei kai tälle voi mitään. Onneksi on Shakira, J-LO, Beyonce... ;) Sitäpaitsi päärynäläski on harmitonta, toisin kuin omenaläski.

Vierailija
16/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka upeita naisiahan nuo on, mutta kivaa vertaistukea katsoa kuvia!

Vierailija
19/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sen verran ikää ja kokemusta, että väitän aivan tosissani, etten näistä reisistä ilman rasvaimua pääse. Olen ollut kova urheilemaan ja yhtenäkin vuonna poljin päivittäin kelillä kuin kelillä yli 25 km työmatkoja. Tuloksena oli, että reidet kyllä kiinteytyi, mutta ympärysmitasta ei lähtenyt yhtään. Että mulle on turha tulla sanomaan, että on musta itsestä kiinni pääsenkö niistä eroon vai en.

Toinen juttu on, että noilla kuvissa olleilla julkkiksilla on kaksi etua muhun nähden: ne on muuten niin pirun kauniita ja upeita, että kuka välittää vaikka reisissä oliskin hiukan liikaa? =D ja toiseksi, kaikilla heillä näyttää olevan kuitenkin kauniit pohkeet, joten voivat käyttää hameita. Mulla taas pohkeet ikävä kyllä on aika lailla samaa kaliiberia reisien kanssa, joten...

Nyyh. Mitäs tähän muuta. ;)

Vierailija
20/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallista. Jos vartalosi painopiste on lantiossa niin voi olla että hoikkanakin sinulla on tuhdit reidet ja lantio. Siskoni on juuri tuollainen vartalotyypiltään eli leveä lantio ja reidet pysyvät enemmän tai vähemmän vaikka ylävartalo on normaali ja posket lommolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi