Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon maksaisit täydellisestä 12hengen mustasta arcoroc octime astiastosta?

Vierailija
31.07.2009 |

Tämä kysymys on lähinnä sen takia, että olen luopumassa omastani tai se on vielä harkinnassa, astiasto on kyllä minun mieleen, mutta ei vaan ole juuri koskaan käytössä kun muut on käytännöllisempiä. Ja kun eivät ole oikeastaan koskaan olleet käytössä tai ehkä pari kolme kertaa niin astiat ovat uudenveroisia. Lisäksi astiastoon kuuluu muita 8-kulmaisia astioita, jotka eivät ole samaa sarjaa, mutta sopivat siihen, pääasiassa tarjoiluastioista noita löytyy. Mieluiten myisin settinä, jos teen lopullisen päätöksen että myyn. Astiasto on pääosin musta, tosin kakkukuvut, lasit ja sokerikon kannet ym. on kirkkaita.

Oisko jollain tietoa mihin hintaan näitä myydään?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kysymys on lähinnä sen takia, että olen luopumassa omastani tai se on vielä harkinnassa, astiasto on kyllä minun mieleen, mutta ei vaan ole juuri koskaan käytössä kun muut on käytännöllisempiä. Ja kun eivät ole oikeastaan koskaan olleet käytössä tai ehkä pari kolme kertaa niin astiat ovat uudenveroisia. Lisäksi astiastoon kuuluu muita 8-kulmaisia astioita, jotka eivät ole samaa sarjaa, mutta sopivat siihen, pääasiassa tarjoiluastioista noita löytyy. Mieluiten myisin settinä, jos teen lopullisen päätöksen että myyn. Astiasto on pääosin musta, tosin kakkukuvut, lasit ja sokerikon kannet ym. on kirkkaita.

Oisko jollain tietoa mihin hintaan näitä myydään?

Vierailija
22/60 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan tosi huonolaatuista lasia ja "posliinia". Taisi olla just niitä halvimpia Anttilan astioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain on myynnissä täällä 8 kulmaista arcoroc sarjaa halvalla niin ostaisin poikkeen ... sähköpostini on kaisa.laine1@luukku.com

Tai sitten kultakeramiikkaa sininen sarja sitäkin ostaisin myös halvalla...

Vierailija
24/60 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita on ihan jokaisella kirpparilla. Meilläkin niitä oli, mutta annoin kaikki pois naapurille mökille vietäväksi. En tykännyt niistä yhtään. Viimeksi kirpparilla nauroin, kun löysin uuden osan sarjasta, jota en ollut nähnyt. Munakuppeja! Ne oli ihan kauheita! :D Tämä tietysti vain minun mielipide..

Vierailija
25/60 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla olisi tuota astiastoa, ovat ylimääräisiä joten mielelläni luovun niistä. Lähettämään niitä en rupea eli jos satut asumaan Turun seudulla niin kaupat varmasti onnistuisivat.

Isoja ja pieniä lautasia, kahvikupit (n. 2dl) + asetit, pikkukulhot, syvät lautaset (pastalautaset) - näitä kaikkia löytyy muistaakseni 6 kpl

Lisäksi yksi iso tarjoilulautanen, muutama salaattikulho (kahta eri kokoa).

Lisäksi löytyy 6kpl mustia jäätelömaljoja (eivät ole ns. kulmaisia).

Laita tänne viestiä jos kiinnostaa.

Vierailija
26/60 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla olisi tuota astiastoa, ovat ylimääräisiä joten mielelläni luovun niistä. Lähettämään niitä en rupea eli jos satut asumaan Turun seudulla niin kaupat varmasti onnistuisivat.

Isoja ja pieniä lautasia, kahvikupit (n. 2dl) + asetit, pikkukulhot, syvät lautaset (pastalautaset) - näitä kaikkia löytyy muistaakseni 6 kpl

Lisäksi yksi iso tarjoilulautanen, muutama salaattikulho (kahta eri kokoa).

Lisäksi löytyy 6kpl mustia jäätelömaljoja (eivät ole ns. kulmaisia).

Laita tänne viestiä jos kiinnostaa.

joo kimnnostaa asun salossa mutta kuljetus kyllä joteskin onnistuu vaikka mulla ei autoo olekkaan mitäs niistä pyytelisit.. ja mis päin turkkuu itte oon salosta

Vierailija
27/60 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla vielä tämä astiasto? Olisin kiinnostunut siitä. Ilmoitatko pian? Kiitos.

anne99@suomi24.fi

Vierailija
28/60 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ostaa, kun noita ollut 25 vuotta.

jorma.kuivila@nextrom.com

Vierailija
29/60 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tuo on sen nimi. Mulla on noita aika läjä. Sain vanhemmilta muuttaessani ensimmäiseen omaan kotiin. Aika vekkuleitahan ne ovat kulmikkaina ja mustina. Osa on ihan järkeviä, toisissa ei muotokieli niinkään toimi. Ilman muuta kannattaa myydä täydellisenä settinä. Itse olen noista luopumassa, kun monen vuoden jälkeen alkoi musta kyllästyttää, joten en maksaisi itse mitään. :) Kirppareilla noita näkee tosi usein.

Vierailija
30/60 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noi on parhaat astiat ehkä ikinä xD mulla kaks melkeen täyttä settiä ja halvalla en luovu!

Vierailija
31/60 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut? En mielelläni tuota astiastoa postittelisi kun osia on yli 350. Mieluiten siis nouto. Ja en myöskään mielelläni myy vaan osaa, koska sitten itselle jää epätäydellinen astiasto.

Laskin noiden hintoja sen mukaan mitä yks tänne kirjotteli mitä niistä on pyydetty, laskin jopa hiukan alakanttiin, mutta silti hinnaksi tuli n. 700€. Tuohon hintaan kukaan tuskin ostaa enkä olettanut noin paljon tästä saavani vaikka uutena olen maksanut näistä enemmän kun tuon 700€.

Olitko siis kiinnostunut koko astiastosta vai vaan osasta?

ap

Vierailija
32/60 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin olet tarvinnut 350 osaista astiastoa?

Vierailija
33/60 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tätä astiastoa tarvinnut. Ostin oikeastaan sillä periaatteella/ajatuksella, että tämä olisi ns. juhla-astiasto, käyttöä ei kuitenkaan pahemmin ole ollut, muutamia kertoja käytössä juhlissa ja noista käyttökerroista ei ole jälkiä jäänyt astioihin, joten yhä uudenveroisia. Minulla on siis 12kpl kaikkia noita, joista syödään tai juodaan ja sen lisäksi tarjoiluastioita on kutakin 4kpl ja kynttilänjalkoja 6kirkasta ja 6mustaa ja tuhkakuppeja 4kpl. Ja lisäksi astiastoon kuuluu 8-kulmaisia tarjoiluastioita, jotka eivät varsinaisesti ole samaa sarjaa merkiltään, mutta 8-kulmaisuutensa ansiosta siihen sopivat.

Pidän tästä astiastosta, mutta kun se on suurimmaksi osaksi vaan lojunut vitriineissä niin mielelläni myisin ahkerampaan käyttöön, ilmaiseksi tai ns. pilkkahinnalla en tästä luovu. Ennemmin vaikka sit vien varastoon kun myyn hinnalla joka ihan liian vähän.

ap

Vierailija
34/60 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai enhän mä tiedä minkälainen sinä olet, mutta mä olen aina jemmannut ja kerännyt ja vasta muutama vuosi alkanut käymään kirppareilla myymässä jne.

Myy huutiksessa, saat parhaimman tuoton.

Myy setti missä on kaikki lautaset ja sitten erikseen kahvikalusto ja lopuksi kaikki tarjoiluosat.

Jos 700 euroa haluaisit, ymmärrät varmaan ettei kukaan koko setistä 700 euroa maksa. Voit saada lähelle mitä haluat, kun myyt muutamassa osassa ja päätä etukäteen mitä haluat. Jos haluat vaikka kahvikupeista + kermakoista 70 euroa, aloita huuto 70 eurolla. Ja jos ei mene kaupaksi, sitten tiedät ettei hinta ole sen arvoinen.

Maailmassa riittää kauniita esineitä, mutta niitä kaikkia ei tarvitse omassa kaapissa säilyttää.

Jos et ole vielä niitä käyttänyt, et tule niitä käyttämään tulevaisuudessakaan.

Mäkin jemmailin vaikka mitä varastossa ja kävi niin että varastoon eksyi päästäisiä ja saatiin sitten hirveesti tavaraa heittää roskiin. Tässä ei ollut mitään järkeä. Varastossa voi aina tapahtua vaikka mitä ja jos sinne satojen eurojen arvoista jemmaat, sitten harmittaa, oikeesti.

Vierailija
35/60 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tyytyväisiä, minä sain astiastosta enemmän rahaa kun oletin kenenkään maksavan sekä tilaa kerätä astiasto, jolle on käyttöä ja ostaja sai astiastonsa täydelliseksi.

ap

Vierailija
36/60 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on muutama jo mutta kerään astioita viellä =) hmm...voisin vaikka harkita ostaa sinulta asitiaston..... =) jos sinulla viellä on tallessa..... =) mutta mukavaa syksyn jatkoja =)

Vierailija
37/60 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennimaria@gmail.com En ole ap, mutta minulla on näitä astioita ylimääräisenä, keräilen yhä joitain harvinaisempia, mutta harvinaisempia löytyy myös ylimääräisenä ja nämä olen valmis myymään, jos hinnasta sovitaan. On myös lautasia ym. tavallisempia ylimääräisenä.

Ja tuossa viimeisessä viestissä ap näköään sanoi jo myyneensä astastonsa.

Molemmat tyytyväisiä, minä sain astiastosta enemmän rahaa kun oletin kenenkään maksavan sekä tilaa kerätä astiasto, jolle on käyttöä ja ostaja sai astiastonsa täydelliseksi.

ap

Vierailija
38/60 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut joskus kaivanneet sitä astiastoa itselleen, laita viestii jos edelleen keräävät ja olisivat onnellisia lisäosista ;)

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/koti/sisustus/keskustelu/t1412518,100

Vierailija
39/60 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitappa mulle s-postia: mirabella_wessman@hotmail.com

kerään itse juuri kyseistä sarjaa ja olisin kiinnostunut ostamaan niitä.

Vierailija
40/60 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn ilomielin pois, jos joku tätä vielä kaipailee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän