Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon maksaisit täydellisestä 12hengen mustasta arcoroc octime astiastosta?

Vierailija
31.07.2009 |

Tämä kysymys on lähinnä sen takia, että olen luopumassa omastani tai se on vielä harkinnassa, astiasto on kyllä minun mieleen, mutta ei vaan ole juuri koskaan käytössä kun muut on käytännöllisempiä. Ja kun eivät ole oikeastaan koskaan olleet käytössä tai ehkä pari kolme kertaa niin astiat ovat uudenveroisia. Lisäksi astiastoon kuuluu muita 8-kulmaisia astioita, jotka eivät ole samaa sarjaa, mutta sopivat siihen, pääasiassa tarjoiluastioista noita löytyy. Mieluiten myisin settinä, jos teen lopullisen päätöksen että myyn. Astiasto on pääosin musta, tosin kakkukuvut, lasit ja sokerikon kannet ym. on kirkkaita.

Oisko jollain tietoa mihin hintaan näitä myydään?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

6kpl kahvimukia ja tassia

6kpl kakkulautasia/salaattilautasia/leipälautasia, halk. 18,5cm

6kpl ruokalautasia, halk. 22cm

1kpl tarjoilulautanen, halk. 25cm

4kpl pitkiä juomalaseja, läpinäk. (2 meni rikki muutossa, näitä saa ostettua ainakin K ja S-ryhmän liikkeistä lisää)

1 salattikulho, halk. 17,5cm ja syv. 7,5cm

6kpl syviä keittolautasia, halk. 19,5cm

Koko settinä lähtee, jos joku on kiinnostunut.

En seuraa tätä kummemmin, joten yhteydet kullanmurut@gmail.com

Vierailija
42/60 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinulla on octime astiaston sarjaa niin otan mieleni vastaan jutustellaan lisää tässä olisi mun sähköposti osoiteeni toffeetiikeri@suomi24.fi et katsellaan sitten miten lähellä asustellaan jos joutuu lähetämään postissa =) jep jep =)

Jos joku muu sinun lisäksi vielä kaipailee, niin minulla on mm. mustaa ylimääräisenä sekä juomalaseja:

mirabella_wessman@hotmail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kulmikkaita lasejako löytyy vielä jostain?

Vierailija
44/60 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiinnostunut ostamaan 8-kulmaista Arcoroc octime -sarjaa mustana. Kaikkia saa tarjota!

(tiina_891@suomi24.fi)

Kannut, ja erilaiset lasi astiat.

(tiina_891@suomi24.fi)

Vierailija
45/60 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieki ostaisin ihan vain kaikkia arcoroc octime astioita mitä löytyy! jos jollain löytyy ni laittakaa sähköpostia osoitteeseen waskiii@hotmail.com :)

Vierailija
46/60 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehelläni oli noita, kun muutettiin yhteen ja onnistuin keittiöremontin yhteydessä pääsemään niistä eroon.

Vierailija
47/60 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kiinnostunu ostamaa lautasia, kulhoja ja tarjoilu kulhoja tosta astiastosta edullisesti !! Harakka_91@hotmail.com

Vierailija
48/60 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook -> Arcoroc Mustat ja Valkeat 8-kulmaiset astiat

Vierailija
49/60 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa jos toisit ne mulle himaan ja mun pitäis niitä esim vuosi pitää kaapissa ennen kuin saan heittää roskiin, sun pitäis maksaa mulle.

Mä jos näen näitä jonkun kotona, mä automaattisesti pidän ihmistä todella köyhänä. Ne ovat ehkä maailman rumimmat astiat.

Jos mulla olis vastaava astiasto, mä myisin sen huutiksessa.

Ja jos haluat siitä esim 200 euroa, aloita huudot vasta siitä 200 eurosta. Paljon huonompi on hv, koska silloin kumpikaan ei saa yhteystietoja, et sinä etkä korkeimman huutajan tarjous.

Vierailija
50/60 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset säilyttäisi noita ja yritä saada kaupaksi ne joskus 50v päästä, niin niillä ois ees se nostalgia-arvo. Nykysinhän nuo on aivan kauheita, oksennus tulee pelkästä mielikuvasta.

että kannattaisi jemmata kaapissa edes viittä vuotta.

Vierailija
51/60 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku on kiinnostunut, makuasia tietty.

Vierailija
52/60 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin niitä vuonna 93 :) Ja olen vienyt ne kirpparille ajat sitten.

Vierailija
53/60 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasiseiska-ysi mun "Sveitsin" tädiltä ja oli olevinaan niin hemmetin hienot. Mulla meni kirppikselle jo ysärin alussa. Siis koko astiasto. Herättää lähinnä hilpeyttä, ei mitään retroa tai kaunista. Ja totta, makuasia...

Vierailija
54/60 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kautta tullut noita lautasia ja olen tykännyt niistä ihan hirveästi. Aiemmin en olisi kuvitellutkaan käyttäväni (saati ostavani) mustia lautasia, mutta niissä näyttää kyllä ruoka-annokset upeilta ja myös muoto viehättää. Mukeista en kyllä pidä mutta lautaset on tosi jees!

Vierailija
55/60 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasipöydät joissa on teräksinen runko... olkkarissa siis. ja jonkun neliönmuotoisen mustan nahkasohvan. cool.

Vierailija
56/60 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin aikoinaan opiskelijana noita koska olivat halvimpia lautasia mitä Anttilasta löytyi. Nykyään niistä joku maksaakin, koska 99% tuosta tuotannosta on kaatopaikalla.

Vierailija
57/60 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpommin löydettävät on 1€/kpl yleensä, harvinaisemmat kalliimpia...

Piti kysyä kun sanoit, ettet mukeista pidä, oletko valmis luopumaan, mikäli niiden korkeus on 10cm? Tai siis maksaisin kyllä niistä :-)

Vierailija
58/60 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

myytkö minulle 60 eurolla? Minulta puuttuu kahvi- ja teekupit siitä sarjasta. Tuolla hinnalla olisin valmis ostamaan kaikki, vaikka en lautasia ja jälkiruokakuppeja tarvitsekaan.

Hanna-Leena

Vierailija
59/60 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä kaapin perukoille, se on aikanaan omille lapsillesi "retroa".

Vierailija
60/60 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tähän vanhaan ketjuun jos tulee jollakulla muullakin ajankohtaiseksi. Olikos tämä sitä 8-kulmaista eli stop-merkin muotoista sarjaa? Sisustin kerran erään asiakkaan kohteen kasarityyliin ja nämä olivat ehdoton hitti! Muistan kahvikupit 80-luvulta paikoista jotka olivat (tai olivat olevinaan) tavallista fiinimpiä. Nythän se kolhiintunut Arabian bensiskahvilan kuppi on korkeakulttuuria ja vastaa myyjälleen jotain liiton arkkia. Joka kirpparilta löytyy se taiteentuntija (ja kaiken muunkin) ja kuppien kääntelijä joka on erehtynyt museosta ja avohoidon vastaanotosta. Ihan kaikesta säilyneestä tulee antiikkia aikanaan että siltä pohjalta. Jo nyt kuulen ongelmasta että mitä nykyajalta jää tai on edes tarpeen jäädä jos joku saa päähänsä tehdä vaikka elokuvaa tai mainosta tästä ajasta.

Jos 50-luvun tyyli on jollekulle mieleen niin ajallisesti kasarimuoti toimii luokkaa 2050-luvulla samalla logiikalla. Jollei joku määräile toisin vai kuka nämä villitykset lanseeraa. Vapaasti ajatteleva oman tiensä kulkija identifioituu ja fanittaa jotakin epookkia, kait usein omaa eikä jonkun muun nuoruutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä