Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon maksaisit täydellisestä 12hengen mustasta arcoroc octime astiastosta?

Vierailija
31.07.2009 |

Tämä kysymys on lähinnä sen takia, että olen luopumassa omastani tai se on vielä harkinnassa, astiasto on kyllä minun mieleen, mutta ei vaan ole juuri koskaan käytössä kun muut on käytännöllisempiä. Ja kun eivät ole oikeastaan koskaan olleet käytössä tai ehkä pari kolme kertaa niin astiat ovat uudenveroisia. Lisäksi astiastoon kuuluu muita 8-kulmaisia astioita, jotka eivät ole samaa sarjaa, mutta sopivat siihen, pääasiassa tarjoiluastioista noita löytyy. Mieluiten myisin settinä, jos teen lopullisen päätöksen että myyn. Astiasto on pääosin musta, tosin kakkukuvut, lasit ja sokerikon kannet ym. on kirkkaita.

Oisko jollain tietoa mihin hintaan näitä myydään?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku muu on kiinnostunut.

Vierailija
2/60 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tällä palstalla noita kysellään aika usein joten varmaan ostaja löytyy paremmallakin hinnalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos todella on täydellinen (kalalautaset, viinilasit ym.)

Vierailija
4/60 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutiksessa maksetaan kaikesta rojusta ihan järjettömiä hintoja. Laita sinne.

Vierailija
5/60 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokalautaset+jälkiruokakulhot ym. tavallisemmat kunto hyvä 1€/kpl kunto uudenveroinen 1,50€/kpl

mukit 2,50€/kpl

mokkakupit+asetit (vet. 1dl) 3€/kpl

juomalasit 2,50€/kpl

kannu (musta tai kirkas kahva) 10-15€/kpl

maljakko 10€/kpl

leipälautaset halk. 15cm 1,50€ (harvinaisemmat kun isommat)

shamppanja+viinilasit 2,50€/kpl

munakupit 1-2€/kpl

sokerikko kannella 6-10€/kpl

kermakko 3-5€/kpl

tarjoilulautanen 4-6€/kpl

tarjoilukulho halk. 18cm 6€/kpl

tarjoilukulho halk. 23cm 12€/kpl

kalalautanen 4-6€/kpl

lokerolautanen 10-15€/kpl

säilytyspurkki 5-10€/kpl

tuhkakuppi 2-3€/kpl

jääpalakulho 5-10€

kakkukuvut 10-15€

En jaksanut laskea mitä tekee yhteensä, mutta huomattavasti enemmän kun 50-70€, jonka joku hinnaksi ehdotti. Harmi, olisin ollut valmis tämän sinulta ostamaan, mutta itselläni tämä astiasto on jo täydellinen. Jos astiasi ovat uudenveroisia niin älä anna mennä liian halvalla, sillä näitä enää tosi harvoin löytyy uudenveroisena.

Ja omasta kokemuksesta sanon vielä sen, että mieti tarkkaan haluatko oikeasti myydä. Minä myin yhden astiaston, jota ajattelin, etten enää koskaan tarvitse/käytä, mutta nyt haluaisin sen takaisin ja niitäkään ei ole enää missään näkynyt.

Vierailija
6/60 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jalalliset jälkiruokakulhot 1-2€/kpl

Vierailija
7/60 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin huutonetissä on ollut arcoroc octime astiasto 12hengelle täydellisenä ja uudenveroisena jossa olisi kaikki harvinaisuudet? Olen nähnyt kyllä 6hengen astastoja, joissa tarjoilukulhoja, jääpalakulhoja sekä lokerolautanen, näitä siis vaihtelevasti, mutta näistäkin on pyydetty 60-80€ ja kuntoluokittelu ollut hyvä ja yks uudenveroinen 6hengen astiasto tätä sarjaa oli joskus kauan sitten 120€ ja siinä oli vaan ihan perusjutut, isommat ja pienemmät ruokalautaset, syvät lautaset, jälkiruokakulhot, sokerikko, kermakko, jääpalakulho, tarjoilukulhot halk. 18cm ja 23cm, tarjoilulautanen. Tästä siis uupui harvinaisimmat kuten kannu, maljakko jne.

Jos ap oikeasti haluat luopua niin voit laittaa niitä yksittäinkin myyntiin, siis esim. tarjoilukulhot yhtenä settinä, lasit yhtenä jne. Koko satsille tulee hintaa satoja euroja, siis jos ei halua antaa mennä pilkkahintaan.

Vierailija
8/60 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos pakassa on 3-4 tusinan satsia lautasia ja tarjoiluastioita, niin ehkä niistä pari-kolmesataa voisi saada.

Arabian vanhoista astiastoista maksetaan 500 - 1600 eur mallista, kunnosta ja täydellisyydestä riippuen.

Vierailija
9/60 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabian vanhoista astiastoista maksetaan 500 - 1600 eur mallista, kunnosta ja täydellisyydestä riippuen.

Vierailija
11/60 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset säilyttäisi noita ja yritä saada kaupaksi ne joskus 50v päästä, niin niillä ois ees se nostalgia-arvo. Nykysinhän nuo on aivan kauheita, oksennus tulee pelkästä mielikuvasta.

Vierailija
12/60 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa linkeissä on kyllä arcoroc octime astioita, mutta ne ei yhdessäkään ole täydellinen 12hengen astiasto johon kuuluu kaikki harvinaisuudet, joka ap:lla on. Niitä ei voi minusta verrata keskenään. Lisäksi molemmissa kuntoluokittelu hyvä ja ap:n astiat on hänen mukaansa uudenveroisia ja tuskin niissä on pahemmin käytön jälkiä, jos eivät ole käytössäkään olleet.

Se on totta, että tästä arcoroc octime astiastosta täytyy pitää, jotta sitä ostaa, mutta niin se lienee kaikkien astioiden ym. kanssa. Itse en tästä sarjasta pidä, mutta äidilläni tuota on ja hän pitää siitä ja hänelle oon sitä lahjaksi ostellut. Tosin viime jouluna hänen astiastonsa tuli täydelliseksi kun löytyi vihdoin se kannu ja maljakkokin.

10

Vierailija
13/60 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabian vanhoista astiastoista maksetaan 500 - 1500 eur mallista, kunnosta ja täydellisyydestä riippuen.

Vierailija
14/60 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kyllä jättää myymättä, jos oikeasti ei maksettais kun joku alle satanen. Uutena ovat maksaneet paljon enemmän, enkä kuvittele saavani omiani takasin, mutta itse olin ajatellut setille hinnaksi 200-300€ noin suurin piirtein. Hinnaksi taitais tulla tuotakin enemmän, jos hinnat laskis tuon mukaan mitä joku laittoi mitä on mistäkin maksettu. Tarjoiluastioita on enemmän kun 1jokaista, vähintään 4yhtä laatua.

En taida 50v päästä näitä enää myydä, ikää on jo sen verran, etten välttämättä ole enää sillon elossa...

Vierailija
15/60 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinulla on octime astiaston sarjaa niin otan mieleni vastaan jutustellaan lisää tässä olisi mun sähköposti osoiteeni toffeetiikeri@suomi24.fi et katsellaan sitten miten lähellä asustellaan jos joutuu lähetämään postissa =) jep jep =)

Vierailija
16/60 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista mielipidettä tänne kirjoiteltu :)

Minua kiinnostaisi nämä astiat jos jollain on vielä ylimääräisenä.

Vierailija
17/60 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Jos joku on kiinnostunut, minulta löytyy osia tähän astiastoon; ainakin juomalaseja (kirkkaita) 3 kokoa, syvät ja matalat ruokalautaset ja tarjoilukulho(musta) etsivät vielä uutta kotia.

t: Menna, meilit osoitteeseen menna(ät)netti.fi

Vierailija
18/60 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiinnostunut ostamaan 8-kulmaista Arcoroc octime -sarjaa mustana. Kaikkia saa tarjota!

(tiina_891@suomi24.fi)

Vierailija
19/60 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mulle maksettaisiin siitä. Suorastaan kamala. Roskiin vaan!

Vierailija
20/60 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kiinnostais ostaa koko setti ja tarjoon siit 50 euroa... jos se on viellä... myynnis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi